יום שישי, 23 במרץ 2012

סקירה בלי אגו: קרם פנים טופיק מדיס


לפני כמה שבועות פנו אלי ממשרד יחסי ציבור והציעו לי לנסות את קרם הפנים טופיק מדיס של חברת קמדיס. הקרם מיועד לעור רגיש ולטיפול בתופעות כמו יובש, אדמומיות וגירוד. אומנם אין לי עור יבש אלא עור שמן, אבל בחורף העור שלי סובל משלל תופעות שונות ומשונות כולל התפרצות עקשנית של סבוריאה, לכן הסתקרנתי מאוד לנסות את הקרם הזה.
גילוי נאות: קיבלתי את המוצר לסקירה ע"י החברה

המוצר: קרם פנים טופיק מדיס
החברה: Kamedis
המחיר: 90 ש"ח ל-70 מ"ל

  
> החלק הקדמי והחלק האחורי של השפופרת

הקרם מגיע בשפופרת עם מכסה שטוח [הקרם עומד על המכסה]. אני רגילה לקרמים שמגיעים בצנצנות קטנות והשפופרת הזו היא שינוי מרענן. לדעתי יותר קל לשלוט על כמות החומר שרוצים וזה גם היגייני יותר.

> שפופרת פתוחה. הצבע של הקרם צהבהב-בהיר והפתח צר ומאפשר לשלוט על כמות החומר שמוציאים

הקרם עצמו דיי סמיך ודיי כבד [לפחות ביחס לקרמים אחרים שאני מכירה] ולוקח לו פרק זמן מכובד להיספג. באחת הפעמים נגעתי בעור הפנים שעה אחרי המריחה ועדיין הרגשתי את הקרם. אני מניחה שהעור השומני שלי האריך קצת את זמן הספיגה, אבל אני מניחה שגם על עור יבש זמן הספיגה יהיה איטי. זה יכול להיות חיסרון או יתרון- תלוי מה הדרישות שלכן.
לזכותו יאמר שלא הזעתי אותו בכלל, גם בימים חמים או בימים עמוסים עם המון התרוצצויות ממקום למקום, וזה נדיר- העור שלי נוטה להזיע גם קרמים קלילים מאוד, ופסלתי לא מעט קרמים מצוינים רק בגלל זה.
לצערי יש לקרם הזה ריח לא כ"כ נעים. הוא לא מבושם ויש לו ריח דיי דומיננטי ודומה לכל מיני תכשירים צמחיים-רפואיים. באופן אישי אני דיי סולדת מהריח שלו ולוקח לו הרבה זמן להתפוגג. זה מורגש מאוד בלילה [וגם עצבן אותי מאוד לפני שנרדמתי], במשך היום אחרי שהתאפרתי הריח נעלם יחסית מהר.
מבחינת מחיר- לדעתי מדובר במחיר מצוין לכמות כזו של קרם.

בסבב הנסיונות הראשון העור שלי היה יחסית מאוזן והסבוריאה יחסית בשליטה ולא הרגשתי שהקרם הזה עושה משהו מיוחד לעור שלי. אחרי שבוע של שימוש בערך החלטתי שהוא לא בשבילי והעברתי אותו לאמא שלי.
לפני שבועיים התחילה האלרגיה העונתית, והפעם היא השפיעה גם על עור הפנים שלי שהפך להיות מגורה ומסכן באופן כללי. החלטתי לנצל את ההזדמנות ולנסות שוב את הטופיק מדיס והפעם באמת הרגשתי בהשפעה שלו. לא היה שינוי באדמומיות, אבל הגירוד ירד באופן משמעותי והעור נראה טוב יותר באופן כללי. חשוב לי להדגיש שלא מדובר במשחת קסם אלא בקרם לחות, הוא לא מטפל בגורם לאלרגיה או לרגישות אלא רק עוזר להקל על הסימפטומים, ולכן גם האפקט שלו מוגבל- הוא השפיע עד רמה מסוימת ושיפר את המצב, אבל חשוב לא לפתח ציפיות לא ריאליות [כי אף קרם לחות לא יכול לחולל קסמים].


> אריזת הקרטון בה מגיע המוצר. לפי הסימון המוצר לא נוסה על בעלי חיים


> זו רשימת הרכיבים כפי שהיא מופיעה על האריזה החיצונית.

לסיכום: בסה"כ מדובר בקרם טוב שיכול להתמודד יפה עם תופעות שונות כמו יובש וגירוי. אני עדיין מתפעלת מהעובדה שלא הזעתי אותו, אין לכן מושג כמה זה נדיר קריצה
הריח שלו דיי מפריע לי, אומנם זה לא משהו נוראי שאי אפשר לעמוד בו אבל הריח כן מציק למי שרגישה לריחות.
אחרי שהתקף האלרגיה נרגע קצת לא ראיתי עוד טעם להשתמש בקרם הזה בגלל שהרגשתי שהוא קצת כבד לי והחלטתי להעביר אותו לאמא שלי, וכרגע אני לא רואה את עצמי חוזרת להשתמש בו בחורף הבא [לקיץ הוא כבד לי מדי בכל מקרה].

תוך כדי הכתיבה של הפוסט חיפשתי עוד קצת מידע על הקרם, ובאתר של החברה גיליתי שיש להם כמה סדרות של מוצרים, כל אחת מיועדת לטפל בבעיות שונות, בין השאר יש להם סדרה מיוחדת לטיפול בסבוריאה שאני בהחלט מעוניינת לנסות.
במקביל הגעתי גם לעמוד הפייסבוק של החברה וגיליתי שיש שם אפשרות להזמין דוגמיות בחינם- בצד שמאל תמצאו תפריט ובו כמה אופציות להזמנה של דוגמיות. אחרי שתבחרו בסדרה שמעניינת אתכן יפתח עמוד חדש ובו תוכלו לבחור באיזה מוצרים מהסדרה תרצו להתנסות. התלהבתי מאוד לגלות על האופציה הזו וכבר הזמנתי לי דוגמיות מהסדרה שמיועדת לסבוריאה. אני חייבת לציין את זה לטובת החברה, זה מראה על רצינות ועל מקצועיות. סוף סוף חברה שמבינה שדוגמיות הן מצרך חובה ולא מתנה, טובה או מילה גסה.

שבת שלום חיבוק של הסוררת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...