יום שלישי, 6 במרץ 2012

האיפור של היום הוא לא האיפור של הלילה...


קודם כל אני רוצה להתנצל על ההזנחה של הבלוג, יש לי רשימה ארוכה של פוסטים שאני רוצה לכתוב אבל אין לי זמן [יש לי לו"ז מטורף, אני 11 שעות לפחות מחוץ לבית בגלל העבודה, ואחרי זה אני חוזרת ויושבת ללמוד לפסיכומטרי]. מעבר לזה שהחורף הזה עושה לי חיים קשים בכל מה שקשור לצילומים... ככה שגם כשיש לי זמן וכוח להשקיע באיפור או בלק אני לא מצליחה לצלם תמונות סבירות.

ביום שישי האחרון יצאתי עם חברים והתחשק לי ללכת על איפור בגווני כחול. ידעתי באיזה צלליות אני רוצה להשתמש אבל לא ידעתי מה בדיוק אני רוצה לעשות. אחרי כמה אלתורים ותוספות הגעתי לאיפור ערב קליל [יש שיאמרו שהוא איפור יום לכל דבר, אבל זה כבר עניין של טעם]. תוך כדי האיפור יצא לי לנסות את האייליינר ג'ל של מייבלין ואת מברשת האייליינר של פרושופ שקניתי ולא הייתה לי הזדמנות רצינית לנסות.
אני רוצה להתנצל מראש על איכות התמונות, ככה זה כשמצלמים בתאורה ביתית סטנדרטי [התמונות צולמו לפני שהנחתי מייקאפ, לא להיבהל קריצה ]







עיניים:
בתור בסיס- Too Faced - Shadow Insurance
בשליש הפנימי הנחתי את Sparkle של פרושופ
בשליש האמצעי את 007 Unlimited Sky של לוריאל [מסדרת Color Infallible]
בשליש החיצוני הנחתי בהתחלה את Fairy Night של ג'ייד ובשביל להדגיש אותה הנחתי צללית שחורה של סופטאץ' מאיזו פלטה שיש לי, וטשטשתי אותה לתוך הקפל.
לתיחום עליון השתמשתי באייליינר ג'ל של מייבלין מסדרת EyeStudio בשחור [מס' 01]. בגלל שזו בין הפעמים הבודדות שעבדתי איתו ועם המברשת של פרושופ קצת התקשיתי, ויצא קו דק מדי ומעט עקום. אבל אני עובדת על זה ;)
לתיחום במעקה העין השתמשתי בעיפרון חום כהה של קרליין מס' 205, ובאזור הריסים התחתונים הנחתי את הצללית הבהירה של פרושופ בשליש הפנימי ולאורך שאר העין הנחתי את הצללית של לוריאל. לצערי לא הצלחתי לצלם תמונות ברורות של העיניים שלי כשהן פתוחות :/
מסקרה- אחרי שימוש במעגל הריסים של רבלון מרחתי את הפולסיס של מייבלין.

פנים:
מייקאפ: Select SPF15 של מאק
סומק: סומק תחרה של ג'ייד

שפתיים:
ליפגלוס של ע.פ.ר.ה בגוון Orchid

מעודד לגלות שסקרתי בערך שליש מהמוצרים שבהם השתמשתי ;) אני מתכננת לסקור את כולם כשיהיה לי זמן [ותאורה הגיונית]





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...