יום שבת, 17 במאי 2014

נייל-ארט קייצי למתחילות

זוכרות את מנקד הלק העצוב מהפוסט הזה?
אחרי הפרסום של הפוסט סופסוף מצאתי את החשק ואת ההשראה כדי להשתמש בו. משום מה חשבתי שזה יהיה מסובך ויגזול הרבה זמן, אבל מסתבר ששימוש במנקד לק הוא קליל, כייפי ומהיר. אחרי שסיימתי למרוח את הלק לקח לי פחות מ-10 דקות לסיים את הקישוט בשתי הידיים.
השלב הראשון והכי מורכב היה להחליט מה אני רוצה לעשות. רציתי להשתמש במנקד, רציתי לשלב כמה גוונים כתומים-אדומים וקייציים אבל לא ידעתי איך. עשיתי לא מעט נסיונות על גלגל ציפורניים ולא אהבתי אף אחד מהם, עד שנפל האסימון.
על כל אצבע מרחתי לק אחר, בגוונים מדורגים מצהוב לכתום וורוד קורלי. כל הגוונים יפים בעיניי, אבל הפורמולה של כולם בעייתית [כל אחת בדרכה שלה]. לאחר מכן השתמשתי בלק לבן סמיך ובמנקד לק בשביל ליצור את הנקודות. התחלתי לעבוד מהחלק התחתון של כל ציפורן והתקדמתי באלכסון כלפי החלק העליון הנגדי. השתמשתי בצד הדק של המנקד ושיחקתי עם הגודל של הנקודות ע"י כמות הלק או עוצמת הלחיצה. לא תכננתי מניקור מדויק, ודווקא ההבדל בגודל של הנקודות ובמיקום שלהן תרם ליופי של המניקור.
גיליתי שקל מאוד להשתמש במנקד, הצלחתי לשלוט עליו בקלות גם כשעבדתי עם יד שמאל. את המנקד שלי קניתי בחנות של וואו, אבל אפשר למצוא גם באיביי ואפילו אפשר להכין לבד.
כדי לעבוד עם המנקד צריך קודם כל למרוח את השכבה התחתונה שרוצים, ולתת לה קצת זמן להתייבש. לא מרחתי מייבש לק, פשוט חיכיתי 10 דק' בערך. לקחתי קרטון עבה כדי שישמש לי כמשטח עבודה, ואפשר להשתמש גם בנייר עיתון מקופל או שקית ניילון. על המשטח הנחתי טיפה גדולה של לק לבן, טבלתי בעדינות את הקצה של המנקד וניקדתי את הציפורן. מדי פעם חזרתי וטבלתי שוב את המנקד בלק- וזהו. 10 דק' עבודה ויש לכן מניקור מגניב שכל אחת יכולה לעשות.
מעל הכל מרחתי מייבש לק בשביל הברק והייבוש המהיר.

אני התלהבתי מאוד מהתוצאה, נהניתי לבהות בציפורניים שלי וגם זכיתי להרבה מאוד מחמאות.
השתמשתי בשישה לקים שונים, כמובן שאתן יכולות להשתמש בגוונים אחרים לגמרי לפי מה שיש לכן בבית :)
זרת- וואו מס' 301
קמיצה- OPI- Where Did Suzi's Man-go**, כתום בהיר שיצא כחלק מקולקציית ברזיל
אצבע- ג'ייד מס' 414, Tangerine
אגודל- OPI- A Definite Moust-Have **
את הנקודות הלבנות עשיתי עם לק לבן של BK שקניתי בבורן-פריטי. הקוד WLX31 יעניק לכן 10% הנחה.

** הלקים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה.

אני מקווה שנהניתן, ואם יתחשק לכן להשתמש גם כן במנקד, אני אשמח שתשלחו לי תמונות :)



4 תגובות:

  1. אהבתי מאד את מעבר הגוונים המדורג ואת השימוש במנקד. יצא מקסים, אביבי ושמח! :)
    אני מתה על ה Tangerine של ג'ייד, הזכרת לי לקנות לעצמי אחד חדש לכבוד הקיץ, הוא גוון ממש מוצלח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      הוא לק ממש מוצלח באמת! קניתי אותו ממש לא מזמן, לא יודעת איך לא נתקלתי בו קודם.... הכרתי אותו בזכות פיצ'ה המוכשרת

      מחק
  2. המעבר המדורג מאצבע לאצבע, הוא כשלעצמו מהמם! והתוספת של המנקד מקסימה בעיניי!! ממש אהבתי.
    אני עוד בשלב שלא מצאתי את "האומץ" והמוזה להשתמש במנקד שלי והוא עדיין מיותם וחסר שימוש.
    אולי בהשראתך הוא יצא מהמגירה סוף סוף :-)
    נשיקות בובה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      כל כך קל להשתמש במנקד! ממש הופתעתי, חשבתי שיצא לי עקום, אבל זה היה מהיר וקליל ויצא לי טוב בשתי הידיים להפתעתי

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...