יום שישי, 28 בספטמבר 2012

הזוכה בהגרלה הזוגית

כבר בחרתי את הזוכה ואפילו יצרתי איתה קשר, אבל שכחתי לעדכן אתכן :)
הזוכה המאושרת היא אסתר ב., והבשמים כבר בדרך אליה...

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד תודה ענקית לכל הגולשות המקסימות שהשתתפו בהגרלה, הגיבו, תמכו ופרסמו. היה לי כ"כ כיף לקבל את כל הפידבקים האלה, רק בשביל זה היה שווה לעשות את ההגרלה ;)
קיבלתי המון תגובות והמון בקשות לפוסטים שונים, בגלל הכמות העצומה של התגובות לא הגבתי לכל אחת, אבל חשוב לי לציין שקראתי כל אחת ואחת מהתגובות. העליתן לא מעט נושאים שגם אני חושבת עליהם ורוצה לכתוב עליהם פוסט [למשל מדריך לאיפור עם משקפיים, שזה משהו שנמצא בתהליכים...]. אני אשתדל להיענות לבקשות שלכן עד כמה שאני יכולה, ואם יש עוד נושאים שתרצו שאכתוב עליהם תרגישו חופשי לבקש :)

אומנם לא קשור ישירות לנושא הבלוג- אחרי 4 שנים של תהליך לא קל, אני מתחילה השנה ללמוד ביולוגיה. זה אומנם לא בדיוק מה שרציתי, אבל זו הליכה בכיוון הנכון. אז אם אני קצת נעלמת ותדירות הפוסטים יורדת, תדעו שזו הקרבה למען מטרה טובה ;)

יום שני, 17 בספטמבר 2012

איך להימנע מרכישת איפור מזויף?

כל מי שרוכשת מוצרי איפור באינטרנט נמצאת בסיכון להיתקל במוצרי איפור מזויפים. אני יודעת שיש בחורות שמוכנות לקחת את הסיכון ולקנות חיקוי זול, מתוך מחשבה שאם המוצר טוב- אז סבבה, ואם לא- לא קרה כלום. הבעיה שהדברים יותר מורכבים...
כאשר חברת קוסמטיקה מסודרת רוצה לשווק מוצר כלשהו, היא מחויבת לעמוד בתקנים מחמירים של משרד הבריאות, במטרה להבטיח שהמוצרים הנמכרים לא יכילו חומרים רעילים ומסוכנים שיפגעו בנו.
מוצרים מזויפים, לעומת זאת, מיוצרים ללא כל פיקוח ובניגוד לחוק, ולכן אין שום דרך לדעת מה הם מכילים. במקרה הטוב המוצר סתם לא יהיה איכותי, ובמקרה הגרוע המוצר יכול להכיל חומרים רעילים שיכולים לגרום לנזקים ממשיים. הדרך היחידה לדעת אם מוצר מזויף בטוח לשימוש הוא לשלוח אותו לבדיקה במעבדה פרטית, בדיקה שיכולה לעלות אלפי שקלים [קשה לי להאמין שמישהי מאיתנו תחליט להוציא כזה סכום על צללית שעולה שקל וחצי...]
לפני כחודשיים הדיילי-מייל פרסם כתבה על בחורה שמכרה מוצרים מזויפים. בדיקות מעבדה גילו בחלק מהמוצרים כמות עופרת ברמה הגבוהה פי שלוש מהמותר [קצת על הרעלת עופרת כאן וכאן].
במקרה של מברשות איפור מזויפות לא ניתן לדעת מה מקור השיער, ולא חסרים סיפורי זוועה על מברשות מפרווה של כלבים 0_O

אחרי ששכנעתי אתכן למה ממש לא מומלץ לקנות זיופים מהאינטרנט [אותו הכנ"ל גם לגבי מוצרי איפור זולים ולא ברורים שנמכרים בשוק], אני אסביר מה אפשר לעשות כדי לצמצמם את הסיכוי שניפול בפח הזה.

☼ קודם כל חשוב לדעת שיש מוצרים עם סיכוי גבוהה יותר להיות מזויפים. אלה בד"כ המוצרים היקרים, מכיוון שלא משתלם לזייף מוצר עממי וזול [למרות שגם בזה נתקלתי פעם או פעמיים]. בין הזיופים הכי פופולריים הם מוצרי מאק ופלטות הנייקד, לכן מומלץ לשקול רכישה שלהם רק דרך אתרים מסודרים ולא דרך מוכרים פרטיים באיביי או כל מיני אתרים עלומים.

☼  אם בכל זאת החלטתן לרכוש דרך מוכר פרטי ולא דרך חנות רשמית, תנסו לבקש המלצות על מוכרים ספציפיים [פורום איפור הוא מקום טוב להתחיל בו]. בדקו את הפידבקים של המוכר, וקראו את ההערות של הפידבקים השליליים. אל תקנו ממוכר שנראה לכן בעייתי, ואל תתביישו לשלוח למוכר הודעה ולבקש שיצהיר על כך שהמוצרים שהוא מוכר מקוריים ב-100%.

☼ לפני הרכישה כדאי לחפש עוד מידע בגוגל ולבדוק כמה דברים-
◄ האם המוצר קיים בכלל? יש כל מיני מוכרים שמתיימרים למכור פלטות של 88 או 120 צלליות, או סטים גדולים של מברשות תוצרת מאק. צר לי לאכזב אתכן, אבל מאק לא מייצרים פלטות של 80-120 צלליות ולא מוכרים סטים של 20-30 מברשות. יש למאק פלטות של רביעיית צלליות ולפעמים בקולקציות החגים נמכרות גם פלטות של 6 צלליות או סטים מוקטנים של מברשות שכוללים 4-6 מברשות, אבל לא מעבר.
עשיתי צילומי מסך משני אתרים שמוכרים"מוצרי מאק", המוצרים כמובן מזויפים:


◄ במידה והמוצר אכן קיים, תחפשו בגוגל תמונות שלו ותנסו להשוות בין התמונות שרצות ברשת לבין התמונות של המוצר שאתן רוצות לקנות. ההבדל בין מוצר מקורי למוצר מזויף טמון בד"כ בפרטים הקטנים- הצורה של הלוגו, הגימור, המיקום של המדבקה, מספר במקום שם מוצר וכו'. לפעמים הפרטים כ"כ קטנים שלא ניתן לראות אותם בתמונות ומגלים את הזיוף רק אחרי שהמוצר כבר נרכש והגיע אלינו. יש ברשת מגוון גדול של פוסטים וסרטונים שמראים הבדלים בין מוצרים מקוריים למזויפים [בד"כ של המוצרים הפופולריים- מוצרי מאק, פלטת הנייקד וכו'], לכן מומלץ לעבור גם עליהם. הנה דוגמא לפוסט שמראה הבדלים קטנים בין מברשת מקורית של מאק לעומת הזיוף, ובפוסט הזה ניתן לראות את ההבדלים בין פלטות נייקד מזויפות לבין המקור. דוגמא נוספת אפשר לראות בפורום איפור, גולשת שרכשה את פלטת הנייקד וסט של מברשות, שניהם התגלו כמזויפים.
◄ בדקו את מחיר המוצר הרשמי. אפשר למצוא באיביי מוצרים במחיר זול יותר, אבל אם המוצר זול משמעותית זה צריך להדליק לכן נורה אדומה. לא הגיוני שמברשת אחת של מאק עולה כ-100 ש"ח, ופתאום מצאתן סט של 30 מברשות שכולן עולות 100 ש"ח.
הסייג היחידי כאן הוא מוצרי קוסמטיקה עממיים שנמכרים גם בארץ, מכיוון שהמחירים בארץ גבוהים בעשרות אחוזים, זה הגיוני למצוא באיביי מסקרה של מייבלין למשל בעלות של פחות מ-10 דולר, כשבארץ היא עולה כפול.
◄אם יש ספק- אין ספק. אם אתן לא בטוחות באמיתות המוצר פשוט אל תקנו. זה לא שווה את כאב הראש ואת הסיכון.

☼ אם הזמנתן מוצר מאיביי והוא התגלה כמזויף, חשוב לדעת שאיביי אוסרים על מכירת זיופים. גם אם התלוננתן בפני המוכר והוא הסכים להחזיר לכן את הכסף, אני ממליצה לפנות גם לאיביי ולהתלונן, הדבר יבטיח את ההחזר הכספי וגם יבטיח שאיביי יטפלו במוכר וימנעו ממנו להמשיך ולמכור זיופים. ואם אתן לא בטוחות איך לנהוג אל תתביישו להיעזר בפורום איביי ופייפאל.
במידה ורכשתן מוצר מחוץ לאיביי ושילמתן באמצעות פייפאל, פייפאל מספקים הגנה מסוימת בפני זיופים, אבל רוב הסיכויים שידרשו מכן להחזיר את המוצר על חשבונכן ורק אז לקבל החזר כספי. לכן עדיף לנסות ולפתור את הדברים קודם כל מול המוכר, ואח"כ להתלונן לפייפאל במידת הצורך.

☼  ומה לגבי חברות שמוכרות מוצרים זולים ממילא, כמו קוסטל סנטס, ניקס, וואו, ביוטיקייר וכו'?
קיימות לא מעט חברות קוסמטיקה שמטרתן למכור מוצרים זולים ונגישים. כל עוד מדובר בחברה מוכרת ומסודרת, היא מחויבת לעמוד בסטנדרטים של משרד הבריאות בדיוק כמו החברות המקצועיות והיוקרתיות, ולכן המוצרים האלה בטוחים לשימוש. המחירים הזולים נובעים מכמה גורמים, למשל החלטה למכור הרבה במחיר זול ובכך לכסות עלויות, חיסכון בפרסום ובעיצוב האריזות וגם ייצור במפעל חיצוני שעושה את פיתוח המוצרים בעצמו ומוכר אותם למגוון של חברות שונות תחת שמות שונים.

אני מקווה שהצלחתי לתת לכן טיפים מועילים, ובעיקר מקווה שהצלחתי לשכנע אתכן שלא משתלם לקנות מוצרים מזויפים.
מה הדרך שלכן להימנע מרכישת זיופים?

יום שישי, 14 בספטמבר 2012

שנה טובה :)

יקירותיי, אני רוצה לאחל לכן שנה טובה ומתוקה.
שתהיה שנה של הצלחות ושל הגשמת חלומות, שנה צבעונית, שנה של ביטחון עצמי, שנה של יצירתיות, שנה של המון אהבה.
שנזכה לעשות דברים טובים וחשובים, להתפתח ולהתקדם. שנזכה לתת מעצמנו לאנשים שסביבנו.

חלקכן יודעות שהשנה האחרונה הייתה קשה בשבילי, ואני מאחלת לעצמי בעיקר שנה של התחלות חדשות וטובות יותר. אני מתחילה ללמוד השנה [ביולוגיה] ומקווה שזה יוביל אותי למקומות טובים יותר.
אני מאחלת לעצמי להמשיך לכתוב, לצלם ולהתאפר. למזלי קוראות מקסימות כבר יש לי ;)

*מומלץ ללחוץ על התמונה כדי להגדיל אותה.

אבל לא התכנסנו כאן רק לשם הברכות. אני אנצל את ההזדמנות כדי לעשות מיני-סיכום שנה, והחלטתי ליצור ברכה ממוצרי האיפור שעשו לי את השנה. כמובן שלא הצלחתי להכניס לתמונה את כ-ל המוצרים, בעיקר מוצרי טיפוח ולקים. חלק מהמוצרים כאן כבר סקרתי, את אלה שלא אני עוד אסקור בהמשך.
כדי שיהיה לכן נוח אני מצרפת גם תמונות ממוספרות [לחיצה על התמונות תגדיל אותן]:

ש:

1. מברשת זוויתית להנחת צלליות מס' 05 של קרליין*, חלק מסט המברשות החדש שהחברה משיקה בימים אלה. כנראה שייצרו את המברשת הזו במיוחד בשבילי, בגלל הקושי שלי ליצור את הזווית החיצונית.
2. מברשת להנחת צלליות מס' 239 של MAC. ה-אחת והיחידה.
3. מברשת שפתיים מס' 022 של פרושופ [קישור לסקירה].
4. מברשת טשטושים מס' K21 של ביוטיקייר. מברשת זולה שעושה עבודה טובה.

נ:
5. שני עפרונות עמידים ללא חידוד של קרליין, מס' 205 ו-211. על 205 כבר כתבתי כאן, 211 זהה לו באיכות. שניהם בעיצוב חדש ופורמולה משופרת.
6. ספוגית להנחת איפור, ProBlender של פרושופ* [קישור לסקירה].
7. צלליות Color Infaillible של L'oreal [קישור לסקירה]. מבין כל השש שיש לי, בחרתי את הרביעייה שאני הכי אוהבת [הצללית הרביעית נמצאת באות ו']- 004,012,009,021

ה:
8. Sebium H2O- BIODERMA. כתבתי בעבר על התכשיר לעור רגיש, כרגע אני משתמשת בזה שמיועד לעור שמן, שניהם טובים לי באותה מידה.
9. מייקאפ Anti-Blemish Solutions של Clinique. מייקאפ עם כיסוי בינוני וגימור טבעי. עמידות בינונית.
10. סומק Icon Lace מס' 20-Rose Wind של ג'ייד. העיצוב מיוחד, הוא פיגמנטי ומתקבל עלי יפה. הסומק הקבוע שלי כבר יותר משנה.
11. איילינרים עמידים מסדרת Idyllic של ג'ייד*. אחרי שקיבלתי את הכחול לסקירה רכשתי לעצמי את הירוק. פיגמנטיים ועמידים בטירוף.

ט:
12. פלטת The Original של Sleek. עדיין לא סקרתי אותה [למרות שלא חסרות סקירות ברשת] אבל כבר הראיתי איפור עיניים שעשיתי איתה.
13. קונסילר Pro Longwear של MAC. קניתי בעקבות המלצה של קורין.
14. מעגל ריסים של Revlon. עלה כ-30 ש"ח, מגיע עם גומי להחלפה, נוח מאוד לעבודה ומעגל את הריסים מצוין. למיטב הבנתי כבר לא נמכר בפארמים בארץ :/
15. סומק ג'ל Just a Pinch של Mac. יצא לפני כמה שנים במהדורה מוגבלת, ואני כ"כ אוהבת אותו שאני שוקלת להחתים עצומה להחזרתו [קישור לסווטצ'].
16. שלישיית צלליות אבקה של פרושופ* [קישור לסקירה].

ו:
17. מברשת להנחת מייקאפ מס' 187 של MAC. לא מוכנה לוותר על המברשת הזו בעד שום הון שבעולם.
7. צללית נוספת של לוריאל, כפי שפורט קודם.

ב:
18. פריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced [קישור לסקירה]. אני משתמשת כרגע בפריימר של עפרה, ורק מחכה שהוא ייגמר כדי שאני אוכל לחזור לטו פייסד האהוב.
19. שפתון מס' 21, Diva's Rouge של Pupa [קישור לסווטצ']. שפתון שמצליח להדגיש את גוון השפתיים הטבעי שלי ונמצא קבוע בתיק האיפור.
20. מייקאפ אבקה מינרלי של חברת גאיה*. קל לבנות איתו כיסוי והוא מתקבל טבעי ויפה. עמידות בינונית.
21. מברשת מס' 201 של Pro. Beauty. הומלץ עליה רבות ברשת, מברשת זולה מאוד, צפופה ורכה בטירוף. את מייקאפ האבקה אני מניחה רק איתה.

ה:
22. מברשת להנחת סומק ופודרה, מס' 81 של פרושופ [קישור לסקירה].
23. מסקרה Lash Blast Volume, עמידה במים, של CoverGirl. לראשונה בהיסטוריה מצאתי מסקרה שאני אוהבת מספיק בשביל לרכוש אותה פעם נוספת. בשילוב עם מעגל הריסים של רבלון היא נותנת תוצאה מעולה.
24. ג'ל ליינרים של Maybelline New York בגוון חום ושחור. עמידים, פיגמנטיים ונוחים למריחה.

איזה מוצרים עשו לכן את השנה האחרונה?
ובעיקר- מה אתן מאחלות לעצמכן לקראת השנה החדשה?


* מוצרים שסומנו בכוכבית התקבלו לסקירה.

יום שישי, 7 בספטמבר 2012

הגרלה זוגית :)

אני גאה ומתרגשת להכריז על ההגרלה הראשונה בבלוג. מעבר להיותה ההגרלה הראשונה, היא מיוחדת גם בגלל שהיא מפרגנת לבני הזוג שלכן [לפחות עכשיו הם לא יוכלו לטעון שהם רק סובלים מהתחביב היקר שלכן].

הזוכה בהגרלה תקבל שני בשמים:

הבושם החדש לאישה מבית נינה ריצ'י- Mademoiselle Ricci

והבושם החדש לגבר- 007 James Bond


מכיוון ואני לא באמת יודעת לכתוב על בשמים, אני אשאיר את זה לאלה שמבינים קצת יותר. על הבושם של ג'יימס בונד אפשר לקרוא אצל בושמולוגית, ועל מדמואזל ריצ'י תוכלו לקרוא כאן.

** שני הבשמים חדשים לגמרי, כמובן, ונפתחו רק לצורך הצילומים לפוסט.
** גילוי נאות- הבשמים התקבלו מהחברה.

תודה רבה לכל הנרשמות! ההגרלה סגורה. אני אכריז על הזוכה עד יום שבת ה-22.8.12, והזוכה תצטרך ליצור איתי קשר עד ה-29.9.12 כדי לתאם את המשלוח. במידה וזה לא יקרה, אני אגריל שוב בין הנרשמות האחרות.
הזוכה תקבל לידיה את שני הבשמים המדהימים האלה, והיא תוכל להתפנק ולפנק את בן הזוג שלה. מאחר וחלקנו לא כ"כ בקטע של מערכת יחסים כרגע [למשל, אני] וההגרלה לא בהכרח מתאימה לכולן, הזוכה תוכל לבחור אם היא רוצה לקבל לידיה את שני הבשמים או רק אחד מהם. במידה והיא תחליט לקחת רק אחד, אני אגריל שוב מבין כל הנרשמות והזוכה השנייה תקבל את הבושם השני.
הבשמים ישלחו רק לכתובת בארץ.

איך משתתפים בהגרלה?
כדי להיכנס להגרלה עליכן לבצע שלושה צעדים פשוטים שהם חובה, ותוכלו לעשות גם את השלב הרביעי שהוא בונוס. ההרשמה היא דרך האפליקציה שתופיע בסוף הפוסט.
1. הרשמה כמנויות לבלוג- חובה להירשם כמנויות לקבלת עדכונים במייל. אם אתן כבר רשומות אין צורך לעשות זאת שוב, רק תוודאו שאתן נרשמות להגרלה עם אותה כתובת מייל.
2. השארת תגובה לפוסט- חובה להשאיר תגובה לפוסט הזה [תגובות לפוסטים אחרים לא יחשבו]. זה לא חייב להיות משהו מתוכחם, אבל אני אשמח לשמוע מכן מה הכי מעניין אתכן לקרוא ואיזה פוסטים תרצו שאעלה בהמשך.
3. להיות חברות בעמוד הפייסבוק של הבלוג- ניתן להצטרף דרך האפליקציה של התחרות או דרך הקישור בצד שמאל למעלה.
עדכון קטן- יש בעיה להצטרף לעמוד דרך האפליקציה, לכן צריך להיכנס לפייסבוק בנפרד, להציע לי חברות ואז לסמן באפליקציה שזה בוצע.
4. לפרסם את ההגרלה בעמוד הפייסבוק שלכן או בבלוג שלכן- לא חובה, אבל זה יתן לכן עוד שתי נקודות בונוס.

בסוף הפוסט תמצאו אפליקציה חביבה דרכה נרשמים ומבצעים את כל הפעולות בקלות. רק מי שתשלים את ההרשמה תוכל להשתתף בהגרלה.
אם אתן נתקלות בבעיות בהרשמה תרגישו חופשי ליצור איתי קשר, עדיף דרך הפייסבוק או לכתובת המייל שלי- lonelywolf3@walla.co.il [אין צורך להציף אותי במיילים ובקשות לזכות, מכיוון שההגרלה היא רנדומלית ואטומטית].

a Rafflecopter giveaway

בהצלחה לכל המשתתפות!

יום שני, 3 בספטמבר 2012

ניאון, אבל קצת אחרת

יש לי קטע לא ברור עם טרנדים. במשך כמה שנים קיללתי את הגזרה הנמוכה, בקיץ שעבר סירבתי לזרום עם טרנד הקראקלים והשנה אני לא מצליחה להבין איך לעזאזל כפכפי אצבע הפכו להיות מותג נחשק.
בין השאר גם לטרנד הניאון לא ממש הצלחתי להתחבר, זה נראה נחמד על אחרות אבל לא נכנס אלי הביתה.
ואז באו צ'יינה, עם גרסה של לק ניאוני בגרסה מרוככת שהצלחתי לחבב.
המוצר: Pink Plumeria
החברה: China Glaze
המחיר: תלוי איפה רוכשים. בארץ עולה 55 ש"ח, בחו"ל פחות.
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה
הלק החביב הזה יצא כחלק מקולקציית Summer Neons 2012.
Pink Plumeria הוא ורוד בהיר ומעט חיוור, ויש בו אפילו משהו טיפ-טיפה אפרסקי. הלק מכיל שימר דק ועדין שכמעט ולא רואים [גם בתמונות הוא בקושי נראה]. באופן מוזר דווקא השילוב בין כל המאפיינים האלה הופך אותו להיות סוג של ניאון-פרווה שמיועד בדיוק לבחורות כמוני.
הפורמולה שלו דלילה ולא אטומה לגמרי, וצריך לפחות שלוש שכבות בשביל אטימות מלאה. אני הסתפקתי בשתיים מטעמי עצלנות ועיקרון [לק יצטרך לרדת על ברכיו ולהתחנן לפני שאני אסכים למרוח ממנו שלוש שכבות].
בדומה ללקים אחרים של צ'יינה גם המברשת של הלק הזה דקה ומעט ארוכה, באופן אישי אהבתי את השילוב בין פורמולה דלילה לבין מברשת דקה.
העמידות שלו טובה, הוא החזיק עלי חמישה ימים כמו גדול [אתגר קשה בזמן האחרון עם כמויות הטקסטים שאני מקלידה בטירוף]. ההסרה שלו לא חלקה לגמרי, כן הייתי צריכה טיפה להתאמץ ולהשקיע בו קצת יותר תשומת לב.

לסיכום: עכשיו אני יכולה לסמן וי על טרנד הניאונים. בבוא היום כשמשטרת האופנה סופסוף תתפוס אותי, אולי אני אצליח לקבל איזו הפחתה קטנה בעונש או משהו בזכות זה.

ובגלל שאני חנונית, טרחתי וביררתי מה זה pink plumeria. מסתבר שזה פרח מגניב [עכשיו כשמישהו יאשים אתכן בשטחיות תוכלו לטעון שאתן בכלל לומדות בוטניקה ולא מחפשות דרכים חדשות להגדיל את המינוס].


הנה! לא סתם אמרתי שיש בו שימר! 
ושלא תחשבו ששכחתי את האג'נדה...

בתקופה האחרונה פרסמתי כמה פוסטים "כבדים" יותר שלא קשורים ישירות לנושא הבלוג. אני אוהבת מאוד לסקור מוצרים, אבל מדי פעם חשוב לי להכניס קצת דברים אחרים, קצת יותר אישיים. יש לי עוד כמה פוסטים כאלה בתכנון, אבל בזמן הקרוב אני מתכננת לחזור קצת לשגרה קלילה ולסקור את כמות המוצרים המטורפת שהצטברה לי בבלוג.
בין הפוסטים שמחכים לכן אני מתכננת גם כמה מדריכי איפור ולקים, וגם הגרלה ממש שווה [שלשם שינוי תשתלם גם לבן הזוג שלכן]. אני עדיין לא יכולה לפרסם פרטים, רק יכולה להגיד שיש למה לחכות :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...