יום חמישי, 17 במאי 2012

סקירה בלי אגו: גלוסיבוקס אפריל


גלוסיבוקס אפריל נחתה אצלי לפני כמעט חודש וקיוויתי להעלות את הפוסט הזה בשלב קצת יותר מוקדם. כרגיל, תוכניות לחוד ומציאות לחוד.
על השירות עצמו כבר כתבתי, וגם סקרתי את קופסת מרץ, ומכיוון שאני גם ככה באיחור אני לא רואה צורך להכביר במילים.

המוצר: גלוסיבוקס אפריל
המחיר: 55 ש"ח באיסוף עצמי או 75 ש"ח למשלוח עד הבית [אני עדיין משלמת 60 ש"ח מכיוון שנרשמתי לפני העלאת המחיר]


בקופסא הפעם קיבלתי 6 מוצרים: שמפו ומרכך, בושם בגודל מוקטן, שפתון בגודל מלא, צללית אבקה בגודל מלא וחמאת גוף בגודל מוקטן, וקופון לאמריקן לייזר.
אני לא בטוחה לגמרי מה דעתי על הקופונים וההנחות שמגיעים עם הקופסא, מצד אחד זה יכול להיות פרקטי ומצד שני זה מרגיש קצת כמו ספאם. שאלה יהיו הצרות שלנו...

שמפו ומרכך של Dove בגודל מוקטן, 50ml:


שני המוצרים הם מסדרת Demage Therapy. השמפו מיועד לשיקום שיער פגום והמרכך אמור להוות מוצר משלים.
עדיין לא השתמשתי בהם ולכן אין לי יותר מדי מה לתרום בעניין, אני בעיקר מרוצה מהגודל הקטן שלהם שיכול להיות מצוין לנסיעות.

חמאת גוף של Minus 417 בגודל מוקטן, 50ml:


זו הפעם הראשונה שאני פוגשת את מינוס 417 ומתנסה במוצר שלהם. לפי אתר החברה הם מייצרים מוצרים מחומרים טבעיים המצויים בים המלח, כשכל המוצרים שלהם נטולי פרבן ו-Mineral Oil. 
השפופרת מכילה גם היא 50ml, והיא מספיקה למספר מכובד של שימושים שבהחלט מאפשרים להכיר את המוצר ולהחליט אם לקנות אותו.
ניסיתי את חמאת הגוף מספר פעמים, ובסה"כ היא בסדר גמור. יש לה ריח דומיננטי אבל נעים מאוד, היא נספגת דיי מהר ומשאירה הרגשה נעימה מאוד. הבעיה היחידה שלי איתה שהיא דיי סמיכה וכבדה, ובאופן אישי אני מעדיפה דווקא קרמים קלילים יותר. רק בגלל הסיבה הזו אני לא מאמינה שאקנה את המוצר הזה.

שפתון מסדרת קולור סנסשיונאל של Maybelline New York, גודל מלא:



אני קיבלתי את גוון מס' 852- Coral Pearl.
מדובר בשפתון דיי סולידי בגוון ורוד-חום בגימור פנינתי, על השפתיים שלי הוא מתקבל מעט שקוף ובעיקר מבליט את צבע השפתיים שלי, והגימור הפנינתי נותן אפקט מעט גלוסי. בסה"כ מדובר בשפתון חביב, לא יותר מזה, משהו שאין סיכוי שהייתי קונה בעצמי וגם אין סיכוי שאני אקנה שוב. מצד שני, מדובר בשפתון בגוון דיי בטוח, מהסוג שאפשר לשלב כמעט עם כל מראה איפור יומיומי ולכן הוא נמצא אצלי בתיק למקרים שבהם אני ממהרת ולא מספיקה למרוח שפתון אחר.
לא העברתי אותו מבחני עמידות, בגלל שהוא כ"כ בהיר וסולידי גם כשהוא נעלם הוא עושה את זה באלגנטיות ולא משאיר כתמים מוזרים.
כמו שפתונים אחרים בסדרה גם לזה יש ריח מתקתק דומיננטי, באופן אישי הריח הזה קצת מעצבן אותי וגם לוקח לו הרבה זמן להתנדף.

    
  

שימר של Gaya, גודל מלא:

 

  

המוצר מוגדר בתור "שימר מינרלי", ואני מודה שההגדרה הזו קצת מוזרה לי, בגלל שבת'כלס מדובר בצללית אבקה מינרלית.
אני קיבלתי את גוון SH-26- כחול עם שימר מדהים.
הצללית מגיעה בקופסא דיי רחבה עם מכסה עץ גדול, והיא מכילה 4 גרם, שזו כמות מכובדת לדעתי.
בפוסט הקודם הראיתי מראה איפור שיצרתי בשילוב עם הצללית הזו [המראה השני]. העבודה איתה מעט מתסכלת, בגלל שהיא דורשת כמות דיי גדולה של חומר בשביל להגיע לרוויית צבע טובה [לפחות ביחס לצלליות אבקה, שהעבודה איתן אמורה להיות קלה יותר]. ברגע שניסיתי לטשטש אותה גיליתי שרוב החומר עבר למברשת, למרות שהשתמשתי בפריימר לעיניים של עפרה בתור בסיס. מנגד, היא התערבבה בצורה מאוד יפה עם הצללית השחורה שהנחתי בשליש החיצוני ויצרה גוון מיוחד. אני עדיין צריכה ללמוד איך לעבוד איתה ולראות איך להפיק ממנה את המיטב.
עד היום רק קראתי על החברה וזו הפעם הראשונה שהתנסיתי במוצרים שלה, ואני סקרנית לנסות עוד. מנגד, המחיר הרגיל של הצללית הוא 84 ש"ח, שזה מחיר גבוה לטעמי לצללית בודדת.

בושם Roberto Cavalli, גודל מוקטן, 5ml:

 

בשמים הם לא התחום החזק שלי, לכן אין טעם שאני אנסה לתאר לכן את הבושם הזה. בכרטיסייה של גלוסיבוקס מתארים אותו ככה: "הבושם פותח בהשראת נשים חזקות, בעלות נוכחות ממגנטת שלא ניתן לעמוד בפניהן. הבושם מכיל תמציות הדרים לניחוח חושני ומפתה במיוחד".
כשפתחתי את הקופסא מיהרתי להריח אותו וממש לא התלהבתי. הריח שלו בתוך הבקבוקון מרוכז מאוד ומזכיר משהו מאוד זקן, וגם כשמניחים אותו על העור הריח מאוד חזק ולא כ"כ נעים, לכן השארתי אותו בצד.
אחרי כמה ימים התחשק לי משום מה לתת לו ניסיון נוסף, וגיליתי שלוקח לו כמה דק' "להירגע" ולהתייצב, ואז הריח הופך להיות מעודן יותר ומיוחד. זה היה השלב שבו התאהבתי בבושם הזה לחלוטין, ולפני כמה ימים גם קניתי אותו. לפי הכרטיסייה של גלוסיבוקס המחיר ל-50ml הוא 359 ש"ח, אני מצאתי אותו במבצע והוא עלה לי סביב ה-250 ש"ח, שזה מחיר טוב לבושם [בעיקר בהתחשב בעובדה שלוקח לי שנים לסיים אחד].

לסיכום:
בסה"כ אני מרוצה מהקופסא של אפריל. נהניתי לקבל אותה ונהניתי לנסות את המוצרים.
בגלל שממש קשה לי לבחור בשמים [חלק מריחים עלי רע והרבה פשוט מתפוגגים ממני במהירות. Light Blue המדהים נשאר עלי 10 דק' בלחץ לפני שהוא מתנדף לחלוטין] רק התגלית של הבושם הזה הייתה שווה את הכול מבחינתי.
קראתי מגוון של תגובות לגבי הקופסא הזו, שמעתי דעות לכאן ולכאן. כמו שכבר כתבתי, כל אחת צריכה להחליט בשביל עצמה האם השירות הזה מתאים לה או לא. אני חושבת שכן יש שיפור מסוים מבחינת גלוסיבוקס, לפחות עד כמה שראיתי הפעם לא היו הבדלים גדולים מאוד בערך של החבילות השונות. לטעמי עדיין יש מקום לשיפור, גם מבחינת השירות [משום מה עדיין יש כל מיני סיפורים מעצבנים על היחס שלהם בפייסבוק, כמו מחיקה של הודעות וחסימה של גולשות] וגם מבחינת המחיר, אני עדיין חושבת ש-75 ש"ח זה מחיר גבוה מדי.

מה דעתכן על הקופסא? התחברתן למוצרים או שדווקא התעצבנתן?
אני מזמינה אתכן להיות חברות שלי בפייסבוק, לקבל עדכונים ולקרוא את הסטטוסים הממורמרים שלי מהתקופה האחרונה.
ואם גם אתן מכורות לאיפור וטיפוח אני מזמינה אתכן להצטרף לקבוצה של הביוטי בלוגס ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...