יום חמישי, 31 במאי 2012

ביי ביי גלוסי


הסקירה של קופסת מאי תהיה שונה מהסקירות הקודמות של גלוסיבוקס. הפעם אני רק אראה באופן כללי מה קיבלתי בקופסא, אבל אני לא אסקור את המוצרים [סקירה קצת יותר מקיפה תוכלו לקרוא כאן].




מאחור: תרחיץ גרגרים של חברת Clean&Clear בגודל מלא
מקדימה, מימין לשמאל:
בושם "קוד לונה" של ג'ורג'יו ארמאני- דוגמית בגודל 1.5 מ"ל
מייבש לק של Seche Vite- גודל מוקטן, 3.6 מ"ל
מי הסרה של קליניק- גודל מוקטן, 30 מ"ל
מסקרה של קליניק- דוגמית
בנוסף קיבלתי כמה קופונים וכרטיס כניסה לאירוע הביוטי-סיטי.

אם אתן חברות שלי בפייסבוק בטח נתקלתן בתגובות הזועמות ששחררתי אחרי שקיבלתי את הקופסא הזו. נרשמתי לשירות בעקבות ההבטחות של גלוסיבוקס שכל קופסא תכיל לפחות חמישה מוצרים בהרכב הבא: לפחות מוצר אחד בגודל מלא, ושאר המוצרים יהיו בגודל מוקטן- travel size ולא יהיו דוגמיות. בחודש פברואר קיבלתי דוגמית של בושם אבל זה היה המוצר השביעי בחבילה אז זה היה לגיטימי.
בניגוד להבטחות קיבלתי הפעם שתי דוגמיות- הבושם והמסקרה. בפוסט הזה ב-the makeup hut אפשר לראות השוואה בין גודל המסקרה שקיבלנו לבין גודל של מסקרה מוקטנת שמחולקת בחינם כשקונים מוצרים של קליניק.
בחודש אפריל קיבלתי בושם של רוברטו קוואלי בכמות של 5 מ"ל, ואילו החודש קיבלתי דוגמית של בושם בגודל של 1.5 מ"ל. אחרי השפרצה אחת בלבד הדוגמית כבר נראית ככה:


נוסף על שתי הדוגמיות קיבלתי גם מוצר ניקוי של קליניק שמתאים לעור מעורב-יבש שלא מתאים בכלל לעור השמן שלי, זה קרה בגלל שאפשרויות הבחירה בפרופיל היופי לא מספיק מדויקות.
בסופו של דבר מתוך כל חמשת המוצרים האלה המוצר היחידי שאני מרוצה ממנו הוא מייבש הלק של סשה ויט. התלבטתי אם לקנות אותו או לא ואני שמחה שזכיתי לנסות אותו לפני. אומנם המייבש נראה מיניאטורי, אבל מחיפוש באיביי עולה שזה אכן הגודל של travel size שסשה ויט מייצרים ומוכרים.

היו לי הרבה מאוד התלבטויות אם לבטל את המנוי או לא, אבל החלטתי לתת לגלוסיבוקס עוד צ'אנס. כתבתי מכתב תלונה חריף [אך מנומס ומכובד] לשירות הלקוחות בתקווה שזה אולי יעזור לשנות משהו. קיבלתי הודעה שהפנייה שלי התקבלה והיא תיענה תוך שני ימי עסקים. מאז עברו הרבה יותר משני ימי עסקים [יותר קרוב ל-10 ימי עסקים] ועדיין לא קיבלתי אפילו פסיק של תשובה.
התלונות על הקופסא משכו הרבה תשומת לב, למשל כמו השרשור הזה בפורום איפור. בין השאר דן מנו בכבודו ובעצמו ירד אל העם כדי לענות על התלונות שהועלו. בהתחלה התרשמתי מאוד מהצעד הזה, רוב הדיונים התקיימו בשעת ערב מאוחרת ונמשכו לתוך הלילה, והערכתי את ההשקעה. בסופו של דבר יצאתי מאוכזבת מאוד מהתגובות וההסברים, שהיו בעיקר תירוצים, התחמקויות והאשמות של הלקוחות והבלוגריות.
כשהתלוננו על הדוגמיות- קיבלנו תגובה מתחמקת שבחודש אפריל הבשמים שהתקבלו הם מיניאטורות ובעצם הדוגמית שקיבלנו החודש היא הסטנדרט.
במקביל, הואשמנו בכך שאנחנו [הבלוגריות] מעבירות מידע לא נכון ומנפחות את הדברים ככה שהם יוצאים מפרופורציה, ובסוף בחברה לא יכולים לעמוד בציפיות. ובכן, בדיוק בשביל זה קיימים אנשי יחסי ציבור שזוהי כל מהות עבודתם.
בהמשך תקפו אותנו על כך שעשינו רעש כשהוחלט "לצ'פר" אותנו ולעבור לדואר שליחים. כשניסיתי להסביר לדן מנו למה דואר שליחים ממש לא נוח לכל מי שהיא לא עקרת בית קיבלתי תשובה ש'דווקא בגלל שיש לי לו"ז עמוס דואר שליחים יותר טוב בשבילי'. אולי אני סתומה, אבל אני עדיין יודעת להבין מה טוב בשבילי.
האשמות נוספות ותיעוד שלהן וגם של ההבטחות של גלוסיבוקס אפשר למצוא בפוסט של אודליה, שכולל גם סרטון שצולם באירוע ההשקה של גלוסיבוקס, בו מבטיחים במפורש שלא יהיו דוגמיות אלא מוצרים מוקטנים.

בסופו של דבר אחרי הרבה התלבטויות ביטלתי את המנוי שלי. לא עשיתי את זה בקלות, בסה"כ אני אוהבת את סוג השירות הזה ונהניתי ממנו. אבל החודש אני מרגישה שזלזלו בי בתור צרכנית- גלוסיבוקס לא עמדו בהבטחות שלהם וכל התלונות נענו בצורה מבישה, כולל מחיקה של תגובות בפייסבוק וחסימה של לקוחות. כנראה שרק תלונות לא מזיזות שם לאף אחד, אולי אם תהיה עזיבה מאסיבית של מנויות הם יתחילו להפנים את התלונות שלנו.

לסיכום: אחרי ביקורות חיוביות בעבר אני משנה את הביקורת שלי לחלוטין. ביטלתי את המנוי שלי ואני לא ממליצה לאף אחת לעשות מנוי, ולו רק בגלל היחס והגישה הכללית, בגלל שהחברה מבטיחה דברים ולא עומדת בהם.
כולי תקווה שמישהו בגלוסיבוקס יתעורר ויתחיל לשנות כיוון...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...