יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

NOTD: China Glaze Foie Gras

ידעתי שלא יהיה קל לתחזק לימודים במקביל לבלוג [או בלוג במקביל ללימודים...], אבל קיוויתי שאני אצליח להרשות לעצמי פוסט פעם בשבוע. היקום חשב אחרת, והצליח לארגן לי חודש מטורף [דוחות להגשה, מצב בטחוני מסריח ואיזו שפעת על הדרך].
מכיוון שאני מנסה להקציב לעצמי חצי שעה לכתיבת פוסט, כדאי שנתקדם [אם אני אצליח לסיים תוך שעה, אני אהיה מרוצה].

Foie Gras של צ'יינה גלייז יצא כחלק מקולקציית Hunger Games [סווטצ'ים כאן, כאן וכאן]. מבין כל הגוונים, דווקא החום הדיי-סטנדרטי הזה תפס לי את העין. כשניסיתי אותו בפעם הראשונה דיי התאכזבתי, ציפיתי ללק חום בגוון חם וכתמתם יותר, כשבפועל הוא קר עם נטייה לאפור. לקח לי כמה דקות להתאפס על עצמי ולהתאהב בו לגמרי. האם הוא הלק החום הכי מיוחד בתבל? כנראה שלא. אבל אני עדיין אוהבת אותו.
הפורמולה שלו יחסית דלילה ולא אטומה לגמרי גם אחרי שתי שכבות. יש בו משהו טיפה מוזר, הצבע שלו פחות עמוק מאשר של לקים קרמיים אחרים. כרגיל אצל צ'יינה המברשת מלבנית יחסית דקה וארוכה, שאני באופן אישי אוהבת.
קצת קשה לי להעיד לגבי העמידות שלו, מאחר והציפורניים שלי מתמרדות ומסרבות להחזיק לקים יותר מיום וחצי [משהו שלא קרה לי בחיים].
עם המייבש של פושה הוא מתייבש תוך שתיים-שלוש דקות, וההסרה שלו קלילה.
אני לא יודעת אם הלק נמכר בארץ, אני הזמנתי אותו מטראנסדיזיין כחלק מהזמנה גדולה יותר, אם אני לא טועה המחיר היה כ-30 ש"ח.
רגע! זה שיש סווטצ'ים לא אומר שהפוסט נגמר! [או כמו שאומרים- הצלצול הוא בשבילי].
השבוע הבלוג חוגג שנתיים. תכננתי בהתחלה לכתוב פוסט חגיגי ומשתפך, אבל הוא יצא לי חופר ומשתפך מדי. במקום זה החלטתי לנצל את ההזדמנות לטובת פרויקט שהתחלתי בבלוג לפני קצת יותר משנה. עם כל האהבה שלי לאיפור, אני שמחה שאני מצליחה להכניס לבלוג גם כמה דברים טובים וחשובים מעבר לסקירות נטו... בתקופה האחרונה ראיתי פה ושם כמה בלוגריות אחרות שאימצו את הרעיון, והעלו גם הן תמונות בסגנון "לק עם אג'נדה".
בהשראתן, אני מאפשרת לכל מי שרוצה לקחת גם כן חלק בפרויקט, בין אם אתן בלוגריות ובין אם אתן קוראות מטופחות. כל מה שאתן צריכות לעשות זה לצלם תמונה של המניקור שלכן עם כרטיס האדי שלכן ולשלוח אלי. התמונות יפורסמו פה בבלוג וגם באלבום מיוחד שיפתח בעמוד הפייסבוק של הבלוג. אם בא לכן, אתן מוזמנות גם לכתוב כמה מילים על הלק עצמו.
אם יש לכן בלוג, לא משנה באיזה נושא, אתן מוזמנות לשלב את התמונות שלכן בפוסט, לשלוח לי קישור ואני אשמח לשתף כאן [גם אם זה פוסט ישן יחסית].
חשוב לי לציין שזו לא הגרלה, אלא פעילות התנדבותית נחמדה :)
אתן מוזמנות ליצור איתי קשר דרך הפייסבוק או לכתובת המייל- lonelywolf3@walla.co.il
ובנימה אופטימית זו- אני רוצה להודות לכן, הקוראות המדהימות שלי. בלעדיכן הבלוג הזה לא היה שווה כלום...



12 תגובות:

  1. מזל טוב לקראת היום הולדת!! שנתיים זה בהחלט מכובד ואני מקווה שנמשיך לראות אותך מעדכנת כאן עוד הרבה גם בשנה השלישית :-)
    לגבי הלק - אפשר לראות מהגימור שהפורמולה שלו היא מסוג הדלילות. כשזה מגיע ללקים חומים אני מעדיפה את הלקים ה"שוקולדיים" החמים יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אני גם מקווה להישאר כאן עוד הרבה ולמצוא זמן לעדכן יותר...
      הדלילות שלו קצת מבאסת אותי, אבל הגוון שלו כ"כ יפה שאני סולחת לו. אני רוצה לחפש עכשיו חום שיהיה יותר שוקולדי, אני תוהה אם זה של לייף בריח שוקולד עונה על ההגדרה

      מחק
  2. הציפורניים שלך מהממות והלק הזה ממש חביב. יש לי לק בצבע מאוד דומה והוא אחד האהובים עליי (נראה לי שהוא פשוט טיפה יותר אפור מהלק שלך).
    אין לי פייסבוק אז אשלח לך הודעה באימייל. בטח כבר שמת לב שאימצתי רשמית את הפרוייקט שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      קיבלתי את המייל ואפילו עניתי ;) ממש כיף לי לראות שהרעיון הזה מתפשט בין בלוגים, אני חושבת שזו מטרה חשובה

      מחק
  3. מזל טוב!
    רעיון טוב לק שוקולד לחגיגות השנתיים ;)
    אני באמת צריכה לחפש את כרטיס האדי שלי בשביל שאוכל להצטלם איתו :) חשבתי על זה כמה פעמים אבל תמיד כשאני מורחת לק אני לא חושבת על זה (ולחפש כרטיס שכזה מיד אחרי מריחה - רעיון רע!)
    הלק נחמד בסה"כ. שוקולדי וחורפי. מה צריך עוד?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) האמת שרק עכשיו אני עושה את הקישור בין שוקולד לחגיגות ;) הייתי כ"כ עייפה אתמול שבכלל לא חשבתי על זה.
      אני כבר התייאשתי, הכרטיס שלי זרוק איפשהו באחת מסלסילות האיפור.

      מחק
  4. חום די מושלם ויהלום גם את עורי הלבנבן. אהבתי!

    השבמחק
  5. הלק מקסים, מאד חורפי...
    מזל טוב על השנתיים! יכול להיות קשה לתמרן לימודים עם כתיבת פוסט (אני התחלתי את הבלוג בשנה האחרונה של התואר), אבל אם תעשי חלוקת זמן נכונה אני בטוחה שתצליחי וזו הפוגה נחמדה מכל הלימודים והשיעורים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן חורפי. בתקופה האחרונה אני ממש מחפשת כאלה...

      תודה רבה :) ידעתי שיהיה קשה, ובשבועות האחרונים צירוף של המון גורמים מסביב בכלל לא הקלו עלי. אבל אני נהנית מהעיסוק הזה, הפוגה נחמדה מהלימודים

      מחק
  6. איזה גוון שוקולדי יפה לחורף. מחמיא לך מאוד !
    המון מזל טוב לרגל חגיגות השנתיים. שנזכה לראות עוד פוסטים מקסימים ממך והכי חשוב שתהני מכתיבתם וגם מהזמן הפנוי שלך (גם כשאת לא סביב הבלוג :) )
    בהצלחה בלימודים ובכל התחומים בחיים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המון המון תודה על כל האיחולים :) אני משתדלת ליהנות גם מהלימודים... מהכתיבה כמובן שאני נהנית ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...