יום שבת, 10 במרץ 2012

לק לעת צרה


מאז שהתחלתי לעבוד וללמוד לפסיכו' במקביל אני בקושי מוצאת זמן להשקיע בעצמי. את התור לקוסמטיקאית דחיתי שוב ושוב, האיפור הרגיל שלי הפך להיות מייקאפ, סומק, מסקרה וליפגלוס, ולק אני מספיקה למרוח רק בסופ"ש. וכאילו שכל זה לא מספיק מחזק הציפורניים שלי בשלבי גסיסה מתקדמים והיום לא הייתה לי ברירה אלא לגזור את הציפורניים למינימום. אני משתמשת במחזק גם בתור שכבת בסיס, ואחרי כ"כ הרבה דילולים הוא הפך להיות שכבת בסיס גרועה, כבר אחרי יום יש לי צ'יפים מביכים לא משנה באיזה לק השתמשתי. אין לי זמן וכוח לחדש את הלק כל יומיים ואין לי אפשרות ללכת בלי לק [הציפורניים שלי צהובות-ניקוטיניות מזעזעות].
הפיתרון שמצאתי הוא לק מס' 214 של שיק- וורוד בהיר שימרי וחביב. הוא מצוין בתור לק לרגליים והייתה תקופה שהשתמשתי בו הרבה, אבל לקים בהירים ועדינים כאלה כבר לא עושים לי את זה יותר וה-214 ננטש במגירה. פתאום נזכרתי בו, ונזכרתי ביתרון הכי גדול שלו- הוא מספיק בהיר שגם כשהוא מתחיל להיסדק ולהתקלף בקושי רואים את זה. כשטסתי לחו"ל השתמשתי בו, ובמשך שבועיים הייתי עם אותו לק וזה לא נראה רע. ניקיתי ממנו את האבק והוא הפך להיות הלק הקבוע שלי בשבועיים האחרונים.

המוצר: לק מס' 214
החברה: שיק
המחיר: בין 10 ל-30 ש"ח, תלוי איפה קונים


כמו שאפשר לראות לא מדובר בלק מרגש במיוחד, אלא וורוד עדין ודיי סטנדרטי. אני בטוחה שהוא יעשה טוב לחובבות הוורודים-העדינים שביניכן.

יתרונות:
יש לו פורמולה מצוינת. היא מספיק סמיכה ואפשר להסתפק בשכבה אחת עבה [בתמונה רואים שתי שכבות דקות]. הוא לא אטום לגמרי, אבל אם רוצים אפשר להשקיע ולמרוח שלוש שכבות בשביל לקבל שכבה אטומה יותר.
כמו רוב הלקים של שיק גם ה-214 עמיד מאוד, בימים טובים הוא מחזיק עלי 4-5 ימים בכיף. וכמו שכתבתי, הוא כ"כ בהיר שגם כשהוא מתחיל להתקלף פשוט לא רואים את זה ואני מצליחה למשוך איתו גם שבוע בכיף.
היבוש שלו מהיר מאוד ביחס ללקים אחרים. השתמשתי במייבש כדי לזרז את התהליך ולתת שכבה של ברק והגנה, ותוך פחות מ-5 דק' כבר יכולתי לעשות פעולות עדינות ואחרי 20 דק' בערך כבר יכולתי לחזור לפעילות מלאה.

חסרונות:
שימר הוא פשוט נצנצים גרוסים, ובמקרה של ה-214 הנצנצים גרוסים מעט גס, לכן הם טיפה יותר גדולים מבד"כ, לכן גם ההסרה שלו לא כ"כ סימפטית. היא לא נוראית כמו לק גליטרי למהדרין, אבל צריך קצת להתאמץ ובסוף נשארים נצנצים קטנים על האצבעות.

לסיכום:
אם וורודים עדינים הם הקטע שלכם הלק הזה מומלץ בחום. ואם אתן, בדיוק כמוני, מחפשות לק שיהיה פיתרון חירום לימים לחוצים זה בדיוק הלק בשבילכן.













רק אחרי שישבתי לכתוב את הפוסט פתאום נזכרתי ששכחתי לצלם תמונה עם כרטיס אדי. לא רציתי לשבור את המסורת וצילמתי עכשיו כמה תמונות. שקיעה זה מהמם, אבל ממש מקשה על הצילום, לכן תצטרכו לסלוח לי על האיכות [הגוון בתמונה הזו ממש לא מייצג]



תותיוזוקה המקסימה מפורום איפור וציור גוף בתפוז פתחה במבצע של איסוף תרומות איפוריות למען מעון לנשים מוכות בב"ש.
לכל אחת מאיתנו יש מוצרי איפור שקנינו אבל לא מצאנו להם שימוש, ומאז הם פשוט שוכבים אצלנו במגירה. במקום שהמוצרים האלה יעלו אבק ויעופו לפח אתן מוזמנות לתרום אותן וככה מישהי אחרת תוכל להנות מהם. כל תרומה תתקבל בברכה, אפילו אם זה "רק" לק או צללית זולים, העיקר שהמוצר נמצא במצב טוב- כלומר לא כזה שכבר סיימנו חצי ממנו או שהוא כבר כ"כ ישן ולא שמיש. אין בעיה לתרום מוצרים משומשים שהשתמשנו בהם מעט. [ועכשיו יהיה לכן תירוץ למה לקנות חדש! קריצה]
יש אפשרות לארוז את המוצרים ולשלוח ישירות לתותיוזוקה [אפשר ליצור איתה קשר דרך תפוז] ויש גם כמה בנות שהתנדבו לאסוף את המוצרים בכמה נקודות בארץ- כל הפרטים בהודעה הזו. אני התנדבתי לאסוף באזור הצפון, אם יש כאן מישהי שמעוניינת לתרום ורוצה להיפגש איתי תרגישי חופשי ליצור איתי קשר במייל- lonelywolf3@walla.co.il, דרך המסרים בתפוז או דרך הפייסבוק. אם יש לכן בעיה ליצור קשר עם תותיוזוקה או כל אחת מהבנות האחרות אתן מוזמנות ליצור קשר איתי ואני אעשה ביניכן את הקישור.
כל תרומה תתקבל בברכה ותעזור מאוד חיבוק של הסוררת



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...