יום שישי, 18 בינואר 2013

בקטנה- מסיר איפור דו פאזי של קליניק

בוודאי שמתן לב שנעלמתי, לאחרונה אני מבלה את רוב זמני בניסיון להבין עקרונות פיזיקליים בסיסיים ואת ההבדלים בין מערכות הרבייה של חסרי חוליות שונים [וזה מעניין בדיוק כמו שזה נשמע]. אבל לא הכל רע, אם שמים בצד את העייפות וחרדת הבחינות בסך הכול אני נהנית מהתואר שלי. ואם בכל זאת חיפשתן דמעות, תחזרו כשיתפרסמו הציונים של מועדי א' ;)

ואחרי ההקדמה האופטימית הזו, לענייננו. בחודשים האחרונים הצטברו אצלי כ"כ הרבה מוצרים ואני פשוט לא מוצאת זמן להתייחס לכולם. בהשראת קורין אני מנסה שיטה חדשה- סקירות קצרצרות וממצות שיתפרסמו מדי פעם.

המוצר הראשון שאני רוצה לסקור בקטנה הוא מסיר האיפור הדו פאזי של קליניק-
take the day off- makeup remover
מחיר: 140 ש"ח
*התקבל לסקירה
רק לפני כמה חודשים נשבעתי אמונים למסיר הדו פאזי של גארנייה... ואז הגיע הדו פאזי של קליניק.
כמו כל מסיר דו פאזי, גם כאן תמצאו שתי שכבות בבקבוק שצריך לערבב טוב לפני השימוש. כל המוצרים של קליניק לא מכילים בישום וחומרי צבע שלא לצורך, לכן קצת קשה להבדיל בין שתי השכבות, אבל הן אכן שם.
יכולת ההסרה שלו מדהימה, והוא מתמודד מצוין גם עם האייליינרים העמידים במיוחד של ג'ייד. ההבדל בינו לבין הדו פאזי של גרנייה או של לייף הוא בעיקר בפינישים- תמיד נשארות לי קצת שאריות של איפור שאני צריכה להתאמץ להוריד או להשתמש בצמרון אוזניים כגיבוי, ועם המסיר של קליניק זה כמעט ולא קורה.
יש לו שני חסרונות עיקריים מבחינתי- הפקק והמחיר.
הפקק עובד על שיטת "אנטי ילדים", צריך ללחוץ ולסובב כדי שייפתח. לי זה מציק במיוחד כשאני שפוכה מעייפות וצריכה קצת להילחם איתו, והפתח גדול וקשה לשלוט על כמות הנוזל שיוצאת.
לגבי המחיר- גם אחרי הנחות עדיין מדובר בהוצאה לא קטנה עבור מוצר שמחזיק כמה חודשים. בסה"כ יש בשוק מסירי איפור זולים משמעותית שעושים עבודה טובה ואפשר להסתפק בהם. אני כנראה אקנה אותו שוב במבצע טוב, בעיקר בשביל איפור עמיד במיוחד.
*עדכון- אני כל כך רגילה לדו פאזיים ולהרגשת השמנוניות שנשארת, ששכחתי להתייחס לזה. כן נשארת תחושת שמנוניות, אבל לטעמי היא נסבלת לגמרי [עובדה ששכחתי ממנה ;) ]
התקשיתי לצלם את רשימת המרכיבים שלו, אותם תוכלו למצוא כאן [המוצר השני מלמטה].

מה דעתכן על המסיר של קליניק?
ומה דעתכן על סגנון הסקירה החדש?



17 תגובות:

  1. לא יצא לי לנסות את המסיר הזה אבל מאוד הצחיקה אותי האזהרה הזאת "יש להמנע ממגע עם עיניים" D:

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי, לגמרי! נקרעתי מצחוק כשקראתי את זה בפעם הראשונה :)

      מחק
  2. אהבתי את הסקירה הקצרה והממצה :)

    נוי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע, תודה רבה על הפידבק :)

      מחק
  3. הוא אחד מהמסירי איפור האהובים עליי והוא גם לא משאיר תחושה של צריבה בעיניים בניגוד לכל מיני מסירים אחרים. באמת קצת יקר..אבל כמעט תמיד יש עליו איזה מבצע.
    חח..יש להמנע ממגע עם העיניים..באמת גדול.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי מזל, לא נתקלתי עדיין במסיר איפור שגרם לי ממש לתחושת צריבה. ממש בהתחלה תחושת השומניות שנשארת הציקה לי, היום אני כבר כ"כ רגילה אליה שזה לא מפריע לי.

      כשהנוכחי יהיה לקראת סיום אני אחפש איזה מבצע טוב.

      מחק
  4. אני שוקלת גם להתחיל עם סקירות קצרות... במיוחד בתקופת המבחנים (בנתיים תסקרי לי עקונות פיזיקליים!)
    המסיר איפור הזה כ"כ מוצלח שגם לי הוא גרם להעיף את השאר החוצה... הוא משאיר תחושה שמנונית מאוד, אבל אני תמיד שוטפת פנים אחרי הסרת האיפור שזה לא ממש משנה לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. בנתיים את מצליחה לעדכן יפה [בעיקר בהשוואה אלי ;) ]
      ואולי עדיף שאני לא אסקור עקרונות פיזיקליים... על כרומוזומים לעומת זאת...

      אם מישהי ממש סובלת מתחושת השמנוניות אפשר לעבור אח"כ עם טישו או לשטוף במים, או לחפש מי פנים כמו הביודרמה שאפשר לעבוד איתם באזור העיניים, ופשוט להסיר את שאריות השמן. אני חושבת שבשביל היעילות האדירה של הדו פאזיים זה שווה

      מחק
    2. באופן אישי, אני מעדיפה סקירות קצרות.
      סקירות ארוכות מעייפות אותי ובדרך כלל אני קוראת אותן ברפרוף, אלא אם המוצר מעניין אותי במיוחד.

      מחק
    3. תודה רבה על התגובה :) חשוב לי לדעת מה הקוראות שלי חושבות ומעדיפות

      מחק
  5. בהמשך לתגובה שלי מהפוסט הקודם - ממליצה לך להעביר את המסיר לבקבוק משאבה ריק, זה ייקל לך מאד על החיים :)
    מסיר האיפור שאני עדיין נאמנה לו הוא המסיר של ביודרמה. אחרי תחושת המים הנקיים שלו, קשה לחזור למסירים הדו פאזיים השמנוניים...

    השבמחק
    תשובות
    1. הביודרמה לא מצליח לנקות ממני אפילו שאריות של איפור שפתיים, בטח ובטח שלא איפור עיניים :/ ממש מעצבן, כי זה יכול היה להיות פרקטי מאוד.
      אז אני נשארת עם הדו פאזיים. אני תוהה אם להעביר למשאבה, השאלה אם זה נוח יותר

      מחק
    2. מוזר לי מאד מה שאת אומרת על הביודרמה. הוא המסיר הכי חזק שאי פעם ניסיתי, מוריד הכל תוך שניות!

      מחק
    3. כנראה שזה חצי-חצי. יש כאלה שזה מסיר להן הכול, ויש כאלה כמוני שזה לא עובד בכלל על איפור. אני מקסימום משתמשת בו בבוקר, אם יש טיפ-טיפה שאריות של מסקרה או משהו, אבל לא מעבר לזה. הוא פשוט לא עובד בשבילי :/

      מחק
  6. אם את הנעלמת מה יגידו עלי? ;)
    אני כ"כ נהנית מהניתוקים האלה שלי. אבל כמובן שבאותה מידה אני נהנית לחזור :)
    מעולם לא ניסיתי את המסיר הדו-פאזיה של גרנייה (פעם הם היו ברשימה השחורה שלי) וגם לא יצא לי לנסות את של קליניק. לאחרונה רכשתי לא מעט מוצרים שלהם ובסה"כ אני מאוד מרוצה מהאיכות. וכמובן שהמחיר לפעמים קצת מציק בכיס...

    כמו שאת יודעת, לאחרונה עברתי לשגרת ניקוי וטיפוח טבעית. ואני חייבת לציין שמלבד העובדה שאני מרוצה מהתוצאה, אני מאוד מרוצה מהתמחור! לדוג' בעניין הסרת האיפור. אני משתמשת במגבוני הניקוי הכי פושטים וזולים שאפשר למצוא בסופר פארם ועליהם אני שופכת מעט שמן קוקוס. כמה עלה לי השמן קוקוס? קופסה ענקית של קרוב לחצי ק"ג שתספיק לי בטח לשנה אם לא הרבה הרבה יותר - עולה 9$..
    אז נכון, צריך לחמם 30 שניות במקרו בתקופת החורף כי הוא מוצק בפחות מ 24 מעלות, אבל בעיני זה שטויות.
    ממש ממליצה לך לנסות. אני מאוד מרוצה!!
    וכמובן שאני בעצם מסירה עם המגבון והשמן את כל האיפור מהפנים אבל אחרי זה עוד עושה ניקוי נוסף לפנים כדי להוריד את השאריות האחרונות כולל שומניות טבעית של העור.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרעיון של ניקוי וטיפוח טבעיים הוא מגניב לגמרי, אבל אני יודעת שאני לא אחזיק עם זה... אין מצב שאני אתחיל ללכת לחמם, ואח"כ אחזור לחדר כדי לנקות, ואחרי זה אלך להביא עוד משהו וכו' וכו'. אין לי זמן ואני בעיקר עצלנית ;)
      אבל ממש מעניין אותי לקרוא על האפשרות הזו.

      מהמעט שניסיתי מקליניק, בהחלט יש להם דברים איכותיים

      מחק
    2. הפתרון שלי :)
      יש לי מדף מתחת למיקרו. אני שמה עליו בפינה את השמן+המגבונים.
      אחרי שאני שופכת מעט שמן על המגבון אני נעמדת מול המראה ומורידה.
      במקרה שלי המראה ליד (בית קטן..) אבל גם אם לא, לוקחים את המגבון עם השמן והולכים לחדר/למקלחת ומורידים. מספיק מגבון אחד לכל הפנים.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...