יום חמישי, 26 באפריל 2012

יום חדש, מראה איפור חדש


תסלחו לי שוב על הכותרת המעאפנה, אחרי כמעט שעה של עריכת תמונות התייבש לי המוח. מי תיאר לעצמו שפוסט שמבוסס ברובו על תמונות ייקח לי כ"כ הרבה זמן? אה?

ולענייננו. שילוב בין עבודה במשרה מלאה לבין לימודים לפסיכומטרי הפכו את הימים שלי למטורפים, ורוב הזמן הסתפקתי באיפור מינימלי [אם בכלל]. בחרתי בלק סולידי שיצליח לשרוד שבוע שלם, והאיפור שלי הפך להיות בסיסי- מייקאפ, סומק, קונסילר להסתרת כהויות מתחת לעיניים, מסקרה ואיזה גלוס. בימים שהיו לי 2 דק' מיותרות בבוקר הוספתי איזו צללית עדינה ותיחום תחתון.
לפני פסח ניגשתי לפסיכומטרי ועכשיו כשיש לי זמן אני מצליחה להתאפר קצת יותר. בבקרים עדיין חבל לי לקום מוקדם יותר בשביל להשקיע באיפור, אבל היו לי כמה הזדמנויות ליצור מראות איפור קצת יותר מושקעים.

איפור העיניים הראשון הוא האיפור שיצרתי בליל הסדר. התחשק לי ללכת על איפור בגווני ברונזה וחום, שלא בכוונה יצא לי מראה דיי סולידי. בגלל קוצר זמן לא היה לי זמן לשחק איתו עוד קצת [3 דק' לפני שהיינו צריכים לצאת קלטתי שעדיין לא סיימתי להניח אייליינר על עין אחת, לעגל ריסים ולמרוח מסקרה. בסוף יצאנו באיחור והספקתי גם לצלם כמה תמונות].

 





בגלל שעבר לא מעט זמן מליל הסדר שכחתי באיזה צלליות בדיוק השתמשתי. אם אני לא טועה זה היה שילוב בין פלטת ה-88 הרגילה לבין סט הצלליות החומות של קרליין מסדרת "פרוייקט מסלול" [צלליות שיצאו בקולקציה מוגבלת לפני כמה שנים].
לתיחום עליון השתמשתי באייליינר ג'ל השחור של מייבלין ניו יורק, ולתיחום התחתון השתמשתי באייליינר החום מאותה הסדרה. המסקרה הנוכחית שלי היא הלאש בלאסט של קאבר גירל.
אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני מראה לכן תמונה עם המשקפיים שלי, שזה קצת מפתיע בהתחשב בעובדה שאני צמודה למשקפיים האלה תמיד [אחרת הייתי נתקעת בקירות בממוצע של פעמיים ב-5 דק' בערך]. איכשהו זו הפעם הראשונה שהצלחתי לצלם תמונה טובה איתם.


את מראה האיפור השני יצרתי באחד מסופי השבוע. קבעתי לצאת עם חברים, היה לי הרבה זמן פנוי וחשק ליצור מראה קצת יותר דרמטי וצבעוני.
כבר הרבה זמן אני מרגישה שאני לא מנצלת את אוסף האיפור שלי כמו שצריך, לכן הפעם החלטתי לעבוד עם פלטה של פופה שקניתי מזמן וכמעט לא השתמשתי בה. ידעתי שאני רוצה לשלב בין שתי צלליות- הסגולה של פופה וצללית אבקה כחולה של גאיה. התחלתי להתאפר בלי רעיון מוגדר בראש וזה השילוב שיצא בסופו של דבר:










בתור בסיס השתמשתי בפריימר לעיניים של עפרה.
בשביל הארות בחלק הפנימי של העין ובאזור הגבה השתמשתי ב-Sparkle של פרושופ, במציאות היא הייתה קצת פחות בולטת.
בשליש הפנימי של העין הנחתי את הצללית הסגולה מהרביעייה של פופה מסדרת 4EYES.
בשני השלישים החיצוניים הנחתי את צללית האבקה השימרית של גאיה מס' SH-26. הצללית עצמה מהממת, יש לה שימר כחול-סגול מאוד מיוחד, אבל העבודה איתה קשה מאוד. היא לא פיגמנטית מאוד וברגע שניסיתי לטשטש אותה הרבה מאוד חומר ירד מהעפעף ונתפס על המברשת. בסופו של דבר הייתי צריכה להניח עוד חומר, לטשטש שוב ולהניח עוד קצת חומר בפעם השלישית.
בשביל להדגיש את האפקט תחמתי את השליש החיצוני בעזרת הצללית השחורה מהפלטה של סופטאץ' . בסופו של דבר הצללית השחורה התערבבה עם הצללית של גאיה ויצרה גימור מעודן יותר.
לתיחום עליון השתמשתי באייליינר ג'ל השחור של מייבלין ניו יורק. לתיחום תחתון השתמשתי בעיפרון עמיד של קרליין מס' 204.
גם כאן המסקרה היא לאש בלאסט של קאבר גירל.


את המראה השלישי והאחרון יצרתי אתמול לכבוד יום העצמאות. ידעתי שמתחשק לי ליצור איפור כחול [מפתיע ובלתי צפוי בעליל, אני יודעת] אבל גם כאן לא ידעתי מה אני רוצה בדיוק לעשות. יצרתי מראה אחד שלא אהבתי והתחלתי את הכול מחדש, רק שהפעם הייתי צריכה לסיים את הכול תוך רבע שעה בערך.
בסופו של דבר אני חושבת שיצרתי מראה חביב, אם היה לי קצת יותר זמן אני מניחה שהוא היה יוצא מדויק יותר.














גם הפעם השתמשתי בפריימר של עפרה בתור בסיס.
עבדתי בעיקר עם פלטת ה-88, סימנתי לכן בחיצים את הצלליות בהן השתמשתי. את הצללית המוזהבת הנחתי בשליש הפנימי של העין ומשם התקדמתי עם שלושת הצלליות הכחולות שהנחתי כמובן מהבהירה לכהה. בתור תיחום עליון השתמשתי הפעם דווקא בצללית שחורה, רציתי ליצור מראה קצת יותר רך ולא היה לי זמן וסבלנות לעבוד עם אייליינר ג'ל. להארה בעצם הגבה השתמשתי באחת הצלליות הבהירות מהפלטה ההיא של סופטאץ' שהראיתי למעלה.
לתיחום תחתון השתמשתי באייליינר ג'ל החום של מייבלין, גם כאן המסקרה היא הלאש בלאסט של קאבר גירל.
כשאני מסתכלת על התמונות אני רואה כמה טעויות שעשיתי, בעיקר עניין של טשטוש ושל עבודה עם הצללית השחורה. אבל בשביל איפור ב-15 דק' אני דיי מרוצה מהתוצאה.

עד כאן שידורנו להערב. אשמח כמובן לשמוע את דעתכן, ואם אהבתן את הבלוג אתן מוזמנות להירשם כמנויות ולהיות חברות שלי בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...