יום שבת, 17 במרץ 2012

גלוס הולך ונעלם...


משהו מוזר מאוד קרה לי כשעבדתי על הפוסט הזה. תחילתו של הסיפור בסטוק דיי של חברת ע.פ.ר.ה [למי שלא מכירה- ע.פ.ר.ה היא חברת איפור מקצועית שמקורה בארה"ב. פעם בשנה הם עורכים מכירה מיוחדת ומוכרים מגוון של מוצרים במחירים זולים במיוחד]. במסגרת המכירה החלטתי להמר ולקנות את אחד הגלוסים שלהם שנמכר במחיר מפתה של 25 ש"ח. בשעה טובה ומוצלחת הצלחתי לצלם תמונות ראויות שלו בשביל לפרסם עליו סקירה בבלוג.
אתמול בלילה הרצתי חיפוש על הגלוס המדובר כדי לוודא כמה פרטים, וגיליתי להפתעתי שהגלוס הזה לא מיוצר יותר, בגלל זה הוא נמכר בזול במסגרת הסטוק דיי. אחרי הרבה התלבטויות החלטתי בכל זאת לפרסם את הפוסט הזה, מכיוון שיש כאן כמה נקודות רלוונטיות באופן כללי לגבי מוצרים אחרים של החברה. אני אתייחס לגלוס עצמו בקצרה ואח"כ ארחיב על שאר הדברים.

המוצר: ליפגלוס בגוון Orchid
החברה: OFRA
המחיר: נקנה במסגרת הסטוק דיי ב-25 ש"ח, גלוסים אחרים מהסדרה עולים כ-90 ש"ח כל אחד


כבר כמה דק' שאני מנסה לתאר את הגוון המדויק של הגלוס, זה משהו בין וורוד לסגול, והשם שלו בהחלט הולם את הגוון. הגלוס עצמו שימרי, אבל זה לא כ"כ בולט על השפתיים.
הגלוס פיגמנטי מאוד, מספיקה כמות קטנה בשביל כל השפתיים. המקרם שלו דיי סמיך והגימור מבריק מאוד, לכן קל להגזים איתו ולקבל מראה "דולף" ולא מדויק [אפשר לתקן בקלות בעזרת חתיכה של טישו].
מבחינת עמידות- ביחס לגלוסים אחרים הוא עמיד. כל עוד לא אוכלים ושותים הוא מחזיק בכיף גם 4 ו-5 שעות על השפתיים. הוא מעט דוהה והברק קצת מתעמעם, אבל הוא עדיין נראה טוב. הוא לא ישרוד ארוחה מלאה, אבל אחרי נשנוש קל עדיין נשאר צבע על השפתיים.
יש לו ריח מתקתק דיי חזק, כמה דק' אחרי המריחה על השפתיים הוא מתפוגג. מבחינת מרקם הוא דיי דביק ודיי כבד ביחס לגלוסים אחרים [לא גרוע כמוהגלוס המקולל של לובלו, אבל גם לא קליל כמו הגלוס של וואו שאני כ"כ אוהבת].
בסה"כ מדובר בגלוס איכותי, פיגמנטי ועמיד ביחס למוצרים אחרים, וגם הגוון שלו מיוחד מאוד [למה? למה הוא נכחד מהעולם?]



עד כאן לחלק החיובי והאוהד של הפוסט הזה.
מי מכן שמכירה את הגלוסים של ע.פ.ר.ה או קראה סקירות על גלוסי בוקס ינואר בוודאי שמעה על כך שיש לגלוסים של ע.פ.ר.ה אפליקטור מברשת מיוחד. באופן אישי אני אוהבת מאוד את הרעיון מאחורי האפליקטור, מדובר במברשת דקה ומעט קשיחה שמאפשרת הנחה מדויקת יותר על השפתיים.
בתיאוריה.
בפועל- בפעם השנייה שפתחתי את הגלוס גיליתי את המברשת במצב לא שמיש בעליל:


משום מה כשתכננו את המבנה של שפופרת הגלוס לא חשבו על הדברים לעומק. הפתח העליון של השפופרת רחב מספיק, אבל בחלק הפנימי יש פתח נוסף צר מאוד, וכל פעם כשמכניסים את המברשת בחזרה לתוך השפופרת הפתח הצר פשוט הורס את השערות של המברשת.


> ככה זה נראה מבפנים. פתח עליון רחב מספיק, פתח פנימי צר מדי.

לפני כשלושה שבועות כתבתי תלונה לחברת ע.פ.ר.ה דרך האתר שלהם, תלונה שמשום מה לא זכתה אפילו לשביב של תגובה.
בגלל שהמברשת במצבה הנוכחי לא מאפשר שימוש נורמלי ממילא, החלטתי שאין לי מה להפסיד. בהמלצתה של שחר לקחתי פינצטה ופשוט התחלתי לתלוש את כל השערות שהתפצלו. הניתוח עבר בהצלחה והאפליקטור חזר להיראות כמו אפליקטור איכותי לכל דבר ועניין.
אבל אחרי שניים-שלושה שימושים נוספים הגלוס חזר לסורו, והמברשת נראית בדיוק כמו שהיא נראתה לפני התספורת:


> היום, אגב, אחרי עוד כמה שימושים היא כבר נראית הרבה יותר גרוע סטנדרטי

ניסיתי עוד כל מיני פתרונות, בין השאר מצאתי גלוס ישן של וואו וניסיתי להחליף את האפליקטור [אחרי ששטפתי אותו כמובן] אבל הוא קטן מדי. היום אני פשוט מניחה קצת חומר על האצבע ומורחת את הגלוס בעזרת האצבע. פיתרון לא נוח וכשנמצאים מחוץ לבית חייבים לשטוף ידיים לפני אחרת זה לא הגייני. אפשרות נוספת היא להשתמש במברשת שפתיים, אבל זה מסרבל את השימוש מאוד.
לסיכום- הסאגה סביב המברשת פשוט הורסת את חווית השימוש במוצר, וגם ההתעלמות של ע.פ.ר.ה מהתלונה שלי מרגיזה ולא מקצועית. אם הייתי קונה גלוס זול והייתי מקבלת מברשת דפוקה לא הייתי מתלוננת, אבל מדובר במוצר שעולה במקור כ-90 ש"ח, והבעיה קיימת גם בסדרת הגלוסים מנפחי השפתיים [שעולים כמעט כפול]. כשאני קונה מוצר של חברה מקצועית אני מצפה לקבל איכות מסוימת, וזה כולל את כל המרכיבים של המוצר.
היוטיוברית המצוינת Vanillasky3010 גם היא התלוננה על המברשת הפגומהנציגות של חברת ע.פ.ר.ה פנו אליה והסבירו שלאור התלונות החברה הולכת להחזיר את אפליקטור הספוג לכל המוצרים. לא ממש ברור לי איך חברה מקצועית הוציאה לשוק ליינים שלמים של מוצרים בלי לעלות על בעיה כ"כ קריטית במוצר, בעיקר כשמדובר בבעיה שנוצרת אחרי שימושים בודדים. אני מתנחמת בזה שבחברה עלו סופסוף על התקלה והם פועלים לפתור אותה.
החלטתי להעלות את הפוסט הזה בעיקר בגלל בעיית האפליקטור. הגלוס עצמו איכותי מאוד, אני מניחה שגם שאר הגלוסים בסדרה איכותיים, רק האפליקטור הורס את חווית השימוש. אני לא בטוחה אם ניתן כבר לקנות את הגלוסים בגרסה החדשה עם האפליקטור החדש, לכן קחו את זה בחשבון ותחליטו אם זה מתאים לכן או לא.

ואחרי כל הדיבורים אין מצב שאני משאירה אתכן בלי סווטצ'ים קריצה





> השפתיים שלי לפני


> השפתיים שלי אחרי שכבה דקה של גלוס



שנייה לפני סיום- בבלוג Ksyu Style מתקיימת הגרלה שווה במיוחד לגיפט קארד של מאק! בהצלחה לכל המשתתפות [ואם אתן לא משתתפות אתן מוזמנות להחזיק לי אצבעות קריצה]

ולפני שאשחרר אותכן לדרככן אני אסיים את הפוסט בנימה פולנית-משהו. אני לא רוצה לעשות לכן ריגשי [טוב, אני כן] אבל כתבתי את הפוסט הזה תחת התקף מציק במיוחד של שפעת משולבת באלרגיה. אז מה אכפת לכן לעשות לי טוב על הלב ולכתוב לי כמה מילים [או לפרגן לי באיזה לייק]? קול
שיהיה שבוע מצוין [ונטול צינורות מתכת שנופלים מהשמים] חיבוק של הסוררת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...