יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

חורף!

הפוסט הזה התחיל להתגבש אי שם בשבועות הראשונים של הסתיו, כשמזג האוויר התחיל להירגע וגרם לי להרגיש כאילו שכל העולם מאט ביחד איתו. בדרך כלל אני מסתכלת על הסתיו רק בתור איזו תקופת מעבר מטושטשת בין אוגוסט לבין הגשם, ואני חושבת שזו השנה הראשונה שבאמת נהניתי ממנו. כמעט בכל יום היו לי רגעים שעצרתי להסתכל מסביב, נהנית מהשמים הכחולים ומהרוח הקרירה.


בזכות השקט של הסתיו גם חזרתי לקרוא ספרים, והשתדלתי בכל יום לקרוא לפחות קצת. עדיף עם כוס תה, ועוד יותר עדיף במרפסת. התחלתי את בינג' הקריאה עם "מצרפי המקרים" של יואב בלום, ספר חמוד מאוד, קליל ובעיקר אופטימי ורומנטי, והזכיר לי שיש גם עדינות ורכות בחיים. אחריו בתור קראתי את "החיים ומה שלבשתי" של שלי גרוס. גם הוא ספר כייפי מאוד, מלא הומור וקצת ציניות, וגם הוא אופטימי בדרכו. משם המשכתי לכל סדרת ספרי גבריאל אלון של דניאל סילבה [טוב, חוץ מהחדש שעדיין לא הספקתי לקנות או לחפש בספרייה].




והיו גם לקים בשבועות האלה, ומניקורים מושקעים יותר ומושקעים פחות.
במניקור הראשון שילבתי בין Suzi & the Arctic Fox של OPI מקולקציית אייסלנד, לבין Gold Sugar של ג'ייד, מסדרת הסוכר.
את המניקור השני עשיתי עם Iceland a Bottle of OPI, גם הוא מקולקציית אייסלנד של OPI [מתה על הגוון, פחות מתלהבת מהשם]. ההחתמה עם פלטה מס' 03 מסדרת המנדלות של מויו, ועם הלק השחור של וואו, מס' 393 [שהיה ונשאר הלק המושלם להחתמות].



בימים האלה גם מצאתי את עצמי חוזרת שוב ושוב לפלטת Mad for Matte של elf. ראיתי המון סקירות מאוד אוהדות על פלטות הניוד של אלף, והופתעתי לטובה מאיכות הצלליות. רובן מאוד רכות, פיגמנטיות ומטשטשות בקלות, ברמה שלא נופלת ממותגים מקצועיים. יש קצת חוסר אחידות וחלק מהצלליות קצת פחות טובות [למשל הוורודה, השנייה מצד שמאל] ורוב הצלליות החומות לא מספיק שונות אחת מהשנייה כך שעל העפעפיים הן נראות דיי דומות.
אני לא חושבת שזו פלטה שעומדת בפני עצמה, אלא אם אתן אוהבות איפור מאוד נייטרלי ובסיסי. חמשת הצלליות הבהירות מעולות בשביל טשטושים והנחה בקפל, ואני משתמשת בהן על בסיס כמעט קבוע, בשילוב עם צלליות שימריות. אם יש לכן צלליות נוספות ואתן מחפשות פלטה שתענה בדיוק על הצרכים הבסיסיים- היא תהיה מושלמת עבורכן. אבל אם אתן רק מתחילות להתאפר, לדעתי כדאי לבחור באחת הפלטות האחרות בסדרה שגם משלבות צלליות שימריות.



גם סדרת הטיפוח החדשה של OPI תרמה למצב הרוח החביב שלי. באופן דיי מתבקש סדרת Pro Spa מתמקדת בטיפוח של כפות הידיים והרגליים, והרבה מהרכיבים הם רכיבים טבעיים וצמחיים. יש לסדרה ריח עדין ומרענן, משהו שמזכיר קצת לימונית [או איזה עשב מגניב אחר שאפשר להכין ממנו חליטה].
מבין כל המוצרים ניסיתי עד כה את ה-Micro Exfoliating Hand Polish, שהוא פילינג עדין לכפות הידיים. מספיקה כמות קטנה בכל פעם, והפילינג עדין מספיק כדי לא לשרוט את העור ובכל זאת לעשות עבודה טובה. אני לא חושבת שמומלץ להשתמש בו על בסיס יומיומי, אלא כל כמה ימים כדי לרענן את העור. אני חושבת שבמהלך החורף אני אשתמש בו לעיתים קצת יותר רחוקות, כי ממילא העור שלי נוטה להתייבש בקלות ולהיות מגורה, ואני לא רוצה להחמיר את זה.
ה-Moisture Bonding Ceramide Spray הוא גרסה מעניינת של מוצרי לחות. ספריי שקוף, נעים מאוד שנספג בקלות ושומר על הלחות הטבעית של העור. המטרה שלו היא פחות לספק לחות, ויותר לתמוך בלחות הטבעית שהעור שלנו מייצר. בהתאם הספריי קליל מאוד ואחרי שהוא נספג הוא כמעט ולא מורגש על העור. הוא לא מתאים למצבי יובש קיצוניים, אבל כתחזוקה יומיומית או בשילוב עם קרמים אחרים הוא נהדר. אני חושבת שהוא יתאים גם למי שלא כ"כ אוהבת להשתמש בקרם ידיים בגלל התחושה שהוא משאיר.




3 תגובות:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...