יום שלישי, 26 בפברואר 2013

לקים קייציים של ג'ייד וצ'יינה גלייז

אנחנו רק בפברואר, וחששתי שאולי החורף יעלב מהקונספט של הפוסט. מצד שני, אנחנו רק בפברואר וכבר חם ודוחה. אי לכך ובהתאם לזאת, פוסט זה מוגש לכן בחסות האגודה לחוסר רגישות.

ג'ייד 463- Elegant Gladiola
מחיר: 50 ש"ח לפני מבצעים
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים
ג'ייד הלכו הפעם על לק כתום-בהיר, מעט אפרסקי אפילו, בגימור קרמי. הפורמולה שלו דיי דלילה אבל בהחלט נסבלת, וגם אחרי שתי שכבות הוא לא אטום לחלוטין [הפרפקציוניסטיות שבינינו כנראה ישימו לב לזה. לשאר אוכלוסיית העולם זה לא ישנה כהוא-זה].
העמידות טובה, כמו רוב הלקים של ג'ייד החזיק עלי לפחות 4 ימים [סוג של נס בתקופה האחרונה]. ההסרה קלה ולא מציקה.
באופן אישי אני לא מחובבות הלקים הכתומים, ובאופן אירוני משהו יותר קל לי להתמודד עם ירוק מאט מאשר עם אפרסק-סולידי.
[ולמקרה ותהיתן, זו גלדיולה והיא אכן אלגנטית]

China Glaze- 179 Limbo Bimbo
מחיר: בארץ- 55 ש"ח, בחו"ל- תלוי איפה רוכשים
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים
התחלנו את הפוסט עם אפרסק אלגנטי ומנומס, ונמשיך אותו עם לימבו-פרחה. לק בגוון ורוד-פוקסיה זועק בגימור שימרי. מסוג הלקים שדורשים צומי בכמויות, ובאופן מפתיע- גם זוכה להרבה מחמאות.
הוורוד המסנוור הזה היה קצת יותר מדי בשבילי, והחלטתי למתן אותו קצת עם חותמות פרחוניות שחורות [עזר כמו כוסות רוח למת, ועדיין גרף אינספור מחמאות].
הפורמולה של הלק דלילה, וכמו שכתבתי בעבר אני אוהבת את השילוב עם המברשת הדקה של צ'יינה. גם אחרי שתי שכבות הלק לא אטום לחלוטין, וחדות העין המשוגעות ישימו לב לפס הלבן של הציפורן.
מבחינת עמידות, מסתבר שהציפורניים שלי לא מתות על צ'יינה גלייז, אבל איכשהו דווקא הלק הזה מצליח להחזיק עלי משהו כמו 3 ימים לפני שמתחילים צ'יפים.
לא זכורה לי טראומה מיוחדת בהסרה.

אם חשבתן שאתן לכן ללכת בלי לק עם אג'נדה, כדאי שתחשבו שוב.


יום שבת, 23 בפברואר 2013

מכירות/החלפות

אני לא אוהבת שמוצרי איפור שאני לא משתמשת בהם ישכבו סתם במגירה ויעלו אבק, לכן החלטתי לפתוח עמוד מכירות/החלפות בבלוג. מדי פעם אני אפרסם כאן מוצרים שאני מעוניינת למכור או להחליף ואם אתן מעוניינות צרו איתי קשר במייל- lonelywolf3@walla.co.il או דרך הפייסבוק [קישור מצד שמאל]

* כל המכירות בתוספת 10 ש"ח למשלוח בדואר רשום
* מוצרים שהתקבלו לסקירה יוחלפו בלבד ולא ימכרו

צלליות קולור אינפאליבל של לוריאל- הכחולה מס' 007. את הביקורת שלי וסווטצ'ים תמצאו כאן.
למכירה תמורת 15 ש"ח לצללית, או להחלפה. הצלליות שומשו מספר פעמים.
** עדכון- הצללית הסגולה לא רלוונטית.






 צללית אבקה של ג'ייד- Fairy Night, שומשה מספר פעמים. סקירה וסווטצ'ים אפשר למצוא כאן. להחלפה בלבד.

ובנוסף... אני מוכרת את אוסף גליונות הקוסמופוליטן המטורף שלי :) יש לי כמות מטורפת של גליונות מחמש השנים האחרונות, כולם משומשים אבל במצב טוב [כולם באנגלית כמובן]. מאחר והם כבדים אני לא אשלח אותם בדואר, לכן זה רק ע"י איסוף מאזור חיפה/קריות. [לחצו על התמונות להגדלה]
* יש גיליון אחד של מארי קלייר מאפריל 2011- 10 ש"ח.
קוסמופוליטן אמריקאי:
מרץ 2013- 15 ש"ח
2012: יש גליונות מהחודשים ינואר,אפריל, מאי,יוני, יולי. כל אחד 10 ש"ח
2011: מרץ, אפריל, יוני, אוקטובר, נובמבר, דצמבר. 10 ש"ח כל אחד.
2010: ינואר, מרץ. 5 ש"ח כל אחד.
2009: אפריל, מאי, יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, נובמבר, דצמבר. 5 ש"ח כל אחד.

קוסמופוליטן בריטי: 10 ש"ח כל גיליון
2011: ינואר, מרץ.
2009: אפריל, מאי, ספטמבר.
2007: יוני, יולי.

יום שלישי, 19 בפברואר 2013

קוסמטיקה ללא אכזריות

באופן עקרוני אני מתנגדת לניסויים על בעלי חיים בתחום הקוסמטיקה, אבל ברמה הפרקטית אני לא עושה יותר מדי בנידון בגלל כל מיני סיבות. לפני כמה ימים קיבלתי הזמנה לפרסם פוסט שימליץ על מוצרים cruelty free, והרגשתי אבודה. הייתי שבויה בקונספט שקשה למצוא מוצרים כאלה, אבל אחרי חיפוש קליל גיליתי שבערך חצי מאוסף האיפור שלי הוא כזה [אתן כבר תראו לקראת סוף הפוסט].
אי אפשר לכתוב פוסט על הנושא בלי לשלב תמונות של ארנבים חמודים, ומאחר ואני ביולוגית-גיקית החלטתי לעשות דווקא. תכירו, ירבוע מצוי, באדיבותו הרבה של ליאור כסלו:

בחרתי להמליץ על חמישה מוצרים [אוקיי, שבעה אם תרצו להיות קטנוניות] נטולי אכזריות שאני אוהבת ומשתמשת בהם באופן קבוע, את חלקם ניתן לרכוש בארץ וחלקם ניתן להשיג רק בחו"ל.
סדרת U-Lactin של ד"ר פישר
* התקבלה לסקירה
הסדרה כוללת שלושה מוצרים לטיפול ביובש- קרם ידיים, פילינג לרגליים וקרם לרגליים.
קרם הידיים מוגדר כטיפולי ומתאים לעור יבש במיוחד. יש לו ריח עדין ונעים, והוא נספג במהירות ולא מרגיש שומני. אחרי ניסיון כושל עם סדרה אחרת, הופתעתי מהקרם הזה.הוא זרוק בתיק באופן קבוע, וכל עוד השתמשתי בו על בסיס יומיומי לא ראיתי בכלל תופעות של יובש ופצעים [שזה תענוג שאני זוכה לו כל חורף]. המחיר המלא הוא 49.99 ש"ח. אני בהחלט מתכננת לרכוש את הקרם הזה שוב, למרות שהמחיר שלו טיפה גבוה [אני בונה על מבצעים בקטע הזה].

זאת הפעם הראשונה שאני מנסה ג'ל-פילינג שמיועד לכף הרגל, וגם ממנו לא היו לי ציפיות גבוהות. וגם כאן הופתעתי. הוא מצליח להתמודד יפה עם עור יבש, גם בלי שימוש בקרם לאחר מכן. כמובן שזה לא מגיע לרמה של פדיקוריסטית, אבל בשביל שימוש ביתי יומיומי הוא מצוין. גם הוא מבושם בצורה עדינה ונעימה, וההרגשה שלו נעימה ולא אגרסיבית. המחיר המלא 59.99 ש"ח, וגם עליו אני כבר זוממת.

השלישי בחבורה הוא קרם הרגליים, מבין כולם קצת פחות התלהבתי ממנו. הוא לא מרגיש שומני או כבד ונספג דיי במהירות, ונותן תוצאות דיי טובות בעיקר בשילוב עם הפילינג. באופן אישי אני מעדיפה קרמים כבדים יותר כמו זה של פנג'ל. בכל אופן, מומלץ למרוח קרם לפני השינה ולגרוב גרביים מיד לאחר מכן. המחיר המלא 79.99 ש"ח.
קרם עיניים Super Alpha Eye Cream של ד"ר עור
מחיר: 124.99 ש"ח
*התקבל לסקירה

באופן עקרוני הקרם מיועד לנשים מעל גיל 30, אבל אני משתמשת בו כבר עכשיו על בסיס קבוע. הוא קליל ולא שומני ונספג מהר, וגם המחיר שלו הגיוני בשביל קרם עיניים.
בגילי עדיין אין לי קמטים [טפו טפו טפו] אבל בקצה העפעפיים קרוב לקו הריסים כבר מתחילים לי קמטוטים קטנטנים שאף אחד חוץ ממני לא רואה, ומציקים לי כשאני רוצה לשרטט אייליינר. אחרי שימוש של שבוע בערך הקמטוטים הקטנים האלה נעלמו.
אני פחות אוהבת אותו בתור בסיס לאיפור, אני משתמשת בקונסילר פרו-לונגוור של מאק ואני מרגישה שבשבילו אני צריכה קרם קצת יותר "כבד". פרט לזה אני מרוצה.

סיימנו עם הטיפוח, ונעבור לחלק הצבעוני ;)
במשך חודשים השתמשתי בפריימר לעיניים של עפרה, ולאחרונה חזרתי ל-Shadow Insurance האהוב. אני לא אחזור על הסקירה, רק אציין שמבחינתי הוא הפריימר המנצח.
Sleek - i Divine - The Original
מחיר: 9.99$ באתר החברה [לא כולל משלוח], ניתן לרכוש גם באיביי במחירים דומים
רבות כבר נכתב על הפלטות של סליק [למשל כאן, כאן וכאן]. תמצאו בפלטות מגוון של צבעים, פיגמנט מעולה ומחירים מצחיקים. הפלטה מכילה 12 צלליות, אחת מאט והשאר שימריות מאוד. הפיגמנט של כל הצלליות מעולה, והפלטה מספיק מגוונת בשביל ליצור איתה מראה צבעוני או משהו יותר רגוע וסולידי. יש לפלטה הזו שני חסרונות קטנים, שתי הצלליות השמאליות- הצהובה והשחורה קצת פחות טובות בהשוואה לשאר, ובגלל שהצלליות רכות יש לפעמים קצת נשורת מתחת לעיניים.
צללית מס' 409- Brown Moca של Life, מסדרת Silky Eyeshadow
מחיר: נרכשה ב-20 ש"ח במבצע
לייף השיקו סדרה חדשה של צלליות שימריות במגוון צבעים. בראון מוקה היא, כמה מפתיע, צללית חומה בהירה, רכה ופיגמנטית מאוד. אני אוהבת לשלב אותה עם צלליות אחרות, או להניח רק אותה על כל שטח העפעף ולקנח במסקרה [פתרון קליל לימים מטורפים]. למיטב הבנתי חלק מהצלליות בסדרה [בעיקר הכהות] קצת פחות מוצלחות.
בעקבות כתיבת הפוסט גיליתי שחלק מכובד מאוסף האיפור שלי מבוסס על מוצרים נטולי אכזריות, מאחר והרבה חברות ישראליות ומותגים עממיים לא מבצעים ניסויים. עברתי על פוסטים ישנים כדי לחפש המלצות רלוונטיות...
 בתחום האיפור יש לנו את קרליין, ג'ייד, לייף, וואו, איל מקיאג', קוסטל סנטס, בורז'ואה ועפרה.
 בתחום הלקים יש את צ'יינה גלייז, קרליין, שיק וג'ייד.
וגם בתחום הטיפוח לא חסר... קמדיס, לייף, הולילנד קוסמטיקס [נקראים כיום HL], ד"ר עור, ד"ר פישר וחלאבין.

יש בקנה עוד מגוון של מוצרים נטולי אכזריות שמחכים שאמצע זמן ואכתוב עליהם. אני אשתדל מעכשיו להתייחס לנושא הזה קצת יותר בבלוג, הוספתי תגית חדשה של Cruelty Free שתתווסף מעכשיו לכל פוסט רלוונטי.
פוסטים נוספים במסגרת יוזמת "יום חופש לארנבונים" תוכלו למצוא בשרשור מיוחד בפורום איפור, ורשימות המפרטות מי עושה ניסויים על בעלי חיים ומי לא תוכלו למצוא כאן וכאן [ויש עוד המון באינטרנט]. ואם יש לכן תהיות והתלבטויות תוכלו להעלות אותם בקבוצת "יפות ללא אכזריות" בפייסבוק, או בפורום איפור בתפוז.
ואי אפשר שלא לסיים בלי עוד יצור-חמוד-שהוא-לא-ארנב... נעים מאוד, סבכי שחור כיפה, גם הוא באדיבותו של ליאור כסלו.


יום ראשון, 10 בפברואר 2013

EOTD- גם איפור צבעוני יכול להיות יומיומי

עם כל ההנאה שלי ביצירת איפור עיניים משוגע, בסופו של דבר כשאני יוצאת מהבית אני הולכת על איפור קצת יותר סולידי והגיוני. בדרך כלל איפור סולידי ישר מתקשר לאיפור בגוונים חומים, אבל אין שום סיבה לא לשלב קצת צבע.
הפעם בחרתי בשילוב בין צללית מוזהבת לצללית בגוון טורקיז, שילוב קליל ויומיומי לחלוטין שקיבל הרבה מחמאות.
כבסיס לאיפור השתמשתי בפריימר של טו פייסד, עליו הנחתי צללית בגוון זהב בהיר מפלטת ה-88. בשליש החיצוני ובקפל הנחתי את צללית מס' 02 של בורז'ואה.
יש לאיפור שתי גרסאות עם שינויים קלים, בפעם הראשונה שיצרתי אותו היה לי זמן להשקיע באייליינר, וזו התוצאה:
לצערי אין לי עוד תמונות טובות מהיום ההוא, אבל ההבדל היחידי הוא שבחרתי באייליינר שחור ובתיחום תחתון בצבע חום [שניהם עם הג'ל-ליינרים של מייבלין].

בפעם השנייה מיהרתי לצאת מהבית, והחלטתי לקצר תהליכים. לתיחום תחתון בחרתי בעיפרון עיניים מס' 211 של קרליין בגוון טורקיז. לאייליינר השתמשתי בעיפרון של קליניק- quickliner for eyes intense בגוון 07- intense ivy, וזו התוצאה:
את הצלליות של בורז'ואה אני בעיקר חומדת מרחוק, וזה הניסיון הראשון שלי עם הצלליות שלהם. קיבלתי לסקירה את הצללית מס' 02, בגוון טורקיז שימרי מעט כהה. הצללית רכה ופיגמנטית מאוד, וקל לאסוף חומר. אני חושבת שהגוון שלה לא כהה מדי וכמו שראיתן אפשר לשלב אותו באיפור סולידי.
החיסרון היחידי של הצללית הזו שבזמן הטשטוש היא דוהה מאוד, וצריך להוסיף עוד חומר מה שמקשה על העבודה איתה.
הצללית מגיעה עם מראה קטנה במכסה ועם אפליקטור ספוג קטן להנחה. אני לא משתמשת באף אחד מהם ומעדיפה את המראה המגדילה ואת המברשות שלי.
המחיר המלא עומד על כ-70 שקלים לצללית שזה מחיר דיי גבוה לדעתי, בעיקר כשמדובר בחברה עממית. מצד שני, רוב הזמן יש מבצעים ואפשר לרכוש את הצלליות בפחות.
בעיפרון של קליניק [גם הוא התקבל לסקירה] אני משתמשת בתדירות גבוהה, לפעמים כמה פעמים בשבוע. מדובר בעיפרון מכני, רך, פיגמנטי ועמיד מאוד. 07 הוא גוון חאקי כהה עם מעט שימר.
אני משתמשת בו רק כתיחום עליון, מאחר והוא רך ונמרח בקלות. קשה עד בלתי אפשרי להגיע איתו לתוצאות מדויקות כמו עם ג'ל-ליינר ומברשת, אבל כשאני ממהרת ולא רוצה ליצור אייליינר מטורף- זה הפיתרון לדעתי.
מאחר וזה עיפרון מכני ללא חידוד הקצה שלו לנצח יהיה עגלגל. בניגוד לעפרונות מכניים אחרים שניסיתי הוא מסתובב רק לצד אחד, לכן חשוב לסובב אותו בעדינות ככה שכל פעם יהיה רק מעט מהעיפרון בחוץ מאחר ולא ניתן לסובב אותו בחזרה פנימה. בצידו השני של העיפרון יש ספוגית שמיועדת לטשטוש של העיפרון, באופן אישי אני כמעט ולא משתמשת בה.
כמו כל מוצרי קליניק, עם העיפרון הזה לא זול. המחיר המלא שלו עומד על כ-100 שקלים, אני מקווה למצוא אותו במבצע שווה ולאמץ לי עוד איזה גוון או שניים.
 מימין ניסיתי להסוויץ' את הצללית של בורזו'אה, משום מה היא יושבת בצורה מאוד לא רווייה על גב כף היד, על העפעף היא מתנהגת אחרת לגמרי. מצד שמאל יש סווטץ' של העיפרון של קליניק, פיגמנטי שימרי ויפה.

לסיכום: איפור צבעוני לא חייב להיות דרמטי, אפשר לשלב צבעים בצורה עדינה, לצאת מזה בשלום ולצאת מהבית בכבוד [ואפילו לקבל מחמאות].
ככל שאני מתנסה יותר בשילובי צבעים אני מבינה שדווקא שילובים של שניים ויותר צבעים שונים עובד יותר טוב ויוצר מראה סולידי יותר. למשל במקרה הזה הזהב מאזן את הטורקיז, ובכוונה בחרתי לתת רק נגיעה טורקיזית בקצה העפעף ולא יותר מזה.

** פינת המבצעים וההגרלות מעודכנת עם המון דברים שווים לחודש פברואר, יש קישור קבוע בסרגל הכלים העליון :)

יום ראשון, 3 בפברואר 2013

זה לא אני. זה לגמרי אתה

מוקדם יותר הערב יצאתי עם כמה חברים לבית קפה. איכשהו בדרך הביתה התגלגלה שיחה על המרכז לאומנות הפיתוי, שהתגלגלה לשיחה על הטרדה מינית. תוך כדי השיחה חברה שלי טענה שאם אישה מוטרדת מינית והיא לא עושה שום דבר כדי להפסיק את זה, אז זו בעיה שלה וזו אשמתה שהיא מוטרדת.
המומה מהדברים האלה התערבתי בשיחה וניסיתי להסביר לה שזה לא עובד ככה, שהרבה פעמים אישה שחווה הטרדה מינית פשוט קופאת ולא מסוגלת להגיב. היא המשיכה להתעקש שזה לא ככה, שאם אישה רוצה שיכבדו אותה אז היא צריכה לתקוף בחזרה, אם מישהו מטריד אותה היא צריכה לתת לבחור סטירה ולא לשתוק.
התוודיתי וסיפרתי לה שהטרידו אותי מינית. לפני כשנתיים נסעתי בצהריים באוטובוס לעבודה, ולידי ישב חייל. אני ישבתי עם תיק והמון שקיות, אוזניות עם מוזיקה באוזניים, בוהה בחלון ומנותקת מהעולם. פתאום הרגשתי משהו מוזר באזור הברך, ואחרי כמה דקות התחושה שמשהו לא בסדר התגברה. הסתכלתי לכיוון הרגליים, וחשבתי שראיתי את החייל מזיז את היד. עדיין לא הייתי בטוחה מה קרה, וחשבתי לעצמי שאולי לא שמתי לב, שזה בטח סתם נדמה לי. סובבתי את הראש בחזרה לחלון, ושוב פעם הרגשתי משהו מוזר. הסתכלתי והפעם הבנתי שלא טעיתי, החייל אכן הניח עלי יד. התחלתי לדבר והוא ישר הבין, והזיז את היד. ושוב, המחשבה שאולי טעיתי, שאולי הוא לא שם לב או לא התכוון. סובבתי את הראש ושוב הרגשתי את היד שלו. רק בשלב הזה הצלחתי באמת להפנים שזה לא נדמה לי, אני לא טועה. הנבלה שיושב לידי אכן שולח ידיים. בשלב הזה לקחתי את הדברים שלי וקמתי מהמקום.

בשעתיים שאחרי בקושי תפקדתי. ישבתי בעבודה לא מרוכזת, עצבנית, על סף דמעות. לרגע אחד מתחשק לי לשרוף את העולם, ורגע אחר כך רציתי להתחבא מתחת למיטה ולבכות.
וכל הזמן חשבתי למה לא צעקתי עליו, למה לא נתתי לו סטירה. למה לא צילמתי אותו, למה לא התקשרתי למשטרה. איך זה ששתקתי, איך זה שנתתי לו לגעת בי.
כל כך קל להסתכל אחורה ולחשוב איך יכולתי לפעול אחרת, אבל המציאות היא שהתגובה שלי ממש לא חריגה. הרבה נשים שעברו הטרדה מינית קפאו תוך כדי, ולא היו מסוגלות להגיב. על אחת כמה וכמה בחורות מופנמות עם ביטחון עצמי נמוך.

השיחה עם אותה חברה השאירה אותי בהרגשה מזעזעת של חוסר אונים וגועל.
יש עדיין אנשים שמאמינים שאם מישהי עברה הטרדה מינית זה בגלל שהיא רצתה את זה, בגלל שהיא התלבשה בצורה חשופה, בגלל שהיא הלכה בלילה לבד או יצאה לפאב והשתכרה. העובדות בשטח מוכיחות אחרת לגמרי. נשים מכל שכבות האוכלוסיה עוברות הטרדות מיניות. זה קורה בבוקר, בצהריים ובערב. זה קורה לאישה שהתלבשה חשוף במועדון, וזה קרה לי ב-12 בצהריים באוטובוס, וזה קרה לי גם כשעבדתי בבית מלון ולבשתי את המדים הצנועים במיוחד של המלון. זה קורה לבחורות יפות, מכוערות, רזות ושמנות. בחורות צעירות ונשים מבוגרות. בחורות חילוניות ובחורות דתיות. וזה אפילו קורה לגברים, למרות שלא מדברים על זה.
נהוג לחשוב שהטרדה מינית היא פשע של תשוקה, אבל בדיוק כמו אונס זהו פשע של שליטה. וזה פשע שמופנה בעיקר כלפי נשים בגלל שיש עדיין גברים [וגם נשים, מסתבר] שרואים באישה חלשה ונחותה. וכשמישהו נחות ממך, אתה מרגיש שמותר לך לפגוע בו.
עובדה היא שבמדינות כמו איראן אחוז הפשעים המיניים גבוה בצורה קיצונית. במקום שבו דורשים מהאישה להסתיר את הגוף שלה כי הוא תועבה, במקום שבו לאישה כמעט ואין זכויות ואסור לה לצאת מהבית בלי ליווי של גבר- במקום כזה מותר לאנוס ולשלוח ידיים.
אני כותבת את הפוסט הזה מתוך הזעזוע, ובעיקר בשביל להעביר את המסר:
עברתי הטרדות מיניות מספר פעמים. אני לא אשמה באף אחת מהן. אני לא אשמה שקפאתי. ואני כבר לא מתביישת במה שעברתי.
עברתי תהליך ארוך מאוד בשביל להגיע להכרה הזו, ובעיקר להיות מסוגלת לדבר על הדברים בצורה פתוחה ולא להתבייש. חשוב לי לדבר על זה, בתקווה שזה יגרום גם לאחרות להרגיש קצת פחות רע עם עצמן. ובמידה ויש כאן גם קוראים גברים שחוו הטרדה או פגיעה מינית- המסר הזה מופנה גם אליכם.

גם אם ארצה לא אוכל להקיף את כל הנושא בפוסט אחד. יש המון מידע באינטרנט, בחרתי כמה קישורים עם מידע בעברית ובאנגלית:
איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית [כולל הרבה מידע וטלפונים]
רשימת מרכזים וטלפונים לסיוע נפגעי ונפגעות תקיפה מינית
מיתוסים נפוצים על הטרדה מינית [עברית]
קמו"ת- סיוע ומידע של אוניברסיטת תל אביב
הגורמים להטרדה מינית [אנגלית]
מיתוסים על הטרדות מיניות [אנגלית]
אם עברת הטרדה או פגיעה מינית, יש עם מי לדבר על זה. יש גופים שמספקים תמיכה וסיוע במקרים האלה, אל תתביישי לפנות אליהם. ואם תרצי ותרגישי בנוח, המייל והפייסבוק שלי פתוחים בפנייך, ואני מבטיחה ששום דבר לא יצא ממני החוצה.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...