יום שבת, 29 בדצמבר 2012

במחשבה שנייה...



בחודשים האחרונים מאז שהתחלתי ללמוד סדר היום שלי השתנה בצורה קיצונית, ובהתאם גם ההעדפות שלי בכל מה שקשור לאיפור וטיפוח. פתאום נזכרתי שכבר הרבה מאוד זמן לא חזרתי אחורה כדי לבדוק מה דעתי על מוצרים שסקרתי בעבר...
אומנם עברו בקושי חודשיים מאז שפרסמתי את הסקירה על האייליינרים של ג'ייד ושל מייבלין, אבל בחודש האחרון הלחץ בלימודים עלה בערך 5 מדרגות.... וככל שהלחץ עולה, ככה שעות השינה שלי מתפוגגות להן, ואת מעט הזמן שיש לי בבוקר אני מקדישה בעיקר לאיפור בסיסי וכמעט ואין לי זמן להשקיע באייליינר. מדי פעם אני משתמשת בג'ל-ליינר החום של מייבלין לטובת תיחום תחתון. אני עדיין אוהבת את שני סוגי האייליינר האלה, אבל בקושי מצליחה לשלב אותם בגלל קוצר זמן, ואת האייליינר הכחול של ג'ייד מסרתי לחברה כי ראיתי שהוא ממש לא מתאים לסגנון האיפור הסולידי שלי כרגע.

מבין ארבעת הסמקים של קרליין, שני הוורודים נמצאים אצלי בשימוש כמעט יומיומי. את מס' 08- Ginger Honey מסרתי לחברה, ומס' 07, ה-Natural Blush משמש אותי לעיתים נדירות להצללות.
השפתון האוניברסלי של לוריאל נזנח לאנחות, והוא שוכב במגירה ומעלה אבק, פחות או יותר. באופן כללי קצת זנחתי מוצרי שפתיים לאחרונה, אבל בפעמים הנדירות שבהן אני כן מורחת שפתון אני מעדיפה דווקא גוונים דרמטיים יותר [לא שכחתי שאני חייבת לכן פוסט...]

כשכתבתי את הפוסט על הקולור אינפאליבל של לוריאל, עשיתי לעצמי חשק לקנות עוד כמה צלליות... מאז נרכשו עוד שתיים, ולעומת זאת זנחתי את הצללית הסגולה והצללית התכלת. לדעתי הצללית הסגולה הכי פחות מוצלחת בסדרה הזו, היא הכי פחות פיגמנטית והגוון שלה מתקבל מוזר על העור.
לצערי הרב מאוד, קרם הלחות לקרקפת של קמדיס הפך להיות לחברי הטוב ביותר. כשכתבתי עליו סיפרתי שאני משמשת בו מדי פעם בגלל התפרצות סבוריאה נקודתית. השנה, השילוב בין החורף המציק לבין הלחץ בלימודים גרם להתפרצות סבוריאה היסטרית ומציקה במיוחד [גם לזה אני עוד אתייחס בהרחבה באחד הפוסטים הבאים, כולל סקירה של מוצרים חדשים]. אני עדיין חושבת שהשימוש בקרם הלחות לא נוח, אבל הוא עושה את העבודה שלו ואם אני לא רוצה לאבד את שפיותי, אני חייבת להשתמש בו על בסיס יומיומי.
מבין המברשות של פרושופ שיש ברשותי, מברשת הסומק נמצאת בשימוש יומיומי ואני אוהבת אותה מאוד. אני כמעט ולא משתמשת במברשת השפתיים, מאחר ואני כמעט ולא משקיעה באיפור השפתיים כרגע. גם את הספוגית להנחת המייקאפ קצת זנחתי, השימוש בה טיפה מורכב בשבילי בבוקר [לגשת למקלחת כדי להרטיב אותה, ואח"כ להקפיד לשטוף אותה... פחות נוח כשהלו"ז צפוף].

ועכשיו לקצת טיפוח...
בזמנו כתבתי סקירה על הביודרמה הוורודה שמיועדת לעור רגיש, וציינתי שרכשתי את הירוקה שמיועדת לעור שמן. אני משמשת בה מאז, ולא ראיתי הבדל מיוחד בין שני הסוגים. שניהם מצליחים לנקות את העור בצורה טובה ולשמור עליו מאוזן. אין לי העדפה מיוחדת למי מהם.
בכל מה שקשור למסירי איפור דו פאזיים, בזמנו נשבעתי אמונים למסיר של גרנייה. מאז קיבלתי את המסיר הדו פאזי של קליניק להתנסות והתאהבתי בו. הוא מצליח להסיר את האיפור בצורה טובה מאוד, גם איפור עמיד ומעצבן. החיסרון הגדול שלו הוא כמובן המחיר [פי 6 בערך מהמסירים של גרנייה ולייף]. אני עוד אכתוב עליו בהרחבה, ועד אז אתלבט אם הפער במחיר באמת שווה את זה.
יש לי נטייה לזנוח מוצרי טיפוח, והנחתי שגם את משחת הלנולין אני אזנח בשלב מסוים. באופן מפתיע אני עדיין משתמשת בה באופן כמעט יומיומי.. אני עדיין מורחת אותה רק בלילה לפני השינה בגלל שלוקח לה כמה שעות טובות להיספג. במהלך החורף שעבר היא הצילה אותי במקרים של יובש קיצוני בידיים, וגיליתי שהיא טובה גם למקרים של הצטננות קשה, כשהאזור סביב האף אדום ומתקלף.
ולמקרה שתהיתן... אני וגלוסיבוקס לא השלמנו מאז אפריל. למי שלא זוכרת, לאורך כל התקופה שהייתי מנויה היו לי השגות על ההתנהלות ובחירת המוצרים, אבל הקופסא של מאי הייתה הקש ששבר את גב הגמל. שלחתי מייל תלונה מפורט לחברה, ועד היום אני מחכה לתשובה [שכנראה לא תגיע לעולם]. דווקא הקופסא של דצמבר [זהירות, ספוילר!] גרמה לי קצת להצטער שאני לא מנויה, כי יש שם כמה מוצרים שהייתי שמחה לנסות. ובכל זאת, אני לא מתכוונת לחזור. העלות של המנוי כבדה לי מדי כרגע, הבעיות העיקריות סביב השירות לא השתנו באופן מהותי, ובזכות הבלוג אני זוכה להתנסות במגוון של מוצרים, והאמת היא שאני מרגישה דיי מוצפת בזמן האחרון. השירות של גלאם-גורו אמור להיות מושק מתישהו בזמן הקרוב, וכנראה שגם אליהם אני לא אצטרף, לפחות לא בשלב הראשון.

למקרה שתהיתן #2: לא התייחסתי בכלל ללקים בגלל שהפורמולה של הלק לא משתנה מהותית, ולעומת זאת החשק שלי משתנה כל הזמן.

מדי פעם אני מקבלת פידבקים מקוראות שרכשו מוצר כזה או אחר בעקבות סקירה שלי. אני אשמח לנצל את ההזדמנות ולשמוע מכן אם היה משהו שרכשתן בעקבות סקירה שלי והייתן מרוצות או להיפך- קניתן והתאכזבתן [זה לא חייב להיות רק מהמוצרים שהתייחסתי אליהן, אלא בכלל...]



6 תגובות:

  1. תקופות עמוסות בלימודים ךרב הביאו אותי לידי שימוש מינימלי באיפור שהסתכם במסקרה ומשהו על השפתיים, אולי אפילו סתם לחות ללא צבע. בתקופות מבחנים גם זה לא היה :)
    אני מטורפת על המים של ביודרמה, בעיני זה המסיר המושלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי ימים שגם מסקרה זה יותר מדי בשבילי ;) אבל בעיקרון ממש "קשה" לי לצאת מהבית בלי איפור בכלל, אני רוצה לפחות לצאת עם מייקאפ וסומק. אני מאוד אוהבת להתאפר, ועכשיו גם יש לי כל הזמן חשק לנסות שילובי צבעים חדשים עם הצלליות שיש לי. אז אני קצת מכריחה את עצמי לקום מוקדם ולהשקיע בזה זמן

      מחק
  2. אני מרגישה שכמעט כל מילה שכתבת בפוסט יכלה לצאת מפי.
    איליינרים נזנחים בצד בבקרים ואני פונה לצלליות כהות ועפרונות לתיחום (וזה גם במידה ויש לי עוד דקה).
    כמוך, גם אני זנחתי את 08 ו07 של קרליין ביום יום ובחרתי להישאר עם הורדרדים שבחבורה לשימוש יומיומי.
    הצלליות המיוחדות והאיליינרים נשארים במגירה לערבים ולסופ"שים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בעיקר הולכת על צלליות בהירות ועיפרון לתיחום ;) [וגם המון המון מסקרה]

      קצת מבאס אותי, כי דווקא עכשיו יש לי חשק להתפרע עם איפור העיניים ולנסות כל מיני שילובים חדשים

      מחק
  3. אני ממש שמחה שרכשתי את הג'ליינרים של מייבלין בהמלצתך!
    מאז, הם קבוע בתיק המכון שלי ולכן אני משתמשת בהם די הרבה.
    בעיני הם לא נופלים מאילו של מאק ואני לא חושבת שתהיה לי סיבה לרכוש את השחורה והחומה ממאק כשיש לי חלופה זולה יותר וטובה לא פחות.

    לאחרונה עשיתי סדר בדברים שלי (וגם צילמתי לא מעט) אני צריכה באמת לצלם עוד תמונה אחת שחסרה לי לפוסט שאני יכולה להעלות (ברגע שאטרח לצלם..)
    כך שיצא לי לבדוק מחדש כמה דברים, לבדוק מה אני צריכה ומה לא.
    וכמוני כמוך, גם אני מצאתי את עצמי מעבירה לא מעט דברים, או מניחה אותם בצד ליום שאעביר אותם הלאה.

    גם בנגזרת המברשות פיניתי את אילו שאני לא צריכה והעברתי "לקדמת הבמה" את אילו שאני אוהבת יותר (כרגע בעיקר ריל טכניק)

    בנגזרת השפתיים דווקא אני, הפוכה ממך, בכלל לא שמה שום דבר, או שמה באלם שקוף.
    אין לי חשק לשפתון דומיננטי (והתחזוקה שלו)
    אבל אם הייתי עכשיו בתקופת לימודים, יש מצב בהחלט שהייתי "דופקת הופעות" עם שפתונים כהים.
    אבל בעבודה אצלנו, זה סתם מרגיש טו-מאץ בהשוואה לשאר העובדות מספיק האיפור עיניים שלי שלפעמים מופגז

    אני צריכה לבדוק את המוצרים החדשים של קרליין (דווקא לכיוון הצלליות ופחות הסמקים) וגם הצלליות של לוריאל עדיין לא הגיעו אלי.
    אבל החודש הבטחתי לעצמי עוצר קניות (בנתיים אני עומדת בו יפה!)
    וכיוון שאני בקושי מבקרת בפארמים לא הצלחתי לקבל רושם על המוצרים האלה.
    אולי לטובה?

    גם אני מרגישה שבעה מגלוסי בוקס, ואולי גם בגלל זה לא ממש רוצה לעשות מנוי לגלאם גורו.
    אני חושבת שאני מעדיפה להוציא 70 ש"ח (או כמה שזה לא יהיה) באופן ממוקד על משהו שאני רוצה
    ולא "לזרוק את הכסף" על כמה פריטים שאולי לא אצטרך.

    גיליתי שהגישה שלי של "מעט אבל איכותי" ממשיכה. ואחרי "ספירת המלאי" שעשיתי לאוסף האיפור שלי אני חייבת לציין שסה"כ אני די מרוצה (עומדת במילה שלי, לפחות לדעתי)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפידבק, אני שמחה שהם טובים לך :) אני לא מכירה את אלה של מאק ככה שאני לא יודעת להשוות, בגלל זה הפידבק חשוב לי מאוד.

      דווקא בגלל שאין לי זמן לאיפור עיניים, יש לי בתיק כמה שפתונים יותר דרמטיים ועיפרון תיחום, וכשאני מחכה לאוטובוס אני מסיימת למרוח שפתון. אז כן יוצא שהתאפרתי, למרות שבקושי השקעתי ;) אבל גם בלימודים זה לא כזה כיף לתחזק שפתון דרמטי, תאי השירותים אצלנו דיי דוחים וממש לא נוחים להיכנס אליהם ולהתאפר.

      אני גם מעדיפה מעט אבל איכותי. לגבי גלוסיבוקס ודומיהם- לאחרונה ממילא אני מוצפת במוצרים שאני מקבלת לסקירה ואין לי באמת זמן, אז לא כזה חסר לי. אבל בעיקרון אני כן אוהבת את הרעיון של הקופסא והייתי שמחה להיות מנויה על קופסא במחיר נמוך יותר, עם שירות לקוחות רציני. עד שזה יקרה...

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...