יום חמישי, 10 בינואר 2013

מבצעים, הנחות והגרלות

מתוקף תפקידי כבלוגרית [ותסלחו לי על הרשמיות הפלצנית] אני מקבלת לא מעט עדכונים על מבצעים, הנחות, הגרלות ועוד כל מיני דברים שווים.
לא קל לעקוב אחרי כל מה שקורה, בעיקר בגלל שהמבצעים משתנים כל כמה ימים ויש שוני בין הרשתות השונות. בלתי אפשרי לציין את כל המבצעים, לכן אני אשתדל לפרסם בעיקר את הדברים העיקריים. אם אתן מחפשות משהו ספציפי אני ממליצה לכן להיכנס לעמודים הרשמיים של החברות השונות בפייסבוק, אפשר למצוא שם המון מידע.

ד"ר עור- 25% הנחה על המוצרים השונים ברשת ניו פארם, וברכישה מעל 70 ש"ח ממוצרי החברה מקבלים במתנה סופט קלינסר לניקוי הפנים. בתוקף עד 9.3.

מאק- מי שרוצה להתחפש אבל לא רוצה להסתבך עם האיפור יכולה להגיע לאחד הסניפים של מאק עם הרעיון של התחפושת, והמאפרים בחנות יאפרו אותך. זמן האיפור הוא 90 דקות, והמחיר 450 ש"ח שתמורתם אפשר לבחור בחנות מוצרים בסכום הזה. אני ממליצה להתקשר לסניף מראש כדי לתאם [לחצו לרשימת סניפים וטלפונים]

קמדיס- 20% הנחה על "טופיק תחליב רחצה" ו"טופיק תחליב גוף". אפשר למצוא באתר רשימה של נקודות המכירה, ולהזמין דוגמיות בחינם דרך עמוד הפייסבוק.

ד"ר פישר- במהלך פברואר אפשר יהיה לקנות ערכות מסגרת ג'נסיס יאנג במחירים מיוחדים. ערכה אחת מכילה מגבונים להסרת איפור, מסיכת חימר וקרם ג'ל במחיר של 119.99 ש"ח, הערכה השנייה מכילה מגבונים, מסיכה וג'ל לטיפול נקודתי בפגמי עור במחיר של 89.99 ש"ח. אפשר לקנות בסופר פארם וניו פארם.

קליניק- במהלך פברואר מוצרי שיטת שלושת השלבים ימכרו ב-20% הנחה, ואפשר יהיה לרכוש ערכות התנסות מוקטנות ב-59 ש"ח. המבצע תקף בפארמים, אפריל והמשביר לצרכן.

* משהו לא כ"כ שגרתי- חנות שנייה של בובי בראון אמורה להיפתח באילת, ומחפשים מאפרים ומאפרות לחנות. אפשר לשלוח קורות חיים לחלי- HSIMSOLO@lL.ESTEE.COM

* במסגרת שיתוף פעולה בין המשביר לצרכן לאגודה למלחמה בסרטן נמכרים בסניפי המשביר שפתונים אדומים במחיר של 15 ש"ח, כשכל ההכנסות הן תרומה לאגודה. השפתונים ימכרו עד ה-16.2 [או עד גמר המלאי]. עוד פרטים אפשר לקרוא בבלוג של טל


עוד על מבצעים ברשת אפשר לקרוא את קורין בבלוג ריסים ורסיסים, או אצל סיוון בבלוג Masks Off Masks On

הגרלות ודברים שווים
הגרלה שווה אצל השפנפנה, שתיסגר ב-28.2
טל מגרילה חבילה ע-נ-ק-י-ת ומפנקת. ההגרלה תיסגר ב-12.3.
בהצלחה לכל המשתתפות :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...