יום רביעי, 4 באפריל 2012

סוף-סוף גלוסי! [או: סקירה טובה עם כותרת גרועה]


להגנתי יאמר שהפוסט הזה נכתב אחרי שניגשתי לפסיכומטרי. אחרי שלוש וחצי שעות של שאלות היגיון, צירופים, מצולעים ונפחים המוח שלי לא מסוגל להפיק כותרת טובה יותר מזו. מצד שני... מכאן אפשר רק לעלות קריצה
לא אכחיש, הרבה מילים כבר נכתבו על השירות הזה ויש מצב שאני לא אחדש שום דבר לחלקכן. החלטתי לכתוב את דעתי בכל זאת לטובת הקוראות שלא מכירות את השירות או שרוצות לקבל עליו עוד מידע [וגם בגלל שאתן סומכות עלי בטירוף ומחכות למוצא פי].
אז מה זה גלוסי בוקס? מדובר בשירות עולמי שעשה עלייה לארץ. תמורת תשלום חודשי מקבלים כל חודש קופסא עם [לפחות] חמישה מוצרים, חלקם בגודל מלא וחלקם בגודל מוקטן. מקבלים מוצרי איפור, טיפוח, בישום וכד' במטרה להתנסות. כשנרשמים לקופסא ממלאים שאלון על ההעדפות הכלליות שלנו וכל חודש מקבלים את המוצרים בהפתעה. הרעיון הוא שתמורת סכום נמוך יחסית נזכה לקבל חבילה בשווי גדול יותר ולהתנסות בשלל מוצרים שלא היינו מנסות אחרת [אני אתייחס לכל זה בהמשך בפירוט]. עוד מידע אפשר לקרוא באתר של גלוסי בוקס.

♣ הכוונה הראשונית הייתה לכתוב פוסט משולב- להציג את שתי הקופסאות ואח"כ לסכם את דעתי על השירות, אבל הפוסט יצא ארוך מדי והחלטתי לחלק את הכול לשני פוסטים. בפוסט הזה אני אסקור את הקופסאות שקיבלתי ואת דעתי עליהן, ובפוסט הבא אני אכתוב בפירוט מה דעתי על השירות עצמו.

♣ עדכון קטן: קראתי בפייסבוק תגובה של גולשת שתהתה למה בלוגריות לא כותבות ביקורת מלאה על המוצרים אלא רק מציגות אותן. אני לא רוצה לדבר בשם אחרות, אבל מבחינתי לוקח זמן עד שאני מרגישה בנוח לכתוב סקירה על מוצר. יש מוצרים שרק אחרי חודש או חודשיים של שימוש רצוף אני מרגישה מוכנה לכתוב עליהם סקירה, ולכן אני לא רוצה לעשות חצי עבודה ולכתוב ביקורת בלי בסיס רציני. מעבר לזה, לא את כל המוצרים ניסיתי ולא על כולם מעניין אותי לכתוב ביקורת. אני בכל זאת בוחרת להציג את הקופסאות ואת התוכן שלהן בגלל שיש לזה ביקוש.

המוצר: קופסאות פברואר ומרץ
החברה: גלוסי בוקס
המחיר: המחיר כרגע הוא 75 ש"ח לחודש, בגלל שנרשמתי בהתחלה אני עדיין משלמת 60 ש"ח [גם לזה אני אתייחס בהמשך]

קופסת פברואר


זו הקופסא הראשונה שקיבלתי, לפי ההסבר שצורף לקופסא מדובר בקופסא מיוחדת ליום האהבה- בגלל זה גם העיצוב של הקופסא שונה לוורוד-פוקסיה.
קיבלתי בסה"כ 6 מוצרים:
1. מסיכת לחות של אהבה בגודל מוקטן. עדיין לא ניסיתי.
2. בושם לגברים בשם קוקוריקו של ז'אן פול גוטייה- דוגמית קטנה. מודה, ניסיתי. זה כבר היה שם ממילא, ובאופן עקרוני אין לי בעיה עם בשמים של גברים. במקרה הנ"ל אני אפעל לפי הגישה שאם אין משהו טוב לומר- עדיף לא להגיד כלום.
3. צללית של לייף- גודל מלא, אני קיבלתי את צללית מס' 309. כבר כששמעתי שבחלק מהקופסאות יש צללית של לייף הייתה לי הרגשה רעה שאני אקבל את 309- שכבר יש לי [ואפילו הראיתי בעבר]. כמובן שמרפי לא איכזב וקיבלתי בדיוק את 309. זו צללית מצוינת לדעתי, אבל אין לי צורך בשתיים לכן העברתי לאחותי.
4. שפתון אוניברסלי של לוריאל- גודל מלא. הוא נמצא אצלי בתיק על בסיס קבוע ומשמש אותי המון [מבטיחה סקירה מקיפה בעתיד].
5. סבון נוזלי של "סבון"- גודל מלא. נמצא אצלי בשימוש קבוע, הוא עוד מעט נגמר ;)
6. מסיכה לשיער של חברת וולה- גודל מוקטן [יותר קרוב לדוגמית, לדעתי]. אומנם מדובר במסיכה לשיער צבוע, אבל יש לה ריח כ"כ טוב שלא יכולתי להתאפק וניסיתי אותה על השיער שלי. כ"כ הופתעתי מההשפעה שלה על השיער שלי שאני בהחלט מתכוונת לרכוש מסיכה דומה שתתאים לשיער שלי.

מה דעתי על הקופסא?
לצערי עוד לפני שקיבלתי אותה כבר נתקלתי בכל מיני ספוילרים וידעתי בערך מה יהיה בה. בסופו של דבר כשהיא הייתה אצלי ופתחתי אותה כן קצת הופתעתי וגם נהניתי מהחוויה הכללית. בסה"כ אני אוהבת את הקופסא ואת התוכן שלה ורוב המוצרים משמשים אותי.
אני יודעת שיש בנות שהתבאסו לקבל חבילה שרובה מורכבת ממוצרים עממיים- לי אישית אין בעיה עם זה, להיפך.
כשאני מסתכלת על הקופסא לבד אני מרוצה, אבל כשאני מסתכלת על התמונה הכללית יש כאן כמה בעיות. קודם כל הבחירה בבושם גברים הזויה בעיניי. אני מבינה את הרעיון מאחורי זה, אבל לא לכולנו יש בני זוג [אני למשל נפרדתי משלי פחות מחודש לפני... ככה שזה הרגיש לי מוזר]. מצד שני, מדובר במוצר אקסטרא אז זה פחות הפריע לי.
בעיה משמעותית יותר היא השוני ברמת הקופסאות. חלק מהבנות קיבלו במקום הצללית של לייף פריימר של גרלן בגודל מוקטן, או ברונזר בגודל מלא של גאיה וכו'. גם בגזרת הבשמים היה שוני- חלק קיבלו דוגמיות לבשמים של נשים וחלק קיבלו דוגמיות לגברים, וגם גודל הדוגמיות שונה בין החבילות השונות. יצא שאני מאלה שקיבלו את החבילה "הכי פחות טובה", למרות ששילמתי בדיוק את אותו המחיר. אין לי בעיה לקבל מוצרים של לייף או לוריאל, להיפך. במקרה צללית 309 היא בין הצלליות האהובות עלי. אבל הכעיס אותי לגלות שחלק קיבלו מוצרים עממיים וחלק קיבלו מוצרים של חברות יוקרתיות יותר [גם אם מדובר בגודל מוקטן- זה עדיין לא נראה טוב].

קופסת מרץ



זו הקופסא השנייה שקיבלתי, הפעם הגיעו בקופסא 7 מוצרים:
1. תחליב ניקוי לאיפור ולפנים של חברת Carita- גודל מוקטן. אני לא כ"כ אוהבת מסירי איפור בתחליב ובנתיים לא היה לי חשק לנסות. אני בונה עליו בעיקר לטובת נסיעות, הגודל שלו מצוין בשביל זה.
2. פלסטר לעקב כף הרגל של Compeed- הגיעו שני פלסטרים. זה מוצר שראיתי כבר על המדף ושקלתי אם לקנות או לא, אמנם הוא נראה קצת חריג בנוף הטיפוחי אבל אני שמחה שקיבלתי אותו ויש לי הזדמנות להתנסות.
3. פריימר היבריד של Dr. Murad- גודל מוקטן. השתמשתי בו כבר כמה פעמים, אבל אני לא מצליחה להחליט עדיין מה דעתי עליו.
4. חלב גוף וורבנה של לאוקסיטן- גודל מוקטן. עדיין לא יצא לי לנסות, אבל הריח שלו מטריף וייחודי מאוד [מזכיר לי קצת תה עם לימונית].
5. קרם ידיים חמאת שיאה של לאוקסיטן- גודל מוקטן. ניסיתי אותו כמה פעמים והוא נחמד, לדעתי האישית אין הצדקה למחיר של גודל מלא [135 ש"ח]. הגודל מתאים לי בול לתיק איפור או לנסיעות, כשאני לא רוצה להיסחב עם מוצר בגודל מלא.
6. עיפרון עיניים של ע.פ.ר.ה מהסדרה המטאלית- גודל מלא, בגוון Lagoon. ניסיתי אותו על רגל אחת, מהתרשמות ראשונית הוא מעט בהיר ולא יתאים לי למעקה העין, אבל בתור תיחום עליון הוא נראה לי אחלה. חוצמזה, שאני אגיד לא לעיפרון כחול??
7. OPI- Big Apple Red- לק בגודל מוקטן. שלא לפרוטוקול [ואם תשאלו אותי אני אכחיש בתוקף] אבל יכול להיות שהתגובה הראשונית שלי ללק הייתה צווחות בלתי נשלטות של "יווווווו!!!! איזה חמוד!!". אפילו אבא שלי הסכים להודות שהוא חמוד מוציא לשון עדין לא ניסיתי אותו, הוא נראה כמו אדום סטנדרטי- שזה תמיד מועיל. לגבי הגודל- זה גודל סטנדרטי של לקים מוקטנים של OPI, ולדעתי זה גודל אידיאלי. גם ככה יש לי הרבה לקים ואני לא אסיים את כולם בחיים.
בנוסף למוצרים קיבלנו גם שוברי הנחה, שזה אחלה רעיון בשביל מי שרוצה אח"כ לקנות את המוצרים.

מה דעתי על הקופסא?
במבט ראשון לא התלהבתי מהקופסא הזו. לא הבנתי למה קיבלתי פלסטר לכף הרגל, לא הבנתי למה לעזאזל יש לי פרסומות בקופסא ולמה כל המוצרים בגודל מוקטן.
אבל במחשבה שנייה ושלישית אני מרוצה מהקופסא הזו. יש כאן מגוון גדול של מוצרים שאני לא מכירה וסביר להניח שלא הייתי מנסה מיוזמתי ואני בהחלט נהנית ממה שקיבלתי. לא בטוח שאני אקנה משהו מהמוצרים שקיבלתי, אבל אני בהחלט נהנית מההתנסות בהם. אומנם רוב המוצרים הם בגודל מוקטן, אבל קיבלנו בסה"כ 7 מוצרים שזה אחלה.
לגבי השוני בין הקופסאות- יש כמה סוגים של קופסאות והפעם כנראה שיש פחות שוני בשווי של המוצרים כמו שהיה בחודש פברואר. אבל עדיין יש בנות שקיבלו קופסא עם שני מוצרים בגודל מלא- עיפרון עיניים ומסיכה לפנים לעומת השאר שקיבלו את העיפרון ומוצרים בגודל מוקטן. זה כמובן מעצבן אותי ומרגיש לי לא הוגן. זה הגיוני שיהיה הבדל בין הקופסאות השונות ותמיד יכול להיות שמישהי אחרת תקבל מוצר שאני אוהב יותר, אבל זה לא הוגן שנקבל קופסאות בשווי שונה.


בשלב הזה רציתי להוסיף גם סקירה של השירות עצמו באופן כללי, אבל הפוסט יצא ארוך ואני לא רוצה להעיק עליכן. בימים הקרובים אני אפרסם עוד פוסט עם סקירה מקיפה ועם דעתי על השירות עצמו. אתן כמובן מוזמנות להישאר ולעקוב, וכדי שלא תשכחו אני מזכירה לכן את האפשרות להירשם לעדכונים במייל [מצד שמאל למעלה] וגם להיות חברות שלי בפייסבוק.
אני יודעת שגלוסי בוקס הוא אחד מהנושאים השנויים ביותר במחלוקת ובין הכי מדוברים. אני אשמח לשמוע מה דעתכן חיבוק של הסוררת

עדכון [12.4.12]- הפוסט השני בסדרה פורסם, אתן מוזמנות לקרוא קול


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...