יום שבת, 26 במאי 2012

לא בדיוק אבל בערך


אני מניחה שכבר הצלחתן לשים לב שיש לי אובססיה קשה בנוגע לריסים שלי. אני בחיפוש מתמיד אחרי הדרך האולטימטיבית שתהפוך את הריסים שלי למעוגלים, ארוכים ויפים. בהתחשב בנתוני הפתיחה הבעייתיים שלי זה כנראה לא יקרה אף פעם, אבל בהחלט לא מזיק לחלום.
בעבר סקרתי את הקולוסל ווליום אקספרס של מייבלין ניו יורק, והיום אני אסקור מסקרה נוספת שלהם- הפולסיס ששירתה אותי במשך כמה חודשים טובים, ועד עכשיו לא הצלחתי לגבש את דעתי עליה באופן מוחלט.


המוצר: the Falsies Volume Exspress בגרסת Black Drama
החברה: Maybelline New York
המחיר: תלוי איפה קונים, בארץ המחיר נע סביב 90 ש"ח לפני מבצעים, באיביי ניתן לקנות בשליש מחיר לפחות

הרעיון מאחורי המסקרה הזו הוא ליצור מראה של ריסים מלאכותיים, מעוגלים ודרמטיים. מכיוון שמסקרות יומיומיות בקושי משפיעות עלי בכוונה בחרתי במסקרה שאמורה להיות דרמטית יותר.
עשיתי טעות כשהזמנתי אותה ולא טרחתי לקרוא יותר מדי ביקורות עליה. קראתי את התיאור הכללי, זכרתי שקראתי עליה דברים טובים ובגלל המחיר הנמוך שלה החלטתי להמר. כשקיבלתי אותה גיליתי שהמברשת שלה רחוקה מלהיות סטנדרטית: 




מדובר במברשת דיי ארוכה וקעורה עם סיבים דקים. בגלל שיש לי עיניים קטנות וגם ככה כל מריחה של מסקרה היא פוטנציאל לתאונה אני מעדיפה מברשות סטנדרטיות וקלות לתפעול. אם רק הייתי טורחת לברר את זה מראש כנראה שהייתי חושבת פעמיים אם להזמין אותה או לא. אבל על טעויות משלמים, והייתי צריכה להשקיע קצת מאמץ בניסיון להבין איך לעזאזל מתפעלים את המברשת הזו.
בעיקרון החלק הקעור הוא זה שאמור לגעת בריסים [הכיוון של המברשת צריך להיות כמו בתמונה הראשונה]. בהתחלה זה נשמע לי מוזר בגלל שזה נוגד את הכיוון הטבעי של הריסים, אבל זה בדיוק הרעיון.
בת'כלס? אחרי כמה נסיונות הבנתי שאין חשיבות מיוחדת לכיוון של המברשת. אם נוח לכן אתן יכולות לעבוד גם עם הצד הקמור וגם עם הצדדים, אני לא ראיתי הבדל דרמטי.

בנוגע לביצועים של המסקרה: היא מצליחה קצת לעגל את הריסים שלי גם בלי מעגל ריסים שזו תכונה מכובדת בהתחשב בכך שגם עם מעגל ריסים טוב אני צריכה להשקיע מאמץ. אני מניחה שעל ריסים פחות בעייתיים היא תצליח לתת אפקט בולט יותר. שימוש במעגל ריסים כמובן מעצים את האפקט.
המסקרה עצמה יחסית קלילה ומתייבשת מהר, אבל יש לה נטייה להדביק את הריסים לקבוצות קטנות. בשכבה הראשונה זה לא מאוד מורגש, אבל משתי שכבות ומעלה זה כבר נהיה בולט יותר.
הבעיה העיקרית שלי איתה שהתוצאות שלה לא עקביות ולא כ"כ הצלחתי לשלוט על זה. בחלק מהימים היא הצליחה לתת תוצאות טובות וליצור מראה ריסים דרמטי ויפה ובחלק מהימים היא פשוט הדביקה את הריסים ויצאה משהו לא כ"כ ברור ולא כ"כ יפה. היום שבו צילמתי את התמונות היה אחד מהימים שבהם המסקרה התעוררה על צד שמאל ונתנה תוצאות לא כ"כ טובות.

חיסרון נוסף הוא עניין ההסרה. לסדרת פולסיס יש כמה גרסאות, אני קניתי את זו שנקראת Black Drama, כנראה בגלל האפקט שנוצר אחרי המקלחת. חלק מהחומר פשוט יורד מהריסים ויוצר כתם גדול מתחת לעיניים ועם שאר החומר צריך להיאבק לאחר מכן עם מסיר איפור.


> Black Drama, ללא ספק [וזה עוד מצב טוב]


סווטצ'ים: לפני שמרחתי את המסקרה עבדתי עם מעגל ריסים. כמו שכתבתי קודם ביום שבו צילמתי המסקרה לא נתנה את התוצאות הכי טובות שהיא יכולה.

> בצד ימין אפשר לראות את העין שלי בלי מסקרה ובצד שמאל אפשר לראות את ההבדל שהמסקרה עושה. חשוב לי לציין שבעין שמאל הריסים שלי יותר נפולים מאשר בעין ימין, לכן בפועל ההבדל הוא טיפה פחות דרמטי [כמובן שאתן רואות את זה הפוך קריצה העין שנמצאת בצד ימין היא עין שמאל]




לסיכום: מדובר במסקרה סבירה אבל קשה לתפעול, לדעתי לפחות . היא מבטיחה מראה דרמטי מאוד אבל בפועל לא ממש מצליחה לקיים. היא בהחלט יותר דרמטית לעומת מסקרות יומיומיות, אבל היא עדיין לא מה שאני מחפשת. אין לי כרגע כוונות לרכוש אותה שוב.
אגב, לעניין המחיר לא התייחסתי בגלל שהזמנתי אותה מאיביי, שם המחירים נמוכים משמעותית לעומת המחירים בארץ.


חג שמח



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...