יום שני, 26 במרץ 2012

פרויקט איסוף תרומות!


לפני כמה פוסטים עדכנתי שגולשת מקסימה בשם תותיוזוקה [נטע כראל] מארגנת איסוף של תרומות איפוריות לטובת מעון לנשים מוכות בב"ש [את כל הפרטים אפשר לקרוא בהודעה הזו, שפורסמה בפורום איפור]
אני מתחברת מאוד לפרוייקט הזה בגלל כמה סיבות. קודם כל- בגלל השגרה העמוסה שלי כמעט ולא יוצא לי להתנדב, לכן זו עוד הזדמנות בשבילי לעשות משהו קטן וטוב בשביל מישהו אחר.
מגיל 0 בערך אני רגילה לראות את ההורים שלי אוספים מוצרים וחפצים שמישים שאנחנו לא צריכים, ומעבירים אותם הלאה. חבל לזרוק לפח מוצר טוב רק בגלל שאנחנו לא צריכים אותו יותר. במקום זה אפשר למצוא מישהו שכן צריך את אותו חפץ ויהנה מהשימוש שלו. זו גישה יותר אכפתית ופחות בזבזנית, ולכן אני שמחה שמתאפשר לי לקחת חלק באיסוף התרומות. בתור צרכנית איפור דיי אובססיבית הצטברו אצלי מוצרים שאני לא צריכה וחבל לי לראות אותם נזרקים לפח במקום שמישהי אחרת תהנה מהם [וככה גם מתפנה לי מקום במגירות ויש לי תירוץ לקנות מוצרים חדשים קריצה]

אחרי שפרסמתי את עניין האיסוף בפוסט הזה כמה בנות פנו אלי עם כל מיני שאלות ותהיות, וחשוב לי לענות:
♥ כמו שכתבתי למעלה, האיסוף הפעם הוא לטובת מעון של נשים מוכות בבאר שבע. אני מניחה שחלקכן תרימו גבה ותתהו למה לעזאזל לתרום איפור למעון לנשים מוכות ולא לעשות משהו משמעותי יותר. ובכן, זה לא סותר ולא בא אחד על חשבון השני. זה עוד משהו קטן שאפשר לעשות, לצד דברים אחרים. כל אחת מוזמנת תמיד למצוא עוד דרכים להתנדב ולעזור, זה רק מבורך חיבוק של הסוררת
♥ שאלה חשובה שחוזרת על עצמה היא עניין ההיגיינה והרתיעה מתרומה של מוצרי איפור. באופן עקרוני אין שום בעיה להעביר מוצרי איפור מאחת לשנייה, כל עוד מקפידים לנקות ולחטא. תותיוזוקה היא מאפרת מקצועית שיודעת איך לחטא את המוצרים השונים, ומוצר שאי אפשר לחטא היא תדע לסנן ולא להעביר הלאה.
כבר כמה פעמים יצא לי לקנות או לקבל מוצרים משומשים ואני משתמשת בהם בלב שקט, בחיים לא הייתי ממליצה לכן לעשות משהו שאני לא הייתי מוכנה לעשות. אני ממליצה לא להשתמש בטסטרים בפארמים בגלל שאין שם הקפדה על היגיינה וזה מקור כל הבעיה ולא שום דבר אחר.
♥ איזה מוצרים לתרום? כל מוצר איפור או טיפוח שיש לכן ואתן לא צריכות, בגדול. אם המוצר כבר ישן ופג תוקף אל תתרמו, ואם כבר סיימתן חצי ממנו אז גם אין צורך לשלוח. מוצר כמו ליפגלוס או מסקרה משומשים אי אפשר לחטא, לכן גם אי אפשר לתרום. כל מוצר שמיש, בתוקף, במצב טוב שלא שומש הרבה אפשר לתרום.
♥ איך תורמים? ברחבי הארץ יש כמה מתנדבות מקסימות שיכולות לפגוש אתכן, פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן. אני התנדבתי לאסוף מוצרים באזור חיפה, אתן מוזמנות גם לפנות אלי. אם אף אחת לא יכולה לפגוש אתכן ולאסוף את המוצרים אתן תמיד יכולות לארוז את התרומה ולשלוח אותה בדואר לתותיוזוקה.
אם אין לכן משתמש בתפוז אתן יכולות ליצור איתי קשר ואני אעביר את הפרטים שלכן הלאה ואתן לכן פרטים נוספים. אתן מוזמנות לכתוב לי בתגובות, ליצור איתי קשר בעמוד הפייסבוק או לכתובת המייל- lonelywolf3@walla.co.il
עדכון קטן: קוראת מקסימה בשם שירלי אוספת את התרומות בירושלים, אם אתן גרות באזור אתן מוזמנות לפנות אליה במייל:shir_assa@walla.com
וכמובן כל שאלה או תהייה נוספות שיש לכן- תרגישו הכי חופשי לפנות אלי. המוצרים יועברו ישר אחרי פסח, לכן כדאי למהר ולעשות סדר בדברים קריצה

אחרי שעשיתי אצלי סדר גיליתי דיי הרבה מוצרים שאני מעוניינת לתרום, ובמקביל מיטל העבירה לי כמה מוצרים:




> עדכון קצרצר: קיבלתי כמה תגובות לגבי ה"שפתון הירוק"- זה קונסילר מתקן גוון של וואו שמגיע בצורה של שפתון [המטרה שלו היא לטשטש כתמים או פצעונים אדומים. מורחים קצת מתחת למייקאפ וזה עוזר לטשטש את האדמומיות]


כמו שאפשר לראות, הצטברה אצלי חבילה יפה :) אני אשמח מאוד אם תצטרפו אלי ותעבירו גם אתן את המוצרים שלכן. אתן לא חייבות לאסוף כמות כזו גדולה, אפילו תרומה של מוצר אחד כמו צללית או לק תעזור מאוד! בהחלט אפשר לתרום גם מוצרים של חברות עממיות כל עוד הם במצב טוב ושמיש.

שיהיה לכולנו שבוע מצוין חיבוק של הסוררת

יום שישי, 23 במרץ 2012

סקירה בלי אגו: קרם פנים טופיק מדיס


לפני כמה שבועות פנו אלי ממשרד יחסי ציבור והציעו לי לנסות את קרם הפנים טופיק מדיס של חברת קמדיס. הקרם מיועד לעור רגיש ולטיפול בתופעות כמו יובש, אדמומיות וגירוד. אומנם אין לי עור יבש אלא עור שמן, אבל בחורף העור שלי סובל משלל תופעות שונות ומשונות כולל התפרצות עקשנית של סבוריאה, לכן הסתקרנתי מאוד לנסות את הקרם הזה.
גילוי נאות: קיבלתי את המוצר לסקירה ע"י החברה

המוצר: קרם פנים טופיק מדיס
החברה: Kamedis
המחיר: 90 ש"ח ל-70 מ"ל

  
> החלק הקדמי והחלק האחורי של השפופרת

הקרם מגיע בשפופרת עם מכסה שטוח [הקרם עומד על המכסה]. אני רגילה לקרמים שמגיעים בצנצנות קטנות והשפופרת הזו היא שינוי מרענן. לדעתי יותר קל לשלוט על כמות החומר שרוצים וזה גם היגייני יותר.

> שפופרת פתוחה. הצבע של הקרם צהבהב-בהיר והפתח צר ומאפשר לשלוט על כמות החומר שמוציאים

הקרם עצמו דיי סמיך ודיי כבד [לפחות ביחס לקרמים אחרים שאני מכירה] ולוקח לו פרק זמן מכובד להיספג. באחת הפעמים נגעתי בעור הפנים שעה אחרי המריחה ועדיין הרגשתי את הקרם. אני מניחה שהעור השומני שלי האריך קצת את זמן הספיגה, אבל אני מניחה שגם על עור יבש זמן הספיגה יהיה איטי. זה יכול להיות חיסרון או יתרון- תלוי מה הדרישות שלכן.
לזכותו יאמר שלא הזעתי אותו בכלל, גם בימים חמים או בימים עמוסים עם המון התרוצצויות ממקום למקום, וזה נדיר- העור שלי נוטה להזיע גם קרמים קלילים מאוד, ופסלתי לא מעט קרמים מצוינים רק בגלל זה.
לצערי יש לקרם הזה ריח לא כ"כ נעים. הוא לא מבושם ויש לו ריח דיי דומיננטי ודומה לכל מיני תכשירים צמחיים-רפואיים. באופן אישי אני דיי סולדת מהריח שלו ולוקח לו הרבה זמן להתפוגג. זה מורגש מאוד בלילה [וגם עצבן אותי מאוד לפני שנרדמתי], במשך היום אחרי שהתאפרתי הריח נעלם יחסית מהר.
מבחינת מחיר- לדעתי מדובר במחיר מצוין לכמות כזו של קרם.

בסבב הנסיונות הראשון העור שלי היה יחסית מאוזן והסבוריאה יחסית בשליטה ולא הרגשתי שהקרם הזה עושה משהו מיוחד לעור שלי. אחרי שבוע של שימוש בערך החלטתי שהוא לא בשבילי והעברתי אותו לאמא שלי.
לפני שבועיים התחילה האלרגיה העונתית, והפעם היא השפיעה גם על עור הפנים שלי שהפך להיות מגורה ומסכן באופן כללי. החלטתי לנצל את ההזדמנות ולנסות שוב את הטופיק מדיס והפעם באמת הרגשתי בהשפעה שלו. לא היה שינוי באדמומיות, אבל הגירוד ירד באופן משמעותי והעור נראה טוב יותר באופן כללי. חשוב לי להדגיש שלא מדובר במשחת קסם אלא בקרם לחות, הוא לא מטפל בגורם לאלרגיה או לרגישות אלא רק עוזר להקל על הסימפטומים, ולכן גם האפקט שלו מוגבל- הוא השפיע עד רמה מסוימת ושיפר את המצב, אבל חשוב לא לפתח ציפיות לא ריאליות [כי אף קרם לחות לא יכול לחולל קסמים].


> אריזת הקרטון בה מגיע המוצר. לפי הסימון המוצר לא נוסה על בעלי חיים


> זו רשימת הרכיבים כפי שהיא מופיעה על האריזה החיצונית.

לסיכום: בסה"כ מדובר בקרם טוב שיכול להתמודד יפה עם תופעות שונות כמו יובש וגירוי. אני עדיין מתפעלת מהעובדה שלא הזעתי אותו, אין לכן מושג כמה זה נדיר קריצה
הריח שלו דיי מפריע לי, אומנם זה לא משהו נוראי שאי אפשר לעמוד בו אבל הריח כן מציק למי שרגישה לריחות.
אחרי שהתקף האלרגיה נרגע קצת לא ראיתי עוד טעם להשתמש בקרם הזה בגלל שהרגשתי שהוא קצת כבד לי והחלטתי להעביר אותו לאמא שלי, וכרגע אני לא רואה את עצמי חוזרת להשתמש בו בחורף הבא [לקיץ הוא כבד לי מדי בכל מקרה].

תוך כדי הכתיבה של הפוסט חיפשתי עוד קצת מידע על הקרם, ובאתר של החברה גיליתי שיש להם כמה סדרות של מוצרים, כל אחת מיועדת לטפל בבעיות שונות, בין השאר יש להם סדרה מיוחדת לטיפול בסבוריאה שאני בהחלט מעוניינת לנסות.
במקביל הגעתי גם לעמוד הפייסבוק של החברה וגיליתי שיש שם אפשרות להזמין דוגמיות בחינם- בצד שמאל תמצאו תפריט ובו כמה אופציות להזמנה של דוגמיות. אחרי שתבחרו בסדרה שמעניינת אתכן יפתח עמוד חדש ובו תוכלו לבחור באיזה מוצרים מהסדרה תרצו להתנסות. התלהבתי מאוד לגלות על האופציה הזו וכבר הזמנתי לי דוגמיות מהסדרה שמיועדת לסבוריאה. אני חייבת לציין את זה לטובת החברה, זה מראה על רצינות ועל מקצועיות. סוף סוף חברה שמבינה שדוגמיות הן מצרך חובה ולא מתנה, טובה או מילה גסה.

שבת שלום חיבוק של הסוררת

יום שבת, 17 במרץ 2012

גלוס הולך ונעלם...


משהו מוזר מאוד קרה לי כשעבדתי על הפוסט הזה. תחילתו של הסיפור בסטוק דיי של חברת ע.פ.ר.ה [למי שלא מכירה- ע.פ.ר.ה היא חברת איפור מקצועית שמקורה בארה"ב. פעם בשנה הם עורכים מכירה מיוחדת ומוכרים מגוון של מוצרים במחירים זולים במיוחד]. במסגרת המכירה החלטתי להמר ולקנות את אחד הגלוסים שלהם שנמכר במחיר מפתה של 25 ש"ח. בשעה טובה ומוצלחת הצלחתי לצלם תמונות ראויות שלו בשביל לפרסם עליו סקירה בבלוג.
אתמול בלילה הרצתי חיפוש על הגלוס המדובר כדי לוודא כמה פרטים, וגיליתי להפתעתי שהגלוס הזה לא מיוצר יותר, בגלל זה הוא נמכר בזול במסגרת הסטוק דיי. אחרי הרבה התלבטויות החלטתי בכל זאת לפרסם את הפוסט הזה, מכיוון שיש כאן כמה נקודות רלוונטיות באופן כללי לגבי מוצרים אחרים של החברה. אני אתייחס לגלוס עצמו בקצרה ואח"כ ארחיב על שאר הדברים.

המוצר: ליפגלוס בגוון Orchid
החברה: OFRA
המחיר: נקנה במסגרת הסטוק דיי ב-25 ש"ח, גלוסים אחרים מהסדרה עולים כ-90 ש"ח כל אחד


כבר כמה דק' שאני מנסה לתאר את הגוון המדויק של הגלוס, זה משהו בין וורוד לסגול, והשם שלו בהחלט הולם את הגוון. הגלוס עצמו שימרי, אבל זה לא כ"כ בולט על השפתיים.
הגלוס פיגמנטי מאוד, מספיקה כמות קטנה בשביל כל השפתיים. המקרם שלו דיי סמיך והגימור מבריק מאוד, לכן קל להגזים איתו ולקבל מראה "דולף" ולא מדויק [אפשר לתקן בקלות בעזרת חתיכה של טישו].
מבחינת עמידות- ביחס לגלוסים אחרים הוא עמיד. כל עוד לא אוכלים ושותים הוא מחזיק בכיף גם 4 ו-5 שעות על השפתיים. הוא מעט דוהה והברק קצת מתעמעם, אבל הוא עדיין נראה טוב. הוא לא ישרוד ארוחה מלאה, אבל אחרי נשנוש קל עדיין נשאר צבע על השפתיים.
יש לו ריח מתקתק דיי חזק, כמה דק' אחרי המריחה על השפתיים הוא מתפוגג. מבחינת מרקם הוא דיי דביק ודיי כבד ביחס לגלוסים אחרים [לא גרוע כמוהגלוס המקולל של לובלו, אבל גם לא קליל כמו הגלוס של וואו שאני כ"כ אוהבת].
בסה"כ מדובר בגלוס איכותי, פיגמנטי ועמיד ביחס למוצרים אחרים, וגם הגוון שלו מיוחד מאוד [למה? למה הוא נכחד מהעולם?]



עד כאן לחלק החיובי והאוהד של הפוסט הזה.
מי מכן שמכירה את הגלוסים של ע.פ.ר.ה או קראה סקירות על גלוסי בוקס ינואר בוודאי שמעה על כך שיש לגלוסים של ע.פ.ר.ה אפליקטור מברשת מיוחד. באופן אישי אני אוהבת מאוד את הרעיון מאחורי האפליקטור, מדובר במברשת דקה ומעט קשיחה שמאפשרת הנחה מדויקת יותר על השפתיים.
בתיאוריה.
בפועל- בפעם השנייה שפתחתי את הגלוס גיליתי את המברשת במצב לא שמיש בעליל:


משום מה כשתכננו את המבנה של שפופרת הגלוס לא חשבו על הדברים לעומק. הפתח העליון של השפופרת רחב מספיק, אבל בחלק הפנימי יש פתח נוסף צר מאוד, וכל פעם כשמכניסים את המברשת בחזרה לתוך השפופרת הפתח הצר פשוט הורס את השערות של המברשת.


> ככה זה נראה מבפנים. פתח עליון רחב מספיק, פתח פנימי צר מדי.

לפני כשלושה שבועות כתבתי תלונה לחברת ע.פ.ר.ה דרך האתר שלהם, תלונה שמשום מה לא זכתה אפילו לשביב של תגובה.
בגלל שהמברשת במצבה הנוכחי לא מאפשר שימוש נורמלי ממילא, החלטתי שאין לי מה להפסיד. בהמלצתה של שחר לקחתי פינצטה ופשוט התחלתי לתלוש את כל השערות שהתפצלו. הניתוח עבר בהצלחה והאפליקטור חזר להיראות כמו אפליקטור איכותי לכל דבר ועניין.
אבל אחרי שניים-שלושה שימושים נוספים הגלוס חזר לסורו, והמברשת נראית בדיוק כמו שהיא נראתה לפני התספורת:


> היום, אגב, אחרי עוד כמה שימושים היא כבר נראית הרבה יותר גרוע סטנדרטי

ניסיתי עוד כל מיני פתרונות, בין השאר מצאתי גלוס ישן של וואו וניסיתי להחליף את האפליקטור [אחרי ששטפתי אותו כמובן] אבל הוא קטן מדי. היום אני פשוט מניחה קצת חומר על האצבע ומורחת את הגלוס בעזרת האצבע. פיתרון לא נוח וכשנמצאים מחוץ לבית חייבים לשטוף ידיים לפני אחרת זה לא הגייני. אפשרות נוספת היא להשתמש במברשת שפתיים, אבל זה מסרבל את השימוש מאוד.
לסיכום- הסאגה סביב המברשת פשוט הורסת את חווית השימוש במוצר, וגם ההתעלמות של ע.פ.ר.ה מהתלונה שלי מרגיזה ולא מקצועית. אם הייתי קונה גלוס זול והייתי מקבלת מברשת דפוקה לא הייתי מתלוננת, אבל מדובר במוצר שעולה במקור כ-90 ש"ח, והבעיה קיימת גם בסדרת הגלוסים מנפחי השפתיים [שעולים כמעט כפול]. כשאני קונה מוצר של חברה מקצועית אני מצפה לקבל איכות מסוימת, וזה כולל את כל המרכיבים של המוצר.
היוטיוברית המצוינת Vanillasky3010 גם היא התלוננה על המברשת הפגומהנציגות של חברת ע.פ.ר.ה פנו אליה והסבירו שלאור התלונות החברה הולכת להחזיר את אפליקטור הספוג לכל המוצרים. לא ממש ברור לי איך חברה מקצועית הוציאה לשוק ליינים שלמים של מוצרים בלי לעלות על בעיה כ"כ קריטית במוצר, בעיקר כשמדובר בבעיה שנוצרת אחרי שימושים בודדים. אני מתנחמת בזה שבחברה עלו סופסוף על התקלה והם פועלים לפתור אותה.
החלטתי להעלות את הפוסט הזה בעיקר בגלל בעיית האפליקטור. הגלוס עצמו איכותי מאוד, אני מניחה שגם שאר הגלוסים בסדרה איכותיים, רק האפליקטור הורס את חווית השימוש. אני לא בטוחה אם ניתן כבר לקנות את הגלוסים בגרסה החדשה עם האפליקטור החדש, לכן קחו את זה בחשבון ותחליטו אם זה מתאים לכן או לא.

ואחרי כל הדיבורים אין מצב שאני משאירה אתכן בלי סווטצ'ים קריצה





> השפתיים שלי לפני


> השפתיים שלי אחרי שכבה דקה של גלוס



שנייה לפני סיום- בבלוג Ksyu Style מתקיימת הגרלה שווה במיוחד לגיפט קארד של מאק! בהצלחה לכל המשתתפות [ואם אתן לא משתתפות אתן מוזמנות להחזיק לי אצבעות קריצה]

ולפני שאשחרר אותכן לדרככן אני אסיים את הפוסט בנימה פולנית-משהו. אני לא רוצה לעשות לכן ריגשי [טוב, אני כן] אבל כתבתי את הפוסט הזה תחת התקף מציק במיוחד של שפעת משולבת באלרגיה. אז מה אכפת לכן לעשות לי טוב על הלב ולכתוב לי כמה מילים [או לפרגן לי באיזה לייק]? קול
שיהיה שבוע מצוין [ונטול צינורות מתכת שנופלים מהשמים] חיבוק של הסוררת

יום שבת, 10 במרץ 2012

לק לעת צרה


מאז שהתחלתי לעבוד וללמוד לפסיכו' במקביל אני בקושי מוצאת זמן להשקיע בעצמי. את התור לקוסמטיקאית דחיתי שוב ושוב, האיפור הרגיל שלי הפך להיות מייקאפ, סומק, מסקרה וליפגלוס, ולק אני מספיקה למרוח רק בסופ"ש. וכאילו שכל זה לא מספיק מחזק הציפורניים שלי בשלבי גסיסה מתקדמים והיום לא הייתה לי ברירה אלא לגזור את הציפורניים למינימום. אני משתמשת במחזק גם בתור שכבת בסיס, ואחרי כ"כ הרבה דילולים הוא הפך להיות שכבת בסיס גרועה, כבר אחרי יום יש לי צ'יפים מביכים לא משנה באיזה לק השתמשתי. אין לי זמן וכוח לחדש את הלק כל יומיים ואין לי אפשרות ללכת בלי לק [הציפורניים שלי צהובות-ניקוטיניות מזעזעות].
הפיתרון שמצאתי הוא לק מס' 214 של שיק- וורוד בהיר שימרי וחביב. הוא מצוין בתור לק לרגליים והייתה תקופה שהשתמשתי בו הרבה, אבל לקים בהירים ועדינים כאלה כבר לא עושים לי את זה יותר וה-214 ננטש במגירה. פתאום נזכרתי בו, ונזכרתי ביתרון הכי גדול שלו- הוא מספיק בהיר שגם כשהוא מתחיל להיסדק ולהתקלף בקושי רואים את זה. כשטסתי לחו"ל השתמשתי בו, ובמשך שבועיים הייתי עם אותו לק וזה לא נראה רע. ניקיתי ממנו את האבק והוא הפך להיות הלק הקבוע שלי בשבועיים האחרונים.

המוצר: לק מס' 214
החברה: שיק
המחיר: בין 10 ל-30 ש"ח, תלוי איפה קונים


כמו שאפשר לראות לא מדובר בלק מרגש במיוחד, אלא וורוד עדין ודיי סטנדרטי. אני בטוחה שהוא יעשה טוב לחובבות הוורודים-העדינים שביניכן.

יתרונות:
יש לו פורמולה מצוינת. היא מספיק סמיכה ואפשר להסתפק בשכבה אחת עבה [בתמונה רואים שתי שכבות דקות]. הוא לא אטום לגמרי, אבל אם רוצים אפשר להשקיע ולמרוח שלוש שכבות בשביל לקבל שכבה אטומה יותר.
כמו רוב הלקים של שיק גם ה-214 עמיד מאוד, בימים טובים הוא מחזיק עלי 4-5 ימים בכיף. וכמו שכתבתי, הוא כ"כ בהיר שגם כשהוא מתחיל להתקלף פשוט לא רואים את זה ואני מצליחה למשוך איתו גם שבוע בכיף.
היבוש שלו מהיר מאוד ביחס ללקים אחרים. השתמשתי במייבש כדי לזרז את התהליך ולתת שכבה של ברק והגנה, ותוך פחות מ-5 דק' כבר יכולתי לעשות פעולות עדינות ואחרי 20 דק' בערך כבר יכולתי לחזור לפעילות מלאה.

חסרונות:
שימר הוא פשוט נצנצים גרוסים, ובמקרה של ה-214 הנצנצים גרוסים מעט גס, לכן הם טיפה יותר גדולים מבד"כ, לכן גם ההסרה שלו לא כ"כ סימפטית. היא לא נוראית כמו לק גליטרי למהדרין, אבל צריך קצת להתאמץ ובסוף נשארים נצנצים קטנים על האצבעות.

לסיכום:
אם וורודים עדינים הם הקטע שלכם הלק הזה מומלץ בחום. ואם אתן, בדיוק כמוני, מחפשות לק שיהיה פיתרון חירום לימים לחוצים זה בדיוק הלק בשבילכן.













רק אחרי שישבתי לכתוב את הפוסט פתאום נזכרתי ששכחתי לצלם תמונה עם כרטיס אדי. לא רציתי לשבור את המסורת וצילמתי עכשיו כמה תמונות. שקיעה זה מהמם, אבל ממש מקשה על הצילום, לכן תצטרכו לסלוח לי על האיכות [הגוון בתמונה הזו ממש לא מייצג]



תותיוזוקה המקסימה מפורום איפור וציור גוף בתפוז פתחה במבצע של איסוף תרומות איפוריות למען מעון לנשים מוכות בב"ש.
לכל אחת מאיתנו יש מוצרי איפור שקנינו אבל לא מצאנו להם שימוש, ומאז הם פשוט שוכבים אצלנו במגירה. במקום שהמוצרים האלה יעלו אבק ויעופו לפח אתן מוזמנות לתרום אותן וככה מישהי אחרת תוכל להנות מהם. כל תרומה תתקבל בברכה, אפילו אם זה "רק" לק או צללית זולים, העיקר שהמוצר נמצא במצב טוב- כלומר לא כזה שכבר סיימנו חצי ממנו או שהוא כבר כ"כ ישן ולא שמיש. אין בעיה לתרום מוצרים משומשים שהשתמשנו בהם מעט. [ועכשיו יהיה לכן תירוץ למה לקנות חדש! קריצה]
יש אפשרות לארוז את המוצרים ולשלוח ישירות לתותיוזוקה [אפשר ליצור איתה קשר דרך תפוז] ויש גם כמה בנות שהתנדבו לאסוף את המוצרים בכמה נקודות בארץ- כל הפרטים בהודעה הזו. אני התנדבתי לאסוף באזור הצפון, אם יש כאן מישהי שמעוניינת לתרום ורוצה להיפגש איתי תרגישי חופשי ליצור איתי קשר במייל- lonelywolf3@walla.co.il, דרך המסרים בתפוז או דרך הפייסבוק. אם יש לכן בעיה ליצור קשר עם תותיוזוקה או כל אחת מהבנות האחרות אתן מוזמנות ליצור קשר איתי ואני אעשה ביניכן את הקישור.
כל תרומה תתקבל בברכה ותעזור מאוד חיבוק של הסוררת

יום שלישי, 6 במרץ 2012

האיפור של היום הוא לא האיפור של הלילה...


קודם כל אני רוצה להתנצל על ההזנחה של הבלוג, יש לי רשימה ארוכה של פוסטים שאני רוצה לכתוב אבל אין לי זמן [יש לי לו"ז מטורף, אני 11 שעות לפחות מחוץ לבית בגלל העבודה, ואחרי זה אני חוזרת ויושבת ללמוד לפסיכומטרי]. מעבר לזה שהחורף הזה עושה לי חיים קשים בכל מה שקשור לצילומים... ככה שגם כשיש לי זמן וכוח להשקיע באיפור או בלק אני לא מצליחה לצלם תמונות סבירות.

ביום שישי האחרון יצאתי עם חברים והתחשק לי ללכת על איפור בגווני כחול. ידעתי באיזה צלליות אני רוצה להשתמש אבל לא ידעתי מה בדיוק אני רוצה לעשות. אחרי כמה אלתורים ותוספות הגעתי לאיפור ערב קליל [יש שיאמרו שהוא איפור יום לכל דבר, אבל זה כבר עניין של טעם]. תוך כדי האיפור יצא לי לנסות את האייליינר ג'ל של מייבלין ואת מברשת האייליינר של פרושופ שקניתי ולא הייתה לי הזדמנות רצינית לנסות.
אני רוצה להתנצל מראש על איכות התמונות, ככה זה כשמצלמים בתאורה ביתית סטנדרטי [התמונות צולמו לפני שהנחתי מייקאפ, לא להיבהל קריצה ]







עיניים:
בתור בסיס- Too Faced - Shadow Insurance
בשליש הפנימי הנחתי את Sparkle של פרושופ
בשליש האמצעי את 007 Unlimited Sky של לוריאל [מסדרת Color Infallible]
בשליש החיצוני הנחתי בהתחלה את Fairy Night של ג'ייד ובשביל להדגיש אותה הנחתי צללית שחורה של סופטאץ' מאיזו פלטה שיש לי, וטשטשתי אותה לתוך הקפל.
לתיחום עליון השתמשתי באייליינר ג'ל של מייבלין מסדרת EyeStudio בשחור [מס' 01]. בגלל שזו בין הפעמים הבודדות שעבדתי איתו ועם המברשת של פרושופ קצת התקשיתי, ויצא קו דק מדי ומעט עקום. אבל אני עובדת על זה ;)
לתיחום במעקה העין השתמשתי בעיפרון חום כהה של קרליין מס' 205, ובאזור הריסים התחתונים הנחתי את הצללית הבהירה של פרושופ בשליש הפנימי ולאורך שאר העין הנחתי את הצללית של לוריאל. לצערי לא הצלחתי לצלם תמונות ברורות של העיניים שלי כשהן פתוחות :/
מסקרה- אחרי שימוש במעגל הריסים של רבלון מרחתי את הפולסיס של מייבלין.

פנים:
מייקאפ: Select SPF15 של מאק
סומק: סומק תחרה של ג'ייד

שפתיים:
ליפגלוס של ע.פ.ר.ה בגוון Orchid

מעודד לגלות שסקרתי בערך שליש מהמוצרים שבהם השתמשתי ;) אני מתכננת לסקור את כולם כשיהיה לי זמן [ותאורה הגיונית]



יום שבת, 3 במרץ 2012

מי מפחדת משופינג?


את ההחייאה הראשונה שלי עשיתי בגיל 16, במשמרת השלישית שלי במד"א. מאז נתקלתי בעוד כל מיני מראות קשים וסיטואציות קשות, אבל הצלחתי להתמודד איתן בצורה טובה. לעומת זאת מה שיכול היה לגרום לי "לאבד את זה" היה דווקא שופינג. הייתי נכנסת לסופר פארם, חוטפת סחרחורת ובורחת אחרי 5 דק' בידיים ריקות, בחנויות נעליים הייתי מסתובבת בתסכול ובסוף בוחרת איזו נעל ספורט סתמית. בגדים הרשיתי לעצמי לקנות רק בליווי של חברה טובה שתפקח ותשמור עלי [יש לי נטייה לא ברורה לבחור כל מיני פריטים מזעזעים, לא סתם משטרת האופנה רודפת אחרי]. היום אני מסתכלת אחורה ומבינה שהרתיעה שלי משופינג נבעה בעיקר בגלל היחס שלי לגוף שלי. עד הצבא אומנם הייתי רזה, אבל ממש לא אהבתי את הגוף שלי. באופן אבסורדי רק אחרי הצבא ואחרי שצברתי עודף משקל למדתי לאהוב את עצמי ויותר מזה- למדתי איך להתלבש. התהליך הזה לקח לי הרבה זמן, ורק בשבוע שעבר הצלחתי לקנות בגדים בלי לפחד ובלי לשנוא את הגוף שלי ואת הגודל שלו. עד אז כל פעם כשמדדתי משהו והוא לא ישב טוב הרגשתי רע עם עצמי ועם המשקל שלי, בפעם הזו הצלחתי לראשונה להתעצבן על חברות האופנה שמייצרות בגדים בגזרות לא מדויקות ומגדירות את המידות לפי איזו סקאלה שלקוחה מעולמה של אליסה מארץ הפלאות.

מעודדת מהגילוי החלטתי שאני רוצה לחלוק איתכן את החוויה שעברתי, וגם הבנתי מה בדיוק הוביל אותי למצב שבו אשכרה נהניתי לקנות בגדים.
♥♥♥ לא יעזור כלום, הדבר הכי חשוב הוא ללמוד לאהוב את עצמכן כמו שאתן. אף אחת מאיתנו לא מושלמת וזה בסדר לרצות להשתפר [לרזות קצת, לעשות משהו עם השיער, להתאפר או פשוט לקוות שנקום בבוקר ונהיה יותר גבוהות] אבל חשוב שזה יבוא מתוך אהבה וקבלה, ולא מתוך שנאה ורצון להתעלל בגוף שלנו. בטח חלקכן חושבות שאני נראית כמו דוגמנית ולכן קל לי לדבר, אבל אני אומרת את זה ממקום של בחורה ממוצעת- אני 1.60 מטר, יש לי שיער שחור ועיניים חומות, אני לובשת מידה 44 [ואפילו השמנתי עוד קצת, אז אני מתקרבת ל-46]. אני רחוקה מלהיות מושלמת ורחוקה מלהיות דוגמנית על. אבל אני יפה כמו שאני, ולכל אחת מכן מגיע להרגיש ככה, וכל אחת מכן יכולה להגיע למקום הזה חיבוק של הסוררת
♥ אחרי שלמדתי להתאפר היה לי קל יותר לקנות איפור, וזה עובד אותו הדבר עם בגדים. ברגע שאתן יודעות באופן עקרוני איזה גזרות מתאימות לכן יהיה הרבה יותר קל לחפש בגדים. יש המון אתרים ופורומים שעוסקים באופנה ויתנו לכן מידע. חוצמזה, זה גם עניין של תרגול. ככל שתסתובבו יותר בחנויות ותמדדו יותר- תדעו טוב יותר מה מתאים לכן.
♥ אל תפחדו לנסות! להיכנס לחנות ולמדוד בגדים זה בחינם, ולא יקרה שום דבר רע אם תנסו למדוד משהו חדש. במקרה הכי גרוע הוא לא יתאים לכן, ובמקרה הטוב הוא יהיה מהמם. תמיד טוב שיש חנויות שמכירים ואוהבים, אבל כדאי מדי פעם להיכנס גם לחנויות חדשות ולנסות גזרות וצבעים חדשים.
♥ יש כאלה שמעדיפות לקנות בגדים לבד ויש כאלה שצריכות ליווי. אני מעדיפה שתהיה איתי עוד מישהי שתחווה דעה [בד"כ זו אחותי, היא ממש טובה בזה], תחליטו מה הכי מתאים לכן ותעשו את זה.
♥ אסרטיביות! זה בסדר להגיד למוכרת "לא", "אני לא רוצה" או "אני רוצה להסתכל לבד". העיקר שתגיעו למצב שיש לכן מספיק שקט ושלווה כדי להחליט לבד מה לקנות ומה לא, ואם אתן לא בטוחות אל תקנו, תחשבו על זה כמה ימים או שתבואו עם חברה כדי שתחווה דעה. אף פעם לא קונים בלחץ.

ואיך אפשר בלי קצת תמונות? בסיבוב הפעם חיפשתי בגדים שיתאימו לעבודה במשרד, משהו קצת מחויט אבל לא יותר מדי. העדפתי לקנות בגדים צבעוניים כי רוב המלתחה שלי שחורה, אבל זה לא הצליח לגמרי. בד"כ אני מעדיפה לקנות חולצות במחיר נמוך יותר, אבל לא הצלחתי למצוא משהו אחר שאהבתי וישב טוב, לכן החלטתי לקחת סיכון ולשלם קצת יותר, בתקווה שהחולצות איכותיות מספיק וישרתו אותי לפחות עוד שתי עונות [כן, אני "גוררת" חולצות מעונה לעונה ואין לי שום בעיה ללבוש בגדים מלפני שנתיים ושלוש כל עוד הם במצב טוב].
תסלחו לי על איכות התמונות, מזג האוויר פשוט הופך את הצילום לבלתי אפשרי.


> חולצת מעטפת שחורה מחויטת מגולף, 100 ש"ח אחרי הנחה. היא נראית קצת סמרטוטית בתמונה, אבל הבד שלה מעט נוקשה והיא מסתירה יופי את הבטן, ולעומת זאת מחמיאה מאוד באזור החזה.


> סוג של חולצת מעטפת סגולה בהירה [הגוון לא יצא מדויק ב-100%] מדפנה לוינסון. יושבת יפה על החזה ומטשטשת את הבטן בדיוק כמו שאני אוהבת. חולצה דיי פשוטה אבל חמודה ממש. אחרי הנחה עלתה לי 100 ש"ח. האמת? אף פעם לא חשבתי להיכנס לחנות של דפנה לוינסון אבל לא מצאתי כלום בחנויות אחרות והחלטתי לתת לזה צ'אנס.


> חולצה שחורה עם קשירות בצד, גם היא יושבת יפה על החזה ומטשטשת טוב את אזור הבטן, בגלל הקשירות היא לא סטנדרטית אבל גם לא מוגזמת מדי. היא בנויה ככה שהמחשוף מינימלי ולכן היא מתאימה ליומיום. גם היא נקנתה בדפנה לוינסון, 100 ש"ח אחרי הנחה.

כמובן שמסע קניות לא יכול להיות שלם בלי סיבוב במחלקת הקוסמטיקה. אני בתהליך של חיפוש אחרי מייקאפ חדש ורציתי לנסות כמה מייקאפים. בגלל שדוגמיות אין בנמצא החלטתי לנסות ולארגן לעצמי דוגמיות. קיבלתי המלצה להגיע לפארם עם קופסית ולקחת קצת מהטסטר, אבל עד היום התביישתי ליישם.
הפעם החלטתי ללכת על זה- קניתי קופסיות קטנות בוואו [כל קופסית עולה שקל וקצת], נכנסתי לסופר פארם ובלי יותר מדי גינונים פשוט ניגשתי לטסטרים הרלוונטיים ומילאתי לעצמי את הקופסיות [בשלב מסוים אחת הדיילות אפילו שיתפה איתי פעולה]. אל תתביישו לעשות את זה, בסה"כ לקחתי לעצמי דוגמיות משלושה סטנדים ואף אחד לא העיר לי על זה [אפילו חזרתי שלשום כדי לקחת דוגמית בהירה יותר וגם הפעם לא אמרו לי כלום]. רק המלצה קטנה- תגיעו לסניף עם טוש פרמננט או לפחות עט ומדבקות כדי שתוכלו לסמן לכן איזה מייקאפ זה ומה המספר שלו.

> קופסיות קטנות ופשוטות של וואו. מומלץ לקנות קופסיות מתברגות כדי שלא יתפרקו לכן בתיק [יש קופסיות גדולות גם בסופר פארם עם סמל של לייף, אבל הן גדולות יחסית וגם יקרות]


> לכל קופסית הכנסתי כמות של מייקאפ שתספיק לי לשניים-שלושה נסיונות, וסימנתי לי כל קופסא ככה שאני אדע באיזה מייקאפ מדובר.

מעודדת מהצלחת מבצע הדוגמיות התפניתי להשלים חוסרים- שני אייליינר ג'ל של מייבלין [אחד חום ואחד שחור] ומעגל ריסים של רבלון.




סקירה מלאה של כל ההתחדשויות האיפוריות תגיע מתישהו, בשאיפה. אני בתקופה ממש עמוסה ויש לי רשימה ארוכה של פוסטים שרק מחכים שאני אכתוב אותם.

שנייה לפני סיום אני רוצה להמליץ על כמה פוסטים שימושיים במיוחד:
"הטיפים שלכם: מסקרה וריסים"- כשמו כן הוא, פוסט עמוס בטיפים מצוינים בכל מה שקשור לריסים ומריחת מסקרה.
"מדריך לשימוש במעגל ריסים"- כבר הרבה זמן רציתי לצלם ולכתוב מדריך כזה, אבל טל עשתה אחד כ"כ מוצלח שהייתי חייבת לשתף :)
"ייבוש מברשות"- פיתרון פשוט ומצוין לייבוש מברשות [אחרי שלימדתי אתכן איך לחפוף מברשות איפור הגיע הזמן ללמוד שיטה נוספת בשביל לייבש אותן]

עד כאן להיום. אני לא רוצה להישמע פולניה ולעשות לכן ייסורי מצפון, אבל אתן כבר כאן, אז מה אכפת לכן להגיב ולזרוק לי איזו מילה טובה? קריצה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...