יום שבת, 3 בנובמבר 2012

סקירה: אייליינרים של ג'ייד ומייבלין ניו יורק


מה עושה בלוגרית שהדייט שלה הבריז לה ברגע האחרון? יושבת מול המחשב בבוקסר וגופייה, עם איפור מלא ולק שנדפק קצת בקצוות [מיהרתי להיכנס להתקלח והלק לא התייבש לגמרי]. עדיף עשרות מונים על גרסת הרווקה הזקנה ו-257 החתולים.
אם תהיתן איך זה קשור לנושא הפוסט, זה לא קשור. סתם אנקדוטה קטנה והזויה מחיי היומיום שלי [ואם במקרה אתן מכירות איזה גבר חתיך, אינטיליגנט עם חוש הומור בריא שמסוגל לסבול קריזות של בלוגרית ביוטי, תרגישו חופשי לשלוח אותו אלי. אני כבר אתייחס אליו יפה]
ולענייננו- אייליינרים. זו כנראה טכניקת האיפור הכי מסובכת, ומהניסיון שלי הבנתי שבשביל להגיע לתוצאות טובות צריך שילוב בין טכניקה, תרגול, מברשת טובה ואייליינר עם פורמולה טובה. אני מקווה להתייחס לזה בהרחבה בהזדמנות [בנתיים תסתפקו במדריך המעולה של טל]. אני עדיין מחפשת אחרי מברשת האייליינר המושלמת בשבילי, בנתיים מצאתי כמה אייליינרים טובים.
Eyestudio Lasting Drama Gel Liner
החברה: Maybelline New York
המחיר: 90 ש"ח בארץ [ממליצה לחכות למבצעים]

את הג'ל-ליינרים האלה קניתי אחרי שקראתי אינספור המלצות וסקירות [בין השאר כאן כאן וכאן].
הג'ל-ליינרים של מייבלין מגיעים בתוך קופסיות זכוכית קטנות וחמודות, עם מכסה מתכתי. הקופסיות עצמן נוחות לעבודה, החיסרון שהן אטומות יחסית ולא ניתן לראות מבחוץ באיזה גוון מדובר [לי גם יש נטייה לשכוח אותם פתוחים, אבל נעזוב את זה כרגע].
רכשתי שני גוונים, את השחור מס' 01, וחום-אדמדם ומעט שימרי מס' 02. המרקם של שניהם רך ונוח לעבודה, ושניהם פיגמנטיים מאוד. הם מתייבשים יחסית מהר, לכן מומלץ לעבוד מהר.
העמידות שלהם מצוינת, ואפשר להשתמש בהם גם לתיחום עליון וגם לתיחום תחתון במעקה הריסים [קו הדמעות]. אני משתמשת בליינר החום על בסיס יומיומי לתיחום תחתון, וזה המוצר היחידי שמצליח איפה שכל עפרונות העיניים העמידים נכשלו. הוא מחזיק עלי בכיף 7-8 שעות בלי לדהות, באחד הימים גיליתי שאריות אחרי יום ארוך של 18 שעות. בפעמים הספורות שנאלצתי להגיע לת"א בקיץ, גיליתי שהלחות התל-אביבית הצליחה להכניע אותם ולגרום לתיחום התחתון לנזול, התיחום העליון נשאר ללא פגע.
כל הג'ל-ליינרים מהסדרה מגיעים עם מברשת קטנה וסימפטית. השתמשתי בה למשך תקופה מסוימת והסתדרתי איתה יפה. היא לא מדהימה וקשה להגיע איתה לתוצאות דקות ומדויקות, אבל אם אתן לא מתאפרות הרבה ולא רוצות להשקיע במברשת, בהחלט הייתי שוקלת לנסות לעבוד איתה בהתחלה. היום אני משתמשת בה מדי פעם לתיחום תחתון [כשאין לי אף מברשת אחרת נקייה].
מעצם היותו מוצר עמיד, ההסרה שלו לא הכי נוחה. ממליצה לעבוד רק עם מסיר איפור דו-פאזי טוב.

בתקופה האחרונה העליתי מספר מראות איפור ששילבתי בהם את הג'ל-ליינרים האלה בצורה כזו או אחרת.
 למעלה: ג'ל-ליינר מס' 02, למטה מס' 01.
החום מעט בהיר יותר ועם מעט שימר, ותת גוון אדמדם. השחור כבד וכהה יותר.

Idyllic- Long Lasting Eyeliner
החברה: ג'ייד
המחיר: 90 ש"ח לפני הנחות
* האייליינר הכחול התקבל לסקירה
לפני מספר חודשים ג'ייד השיקו סדרה של אייליינרים נוזליים עמידים, כל אחד מגיע בשפופרת עם מברשת רכה ודקה.
יש בסדרה שבעה גוונים בסה"כ, שניים סטנדרטיים- שחור ואפור, והשאר צבעוניים וייחודיים יותר.
אני קיבלתי לסקירה את מס' 13- Royal Blue, וכ"כ התלהבתי שרכשתי את מס' 16- Metal Green. שני האייליינרים שברשותי פיגמנטיים מאוד ונמרחים בקלות. אני לא התלהבתי מהמברשת המובנית, התקשיתי מאוד לשלוט על כמות החומר שיוצאת ועל הדיוק בהנחה. במקום זה אני משתמשת במברשת אייליינר חיצונית. בהתחלה זה קצת הציק לי, אבל היום יותר נוח לי לעבוד עם מברשת חיצונית שאני בוחרת.
המרקם של האייליינרים דיי סמיך והם מתייבשים מהר, לכן אני ממליצה לעבוד במהירות, אחרת קשה לעשות תיקונים וגם קשה להמשיך ולעבוד עם המברשת.
לגבי העמידות- כשג'ייד אומרים עמיד, הם מתכוונים לזה בשיא הרצינות. האייליינרים האלה שורדים מקלחת בלי לזוז מילימטר, וגם אז אני עדיין צריכה להתאמץ להסיר אותם. השמועות אומרות שהם ישרדו גם מסיבת בריכה... שזה יתרון אם את מחפשת משהו סופר-עמיד, וחיסרון כשאת חוזרת בלילה מותשת ורק רוצה לעוף לישון. גם כאן, חייבים מסיר איפור איכותי.
הראיתי בעבר איפור עיניים בשילוב עם הליינר הכחול.
לשניהם יש גימור מבריק, שפחות בא לידי ביטוי באיפור עצמו.
למעלה: 13- Royal Blue
למטה: 16- Metal Green

לאחרונה השקתי פינה חדשה של סקירות קצרצרות. זה יהיה המקום שלי לכתוב כמה מילים על מוצרים שלא יקבלו פוסט מלא, או על מוצרים שאני עדיין בודקת. את הכיף הזה תמצאו בעמוד הפייסבוק של הבלוג.




19 תגובות:

  1. חולה על איילנרים. היכולת של הכלי הזה להקפיץ את האיפור פשוט משגעת.
    אוהבת בכל הצבעים, אפילו במטורפים ביותר.. ודווקא יותר מתחברת לפלואידליין של מאק וכל פעם פוזלת למייבלין אבל לא יודעת משהו שם נראה לי לא זה

    השבמחק
  2. באמת מדהים איך איפור סתמי יכול להיות דרמטי ואלגנטי בזכות האייליינרים.
    יש לג'ייד אייליינר טורקיז מהמם, כמעט קניתי אותו ובסוף הבנתי שאני אשתמש בו אולי פעם או פעמיים, אז חבל על הכסף...
    לא ניסיתי את הפלואידליינים, אז אני לא יודעת להשוות. אם זה לא נראה לך, חבל. עדיף לדבוק במה שטוב ועובד בשבילנו :)

    השבמחק
  3. אחרי שימוש אחד באיילינא של ג'ייד והסרה שנמשכה כמה ימים (!!!) כי הריסים שלי הפכו לירוקים , העפתי אותו לקיבינימט. עמידות יתר עושה לי עצבים..

    השבמחק
    תשובות
    1. לגיטימי :) תמיד יפה לראות איך מאפיין אחד של מוצר מקבל תגובות לכאן ולכאן. יש בשוק מגוון רחב של אלטרנטיבות, וכל אחת יכולה למצוא את המוצרים שיהיו טובים בשבילה :)

      מחק
  4. סקירה נהדרת :)
    את האייליינרים של מייבליין לא ניסיתי עדיין - אהבתי את החום המיוחד שהסווצ'ת כאן.
    את אלו של ג'ייד ניסיתי רק בפארם על היד והם באמת לא זזים מרגע שהם מתייבשים ויש הרבה גוונים יפים, הכי אהבתי את האפור והירוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אני ממש אוהבת את החום של מייבלין, בפועל על העין פחות רואים את השימריות ואת הנטייה לאדמדמות. אני אוהבת את זה שהוא לא כהה מאוד, זה מעולה לי בשביל תיחום תחתון.
      לא ניסיתי את האייליינר האפור של ג'ייד, יש להם טורקיז שגרם ללסת שלי לצנוח [רק חבל שהוא לא פרקטי בשבילי בשיט]

      מחק
  5. איזה פוסט מקסים! את האייליינר של מייבלין (השחור) ניסיתי לפני מלא מלא זמן (קצת אחרי שהוא הושק בארה"ב וכולן ביוטיוב התלהבו ממנו) והוא היה ה-GoTo שלי תקופה ארוכה, עד שקיבלתי במתנה את הפלואידליין של מאק, למרות שהם די זהים בעיניי (הפורמולה של מאק קצת יותר רכה). אני חושבת שלמחיר שלו הוא מעולה ובהחלט כל הכבוד למייבלין!
    אני פחות חסידה של אייליינרים נוזליים, אבל ממש לאחרונה קניתי שניים של בורז'ואה (צבעוניים) ולמרות שההנחה שלהם קצת מאתגרת לי, הם ממש יפים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      לצערי עדיין לא יצא לי לנסות את הפלואידליינים, המחיר מרתיע אותי...
      אני גם לא התלהבתי מאייליינרים נוזליים, אבל גיליתי שזה דווקא נוח לי. כשאני רוצה הנחה מדויקת למשל עם אייליינר שחור זה לא יהיה לי נוח, אבל בשביל הנחה מהירה וטיפה פחות מדויקת הם מעולים. לדעתי עם אייליינר צבעוני, בעיקר בהיר, אפשר קצת פחות להקפיד על ההנחה, אז זה טוב לי :)

      מחק
  6. ממש מעצבן :( מילא להבריז מדייט, זה יכול לקרות, אבל למה בכזו התראה קצרה? מישהו מת??

    כה רבות שמעתי על הג'ל ליינר של מייבלין. האמת שעכשיו כשהשחור של מאק עומד להגמר (בערך..) אני תוהה אם לנסות דווקא את השחור שלהם
    ממש אהבתי את הגוון של החום, מצד שני כבר יש לי חום כרגע (דיפ דאון של מאק) כך שאני לא בטוחה שיש לי צורך בשניהם
    וגם ככה זה מוצר שנוטה להתייבש או לפחות שיש את הסיכון שזה יקרה לו..
    ועד שאקנה ואבחן לעומק את הדיורליין של אינגלוט כדאי שלא אייצר לי אופציה למוצרים בלתי שמישים - אבל יפים! ;)

    אני מאוד אוהבת מברשות מהסוג הזה בשביל תיחום של קו הדמעות התחתון - אבל בעיקר העליון שאני רגישה בו בטירוף!!!
    זה מדגדג אותי ברמות, אז הנחה עדינה עם מברשת כזו היא איכשהו האידיאלית מבלי שאדפוק את כל האיפור

    אה! זכור לי שרכשת את האייליינר הזה של ג'ייד!! :)

    אני לא מסוגלת לעבוד עם מברשת כזו - אין צל של סיכוי. אני מעדיפה את הספוגת הקשה (יש לי אחת כזו של פופה)
    אבל כמובן שהכי נוח לחזור למברשת הזוויתית שעובדת עם הג'ל ליינר.

    הבעיה העיקרית שלי עם הנוסחאות הנוזליות שמשום מה אני *תמיד* צובעת את הריסים. מכה.
    זה לא קורה לי עם הקרמיים.. רק עם הנוזליים..

    ולפני שאני הולכת ושוכחת - את שני הגוונים ממש אהבתי! הירוק ממש מיוחד! אני לא יודעת אם רואים את זה על העין אבל בכל מקרה - אהבתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יודעת, לא הבנתי את הקטע....

      אני גם לא בעד לצבור אייליינרים, זה מוצר שמתייבש כ"כ מהר, ממילא אין סיכוי לסיים את הכול. אז חבל... אני לא מכירה את הפלואידליינים אז אני באמת לא יודעת להשוות ביניהם.

      אני חייבת לך שעצרת אותי מלקנות את הטורקיז ;) הוא היה שוכב לי פה וצובר אבק סתם. אני מעדיפה לעבוד עם מברשת הליינר הרגילה שלי, בהתחלה התעצבנתי אבל זה באמת הרבה יותר נוח לי ככה.
      אני גם צובעת את הריסים מדי פעם, אבל זה קורה לי גם עם עפרונות... ואז אני מספרת לעצמי שאף אחד ממילא לא שם לב.

      הירוק מתקבל סולידי מאוד על העין, בגלל זה גם קניתי אותו, חיפשתי משהו שישתלב לי טוב עם איפור חום בעיקר, שיהיה סולידי ויהיה פיתרון לימים שבא לי משהו אלגנטי אבל אין לי הרבה זמן להשקיע

      מחק
    2. לקבוע פגישה וללכת אליה זאת סוג של מחויבות. לא מאוד מורכבת, כן? אבל אם הבחור לא יכול לעמוד בזה, וגם כשהוא קובע הוא מודיע על ביטול בכזו התראה לא מתחשבת זה בהחלט מראה שהוא לא ראוי לזמן שלך.

      אצלי בשחור אני מגיעה לקרקעית כך שיש מצב שהוא יסתיים. אמנם המרקם שלו טיפ טיפה יותר יבש משהיה אבל סה"כ הוא בסדר.. הייתי מנסה בפארם את הדוגמיות של המייבלין אבל הן בטוח יבשות לגמרי..

      הבעיה בצביעה של הריסים עם ליינר נוזלי שהרבה יותר קשה (לי!) לנקות מבלי לחרבש את כל האיפור :/

      מאוד אוהבת טוויסט של ליינר צבעוני על מראה סולידי. לדעתי ממש "מקפיץ" את המראה ב 3 שניות (או לפחות בזמן שלוקח לשים את הליינר שככל הנראה זה חייב להיות יותר מ 3 שניות אחרת האפקט עשוי להיות לא הכי מקפיץ ;))

      מחק
  7. אם את מחפשת עיפרון שפשוט לא זז ויש לו מרקם קרמי כזה ממש כמו של ג'ל ליינר - הירוקים של רבלון... וואו... שמתי את השחור במעקה העין, הלכתי לסרט, בכיתי וצחקתי, וכלום! וגם היה לי ממש קל לעשות איתו אייליינר חתולי דק.
    עם זאת ההסרה לוקחת זמן. אבל כשצריך עיפרון עמיד, צריך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההמלצה, אבל עפרונות לא עמידים עלי מספיק, לא משנה איזה סוג ניסיתי [וניסיתי דיי הרבה...]
      בגלל זה אני שמחה שמצאתי את הפיתרון של הג'ל-ליינר :)

      מחק
  8. את 2 הגוונים שהצגת מחברת מיביליין יש לי, והם בשימוש יומיומי.
    לצערי השחור החל להראות סימני התייבשות (לא!!) אבל הם משמשים אותי המון.
    כמוך- בהתחלה השתמשתי במברשת שלהם, אבל לאט לאט זנחתי אותה והגעתי למסקנה שהיא לא טובה עבורי.

    הצבעים של ג'ייד מהממים, עשית לי ממש חשק לנסות אחד מהם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני, בחוכמתי וכישרוני הרבים שכחתי את האייליינרים של מייבלין פתוחים כמה פעמים והם היו בשלבי גסיסה מתקדמים. בסוף קיבלתי הצעה לערבב אותם עם קצת טיפות עיניים, וזה אכן עוזר.

      מחק
  9. יש לי את השחור של מייבלין, ועוד אחד כחול שסתם שוכב לו במגירה כרגע. אולי אני אחזור להשתמש בו. במברשת שהגיעה איתם לא השתמשתי, אלא רק במברשת אייליינר של ג'ייד, ששימשה אותי גם עם אייליינר של סמאשבוקס.
    האייליינרים של ג'ייד נראים מאוד מוצלחים ופיגמנטיים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ידעתי בכלל שיש לג'ייד מברשת אייליינר. כל יום לומדים משהו חדש :)

      מחק
    2. הם פשוט מסתירים אותן משום מה בתוך הסטנד. מעטים הפארמים בהם ראיתי את המברשות שלהם חשופות לעין. אגב, מברשת האייליינר שלהם כ"כ מוצלחת שקניתי לי עוד אחת :)

      מחק
    3. ידעתי שיש להם כמה מברשות, אבל באמת קשה למצוא אותן. לא מבינה את הקטע הזה שהן מוסתרות במקום להציג אותן לראווה.
      אם יצא לי אני אבדוק את המברשת, תודה על ההמלצה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...