יום שני, 3 בדצמבר 2012

סט מברשות של קרליין- חלק א', מברשות פנים

אפתח בווידוי- יש לי ניסיון דיי שלילי עם מברשת צלליות ישנה של קרליין, וכששמעתי על סט המברשות החדש ציפיתי למשהו באיכות בינונית ומטה. בפועל- קרליין עשו אחלה עבודה.

הסט עצמו מכיל 7 מברשות בסה"כ, חלק פנים, חלק עיניים וחלק גם וגם. אני אוהבת את החשיבה מאחורי המוצר- ליצור סט בסיסי שיתן מענה מקיף לבחורה הממוצעת, וזה בא לידי ביטוי בכמה דרכים. קודם כל, המברשות מצליחות לענות על רוב הפונקציות שצריך באיפור. לרוב המברשות יש שני ייעודים, למשל מברשת לפודרה וברונזר, מברשת אייליינר/שפתיים וכו'. המחיר של כל מברשת סביר לגמרי, והן נכללות במבצעים.
אני משתמשת בסט הזה כבר כשלושה חודשים, ובהתאם המברשות עברו לא מעט חפיפות. עד עכשיו לא נתקלתי בנשירה או בשינוי צורה של השערות.
לדעתי הסט הזה בהחלט יכול לתת מענה טוב למתאפרת-חובבת בלי צורך במברשות אחרות, ומצד שני אני לא חושבת שחייבים לרכוש את כל המברשות, תלוי בצורך האישי שלכן [אני עוד אתייחס לזה בהמשך].
בנוסף לכל זה, על האריזה של כל מברשת יש פירוט על סוג המברשת והוראות שימוש, כולל הוראות ניקוי:
באתר של קרליין יש גם סדרה של סרטונים ספציפיים לכל מברשת, כך שגם אם קניתן מברשת ואין לכן מושג איך להשתמש בה נכון, יש הוראות והסברים. זה גם מקל להבין למה משמשת כל מברשת.
כל המברשות מיוצרות משיער סינטטי-
כדי לא לכתוב פוסט עמוס מדי, חילקתי אותו לשניים- מברשות פנים ומברשות עיניים. החלק השני יעלה בימים הקרובים, בתקווה.
*הסט התקבל לסקירה

מתוך שבעת המברשות, יש שלוש מברשות שמיועדות ספציפית לפנים. המחיר המלא של כל אחת הוא 80 ש"ח והן נמכרות בפארמים. כמו שכתבתי קודם, הן נכללות במבצעים ובהחלט אפשר למצוא אותן במחיר נמוך יותר.

מברשת מס' 01 - מברשת מייקאפ וקונסילר
זו מברשת שטוחה ומאורכת, עם קצה קצת חרוטי. אני רגילה להשתמש במברשת עגולה כמו ה-187 של מאק, ולקח לי הרבה זמן להתרגל למברשת הזו. אני מניחה כמה נקודות של מייקאפ על עור הפנים, ואז עוברת עם המברשת. אני עובדת איתה במעין תנועות של "הלוך-חזור" לאורך הפנים כך ששני הצדדים של המברשת נוגעים בפנים בסופו של דבר, כדי למנוע סימני מריחה או הצטברות של מייקאפ מיותר. בהתחלה הרגשתי שיותר קשה לי לעבוד איתה, היום אני כבר רגילה והיא נוחה לי. המייקאפ העיקרי שלי כרגע הוא האנטי-בלמיש של קליניק, ועם המברשת הזו אני מקבלת תוצאות טובות וטבעיות.
בגלל הצורה שלה אפשר להגיע גם לאזורים קטנים יותר בפנים, למשל מסביב לאף או מתחת לעיניים. בעיקרון אפשר להניח איתה גם קונסילר, לטעמי היא מעט גדולה בשביל זה.
השערות של המברשת צפופות וחלקות מאוד, אני חושבת שהיא שותה קצת יותר מייקאפ מה-187. בנוסף, זמן הייבוש שלה ארוך יותר משל רוב המברשות האחרות שלי.
מברשת מס' 02 - פודרה וברונזר
זו מברשת עגולה ורחבה יחסית, ורכה בטירוף [אתן עוד תשמעו את התיאור הזה הרבה, כי כל המברשות באמת רכות מאוד].
באופן עקרוני זו מברשת שמיועדת להנחה של פודרה וברונזר. אני משתמשת במברשת הזו בעיקר לפידור, היא רכה וצפופה ותוך כדי הפידור נותנת למייקאפ גימור חלק ויפה. אני לא משתמשת בה לברונזר בכלל, ודווקא משתמשת בה לסומק.
בגלל הנפח הגדול שלה חששתי שהיא תאבד צורה אחרי החפיפה, אבל היא נשארת מדויקת גם אחרי כמה וכמה חפיפות.
מברשת מס' 03 - סומק והצללה
 זו מברשת קצת יותר צרה ומאורכת, והקצה שלה מעט חרוטי. גם המברשת הזו רכה מאוד, ולא עושה בעיות בחפיפה.
ההנחה עם ה-03 הרבה יותר מדויקת, ולכן אני מעדיפה להניח דווקא איתה את הברונזר.
כאן אפשר לראות את ההבדלים בנפח ובגימור של שתי המברשות.
לדעתי מבחינת שימוש שתי המברשות האלה יחסית חופפות, ואני לא חושבת שחייבים לרכוש את שתיהן [אלא אם כן אתן רוצות להתפנק, ואז- לכו על זה :) ]. אני כמעט ולא עובדת עם ברונזרים, ולכן אני גם כמעט ולא משתמשת ב-03. אני יותר אוהבת להניח פודרה וסומק עם מברשת עגולה ורחבה.
אם אתן חושבות לרכוש אחת מהן או את שתיהן, תחשבו מה הצורך שלכן ואיזו צורת מברשת אתן מעדיפות, ולפי זה תחליטו מה לרכוש.
עד כאן סקירת מברשות הפנים. בפעם הבאה אני מקווה לסקור את מברשות העיניים [אבל עם הלו"ז המטורף שלי אי אפשר לדעת מה יהיה]...

לק עם אג'נדה תופס תאוצה, וכבר אפשר לראות כמה מניקורים מקסימים באלבום הפייסבוק. אם גם אתן רוצות לקחת חלק, אל תהססו ליצור איתי קשר :)



7 תגובות:

  1. אהבתי את הפוסט =) מחכה כבר לחלק ב'.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      תכננתי כבר לסיים לכתוב אתמול את הפוסט השני, אבל אחרי שסיימתי את הראשון כבר לא היה לי כוח. אני מקווה להעלות אותו עוד השבוע, אבל אני לא יכולה להתחייב כי יש לי עומס מטורף :/

      מחק
  2. אני רכשתי אתמול את המברשת מס' 3, ובינתיים נראה לי שאוהב אותה...גם אני אכתוב עליה בקרוב כנראה. פוסט מצוין כרגיל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי :)

      אני ממש אשמח לשמוע מה דעתך עליה

      מחק
  3. מתוך מברשות הפנים יצא לי לנסות רק את מברשת הנחת המייקאפ.
    על פניו, היה יותר הגיוני שארכוש את 02 או 03 כי זה מה שחיפשתי לאחרונה. אבל מהסתכלות בפארם, הרגשתי שהן גדולות מידי ולא ממש מדויקות כמו שאני אוהבת אז ויתרתי עליהן.
    לצערי לא ממש הצלחתי להתחבר ל 01. אני גם מרגישה שהיא שותה יותר חומר מאשר מברשת הנחת המייקאפ של ריל טכניק (שאגב, פיזית קטנה יותר משמעותית). ובאופן כללי, לא ממש הצלחתי להתחבר אליה. בעיני היא משאירה יותר סימני מריחה מהמקבילה של מאדינה מילנו (הראשונה שהיתה לי מהסוג הזה) ובטח שאין לה סיכוי מול הריל טכניק. מעבר לזה, אני דווקא לא מרגישה שהשערות רכות אלא שיש בהן משהו נוקשה שבעיני הוא זה שיוצר את הבעייתיות בשימוש בה.
    בקיצור, חבל שהתאכזבתי. אבל בשביל ה 40 ש"ח שהיא עלתה לי זה לא כזה נורא.

    השבמחק
    תשובות
    1. שוב תודה שאת מגיבה, אני אוהבת לראות את ההבדלים בין כל אחת :)
      אני אוהבת מברשות סומק גדולות, אז אני סבבה עם הגודל שלהן, אבל כמובן תלוי מה המטרה שלך. הייתה לי הרגשה שה-01 שותה יותר חומר אבל לא הייתי בטוחה, אז טוב שהתייחסת לזה. אני מצליחה לעבוד איתה בלי שתשאיר לי סימנים בכלל, כנראה שזה עניין של טכניקה שונה. לקח לי הרבה זמן להתרגל אליה אבל אני מרוצה ממנה.
      ואני מסכימה שבשביל המחיר זה שווה את הסיכון, ומברשות קל להעביר הלאה... פשוט חופפים ומוסרים

      מחק
    2. תמיד כאן בשביל לחפור ;)
      היא לא משאירה לי תמיד סימנים, ובסה"כ אני מסתדרת עם המריחה והמייקאפ נראה בסוף מעולה, אבל כשאני משווה את הביצוע שלה לריל טכניק אני ממש מרגישה בהבדלים ומודה שזה די הפתיע אותי כי יאללה, כולה מברשת שטוחה חחח איכשהו תמיד חשבתי שזו המברשת הכי "גנרית" שיש. אולי כי יחסית למברשות אחרות היא לא "מיוחדת".
      לא יודעת אם אעביר אותה הלאה. כי אני צריכה עוד מברשת.. ועוד מברשת זאת עוד הוצאה, עוד הוצאה שלא תכננתי לעשות.. אז בנתיים שתעשה את העבודה שהיא יכולה, וכשאגיע שוב למקום שאני מרשה לעצמי לבזבז קצת נרכוש שוב את הטרבל אסנשלס של ריל טכניק ותהיה לי עוד אחת :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...