יום שני, 26 במרץ 2012

פרויקט איסוף תרומות!


לפני כמה פוסטים עדכנתי שגולשת מקסימה בשם תותיוזוקה [נטע כראל] מארגנת איסוף של תרומות איפוריות לטובת מעון לנשים מוכות בב"ש [את כל הפרטים אפשר לקרוא בהודעה הזו, שפורסמה בפורום איפור]
אני מתחברת מאוד לפרוייקט הזה בגלל כמה סיבות. קודם כל- בגלל השגרה העמוסה שלי כמעט ולא יוצא לי להתנדב, לכן זו עוד הזדמנות בשבילי לעשות משהו קטן וטוב בשביל מישהו אחר.
מגיל 0 בערך אני רגילה לראות את ההורים שלי אוספים מוצרים וחפצים שמישים שאנחנו לא צריכים, ומעבירים אותם הלאה. חבל לזרוק לפח מוצר טוב רק בגלל שאנחנו לא צריכים אותו יותר. במקום זה אפשר למצוא מישהו שכן צריך את אותו חפץ ויהנה מהשימוש שלו. זו גישה יותר אכפתית ופחות בזבזנית, ולכן אני שמחה שמתאפשר לי לקחת חלק באיסוף התרומות. בתור צרכנית איפור דיי אובססיבית הצטברו אצלי מוצרים שאני לא צריכה וחבל לי לראות אותם נזרקים לפח במקום שמישהי אחרת תהנה מהם [וככה גם מתפנה לי מקום במגירות ויש לי תירוץ לקנות מוצרים חדשים קריצה]

אחרי שפרסמתי את עניין האיסוף בפוסט הזה כמה בנות פנו אלי עם כל מיני שאלות ותהיות, וחשוב לי לענות:
♥ כמו שכתבתי למעלה, האיסוף הפעם הוא לטובת מעון של נשים מוכות בבאר שבע. אני מניחה שחלקכן תרימו גבה ותתהו למה לעזאזל לתרום איפור למעון לנשים מוכות ולא לעשות משהו משמעותי יותר. ובכן, זה לא סותר ולא בא אחד על חשבון השני. זה עוד משהו קטן שאפשר לעשות, לצד דברים אחרים. כל אחת מוזמנת תמיד למצוא עוד דרכים להתנדב ולעזור, זה רק מבורך חיבוק של הסוררת
♥ שאלה חשובה שחוזרת על עצמה היא עניין ההיגיינה והרתיעה מתרומה של מוצרי איפור. באופן עקרוני אין שום בעיה להעביר מוצרי איפור מאחת לשנייה, כל עוד מקפידים לנקות ולחטא. תותיוזוקה היא מאפרת מקצועית שיודעת איך לחטא את המוצרים השונים, ומוצר שאי אפשר לחטא היא תדע לסנן ולא להעביר הלאה.
כבר כמה פעמים יצא לי לקנות או לקבל מוצרים משומשים ואני משתמשת בהם בלב שקט, בחיים לא הייתי ממליצה לכן לעשות משהו שאני לא הייתי מוכנה לעשות. אני ממליצה לא להשתמש בטסטרים בפארמים בגלל שאין שם הקפדה על היגיינה וזה מקור כל הבעיה ולא שום דבר אחר.
♥ איזה מוצרים לתרום? כל מוצר איפור או טיפוח שיש לכן ואתן לא צריכות, בגדול. אם המוצר כבר ישן ופג תוקף אל תתרמו, ואם כבר סיימתן חצי ממנו אז גם אין צורך לשלוח. מוצר כמו ליפגלוס או מסקרה משומשים אי אפשר לחטא, לכן גם אי אפשר לתרום. כל מוצר שמיש, בתוקף, במצב טוב שלא שומש הרבה אפשר לתרום.
♥ איך תורמים? ברחבי הארץ יש כמה מתנדבות מקסימות שיכולות לפגוש אתכן, פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן. אני התנדבתי לאסוף מוצרים באזור חיפה, אתן מוזמנות גם לפנות אלי. אם אף אחת לא יכולה לפגוש אתכן ולאסוף את המוצרים אתן תמיד יכולות לארוז את התרומה ולשלוח אותה בדואר לתותיוזוקה.
אם אין לכן משתמש בתפוז אתן יכולות ליצור איתי קשר ואני אעביר את הפרטים שלכן הלאה ואתן לכן פרטים נוספים. אתן מוזמנות לכתוב לי בתגובות, ליצור איתי קשר בעמוד הפייסבוק או לכתובת המייל- lonelywolf3@walla.co.il
עדכון קטן: קוראת מקסימה בשם שירלי אוספת את התרומות בירושלים, אם אתן גרות באזור אתן מוזמנות לפנות אליה במייל:shir_assa@walla.com
וכמובן כל שאלה או תהייה נוספות שיש לכן- תרגישו הכי חופשי לפנות אלי. המוצרים יועברו ישר אחרי פסח, לכן כדאי למהר ולעשות סדר בדברים קריצה

אחרי שעשיתי אצלי סדר גיליתי דיי הרבה מוצרים שאני מעוניינת לתרום, ובמקביל מיטל העבירה לי כמה מוצרים:




> עדכון קצרצר: קיבלתי כמה תגובות לגבי ה"שפתון הירוק"- זה קונסילר מתקן גוון של וואו שמגיע בצורה של שפתון [המטרה שלו היא לטשטש כתמים או פצעונים אדומים. מורחים קצת מתחת למייקאפ וזה עוזר לטשטש את האדמומיות]


כמו שאפשר לראות, הצטברה אצלי חבילה יפה :) אני אשמח מאוד אם תצטרפו אלי ותעבירו גם אתן את המוצרים שלכן. אתן לא חייבות לאסוף כמות כזו גדולה, אפילו תרומה של מוצר אחד כמו צללית או לק תעזור מאוד! בהחלט אפשר לתרום גם מוצרים של חברות עממיות כל עוד הם במצב טוב ושמיש.

שיהיה לכולנו שבוע מצוין חיבוק של הסוררת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...