יום שבת, 24 באוגוסט 2013

התחדשויות :)

אני יושבת כבר עשר דקות מול המסך, השורות הריקות בוהות בי ואני בוהה בהן בחזרה. כתבתי שורת פתיחה צולעת ומחקתי אותה, התעצבנתי, איבדתי ריכוז וברחתי לפייסבוק. הרעיון של הפוסט הזה מתגלגל לי בראש כבר תקופה, יש לי רעיון מגובש ותמונות ערוכות, רק פסקת הפתיחה מקבעת אותי למקום ולא מאפשרת לי להתקדם.
תכננתי לכתוב משהו על התקופה של הלימודים שמנעה ממני לעבוד, על המינוס בבנק ועל עוצר הקניות. אבל אין לי כוח להיכנס לזה, רק נגיד שבחודשים האחרונים הצלחתי להתאזן קצת מבחינת התקציב ולכן הרשיתי לעצמי לקנות קצת פה ושם, והתחשק לי לרכז את הכל לפוסט אחד :) השתדלתי לקנות בחוכמה, רק דברים שאני באמת מרגישה שחסרים לי, ודאגתי לעשות סקר שוק קצר כדי לוודא שאני קונה במחיר הכי טוב שאני מוצאת. חלק מהמוצרים כבר סקרתי בעבר ואני אצרף קישורים, חלק מהמוצרים אני עוד אסקור בהמשך ולכן אני לא מפרטת עליהם יותר מדי כרגע.
בתחום הטיפוח אין רכישות דרמטיות. הקיץ המעיק גרם לי לחזור לקרם הקליל של ביודרמה- sebium mat. יש לי הרגשה שביודרמה שינו קצת את הפורמולה מאז הפעם ההיא שהתנסיתי בו, אבל הוא עדיין טוב.
כאבי שיניים בשבת הובילו אותי לבית מרקחת תורן, ובמקרה גם היה מבצע טוב על סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר. אני אוהבת מאוד את קרם הידיים מהסדרה הזו, ומאחר ושלי כמעט נגמר החלטתי לנצל את ההזדמנות.
הג'ריקן המפלצתי בצידה הימני של התמונה הוא לא אחר מאשר קרם גוף מסדרת יפית. השם בטח נשמע לכן מוכר בגלל שיווק אגרסיבי של המותג בתקופה האחרונה. מדובר בליין מוצרים שנמכר רק בסניפים של רמי לוי [תוכלו לקרוא ביקורות כאן וכאן]. החלטתי לקחת סיכון ולקנות את סבון הרחצה וקרם הגוף ואני מרוצה מהם מאוד. מיתוג הריחות על האריזות לא ברור, אבל המוצרים עצמם טובים והמחיר מפנק.
קצת התפרעתי בתחום הציפורניים בזמן האחרון. הזמנתי חותמות ומדבקות-מים מבורן פריטי, וכדי שיהיה עם מה להחתים קניתי כמה מהלקים הזולים של וואו, שהפתיעו אותי באיכות שלהם. רובם גם מאוד פיגמנטים וסמיכים ולכם מתאימים מאוד לחותמות. קניתי שלושה לקים בסיבוב האחרון- 348 (אדום מטאלי), 301 (צהוב בננה) ו-419 (תכלת שימרי).
לא יכולתי להתאפק והזמנתי את can't let go של OPI, לק בגימור liquid sand. אני עדיין לא בטוחה מה דעתי עליו...
גחמה רגעית נוספת הביאה אלי את flying dragon של צ'יינה גלייז [בגרסת הניאון]. קניתי אותו "יד שנייה במצב טוב" והוא פשוט לק מוזר, לא החלטתי אם אני אוהבת אותו או לא.
מייבש הלק האהוב עלי כרגע הוא זה של poshe, הבקבוק הנוכחי שלי בשלבי גסיסה אז קניתי עוד אחד. לצידו יש מחזק ציפורניים של סאלי הנסן- diamond strength. המחזק הנוכחי שלי הוא דווקא nail envy של OPI שעושה עבודה מצוינת, אבל הורס את העמידות של הלקים, לכן כשהוא יגמר אני אנסה את המחזק הזה של סאלי בתקווה לטוב...
באופן מפתיע דווקא איפור אני כמעט ולא קונה בתקופה האחרונה. אני כמעט ולא מוצאת דברים שמלהיבים אותי [ובואו נודה על האמת... אוסף האיפור שלי דיי מנופח כבר]. הרכישות הפעם היו ממוקדות על דברים קטנים שחסרים לי:
דבק ריסים כהה של ארדל, שלמען האמת לא ניסיתי [אני עדיין מנסה להתגבר על הפוביה וללמוד להדביק ריסים].
 fix it של עפרה הוא נוזל שקוף שמיועד להחיות אייליינרים במרקם ג'ל שהתייבשו. ניסיתי אותו בקטנה עם הג'ל-ליינרים של מייבלין ואני מרוצה מאוד.
אני מאוהבת בעיפרון של קליניק ומשתמשת בו המון כדי ליצור אייליינר מהיר וקל בבוקר. בגלל המחיר הגבוה שלו ניסיתי למצוא תחליפים- העיפרון החום שייך לג'ייד מסדרת everlasting eyeliner, גוון 303 intense brown. השני של פופה מסדרת multiplay מס' 08, בגוון טאופי. העיפרון של פופה מסתמן כמחליף סביר לעיפרון של קליניק. לצערי שניהם לא משתווים לו לחלוטין :/
יש לי חולשה ידועה לצלליות חומות, ורכשתי שתיים של mis.c, מותג מקצועי אבל זול שנמכר בחנות של פרושופ. הצללית הבהירה יותר היא צללית אבן בגוון velvet, הכהה יותר היא דווקא צללית לגבות בגוון Dusk, ואני משתמשת בה כצללית עיניים לכל דבר. קצת חששתי בגלל שמדובר במותג לא מוכר ובתמחור דיי נמוך, אבל אני מרוצה מאוד משתי הצלליות האלה, שתיהן פיגמנטיות מאוד וקלות לטשטוש.

מבין המוצרים שציינתי, אלה המותגים נטולי האכזריות: ד"ר פישר, יפית, ארדל, צ'יינה גלייז, עפרה, וואו וג'ייד.

במקור התכוונתי לצרף לפוסט גם רשימה של חנויות אינטרנט מומלצות, אבל תוך כדי הכתיבה הבנתי שעוד יווצר כאן פוסט מפלצתי. כדי לא להעיק החלטתי לפצל ביניהם, ואני מבטיחה שבהמשך יעלה פוסט מקיף עם המלצות על חנויות אינטרנט שניסיתי בעצמי ואהבתי. שבוע טוב :)




8 תגובות:

  1. כיף להתחדש. אני נוטה בתקופות מבאסות להתחדש בכל מיני דברים צבעוניים. כאלה שאח"כ אני תוהה מה חשבתי לעצמי. אז אני צריכה לשים לב ובאמת להחליט מה אני רוצה וצריכה :) לא התפרעת, אז כל הכבוד! לא מובן מאליו

    השבמחק
    תשובות
    1. שופינג זה ה-תרפיה :) את הקטע הצבעוני אני רואה דווקא בלקים, אני הולכת תמיד הפוך ממצב הרוח. אם אני מבואסת או שחורף וגשום- ישר אני בוחרת באיזה וורוד מסנוור.

      אני מאוד מחזיקה את עצמי לא להתפרע... וגם זה מרגיש לי קצת יותר מדי

      מחק
  2. פינקת את עצמך, אבל לא נסחפת (באמת!!!).
    אני שמחה שחזרת לעולם הציפורניים, מחכה לתמונות (ועוד המלצות על לקים להחתמות של וואו).
    ותתחילי להתאמן על הדבקת ריסים, מבחן יתקיים בסוף ספטמבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מממ... יכול להיות שקצת נסחפתי ;) אבל השתדלתי לקנות דברים זולים יחסית :)
      רגע, מועד א' בסוף ספטמבר? מתי מועד ב'? יש שיעור חזרה לפני??? ;)

      מחק
  3. תתחדשי =) אחכה לשמוע את דעתך על עיפרון העיניים של ג'ייד. יש לי אותו בשחור ואני תוהה אם החום איכותי באותה רמה.

    ומצטערת שאני קטנונית, אבל בכל זאת אני חייבת לומר... "לא קונה בלי ארנב" ענו לי שאי אפשר לאשר שוואו נטולי אכזריות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) לא ניסיתי את העפרון השחור שלהם אז אני לא יודעת להשוות. חיפשתי עיפרון שיהיה רך מאוד וימרח בקלות, אבל העיפרון של ג'ייד לא ממש כזה. לצורך הזה אני לא אוהבת אותו. אין לי מושג איך הוא בתור תיחום במעקה העין כי לא ניסיתי אותו.

      לגבי וואו, ובכלל לגבי המידע שאני מציינת כאן- אני משתדלת להסתמך על המקורות הכי טובים שיש לי, וזה גם המידע שאני מפרסמת. אין לי דרך לבדוק ב-100% את הדברים האלה לצערי

      מחק
  4. שלומות!!!
    שמחה שנגמר לך עוצר הקניות! :) אצלי גם כן אפשר לומר הוא קצת נגמר, אבל אני אחזור לחצי עוצר לפחות..
    אחרי סידור הדירה גיליתי שיש לי יותר מידי מוצרי טיפוח לכן אני בעוצר מוצרי טיפוח עד שאני לא מסיימת אותם. אין לקנות אף אחד ממוצרי הטיפוח עד שאני לא מסיימת את כל הפריטים מאותו הסוג!! איכשהו, לא היה לי מקום "קבוע" לכל המוצרים האלה, והם "פוזרו" ברחבי הבית בכל מיני מקומות שונים ואז הכמות לא הורגשה.. אז אני אומרת NO MORE!

    באיפור אני מרגישה שאין לי משהו שאני באמת צריכה. מלבד לקנות משהו שנגמר (מייקאפ/קונסילר/מסקרה וכאלה). מבחינת צלליות, התחדשתי ב 3 ממאק (ביום שקיבלתי בשורות ממש רעות והרגשתי במילים עדינות - זיפט..) אבל חוץ מזה, באמת שאני לא צריכה שום דבר.. מתחשק לי לקנות איזושהי פלטה. אני מתלבטת בין הבאלם ג'ובי לבין הלורק פרו. למרות שיש לי הרגשה ששניהם ישארו רחוק ממני.. אי שם מעבר לים.. כי באמת שאני לא צריכה אותן.. נראה מה יקרה אחרי שאסיים לסדר את האיפור שלי (הדבר היחיד בבית שלא סודר כי טרם הגיעו לפה 4 פלטות ה Z שהזמנתי.. סביר שיתעופפו מפה לא מעט צלליות..)

    ואחרי שחפרתי לך בראש :P
    הקרם של סבוקלם לא מכיל SPF, נכון? :/ נכון שאסור לי לקנות כרגע קרם פנים אבל אני מסוקרנת מסבו-קלם ותוהה אם יש להם קרם פנים עם SPF שיכול לשמש אותי ביום יום.. יש לי את הקרם ידיים של יו-לקטין, לא משתגעת ממנו. ועל יפית קראתי רק בבלוגים. לא נתקלתי בהם ובשיווק שלהם.. אבל אני לא דוגמה לכלום..

    מחכה לראות עבודות עם החותמות והמדבקות :)

    גם לאינגלוט יש מוצר כזה שמחייה כל מיני דברים וגם משמש להפיכת מוצרי אבקה / אבן לקרם. הוא ממש סבבה. אני לא זוכרת כמה הוא עלה. אבל זאת גם אופציה. ונחמד שחברות מתחילות להוציא מוצרים כאלה. או שלהרגשתי המוצרים האלה הופכים ליותר זמינים.

    תתחדשי על הכל! מאחלת לך שנה מקסימה ומוצלחת!

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו אני קונה קצת ואז מרגישה רע עם עצמי ונמנעת לעוד איזה שבועיים-שלושה עד שאני רואה משהו מגניב ;) אבל מיתנתי את עצמי מאוד בחודשים האחרונים.
      יש לי מלא איפור, בת'כלס. כל פעם אפשר לקנות עוד, אבל אני מרגישה שקצת מיציתי, כל פלטה שאני רואה ישר אני חושבת שצללית דומה כבר יש לי, וזה ממש דומה לצללית אחרת וכו'.. אז אני לא כ"כ קונה אני גם צריכה לעשות סדר ולהתחיל להעיף דברים, זה לא עסק ככה ;)
      אם שאלת לגבי הביודרמה- לא, הוא נטול SPF...

      לפי מה שאני יודעת המוצר של עפרה לא ממש אמור להפוך צלליות אבקה לקרם, אבל אני כן רוצה לתת לזה ניסיון מתישהו :)

      שנה מדהימה יקירתי!

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...