יום חמישי, 24 בינואר 2013

דברים קטנים לחיים קלים

יש לי נטייה נוראית לסבך לעצמי את החיים [למשל... לחלום להתקבל לאחת הפקולטות עם תנאי קבלה בלתי אפשריים, בסוף להחליט ללמוד ביולוגיה ולבחור בתואר הכי עמוס שאני יכולה].
אבל כשזה מגיע לדברים קטנים כמו הסרת לק- דווקא כאן אני מחפשת קיצורי דרך ופתרונות קלים. הצטברו אצלי כמה מוצרים בסיסיים וזולים, לכאורה נראה שאין טעם בכלל לכתוב עליהם פוסט. אבל לפעמים דווקא את הדברים הקטנים האלה אנחנו מפספסות... אז שלא תגידו שאני קמצנית ולא חולקת מידע ;)
בקבוק עם משאבה
את שלי קניתי באחד הסניפים של וואו, והיא עלתה לי בערך 10 ש"ח. ניתן למצוא משאבה דומה גם בביוטיקייר, ואני מניחה שגם בחנויות זולות אחרות.
מדובר בבקבוק שקוף גדול שבפקק שלו יש מנגנון של משאבה שמתחברת לעיגול פלסטיק. את הבקבוק ממלאים באיזה נוזל שרוצים, וכדי לשאוב אותו מניחים פד קוסמטי על עיגול הפלסטיק ולוחצים. אני משתמשת במשאבה רק למסיר לק, אבל אני מניחה שאפשר להרחיב את השימוש גם למי פנים ונוזלים אחרים.
[תסלחו לי על התמונות הלא-אסטתיות בעליל...]
ראיתי את המשאבה הזו לראשונה אצל הפדיקוריסטית שלי והתלהבתי. המשאבה מוציאה כמות מדודה של נוזל [בניגוד לפתחים הענקיים של מסירי לקים ואציטונים למיניהם]. גיליתי עד כמה היא יעילה כשהתחלתי לעבוד עם חותמות, זה ממש מקל על השלבים של ניקוי הדיסקית וגליל ההחתמה בין לבין.
מאחר ומדובר במוצר פלסטיק זול שמיוצר במזרח הרחוק יש סיכון שתקנו משאבה פגומה- שהיא לא תהיה אטומה מספיק, שמנגנון השאיבה יידפק בשלב מסוים וכו'. בשביל העלות הזולה אני חושבת שכדאי לקחת את הסיכון, ומקסימום לקנות אחד חדש.

מסיר לק עם ספוגית של לייף- Dip & Clean
מחיר: 20 ש"ח תיקון- המחיר המלא הוא 25 ש"ח
* התקבל לסקירה
את הפטנט הגאוני הזה אפשר למצוא היום במספר חברות, ועכשיו גם בסניפי הסופר פארם.
העיקרון הוא כזה- הבקבוק מלא בספוג, שספוג במסיר לק. באמצע הספוג יש חריץ שאליו מכניסים את האצבע עם הלק ומסובבים. המסיר הזה הוא רב פעמי, ולא צריך להתחיל לחפש צמר גפן ומסיר בנפרד.
אני לא יודעת להשוות למסירי לק אחרים של לייף, אבל המסיר הזה מצוין. הוא מבושם ויש לו ריח נעים, וההסרה שלו מצוינת. גם לקים קשים יחסית יורדים בלי בעיה. לדעתי אפילו המחיר המלא מצוין.
יש לשיטה הזו מספר חסרונות- הספוג כולו ספוג במסיר לק, לכן חצי מהאצבע יוצאת רטובה ולוקח לנוזל כמה שניות להתאדות.
כל הסרה של לק משאירה שאריות לק על הספוג, לכן אני לא חושבת שהוא יתאים להסרה של גליטרים [החלטתי שלא לקחת את הסיכון...], ולפעמים ההסרה לא מלאה ונשארות קצת שאריות בקצות הציפורן.
וכמובן שהספוג לא מחזיק לנצח. בשלב מסוים הוא מתחיל להישחק ולהתפורר.
לסיכום: אחלה מוצר, אני משתמשת בו כבר כמה חודשים ומתכננת לרכוש אותו שוב.
[לחצו על התמונות להגדלה]

עט מתקן לק
גם כאן, פטנט קטן ופשוט. המוצר נראה כמו עט פלסטיק גדול וחלול, כשבקצה שלו יש שפיץ קשיח מספוג. אפשר למלא את החלל של העט במסיר לק או פשוט לטבול את הקצה כל פעם [אני בוחרת באופציה השנייה כדי לחסוך תאונות מיותרות].
אפשר למצוא את העט הזו בארץ בכל מיני מקומות, בין השאר גם בפארמים ואני חושבת שגם בוואו/ביוטיקייר ודומיהן. ממה שראיתי המחירים בארץ דיי גבוהים [ואפילו מופקעים בכל מיני מכונים מקצועיים]. אם יש לכן גישה לאיביי אני ממליצה להזמין משם, תמצאו חבילה של 3-4 עטים במחיר של 10 שקלים בערך.
לא ניתן להסיר עם העט את כל הלק, הוא מיועד בעיקר בשביל לתקן כל מיני מריחות או להסיר שאריות קשות של לק. אם תהיתן איך זה שהסווטצ'ים של הלקים יוצאים כ"כ יפה, אז זו חלק מהתשובה.
אני ממליצה לעבוד עם העט הזה קרוב יחסית לזמן המריחה של הלק כי אז הכי קל להסיר את השאריות [כמובן לעבוד בעדינות כדי לא לדפוק את הלק ;) ].
החיסרון הכי גדול של העטים האלה, שמהר מאוד הספוג מתלכלך ובמקום לנקות מריחות הוא רק מלכלך יותר עם שאריות משימושים קודמים. רוב העטים האלה מגיעים עם עוד 2-3 ראשים להחלפה. בשביל המחיר הזול שניתן לרכוש באיביי, נוחות השימוש והתוצאה- אני ממליצה בחום.

ועוד פטנט אחד מתחום קצת אחר...
לפני כמה חודשים החלטתי שנמאס לי מהכאוס ששורר בחדר שלי ועשיתי המון שינויים וארגונים. תוך כדי החיפוש אחרי רהיטים ודברים קטנים לארגון החדר מצאתי מעמד לתכשיטים, מהסוג שרואים בדוכני תכשיטים.
רכשתי את שלי בחנות קטנה ליד התחנה המרכזית בירושלים, אבל אני מאמינה שאפשר למצוא אותו בכל מיני חנויות זולות. יש בו מקום לשרשראות ועגילים. לפני שקניתי את המעמד הזה כל השרשראות שלי היו זרוקות בתוך קופסא, הייתי שוכחת מה יש לי ולא פעם כשהוצאתי שרשרת גיליתי שהיא הסתבכה עם שרשראות אחרות.
אני קניתי מעמד קטן יחסית מאחר ואין לי כ"כ הרבה תכשיטים, אבל אפשר למצוא גם גדולים יותר. אם אני לא טועה, המחיר היה סביב ה-40 ש"ח לדבר החמוד הזה.

אני מניחה שבשביל חלקכן הפוסט הזה היה קצת מיותר, מאחר ולא גיליתי כאן את אמריקה. אבל אולי הצלחתי לחסוך למישהי מכן עוד 5 דק' בשבוע ;)

ומה איתכן? מה הפטנטים הקטנים שלכן שחוסכים זמן ומקלים לכן על החיים?




25 תגובות:

  1. הבקבוק עם המשאבה משמש אותי למי פנים ומסיר לק... המצאה גאונית!
    אני רוצה את העט המתקן הזה... איך לא חשבתי על זה קודם?
    וגם את המתקן ואת התכשיטים שעליו. תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבקבוק עם המשאבה אכן גאוני :)
      אני ממש ממליצה להזמין את העט מאיביי, משמעותית יותר זול לעומת המחירים בארץ. ולגבי המתקן לתכשיטים, ראיתי אותו היום בעוד חנות של שטויות חמודות לבית, כנראה שזה דיי נפוץ עכשיו אז אני מאמינה שיהיה לך קל למצוא

      מחק
  2. תודה על הפוסט, אני צמיד בעד עוד כמה קיצורי דרך :-)
    כבר הספקתי לרוץ לאיביי ורכשתי סט של חמישה עטי אצטון כמו שלך (לא הכרתי את זה לפני ונראה לי רעיון מעולה).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שגיליתי את הפטנט של העט-לק דרך אחותי או משהו. לדעתי זה ממש נוח, לפני זה עבדתי עם צמרוני אוזניים וזה לא מספיק מדויק לטעמי

      מחק
  3. אני ממש אוהבת את המסיר הזה של LIFE עם הספוגית, זה פשוט גאוני! לא זוכרת מתי לקחתי זמר גפן כדי להסיר לק בידיים. חייבים להמציא משהו כזה לרגליים.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמממ.... מנסה לחשוב איך דבר כזה יכול להיות פרקטי לרגליים ;)

      מחק
  4. אני חושבת שזה פוסט גאוני =)
    מאמצת את בקבוק המשאבה ואת הטוש מיד!
    זה נשמע כמו משהו שקשה לכתוב כי קשה לשים את האצבע על הדברים הקטנים האלו שעושים את הכל יותר קל, אז סחטיין עליך שזיהית אותם. לא, באמת-אני חושבת כבר כמה דקות על טיפים קטנים כאלו משלי אבל לא מצליחה להתמקד, וברור לי שיש כאלו, אבל כל כך קל לא לשים לב אליהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש המון טיפים קטנים, יש לי איפשהו רשימה שהכנתי באיזו הרצאה משעממת במיוחד. לא הצלחתי להרכיב מהם פוסט, אבל אני מנסה מדי פעם לשלב אותם. אני חושבת שלכולנו יש דברים קטנים שהופכים את החיים לקלים יותר, אבל לפעמים זה כ"כ מובן מאליו בשבילנו, שאנחנו לא שמים לב לזה.
      האמת היא שקצת חששתי להעלות את הפוסט הזה, חשבתי שאולי הוא יהיה יותר מדי סתמי. אבל אני שמחה לראות שהצלחתי לחדש גם עם הדברים הקטנים :)

      מחק
  5. אני ניסיתי את המשאבה של ביוטיקייר והיא לא עבדה לי. כפי שאמרת- חשבתי שנפלתי על אחת לט טובה ולכן קניתי עוד אחת שגם היא לא עבדה. וגם חברה שלי ניסתה. בסוף קניתי משאבה של לייף והיא עובדת מצויין.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מוזר :/ קניתי את המשאבה שלי בוואו, היא לא שיא האיכות אבל היא בסדר גמור. יש לי אותה כבר שנה בערך ורק עכשיו היא מתחילה להראות סימני גסיסה.
      אני זוכרת שקראתי ביקורות טובות על המשאבה של לייף אבל לא יצא לי לנסות. יכול להיות שזה הפיתרון באמת, לקנות את המשאבה של לייף ואחרי שהמסיר שלהם נגמר למלא באיזה מסיר שרוצים. החיסרון כמובן שאי אפשר לנצל את המשאבה בשביל דברים אחרים כמו מי פנים [נראה לי סיוט לשטוף את המשאבה כמו שצריך]

      מחק
  6. לגבי הבקבוק משאבה של וואו, אצלי אחרי כמה זמן הוא נסדק, כנראה שהאציטון פגם בפלסטיק הכו זול, התוצאה היתה מצערת, דליפה של אציטון ם מהתחית, בדיוק כשהנתי את הבקבוק מעל הארד דיסק. מאז אני לא מתקרבת!!! ממליצה על בקבוק המשאבה של לייך, שקונים בסופר פארם עם האצטון בפנים ואפשר כמובן למלא שוב ושוב, פלסטיק קשיח ואיכותי יותר שימנע תקריות מצערות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפידבק :) אני שומעת כבר כמה המלצות חמות על המסיר במשאבה של לייף, אולי הגיע הזמן שאני אנסה אותו [מבטיחה לדווח אם זה יקרה]

      מחק
  7. אני מאוהבת במסיר עם הספוגית. המצאה גאונית שאינני יודעת מה עשיתי בלעדיה עד כה. לגבי המשאבה - נראה כמו פתרון יעיל ונוח הרבה יותר מהבקבוק הרגיל. -מאמצת בחום-

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא מצליחה להבין איך חייתי עד היום עם חתיכה של צמר גפן טבולה במסיר לק. המשאבה- להיט! אני באמת צריכה לקנות עוד אחת שתהיה לי לאציטון רגיל

      מחק
  8. בנות שמזמינות מאיביי את העט המתקן - אשמח שתזמינו לי גם אחד או שניים, אני פחות מתמצאת בענייני קנייה שם... מי מוכנה לסייע בנידון? :)

    השבמחק
  9. בבקבוק של המשאבה אני משתמשת למסיר איפור. מקל עליי מאד את החיים. יש לי את מסיר הלק של לייף גם בגרסת המשאבה (שהבקבוק שלהם קצת יותר איכותי מאלה שאני קונה בביוטיקייר וגם אחרי שנה של שימוש הוא עדיין לא מראה סימני בלאי) וגם את פטנט הספוג. שניהם מעולים, שאפו ללייף. אגב - הספוג סופג יפה גם לקים גליטריים ;)
    עטים לתיקון לק דווקא אין לי, את הסוואטצ'ים הנקיים של לקים אני משיגה עם תיקון באמצעות מקלון אוזניים טבול במסיר לק. הטריק הוא להשתמש במקלונים מעץ שצמר הגפן שלהם שטוח ולא פלאפי כמו צמרוני הפלסטיק שיכולים לעשות בלאגן על הציפורנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב שבאת! :)
      תהיתי אם להעביר את הדו פאזי לבקבוק משאבה, זה נוח מבחינת ניעור וכאלה? הנוזל המעורבב יוצא כמו שצריך?
      ולגבי הגליטרים- את לא מוצאת את עצמך מכוסה אחר כך בגליטרים?
      אני ממילא משתמשת באלה שהמקל שלהם עשוי מעץ, הם יותר נוחים לי :) עבדתי ככה הרבה זמן, אבל אני מגיעה לתוצאות טובות יותר עם העט-לק. זה עניין של העדפה בסופו של יום, אם מצאת את הדרך שטובה לך זה אחלה. אני זוכרת שראיתי פעם בלוגרית שמנקה את שאריות הלק עם מכחול, התלהבתי מרמת הדיוק וכשניסיתי רציתי לחבוט במישהו. זו פשוט שיטה מתסכלת

      מחק
    2. לגבי דו פאזים אני לא יכולה להגיד, לא חשבתי על זה. אני משתמשת כאמור בביודרמה, כך שאין לי את האישיו של הניעור. יכול להיות שיהיו נזילות, הבקבוקים האלה כאמור הם לא בדיוק באיכות מדהימה...

      מחק
    3. בגלל שהפתח של המשאבה הוא ממש בתחתית הבקבוק, אני חוששת שזה לא יעבוד טוב... אחרי הניעור הפאזות לא לגמרי מעורבבות, נראה לי שזה יהיה בעייתי. ובאמת לא חשבתי על נזילות :/

      מחק
  10. כבר זמן מה שאני רואה את העטים האלה, אבל הפוסט שלך בהחלט עודד אותי לרכישה. מחכה בקוצר סבלנות שהם יגיעו..

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לבלוגים יש נטייה לעודד רכישות אקראיות ;) [לפחות אלה רכישות חכמות, אני מקווה]

      אני אישית ממש מרוצה מהם, ובמחיר הנמוך שהם עולים אני חושבת שכדאי לעשות ניסיון

      מחק
  11. אני מאוד אוהבת טיפים כאלו ואהבתי את כל הטיפים שלך. בקבוקי אצטון הייתי רוכשת בעבר אבל הפסקתי עם זה. החלטתי שנוח לי יותר בבקבוקים רגילים.
    המסיר הזה של לייף עשה לי את החודשים האחרונים ביג טיים. הוא כ"כ נוח ויעיל.
    עט אצטון רכשתי לראשונה כבר לפני 3 שנים אבל אני כבר לא רוכשת אותם. הגעתי למסקנה שפשוט צריך למרוח לק לפני הכלים או המקלחת ואז המים מורידים שאריות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חמודה, כיף לשמוע :)
      המסיר הזה של לייף אדיר! ואני באמת צריכה לקנות אחד חדש, שלי כבר כ"כ ספוג בלק שהוא משאיר לי כתמים על העור.
      לאחרונה אני גם כמעט ולא מנקה מסביב כי פשוט אין לי כוח, מחכה שזה ירד במקלחת או שאני מקלפת את זה. אבל זה בעיקר פרקטי לפני צילומים לבלוג, כשאני רוצה שהסווטצ'ים יהיו כמה שיותר יפים

      מחק
  12. מאוד אוהבת את המשאבה הזו למסיר לק. אני משתמשת באחת שקניתי גם ב WOW או ביוטיקר ומחזיקה לי כבר מאתיים שנה. ואם תתקלקל / תדפק, אני בהחלט מוכנה להוציא על שכזו עוד 10 ש"ח שלמים :)
    פטנט גאוני ללא ספק!

    הספוג הזה של לייף הוא חיקוי לאחד המוצרים הכי נעלמים שהיו בעבר של אורלי. על אותו רעיון בדיוק.. השתמשתי בו בעבר וגם ממש אהבתי. עד שניסיתי עם לקים כהים ודפקתי את כל העניין כי האצבעות שלי היו יוצאות בצבע כחול/סגול כהה (גם אם זה נשטף במים עם סבון זה מעצבן) וכמובן שהלק לא היה יורד כמו שצריך.. בקיצור בלגן שלם.. לדעתי יעיל יותר למשתמשות בלקים בהירים..

    היה לי מתישהו עט כזה אבל לא יודעת, עצבן אותי. אם יש תיקונים אני משתמשת במקלוני אוזניים. אבל בואי נודה באמת, זה לא שהמניקורים שלי כ-אלו מושלמים ;)

    מאז שעברתי לדירה החדשה שלי (באוקטובר!!) לא מצאתי פתרון לשרשראות שלי. אין לי הרבה בסה"כ כך שלא הייתי צריכה פתרון ענק, אבל יש לי בעיה עם תצורת הדירה בהשוואה לדירה הקודמת ואיך שארגנתי את השרשראות שם. בסופו של דבר לפני שבוע החלטתי פשוט לקחת את הפטנט שהיה לי - כמו ווים כאלה קטנים והדבקתי אותם למדפים הקטנים של פינת האיפור. אז נכון, הם חשופים ולא נמצאים בארון או משהו כזה, וטכנית מי שרוצה לתצפת לתוך הדירה שלי יכול לראות אותם (ואותי, ואת אריק..) אבל זה לא שמדובר פה בשרשראות יקרות מבחינה כספית אלא בעיקר מבחינה רגשית. שזה מזכיר לי שרציתי לעשות פוסט על שרשראות הדנים שלי :)
    במקרה שלי, המתקן שקנית לא היה מספיק טוב כי אין לי עגילים כמעט. אני חושבת שיש לי כמה זוגות אבל אני אף פעם לא שמה אותם. אלא אם כן יש ממש ממש מאורע ולכן נוח לי שהם סגורים בקופסה (ואי, אני חייבת לצלם לך אותה, את מ-מש תאהבי אותה) ושרשראות יש לי קצת יותר.. ואני רוצה אותן מופרדות כל אחת על וו משל עצמה שלא יסתבכו לי..

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ידעתי שאורלי הוציאו גם משהו כזה... אני מכירה את הגרסה של ספורה [אני חושבת שזה של ספורה].
      אני משתמשת בעיקר בלקים כהים ולא ראיתי כאן בעייתיות... חשוב לא לנער את הבקבוק כדי שהצבע ששקע לא יעלה בחזרה למעלה ולא ילכלך את הידיים. וכמובן שזה לא מוצר שמחזיק לנצח, חובה להחליף אותו כל תקופה.

      המתקן של התכשיטים- יש כל מיני סוגים, יש כאלה עם יותר מקום לעגילים ויש כאלה עם יותר מקום לשרשראות, פשוט צריך קצת לחטט ולחפש. אבל גם הרעיון של ווים הוא אחלה פיתרון :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...