יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

על אנטונים ובניינים

השעה עכשיו חצות וחצי, ואני סובלת מנדודי שינה, צרבת וגב תפוס. משום מה דווקא המוד הגריאטרי הזה גורם למוזה שלי לעבוד שעות נוספות.
השתתפתי היום באירוע בלוגריות של חברת Antonym. בדרך כלל אני לא כותבת על האירועים עצמם בגלל שלא מעניין לי לכתוב עליהם, ובדרך כלל אני מעדיפה לחכות כמה שבועות לפני שאני בכלל מתייחסת למוצרים חדשים בגלל שאני צריכה את הזמן להתנסות בהם. מה השתנה הלילה הזה? בית הישג, זה מה שהשתנה.
האירוע נערך בתל אביב, בבניין ששייך לקרן הישג, שזו קרן שתומכת בחיילים בודדים משוחררים.תמר שפירא ברנשטיין, מנכ"לית אנטונים בישראל, הייתה חיילת בודדה וזכתה לתמיכה וסיוע מהקרן, ולכן החליטה לארח אותנו בבניין ששייך לקרן. מסתבר שיש לבניין הזה היסטוריה מעניינת- הוא נבנה בשנת 1924 ומאז עבר גלגולים שונים, בין השאר שימש כמפקדה של ההגנה, הושכר לשגרירות בריה"מ, ובהמשך אירח גם את בית המכירות הפומביות סותבי'ס. בשנת 2006 הבניין נרכש ע"י ג'רי שוורץ והת'ר ריסמן שיסדו את קרן הישג, הבניין שופץ ונתרם למען פעילות הקרן.
יש לי חולשה לבתים ישנים ומיוחדים ולסיפורים שלהם. לקח לי בערך 3 דק' להיכנס לתוך הבניין, להגיד שלום מנומס ואז לתפוס את המצלמה שלי ולאבד את עצמי במקום הזה. בגלל שהאירוע התקיים בשעות הערב והתאורה לא היטיבה עם ההתלהבות שלי, וגם בגלל קוצר זמן, אני מרגישה שלא הספקתי למצות לחלוטין את המבנה המדהים הזה.

בחזית הבניין יש גינון הורס ובריכה קטנה ומהממת עם צמחי מים ודגים, וכמובן שאת עיקר היופי של החזית קלטתי רק כשיצאתי מהאירוע ומיהרתי לרכבת.
בקומה הראשונה יש חדר עם ספרייה מטורפת ופינות ישיבה שאותן לא הצלחתי לצלם בגלל עדת בלוגריות פטפטניות שהשתלטה על המקום [סתם, הכול באהבה]
 בזכות טיפ שקיבלתי התגנבתי לגג של הבניין, וזכיתי לראות את ההבדלים בין המבנים שמסביב- חורבות נטושות, בתים ישנים ומשופצים וגורדי שחקים מודרניים מזכוכית.
כן, אני יודעת, באתן לראות מברשות איפור ואני חופרת לכן על ארכיטקטורה והיסטוריה.
אז הנה, שלא תגידו שאני לא מקיימת הבטחות.
ההיכרות שלי עם המותג שטחית ביותר, ואפשר לסכם אותה ב"אני יודעת שהוא קיים". היום גם הייתה הפעם הראשונה שהבנתי את מהות השם של המותג. מסתבר שהפירוש של אנטונים זה דבר והיפוכו. בת'כלס? משהו שהייתי אמורה לדעת אחרי שניגשתי לפסיכומטרי 80,000 פעמים [אוקיי, 5. אבל מי סופר??]
הרעיון מאחורי המותג הוא לייצר מוצרים איכותיים, נטולי אכזריות לחלוטין במינימום פגיעה בסביבה. ואכן, כל המברשות עשויות משיער סינטטי בלבד והידיות עשויות במבוק. מלבד מברשות יש לחברה גם ליין איפור שעדיין לא נמכר בארץ [צפוי להגיע בתקופה הקרובה, החברה עדיין בתהליכים של קבלת אישורים של משרד הבריאות הישראלי]. האריזות של כל מוצרי האיפור עשויות גם הן במבוק, האריזה החיצונית מקרטון ממוחזר והכי מגניב- האריזה בנויה כך שניתן יהיה לרכוש רק מילוי של הסומק או הצללית ולהחליף את הפאן הריק [או פשוט לקנות מילוי ולאחסן בפלטה כרצוננו].
בליטוף חטוף של המברשות במהלך האירוע ראיתי שהמברשות רכות מאוד וליין האיפור דיי סולידי והולך בעיקר על הגוונים החומים-טבעיים-ארציים. מחירי המברשות בארץ יקרים יותר מאשר המחירים באתר החברה האמריקאי, והם דומים יותר למחירים של החברות המקצועיות דוגמת מאק.
עוד על האג'נדה של החברה תוכלו לקרוא בעברית כאן, או באנגלית כאן. את מחירי המברשות בארץ תוכלו למצוא בקישור הזה. למיטב הבנתי אין כוונה להיכנס עם המותג לפארמים הגדולים, אלא לעבוד עם בתי מרקחת וחנויות קטנות, מאפרות וכו', וכן למכור דרך האינטרנט באתרים של גלוסיבוקס, גלאם גורו וכלפרפיום. עוד פרטים ניתן לקבל דרך עמוד הפייסבוק של החברה.

במבט ראשון אני מתחברת מאוד לאג'נדה הסביבתית ונטולת האכזריות של החברה. מאחר ועדיין לא התנסיתי במוצרים בכלל גם לא גיבשתי עליהם דעה [בת'כלס כל הפוסט הזה הוא רק תירוץ להתלהב מהצילומים שלי]. קיבלתי מספר מברשות של החברה להתנסות, ואני אחזור לכתוב עליהן אחרי שעביר אותן טירונות כיאה וכראוי למברשות טריות ;)



19 תגובות:

  1. ווואוווו, את זריזה!!
    התמונות מדהימות. אין דברים כאלה. איזה כשרון יש לך!!
    ממש, אבל ממש, שמחתי לפגוש אותך סוף סוף. חבל שלא היה לנו יותר זמן לקשקש :-)
    נשיקות מוכשרת <3

    השבמחק
    תשובות
    1. פעם ראשונה בהיסטוריה של הבלוג שאני רוצה לשבת ולכתוב על האירוע עצמו ועוד באותו היום ;)
      המון המון תודה על המחמאות :) ואני ממש שמחה שנפגשנו סופסוף, בכלל לא ידעתי שאת מתכננת להגיע לאירוע גם

      מחק
  2. את ממש זריזה! כל הכבוד על הצילומים המושקעים. אני בדרך כלל מגיעה לאירועים סחוטה מעייפות אחרי העבודה, וגם לא עם המצלמה הנכונה בשביל צילומים מרהיבים שכאלה :). האירוע בהחלט סיקרן אותי עוד יותר לגבי החברה הזו ואני מחכה כבר לדגום את מוצרי האיפור שלהם!
    וכמובן שהיה כיף להפגש שוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :) "למזלי" התברכתי בנדודי שינה קשים ;)
      בד"כ אני יכולה להגיע לאירועים רק בימים שבהם אני לא עובדת, אז אני מגיעה קצת פחות שפוכה. ובד"כ אני גם באה עם איזה מצלמה קומפקטית חמודה וזהו, אתמול משום מה התחשק לי להביא דווקא את המצלמה המטורפת של אבא.
      האיפור קצת פחות מסקרן אותי [למרות שאני לא אגיד לא לצלליות חומות], המברשות לעומת זאת מסקרנות אותי מאוד!

      מחק
  3. לא, הצילומים שלך זה משו מטורף!! למה את לומדת באוניברסיטה תזכירי לי?! את פשוט צלמת.
    מתחברת גם לאג'נדה ומחכה לשמוע בהרחבה את דעתך על המוצרים

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, תודה :)
      נורא רציתי לענות לך "כדי שיהיה לי מקצוע להתפרנס ממנו", ואז נזכרתי שאני לומדת ביולוגיה... :/
      מקווה שהמוצרים עצמם טובים, אני ממש שמחה לראות שיש עוד ועוד חברות עם אג'נדה סביבתית

      מחק
  4. פיסת היסטוריה הגשת לנו כאן :-) אהבתי מאוד את הפוסט השונה ואת זה שהתמקדת דווקא בסביבה המעניינת ורוויית ההיסטוריה מעבר לעוד השקה... והצילומים נפלאים !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      הבניין הזה הפך את ההשקה למשהו שמעבר לעוד סתם השקה, אז רציתי לחלוק את זה ;)

      מחק
  5. הצילומים שלך השתפרו בצורה ניכרת, וכל הפוזות המוזרות שעמדת בהן השתלמו- התמונות מרהיבות!
    נחמד לשלב קצת היסטוריה, וטוב להכיר מבנים מיוחדים שכאלו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      האמת שלא אכפת לי למצוא את עצמי בכל מיני פוזות מוזרות ;) זה חלק מהקטע של הצילום [רק שאחר כך אני קולטת שאנשים דופקים לי מבטים הזויים]

      מחק
  6. הייתי בטוחה שיש מוצרים שלהם בעדן טבע מרקט! אני מתה להניח את ידי על הדברים שלהם כמה זמן, איפור טבעוני מאוד מעניין אותי :)
    התמונות מעולות

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד יכול להיות שהם נמכרו שם במשך תקופה, אני מודה שאין לי מושג...
      האמת שעדיין לא יצא לי לנסות את המברשות, במבט ראשון הן רכות, מקווה שהן לא יאכזבו ;)

      תודה רבה :)

      מחק
  7. אלו אריזות האיפור הכי יפות שיצא לי לראות. אני ממש אוהבת עץ. והמברשות נראות טובות ומושלמות אבל מבאס שהמחירים פונים בעיקר למאפרות מקצועיות (אין סיכוי שאני אקנה מברשת במחיר כזה, בעיקר כשאני יודעת שאפשר להשיג מברשות סינתטיות טובות במחירים נמוכים הרבה יותר.)

    בכל מקרה תודה שכתבת על החברה הזאת =) כל חברה נטולת אכזריות מתקבלת בברכה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שהאריזות הן משהו שלא רואים כל יום :) עדיין לא החלטתי אם אני מתחברת אליהן או לא.
      לגבי המחירים- אני מסכימה איתך, המחירים דומים מאוד למחירים של מאק או של חברות מקצועיות אחרות. אם יש לך אפשרות להזמין מהרשת בהחלט יש אלטרנטיבות טובות לא פחות בחו"ל :)

      מחק
  8. בתקופה האחרונה נדודי שינה ואני הולכים יחד.. אפילו התחלתי לקחת בקביעות תוסף מזון שאמור לעזור לי להרגע ולישון כמו שצריך.. האמת הוא עוזר! שזה נחמד! ועדיין אני לא ישנה עד כדי כך טוב..
    טוב שיש לך מוזה בשעות האלה, אני פשוט "מיואשת" וקוראת בלי הפסקה גם כשהעיניים כבר דומעות כי ברור לי שאני גם ככה לא ארדם..

    על אנטונים שמעתי, שמעתי שהמברשות רכות ונעימות והאיכות טובה. אמתין לביקורת שלך :)

    המבנה נראה מדהים! והתמונות מדהימות גם כן! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תוסף מזון שעוזר לשינה! זה משהו שאני אשמח לשמוע עליו :)
      וזה בסדר, גם אני מתישה את עצמי בקריאה או שיטוט סתמי ברשת רק כי אני לא מצליחה להירדם :/

      תודה רבה :)

      מחק
    2. בעקרון קניתי את "רגיעון לילה" אבל לאחרונה עשיתי הזמנה מאיהרב והוספתי אליה תוסף שלהם שעלה באופן מפתיע פחות מחצי חחחח הרגיעון עוזר לי. את השני לא ניסיתי כי אני ישנה טוב לאחרונה!!!!! יש!!!!

      מחק
  9. נכון שהגעתי קצת מאוחר, אבל נתקלתי בפוסט הזה מזמן דרך האייפון ואז לא יכולתי להגיב..הייתי חייבת לומר שהצילומים מדהימים! אני אוהבת פוסטים חוויתיים מאוד ונהניתי לקרוא על החוויה שלך :)
    כל ההסטוריה של הבניין נשמעת מאוד מעניינת.
    את המברשות עוד לא ניסיתי, הכי מסקרנת אותי מברשת העיפרון.

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את זה ;) יש לי רשימה ענקית של פוסטים שהתפרסמו לפני חודש וחודשיים ועדיין לא קראתי... אני מאוד מעריכה את זה שחזרת והגבת :)
      אני חושבת שזו פעם ראשונה שאני כותבת פוסט חווייתי, ויש בזה משהו מרענן מבחינתי.

      מברשת העיפרון- מדהימה לדעתי! מאוד מאוד מוצלחת

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...