יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

סט מברשות של קרליין- חלק ב', מברשות עיניים

בפוסט הקודם התייחסתי באופן כללי לסט המברשות של קרליין, וגם פירטתי על שלושת מברשות הפנים. עכשיו הגיע תורן של מברשות העיניים [החלק היותר מעניין מבחינתי ;) ]
הסט מכיל 4 מברשות עיניים בסה"כ, וגם כאן לחלק מהמברשות יש כמה שימושים.
המחיר המלא של מברשת עיניים עומד על 40 ש"ח, וכמובן שהן נכללות גם במבצעים השוטפים שיש ובד"כ נמכרות במחירים נמוכים יותר.
* המברשות התקבלו לסקירה

זוכרות שבפוסט הקודם התלהבתי מהרכות של כל מברשת? המצב זהה גם כאן. כדי לחסוך אני לא אתייחס לזה באופן פרטני מאחר וכל המברשות רכות. כולן עברו מספר חפיפות במהלך השבועות האחרונים ושרדו את החפיפות בכבוד רב.

מברשת מס' 04- הנחת צלליות
שערות המברשת קצרות ורחבות יחסית, והמברשת עצמה צפופה.
אני מודה, למברשת הזו אין כ"כ סיכוי אצלי מכיוון שיש לי את ה-239 של מאק, שהיא לדעתי מברשת הצלליות האוליטמטיבית. קשה לי להימנע מההשוואה בין המברשות, למרות שזו לא ההשוואה הכי הוגנת בעולם. המברשת של מאק עולה למעלה מ-100 שקלים, לעומת המברשת של קרליין שעולה שליש מחיר [אחרי מבצעים גם חמישית].
בסה"כ בשביל המחיר הנמוך שלה המברשת הזו עושה עבודה טובה, היא נעימה ומצליחה להתמודד יפה עם רוב הצלליות שלי. משום מה דווקא בעבודה עם הצלליות הבודדות של לוריאל היא קצת מזייפת.
אני אחזור שוב להשוואה הבלתי נמנעת מול מאק, המברשת של קרליין יותר קצרה ויותר רחבה. באופן אישי אני מעדיפה את המברשות שלי מעט יותר ארוכות וצרות, ולכן אני קצת מתקשה לעבוד עם המברשת הזו. לזכותה ייאמר שהיא רכה יותר מהמברשת של מאק באופן משמעותי.
* מימין- 239 של מאק. משמאל- 04 של קרליין. ניתן לראות את ההבדל ברוחב ובאורך השערות.

מברשת מס' 05- מברשת צלליות זוויתית
אני מוכנה להישבע שקרליין עיצבו את המברשת הזו במיוחד בשבילי. יש לי קטע קצת דפוק, קשה לי להניח צלליות בזווית החיצונית של העפעף [או ה-C החיצוני, איך שתרצו לקרוא לאזור הזה]. אני סובלת מקוצר ראייה ברמה דיי גבוהה, ולכן קשה לי לראות את האזור הזה גם עם מראה מגדילה, ובד"כ אני לא מצליחה להגיע להנחה מדויקת וליצור זווית כמו שאני רוצה. וכאן בדיוק נכנסת המברשת של קרליין- היא שטוחה ודיי דקה, והייעוד העיקרי שלה הוא יצירה של הזווית הזו. ניתן להשתמש בה גם להנחת צלליות בקפל או מתחת לעין, אבל אני משתמשת בה בעיקר בשביל הזווית החיצונית. אני מצליחה להגיע איתה לתוצאות מדויקות ויפות, והמברשת הזו גם אוספת חומר בצורה טובה מאוד. באופן אישי היא פחות נוחה לי לעבודה בקפל או להנחת צלליות בצורות אחרות.
האם היא מברשת חובה? חד משמעית לא. זו מברשת עם ייעודים מאוד ספציפיים, וזה בעיקר תלוי בסגנון האיפור שלכן. מבחינתי היא מברשת חובה בגלל שהיא עונה על צורך שחשוב לי, אבל היא לחלוטין מברשת אקסטרא בסט איפור בסיסי.

מברשת מס' 06- מברשת דו צדדית
צד אחד הוא מברשת זוויתית קטנה והצד השני הוא מברשת דקה וארוכה בצורת מכחול. המחיר של המברשת זהה לשאר מברשות העיניים, אבל מקבלים כאן שתי מברשות שונות.
יש למברשת הזו שני ייעודים עיקריים- היא יכולה לתפקד בתור מברשת אייליינר לתיחום תחתון ועליון, ואפשר לבחור איזה סגנון מברשת אוהבים. והיא יכולה לשמש גם בתור מברשת שפתיים. עם הצד המעוגל משרטטים את גבולות השפתיים ועם הצד השטוח ממלאים את שטח השפתיים.
באופן אישי אני ממעטת להשתמש במברשת הזו בגלל שאני מעדיפה להשתמש במברשות אייליינר דקות יותר, ואני כמעט ולא עובדת עם מברשות שפתיים.
אני קצת בדילמה לגבי השילוב של שני צדדים במברשת אחת. מצד אחד זה חיסכון בכסף, ואני אוהבת את המחשבה הזו וההתחשבות בלקוחות. מצד שני, בגלל שהיא דו צדדית קשה לחפוף אותה בלי שהמים יחדרו לתוך הבסיס ויהרסו אותו. אני אוהבת לאחסן את המברשות שלי בעמידה בתוך כוס, וכמובן שאת זו קשה להעמיד בלי לפגוע בשערות שלה. הצד המכחולי שלה מגיע עם מגן פלסטיק קשיח, ואני כל הזמן צריכה להקפיד שהוא לא ילך לי לאיבוד. בקיצור, תחשבו אם הסוג הזה מתאים לכן, בעיקר אם אתן צריכות גם מברשת אייליינר וגם מברשת שפתיים.
זה הצד המעוגל, "המכחולי".
** הבריחה של השערות בקצה לא קרתה בגלל חפיפות, אלא בגלל שאני סגרתי את מגן הפלסטיק בצורה לא טובה ושברתי את הצורה של קבוצת השערות הזו. המברשת מגיעה כשצורת השערות אחידה ומקובצת.
הצד הזה הוא השטוח והזוויתי.

מברשת מס' 07- מברשת טשטושים
הצורה של מברשת הטשטושים שונה ממה שהכרתי עד היום- היא לא עגולה לחלוטין, השערות שלה ארוכות ומעוגלות, אבל הנפח של המברשת דיי שטוח ומלבני [קשה לתאר, אבל אפשר לראות בתמונות].
באופן מפתיע, דווקא הצורה המיוחדת הזו נוחה לי מאוד, בעיקר לעבודה בקפל העין. המברשת מתאימה בדיוק לעבודה מדויקת בקפל. בגלל שהיא מלבנית, כאשר עובדים איתה היא תופסת שטח רחב יותר והטשטוש איתה קל ומהיר. גם המברשת הזו אוספת חומר בצורה טובה, ואפשר לעשות איתה קצת תיקונים או לטשטש באמצעות צללית [ולא רק לעבור על מה שהנחנו כבר על העפעף].
יש לי הרגשה שגם כאן קרליין חשבו עלי, מאחר ואני לא כ"כ מסתדרת עם מברשות הטשטושים הקלאסיות, ובד"כ העבודה בקפל העין לא יוצאת הכי מדויקת.
לדעתי האישית מבין כל מברשות העיניים זו מברשת חובה. ברגע שמניחים על העפעף יותר מגוון אחד של צלליות, ועובדים עם גוונים בהירים וכהים חובה לטשטש אותם כדי שהמראה יהיה הרמוני ורך יותר.
כדי שיהיה לי יותר קל להסביר על ההבדלים בין המברשות צילמתי אותן אחת ליד השנייה, כדי שתראו את הפרופורציות ביניהן ואת השוני בצורה.
מימין לשמאל: מברשת טשטושים- ארוכה ושטוחה, מברשת להנחת צלליות- קצרה ורחבה, ומברשת זוויתית- אורך בינוני וחיתוך זוויתי.
מימין לשמאל: מברשת טשטושים, מברשת להנחת צלליות ומברשת זוויתית. כמו שאפשר לראות כל המברשות שטוחות, למברשת הטשטושים ולמברשת להנחת צלליות יש מעט יותר נפח.


לסיכום:
כמו שכתבתי בתחילתו של חלק א', קרליין עשו עבודה טובה. המברשות איכותיות ורכות, הן לא משירות שיער ולא מאבדות צורה בחפיפה. רואים שמאחורי כל מברשת עמדה חשיבה והבנה של הצרכים של הלקוחה. אני אוהבת את זה שהורכב סט בסיסי שמצליח לתת מענה מקיף, ואני גם אוהבת את הפירוט שצורף לכל מברשת ואת ההשקעה בסרטוני הדרכה קצרים, כך שכל אחת תוכל ללמוד להשתמש במברשות לפחות ברמה הבסיסית.
רוב המברשות בסט משמשות אותי על בסיס כמעט יומיומי- מברשת המייקאפ, הפודרה, מברשת הטשטושים והמברשת הזוויתית. כדי לכתוב את הפוסט רציתי לצלם את המברשות, אבל לא מצאתי זמן לצלם אותן. בסופי שבוע כשהיה לי זמן פנוי המברשות כבר היו מלוכלכות משימוש או רטובות אחרי חפיפה. לפני שבועיים בערך חפפתי אותן, ואחרי הייבוש הנחתי אותן במגירה כדי שלא אשתמש בהן עד הצילומים. פתאום הרגשתי בחסרונן, והבנתי שאני משתמשת בהן בגלל שאני אוהבת אותן, ולא רק בגלל שקיבלתי אותן והייתי חייבת.
התאפקתי עד עכשיו כדי לא להגיד כלום על העיצוב, אבל אני חייבת- הוא פשוט מהמם. גם העיצוב הפרטני של המברשות וגם האריזה של כל אחת.

כמו שציינתי לאורך הפוסט, לא הכרחי לרכוש את כולן. אם אתן בשלב התחלתי ויש לכן מעט מברשות או מברשות לא טובות, אני ממליצה לנסות ולחשוב קודם כל על שגרת האיפור שלכן כדי להבין מה חסר לכן. אני גם לא ממליצה לרכוש כמות של מברשות בפעם אחת, אלא לרכוש אחת או שתיים, להתנסות ואז לחשוב הלאה מה עוד חסר לכן.




15 תגובות:

  1. תודה על הסקירה המושקעת :-)
    האמת, אף אחת מהן לא ממש עושה לי את זה... הן אכן נורא רכות, אבל הצורות שלהם בעיתיות. המברשת הנחה אכן קצת רחבה מדי לטעמי. והמברשת טשטושים - חבל שהצורה שלה לא מעוגלת יותר. אבל בהחלט קפיצה ברמה בשביל קרליין.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה :)

      בדיוק את כל מה שאת לא אוהבת במברשות, אני דווקא אוהבת :) אני מסכימה לגמרי שזו קפיצת מדרגה בשביל קרליין

      מחק
  2. דווקא עשית לי חשק למברשת 04 ו-07, אולי אנצל את ה-50% שיש החודש. פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא ל-04?
      אם אני לא טועה יש לך את ה-239 אז לדעתי היא תהיה מיותרת בשבילך

      מחק
    2. יש לי שתי 239, ה-4 מסקרנת אותי לסוג של טשטוש...
      ואני מסכימה איתך. אין כמו ה-239 להנחה!

      מחק
    3. לטשטוש... לא ניסיתי אותה אבל יש מצב שזה יעבוד. ב-20 שקל זה לא סיכון גדול

      מחק
  3. תודה על הסקירה =)
    הייה לי חשק למברשת מס' 4 אבל בזכות הפוסט שלך גם זה עבר.
    בסט האחרון של אקוטולס שקניתי יש מברשת טשטוש ממש טובה שקצת מזכירה את מברשת מס' 7 (ממה שאני רואה בתמונות).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שהצלחתי לעזור, לכאן או לכאן :)

      לגבי התגובה השנייה שלך- נוחות זה עניין אישי, יש כאלה שזה נוח להן

      מחק
  4. אגב, העניין של המברשות הדו צדדיות תמיד הפריע לי מאותן סיבות שציינת ושמתי לב שהרבה בלוגריות בכלל לא מתייחסות לחוסר הנוחות הזה. אז כל הכבוד =)

    השבמחק
  5. איך פספתי את הפוסט עד כה?
    המועדפת עליי היא 06- מעולה לתיחומים ואיליינרים מצלליות.
    סה"כ הן לא רעות, אבל יש גם יותר מקצועיות מהן:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תעמדי בפינה ותחשבי על המעשים שלך! ;)

      אני לא כ"כ מסתדרת עם ה-06, אבל זה רק מראה שוב שלכל אחת יש את הטעם שלה ואת ההעדפות שלה. אני מסכימה שיש מברשות מקצועיות יותר. אבל חשוב גם לזכור שזה בסה"כ סט של חברה עממית בטווח מחירים עממי ונגיש, וזול מאוד בעיקר אחרי הנחות. אני חושבת שבשביל קהל היעד העיקרי של קרליין, המברשות האלה יהיו מצוינות.

      מחק
  6. אתחיל מקצת אובססיביות.. בתחילת הפוסט יש לך שגיאה כתבת שבחלק הראשון כתבת על מברשות עיניים (ולא פנים).

    לגבי המברשות עצמן.
    אני *ממש* אוהבת את מברשת ההנחה. היא לא 239, אבל עושה עבודה נפלאה במחיר שווה. יש לי 2 כאלה והן לגמרי בשימוש אוהב! המברשות האחרות לא מצליחות להראות לי פונקציונליות. לא אוהבת את הזוויתיות האלה, ומברשת הטשטושים מרגישה לי גדולה מידי, המברשת הדו-צדדית נשמעת לי אסון! באמת איך מאחסנים ומנקים אותה?! אני מאוד אוהבת זוויתיות כך שכן הייתי מוצאת שימוש למברשת כזו (בלי הצד השני). הצד המחודד גם היה עשוי להיות שימושי אולי כמברשת עיפרון (לא בדקתי מקרוב, אבל יתכן), כך ששוב יש פספוס כי זו מברשת שהייתי משתמשת בה - אבל לא כשהן מחוברות זו לזו!!!

    בסה"כ קרליין הרכיבו סט נחמד. במחיר די שווה לכל נפש.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אתקן, תודה :)

      דווקא את מברשת ההנחה הכי פחות אהבתי, אבל אני שמחה שאת כותבת את דעתך כדי שאפשר יהיה לראות הבדלים בהעדפות :)
      לגבי מברשת הטשטושים- אני חולה עליה. חולה. מאוהבת בה.
      והדו צדדית- היא נוחה למי שמאחסנת איפור במגירה. אני פשוט משאירה את הפלסטיק שמגן על החלק החרוטי ואז מעמידה אותה בתוך כוס

      מחק
    2. עכשיו יש לי 3 מברשות שיש להן פלסטיק מגן. אני תוהה תוך כמה זמן הוא יעלם לו לתוך השואב הורוד שלי.. כי ברור לי שזה מסוג הדברים שיותר סביר יפלו על הרצפה.. :D
      אנסה לבדוק בסופר פארם את המברשת הטשטושים אם את כה ממליצה :)
      מאוד נוח לי להשתמש במברשת הנחה על כל העפעף. זאת פשוט שטיפת צבע מאוד נוחה. אולי פחות הייתי מעדיפה אותה לאיפור מושקע יותר עם חלוקת צבעים. אבל רוב האיפורים שלי די משעממים. על כל העפעף גוון אחד, ואז בשקע ובזוית החיצונית אני מוסיפה גוון עמוק יותר. בשביל זה היא אליפות. לפחות עבורי :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...