יום שלישי, 24 באפריל 2012

השפתון העירום


כשכתבתי על הגלוסיבוקס [כאן וכאן], התייחסתי לאלמנט ההפתעה. אני אוהבת לנסות מוצרים חדשים, וכרגע כיף לי לקבל מוצרים שמישהו אחר בחר בשבילי ו"הנחית" עלי. אני מודה, כשאני קונה איפור אני בוחרת בד"כ בגוונים 'בטוחים' מבחינתי, כאלה שאני כבר מכירה והתנסיתי בהם. זה מונע ממני אכזבות אבל גם מונע ממני להתנסות במגוון גדול של מוצרים.
לאחרונה היו לי מספר הזדמנויות להתנסות במוצרים "מונחתים"- מוצרים שלא הייתי מזכה במבט שני ובטח שלא הייתי חושבת לנסות. את חלקם קיבלתי מהיח"צ, את חלקם קיבלתי בגלוסיבוקס ואת כולם אני אשתדל לסקור קול


ה"הנחתה" הראשונה בסדרה היא שפתון ניוד של ג'ייד שיצא בקולקציית האביב.

המוצר: שפתון מס' 195- Nude Sheer מסדרת True Color
החברה: ג'ייד
המחיר: 100 ש"ח לפני מבצע
גילוי נאות: את המוצר קיבלתי לסקירה מהחברה.

  


מדובר בשפתון לחותי בגוון חום בהיר-וורדרד בסגנון הניוד. אני מודה שטרנד הניוד לא כ"כ מושך אותי, זה משהו שאני אוהבת לראות על אחרות אבל לא כ"כ על עצמי, ולכן אין שום סיכוי שהייתי בוחרת לנסות את הגוון הזה אם לא הייתי מקבלת אותו.
אני מודה שלמרות הרתיעה שלי מהטרנד דווקא הופתעתי מהשפתון הזה לטובה, הוא אומנם ניודי, אבל תודות לגוון הוורדרד שבו הוא לא "מוחק" את השפתיים לגמרי [ועל חיוורת כמוני זה יכול היה להיות בעיה].
החברה מגדירה את השפתון הזה בתור "שפתון סאטן במרקם משי". אני קצת נעל בכל מה שקשור לגימורים של שפתונים, אז אני אתן לכן לשפוט ולעדכן אותי מוציא לשון





יתרונות
אפתח ואומר- המריחה שלו מצוינת. הוא מספיק רך בשביל להימרח בקלות, אבל לא רך מדי ולכן קל מאוד לשלוט על כמות החומר שרוצים. הקצה של השפתון מעוצב בצורה מלבנית ולא כ"כ אופיינית, אבל דווקא הצורה הלא שגרתית הזו נוחה מאוד למריחה מדויקת.
הוא פיגמנטי מאוד, מספיקה שכבה דקה בשביל לקבל כיסוי מלא. אם רוצים לקבל מראה קצת יותר בולט אפשר כמובן למרוח שתי שכבות- בהמשך אני אראה את ההבדל בין שכבה אחת לשתיים.
בגלל הגוון הבהיר שלו אני לא ראיתי צורך להשתמש בתוחם שפתיים ובמברשת כי גם ככה לא רואים מריחה לא מדויקת, ולכן גם אין בעיה לעשות תיקונים במשך היום.
כשהשפתון דוהה הוא עושה את זה בצורה יפה בלי להשאיר כתמים לא ברורים על השפתיים.
התייחסתי קודם לגוון הוורדרד שיש בו, ולכן אני חושבת שהוא יוכל להתאים גם לבהירות מאוד בלי לקבל אפקט חיוור מדי.
השפתון לחותי מאוד ולכן גם לא מייבש את השפתיים [אפילו לא את שלי, שסובלות מיובש באופן תמידי בערך].

חסרונות
באופן עקרוני, בגדול ובהכללה גסה- ככל שהמוצר יותר לחותי ככה הוא עמיד פחות. ולכן גם השפתון הזה- לחותי מאוד ולא כ"כ עמיד. הוא שרד עלי בערך 4 שעות בלי אכילה ושתייה ואז התחיל לדהות ולהתפוגג, שרד בקושי נשנוש קליל ולא הצליח להתמודד עם ארוחה מלאה. מבחינתי זה חיסרון, אני מעדיפה שפתונים עמידים ויש לי כמה שמצליחים לשרוד דיי בכבוד גם ארוחה מלאה.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולזרוק מילה על בחירת השם ועיצוב האריזה- חלק מהמוצרים של ג'ייד מיוצרים באיטליה, וגם השפתון הזה ביניהם ולכן על האריזה עצמה יש הרבה מאוד מלל בלעז ומעט מאוד מילים בעברית. גם השם של השפתון הוא באנגלית... ואני מודה שזה קצת צורם לי, הייתי שמחה לראות יותר כיתוב בעברית ובעיקר שם בעברית על מוצרים של חברה ישראלית [אתן יודעות, ברוח הפטריוטיות ויום העצמאות שקרב ובא]

לסיכום
באופן אישי אני פחות מתחברת לטרנד הניוד ולא כ"כ הצלחתי לשלב אותו באיפור היומיומי שלי, ולאחר כמה שימושים מצאתי לו בית חם. אבל אם אתן אוהבות שפתונים ניודים ומעדיפות לחות על עמידות- אני בהחלט ממליצה לכן לנסות אותו.
המחיר הרגיל שלו טיפה יקר לטעמי, אבל אפשר למצוא אותו במבצעים שהופכים את הקנייה להגיונית.

ואיך אפשר לסיים פוסט בלי סווטצ'ים?

  

  

את השפתיים שלי במצב נטול אתן כבר מכירות, אבל שיהיה לכל מקרה ;)

ככה השפתון מתקבל עלי אחרי שכבה אחת- יחסית וורדרד ודיי טבעי, ולא בהיר מדי.



בשביל לקבל אפקט מודגש יותר מרחתי שתי שכבות, והשפתון מתקבל עלי קצת פחות וורוד וטיפה יותר חום.






אני אשמח מאוד לשמוע את דעתכן. התחברתן לשפתון הזה? מעדיפות לוותר?

שבוע טוב חיבוק של הסוררת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...