יום שישי, 27 ביולי 2012

סקירה בלי אגו: מברשות של פרושופ [ועוד כמה דברים טובים]

יש כרגע רשימה דיי מטורפת של מוצרים שמחכים שאני אתן להם קצת תשומת לב בבלוג [מזל שהם מופרדים במגירות שונות, אחרת בטוח היה פורץ פה מרד... אתן יודעות, קלשונים, לפידים בוערים. כאלה]. בין כל המוצרים האלה נמצאות גם המברשות של פרושופ שהזמנתי לפני חצי שנה, ואיכשהו עד היום לא ממש התייחסתי אליהן.
כל המוצרים שיוצגו בפוסט הזה הם מליין המוצרים שמיוצר במיוחד לפרושופ, ונמכרים כמובן באתר.



אני אתחיל עם המברשות שפחות אהבתי.
המוצר: מברשות להנחת צלליות, Pro Light 63 ו- Pro Shadow Small 61
המחיר: 60 ש"ח למברשת
גילוי נאות: את מברשת מס' 63 קיבלתי לסקירה, את מברשת מס' 61 קניתי [היא הייתה במבצע בזמנו ולכן שילמתי עליה פחות מהמחיר המלא]
בעבר התייחסתי בקצרה למברשת מס' 63, שמיועדת להנחת צלליות ולטשטושים. בהמשך קניתי גם את מברשת מס' 61 שאמורה להיות קטנה יותר.

כמו שכתבתי כבר אז, אני לא רגילה לעבוד עם מברשות ברוחב כזה, ולקח לי הרבה זמן להתרגל אליהן. לטעמי האישי שתי המברשות גדולות מדי, ואני לא כ"כ הסתדרתי איתן. בנוסף הקצה שלהן דיי דוקרני והן לא כ"כ נעימות על העין [מס' 61 קצת יותר רכה ונוחה לעבודה].
רק בשביל שתקבלו פרופורציות לגבי הגודל, השוויתי אותן ל-239 של מאק [תסלחו לי על הגוון המוזר שלה, היא לפני החפיפה השבועית]


המוצר: מברשת אייליינר, Pro Liner Short 03
המחיר: 60 ש"ח [גם אותה קניתי בזמנו בהנחה]
אני לא כ"כ הסתדרתי עם המברשת הזו, ודיי התקשיתי ליצור איתה פס מדויק. לא עבדתי אף פעם עם מברשות מהסוג הזה, לכן אני לא בטוחה אם זו המברשת או שהסוג הזה של מברשות פשוט פחות מתאים לי, כי יותר נוח לי לעבוד עם מברשות קצרות וקשיחות יותר.



המוצר: מברשת שפתיים, Pro Square Lips 22
המחיר: 60 ש"ח [כן, גם את זו רכשתי בהנחה. כן, בהחלט יכול להיות שקצת עפתי על עצמי בהזמנה הזו]
אחרי שהתאכזבנו, הגיע הזמן לעבור למברשות המוצלחות בסדרה. מברשת מס' 22 היא מברשת שפתיים מלבנית ומעט קשיחה. אני אוהבת אותה בגלל שקל להשתמש איתה. היא מספיק דקה כדי שאפשר יהיה לעבוד עם הקצה ולשרטט את גבולות השפתיים, ולאחר מכן לצבוע אותם. הגודל שלה אידיאלי לדעתי.
גם היא מעט דוקרנית, אבל זה לא נוראי.


המוצר: מברשת סומק, Pro Blush 81
המחיר: 100 ש"ח [כן, אתן כבר יודעות... התלהבתי מהמבצע והזמנתי סטיפה של מברשות]
היו לי הרבה התלבטויות לפני שהזמנתי אותה בגלל שיש לה קוטר דיי גדול, ופחדתי שההזמנה הזו תסתיים בלחיים של ליצן [ואז זה היה מחייב אותי לקנות מייקאפ כהה בשני טונים ושפתון ורוד-ניאוני כדי להשלים את הלוק]. בסופו של דבר החלטתי לקחת סיכון, ואני מאוהבת במברשת הזו.
בתור התחלה, היא רכה בטירוף. כל כך רכה שכשקיבלתי אותה והראיתי לאמא שלי היא ביקשה שאני לא "אלכלך אותה עם איפור" כי היא כ"כ רכה וחמודה. מעבר לרכות שלה, קל מאוד לעבוד איתה ולשלוט על כמות החומר. הקצה שלה לא שטוח, אלא מדורג בצורה שמזכירה קצת קונוס [רואים את זה מצוין בתמונה באתר], בצורה כזו אפשר להעמיס סומק רק עם הקצה הגבוה, או רק עם אחד הצדדים. בגלל הרכות היא לא גורפת טונות של חומר, ובגלל הקוטר הגדול קל לטשטש איתה את הסומק. חוצמזה שגיליתי שהיא מאוד נוחה להנחה של פודרה, בגלל שהיא רחבה זה לוקח בדיוק שנייה וחצי לעבור על כל הפנים, ובגלל שהיא רכה לא מתקבל מראה כבד ומקומח. ראוי לציין שהמברשת הזו נמצאת אצלי בשימוש יומיומי והיא עברה כבר אי אילו חפיפות. היא לא תופסת ריח רע בזמן החפיפה, היא כמעט ולא משירה שערות, גם לא בחפיפות הראשונות, והיא שומרת על הצורה שלה יפה מאוד.
אומנם קניתי אותה בהנחה, אבל זו לחלוטין מברשת שהייתי משלמת עליה את המחיר המלא, לדעתי היא שווה כל שקל.



כדי שתקבלו מושג קצת יותר טוב לגבי הקוטר השוויתי אותה ל-187 של מאק [גם היא לפני החפיפה השבועית ולכן מעט מג'ויפת]

המוצר: ספוגית להנחת איפור, ProBlender
המחיר: 54 ש"ח לספוגית אחת
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה
את דרכי בעולם האיפור התחלתי בסדנה של מאק, ולכן למדתי להניח מייקאפ עם מברשת, ומאז נשארתי נאמנה לשיטה הזו ול- 187 המדהימה. כשקיבלתי את הספוגית הזו חשבתי שהיא חמודה [בגלל שהיא וורודה. וגם בגלל שאפשר ללחוץ עליה וזה רך. האינפנטיליות מרקיעה שחקים לפעמים], אבל לא ציפיתי ממנה ליותר מדי. בחוסר חשק החלטתי לנסות אותה, והופתעתי לטובה. קיבלתי טיפ להרטיב אותה לפני השימוש וזה אכן מה שעשיתי [לא ניסיתי אותה "על יבש"]. קודם כל הספוגית מאוד נעימה על הפנים, ובקיץ זה ממש מרענן [כבר ציינתי שזה וורוד, חמוד ולחיץ?]. התוצאה שמתקבלת על הפנים טבעית מאוד, משהו שלא הצלחתי להגיע איתו בעזרת מברשת.
כמו כל ספוגית, גם זו שותה דיי הרבה מייקאפ, וכשאני עובדת איתה אני צריכה להשתמש לפחות בכמות כפולה ממה שאני רגילה, לפעמים אפילו פי שלוש [זה החיסרון של עבודה עם ספוגיות באשר הן, חמודות או לא]. כרגע כל המייקאפים הנוזליים שלי נותנים כיסוי בינוני, ועם הספוגית הצלחתי לבנות איתם בעיקר כיסוי בינוני-נמוך, לכן בימים שאני רוצה כיסוי קצת יותר גבוה אני חוזרת למברשת. אין לי מושג מה תהיה התוצאה עם מייקאפים בעלי כיסוי גבוה.
מכיוון שספוגיות לא מחזיקות נצח אני בהחלט מתכוונת לרכוש עוד אחת או שתיים בעתיד. המחיר המלא דיי יקר, לכן אני ממליצה לחכות למבצעים.
בשביל סקירה מקיפה יותר והוראות הפעלה אני ממליצה לכן לקרוא את הפוסט של מיטל.


לסיכום: כמו לכל חברה, גם לפרושופ יש מוצרים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. באופן כללי האיכות של כל המברשות גבוהה, כולן עברו הרבה חפיפות ולא היו תופעות כמו נשירה מאסיבית של שערות או איבוד הצורה בזמן הייבוש. באופן אישי אני אוהבת מאוד את מברשת הסומק ואת הספוגית, אני חושבת שהם מוצרים מנצחים.

מבצעים, הגרלות ושאר דברים טובים
בד"כ אני לא מעדכנת לגבי הנושאים האלה בבלוג, אבל לאחרונה יש כ"כ הרבה מבצעים והגרלות שוות בכל רחבי הרשת, חבל שתפספסו.
אני אתחיל עם פרושופ- יש מבצע של ניקוי מדפים, עד 70% הנחה על חלק מהמוצרים. תיכנסו לפינת המציאות, יש שם דברים שווים [אני ממליצה במיוחד על הספוגיות, התיקים של ענבר גור אריה וצלליות האבקה]
איל מקיאג' עורכים הגרלה של מלא פרסים שווים בין נרשמות [קיימות וחדשות] לניוזלטר שלהם, אם אתן עדיין לא רשומות צריך להירשם. למיטב ידיעתי ההגרלה תימשך עוד כשבועיים.
בעמוד הפייסבוק של ג'ייד יש פעילות חמודה- בונים תמונת קאבר לטיימליין ואפשר לזכות בחופשה זוגית. אם אני לא טועה, הפעילות נמשכת עד ה-11.8.
הבלוג של מרינה, יש יופי בכולנו, חוגג שנה עם הגרלה מטורפת לגמרי [יש עוד כשבועיים, כדאי להירשם].
בבלוג של שרון לוסטיג יש GiveAway של סט מברשות בסיסי של חברת אנטונים- ההרשמה עד ה-31.7.
All My Hobbies מגרילה בושם של דיזל, ההגרלה עד ה-30.7.
ואצל שקר החן והבל היופי אפשר להגריל מקדם הגנה של ביודרמה, ההגרלה תסתיים ב-30.7.

אני מקווה שהצלחתי לכסות את כל ההגרלות והמבצעים השווים שרצים כרגע, אם יש עוד דברים טובים ששכחתי- אתן מוזמנות להוסיף בתגובות [וגם אם לא שכחתי שומדבר אתן מוזמנות להגיב. כל פעם כשגולשת מגיבה, בלוגרית מרגישה ממש טוב עם עצמה]

יום ראשון, 22 ביולי 2012

גם לירוקים יש פעם ראשונה

עם כל האהבה שלי לצלליות ירוקות וכחולות, כשזה מגיע ללקים אני מעדיפה את סקלת הוורוד-אדום-סגול. לעיתים נדירות אני מתלהבת מלק ירוק, ולעיתים עוד יותר נדירות זו התלהבות שאני רוצה לממש. לק טורקיז-מאט של גולדן רוז הוא אחד מהמקרים הנדירים האלה. לפני כמה שבועות ראיתי סווטצ' שלו בפורום לקים, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון [נתעלם לרגע מזה שלקח לי הרבה זמן לממש אותה, בגלל שזה סיוט למצוא לקים של גולדן רוז].


המוצר: לק מס' 105 בסדרת Matte Velvet
החברה: Golden Rose
המחיר: אאל"ט כ-20 ש"ח, תלוי איפה קונים
           
105 הוא לק טורקיזי שימרי, מה שהופך את הגימור המאט למיוחד יותר [לדעתי הוא יותר suede מאשר מאט].
כמו שאר הלקים של גולדן רוז יש לו ידית ארוכה [עדיין לא הצלחתי להחליט אם זה נוח או לא] ומברשת יחסית עבה שאני אוהבת.
הפורמולה של הלק סמיכה ונוחה מאוד למריחה. מעצם היותו מאט היבוש שלו מהיר, אבל קצת פחות מהיר ממאטים אחרים שניסיתי. אפשר להסתפק בשכבה אחת עבה או בשתיים קצת יותר דקות.
העמידות שלו הפתיעה אותי מאוד. בגלל שאני מקלידה המון בתקופה האחרונה רוב הלקים מתחילים לסגת בקצוות כבר אחרי יום או יומיים, ה-105 התחיל לסגת רק אחרי שלושה ימים, ורק אחרי 5 ימים זה כבר הפך להיות לא כ"כ אסתטי. ביום השישי התחילו קצת קילופים בכמה מקומות והייתי חייבת להחליף. יפה מאוד בהתחשב בעובדה שמאטים בד"כ לא הכי עמידים, וגם בהתחשב בעובדה שאין עליו טופ.
כמו כל מאט גם הגימור המחוספס שלו קצת מתחיל להישחק, אבל זה לא מאוד בולט [באופן אישי אני חושבת שזה לק שיראה מצוין גם עם גימור מבריק].
חששתי שההסרה תהיה קשה ותשאיר ציפורניים ועור עם כתמים ירוקים, אבל ההסרה הייתה חלקה ונקייה.

לסיכום: לק מצוין מבחינת איכות. בלי ספק אחד הלקים הכי מיוחדים באוסף שלי כרגע.
לצערי המצלמה הישנה שלי עשתה לי את המוות לכן יש מעט תמונות שלו, והן לא משקפות לגמרי את הייחוד שלו.







הפעם לא שכחתי את האג'נדה ;)
[אם אין לכן עדיין כרטיס אדי, יש עמדת החתמה בצד שמאל של הבלוג]


תגובות, דעות ותאוריות קונספירציה יתקבלו בברכה. שבוע טוב

יום שלישי, 17 ביולי 2012

שאני אשפשף?! חלק ג'

אחרי ששרדנו בגבורה שני שלבים חשובים בניקוי העור [סבון פנים ומי פנים] הגיע הזמן לשלב השלישי- ניקוי של איפור העיניים. מוצרי איפור טובים בנויים כדי להחזיק על העור שלנו לאורך שעות, ועם ההתפתחות של הטכנולוגיה יש היום מוצרים עמידים שמתיימרים להחזיק 24 שעות. הבעיה היא שלא מומלץ להיות עם איפור במשך תקופות כל כך ארוכות, מכיוון שבלילה העור שלנו מבצע פעולות התחדשות והאיפור רק מקשה עליו. בנוסף, במהלך היום האיפור מהווה חיץ בין העור שלנו לבין הזיהום שיש באוויר, ומגיע הרגע שבו צריך להוריד את השכבה הזו שהופכת להיות דיי מלוכלכת.
אני יודעת, השלב הזה יכול להיות מבאס במיוחד, בעיקר אחרי יום ארוך או אחרי לילה רווי בירה [או אחרי יום ארוך שמסתיים בלילה רווי בבירה]. אבל כבר הגעתן עד כאן, תשקיעו עוד 5 דק' בהסרה של האיפור, ותחסכו מעצמכן אח"כ שלל תופעות לוואי כמו גירוי, אדמומיות, פצעונים ואפילו דלקות [בעתיד אתן תודו לעצמכן כשתסבלו פחות מקמטים].

מכיוון שתהליך הסרת איפור העיניים יכול להיות דיי סיוטי בפני עצמו חשוב למצוא מוצר ניקוי טוב שיעשה בשבילכן את העבודה. בסה"כ מסיר איפור טוב צריך להיות מסוגל להסיר את איפור העיניים שלכן תוך דקות בודדות, בעדינות ובלי מלחמות מיותרות. אם אתן צריכות לשפשף את העפעפיים באלימות תוך כדי תלישת ריסים סימן שאתן צריכות להחליף מסיר איפור.
יש בשוק כל מיני סוגים של מסירי איפור שמגיעים בצורות שונות, לא משנה במה תבחרו, העיקר שהמוצר יעשה את העבודה בצורה יעילה.

באופן אישי אני מעדיפה להשמש במסיר איפור דו פאזי, מבין מגוון של מוצרים שניסיתי ראיתי שזו השיטה שהכי מתאימה לי. מסיר איפור דו פאזי מכיל בבקבוק אחד שני נוזלים- אחד שמבוסס על מים ואחד שמבוסס על שמן. לפני השימוש חובה לנער את הבקבוק ורק אז לטפטף מעט מהמסיר על צמר גפן. מומלץ להצמיד את הפד לעפעף סגור למשך כמה שניות כדי לתת למסיר לפרק את האיפור, ורק אז לנגב את האיפור בתנועות עדינות. חשוב לחזור על התהליך עד שהעפעף נקי לגמרי, ואם יש צורך להחליף פד ולטפטף עוד מהמסיר [כמובן לנער קודם]. בשביל להסיר שאריות של תיחום תחתון ועליון אני אוהבת להשתמש גם בצמרוני אוזניים שאני טובלת במסיר הדו פאזי, ואז עוברת איתם בצורה נקודתית יותר כדי להסיר את השאריות.

כרגע אני משתמשת בשני מסירים דו פאזיים- של לייף ושל גרנייה.
במשך תקופה ארוכה מאוד השתמשתי רק במסיר של לייף ונשבעתי לו אמונים. אחרי שקראתי את הפוסט הזה של גלי [שגם נותן אחלה טיפים בסוף] הסתקרנתי והחלטתי לנסות את המסיר של גארנייה ואחרי כמה נסיונות והשוואות גיליתי ששני המסירים האלה דומים מאוד, ולכן אני אתייחס לשניהם ביחד.

המוצר: מסיר איפור לעיניים לכל סוגי העור
החברה: Life [מיוצר ע"י קרליין וזהה לו מבחינת פורמולה. ממליצה לקנות בהתאם למבצעים]
המחיר: מחיר מלא כ-60 ש"ח, בפועל נמכר לרוב במבצעים של כ-20 ש"ח.
 
 
המוצר: Essentials מסיר איפור עמיד במים, 2 ב-1
החברה: Garnier
המחיר: מחיר מלא כ-50 ש"ח, בפועל רכשתי במחיר מבצע של 20 ש"ח.
 

 
המטרה של שני המסירים היא להתמודד עם איפור, כולל איפור עמיד. שניהם עושים את זה בצורה טובה מאוד, הם הצליחו להתמודד בהצלחה אפילו עם האייליינרים העמידים של ג'ייד [שהם סיוט מבחינת הסרה]. כדי להיות בטוחה ביעילות עשיתי את "מבחן החצי"- במקביל הסרתי את האיפור מכל עין בעזרת מסיר אחר, ביצעתי בדיוק את אותן הפעולות וקצב ההסרה היה כמעט זהה לחלוטין, בהבדלים מינוריים לכאן או לכאן.
בסה"כ העבודה איתם דיי מהירה, ותוך דק' ספורות העפעף נשאר נקי לחלוטין. כמובן שמוצרים עמידים במיוחד דורשים קצת יותר עבודה.
שני המוצרים משאירים על העפעף תחושה של שומניות, באופן אישי אני כבר כ"כ רגילה לזה ואני בכלל לא שמה לב. בכל מקרה השומניות הזו נספגת/מתאדה, ואם זה מפריע לכן אפשר לספוג את השאריות בעזרת טישו [אבל לא חובה, זה לא מסוכן].
עם שני המסירים ניתן להסיר ביעילות גם איפור שפתיים.

יש מספר הבדלים בין שני המסירים:
המסיר של גארנייה מכיל 200 מ"ל לעומת המסיר של לייף שמכיל רק 150 מ"ל [במבצע המחיר שלהם זהה].
עיצוב האריזה שונה, פתח הבקבוק של לייף רחב יותר לעומת זה של גארנייה, באופן אישי אני מעדיפה את הפתח הרחב יותר.
על המסיר של לייף מצוין שהמוצר לא נוסה על בע"ח, מה שלא מצוין על המסיר של גארנייה.
ההרגשה על העור מעט שונה, המסיר של גארנייה מעט יותר מימי, באופן אישי אני אוהבת יותר את ההרגשה שלו.

לסיכום: האם אקנה את אחד המוצרים האלה שוב? בוודאי. אומנם לא האמנתי שיש מוצר שיצליח לתת פייט למסיר של לייף/קרליין, אבל אני מרוצה מהמסיר של גארנייה, וככל הנראה שארכוש אותו שוב רק בגלל שאני יותר אוהבת את ההרגשה שלו על העור.

חשוב לי לציין שכמו כל מוצר, גם מסירי איפור משפיעים בצורה קצת שונה על כל אחת, ובהחלט יכול להיות שהמוצרים האלה לא יהיו מספיק טובים בשבילכן. אני יודעת שיש כאלה שלא אוהבות את תחושת השומניות שנשארת, או שהמסירים האלה גורמים לרגישות. אל תתייאשו, יש בשוק מגוון רחב של מוצרים ואין סיבה שהסרה של איפור תהיה מלחמת התשה.

יום שבת, 14 ביולי 2012

שאני אשפשף?! חלק ב'

Previously on.... מי הזיז את הפצירה שלי?!
בפוסט הקודם דיברתי באופן כללי על חשיבות הטיפוח ועל החשיבות של ניקוי העור, והצגתי שני סבוני פנים.

השלב הבא אחרי ניקוי הפנים בעזרת סבון פנים הוא שימוש במי פנים. אומנם סבון פנים אמור להסיר את רוב הלכלוך, אבל עדיין נשארות שאריות וכאן נכנס התפקיד של מי הפנים- להשלים את פעולת הניקוי ולעזור לאזן את העור.
בתור מי פנים אני משתמשת כרגע בביודרמה המהולל.

המוצר: Sensibio H2O
החברה: Bioderma
המחיר: 130 ש"ח ל-250 מ"ל
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה מהחברה

 

לפי התיאור של החברה המוצר מוגדר בתור "תכשיר לניקוי פנים ולהסרת איפור". יש לביודרמה מספר תכשירי ניקוי, המוצר הספציפי הזה מיועד לעור רגיש. בנוסף, בחברה טוענים שניתן לדלג על שלב השטיפה עם מים וסבון ולהשתמש רק בתכשיר הזה, באופן אישי אני לא מרגישה שזה מספיק לי ולכן אני משתמשת בביודרמה נטו בתור מי פנים, לאחר שטיפה עם סבון.
[לחיצה על התמונות תגדיל אותן]
   
היתרונות:
המטרה העיקרית של המוצר היא לנקות את הפנים, והוא אכן עושה את זה בצורה מדהימה. כשניסיתי אותו בפעמים הראשונות חשבתי שאולי אני מדמיינת או סתם מתלהבת ממוצר חדש, ולכן החלטתי לעשות את "מבחן החצי". מה זה אומר? לאחר ניקוי עם סבון פנים לקחתי פד צמר גפן, ועל חצי ממנו טפטפתי מעט מהביודרמה ועל החצי השני מעט מי פנים של לוריאל. ניקיתי צד אחד של הפנים עם הביודרמה וצד שני עם המוצר של לוריאל [לצערי העפתי את הבקבוק של לוריאל ככה שאני לא יודעת לתת יותר פרטים על המוצר הספציפי]. חזרתי על המבחן הזה במשך כמה ימים, וראיתי הבדל ממש גדול, הביודרמה פשוט הסיר כמויות לכלוך גדולות יותר. כדי להראות לכן את ההבדלים צילמתי את אחד מהפדים- בצד ימין רואים את התוצאה עם הביודרמה ובצד שמאל את התוצאה עם מי הפנים של לוריאל:
[לשם הבהרה: לא עשיתי שום דבר כדי להטות את התוצאה לטובת הביודרמה. עריכת התמונה כללה רק חיתוך של הרקע, הקטנה ומעט הבהרה של כל התמונה כדי שתהיה ברורה יותר]

הנוזל עצמו הוא שקוף ונעים, יש לו ריח עדין ואהבתי את ההרגשה שלו על העור. מה שכן, אחרי הניקוי העור נשאר רטוב ומומלץ לייבש אותו בטפיחות עדינות עם צמר גפן יבש/ טישו.
הפיה של הבקבוק בגודל טוב שמאפשרת לשלוט על כמות החומר שרוצים להוציא וגם הסגירה שלו אטומה ויציבה.
הוא מתמודד יפה מאוד עם מייקאפים ומצליח להסיר אותם בצורה מלאה. באופן אישי אני שונאת להסיר מייקאפ רק בעזרת מי פנים/ תחליב ניקוי בגלל שזה דורש יחסית הרבה זמן ובערך שדה כותנה שלם. בכל מקרה אם זה הקטע שלכן, חשוב לוודא שכשעוברים על הפנים הפד נשאר נקי לגמרי.
בגלל שמותר להשתמש ב-sensibio גם באזור העיניים בבוקר אני אוהבת לעבור גם עליהן.

החסרונות:
בתיאור של המוצר כתוב שהוא גם מסיר איפור- הוא מתמודד יפה עם מייקאפ אבל לא הזיז בכלל לאיפור העיניים שלי. ממש לא מוצר שיגרום לי לוותר על הדו פאזי האהוב [עוד על זה- בפרק הבא].
ה-sensibio מיועד לטפל בעור רגיש ולהפחית את הרגישות והאדמומיות. לצערי לא ראיתי על עצמי שינוי מהותי בנושא הזה. יכול להיות שזה בגלל שהעור שלי ממילא מאוזן והביודרמה פשוט שומר על האיזון וגם יכול להיות שלא, קשה לי לקבוע.
אם אתן מתכוונות להסיר איתו איפור שפתיים- אני ממש ממליצה אח"כ לשטוף את השפתיים טוב במים מכיוון שיש לביודרמה טעם מר ומזעזע [חוויתי על בשרי (או על לשוני). ממש לא מומלץ]
הסוגיה הכי כבדה כאן היא המחיר. ממש לא מדובר במוצר זול, והמחיר שלו בארץ גבוה מאוד, באיביי הוא נמכר בערך בחצי מחיר. גובה המחירים בארץ ממש לא חדש לי, אבל זה מתסכל אותי כל פעם מחדש.
לא ראיתי שום התייחסות בנוגע לאי ביצוע ניסויים בבעלי חיים.

לסיכום:
המוצר הזה היה אהבה ממבט ראשון, שני ושלישי. יכולות הניקוי שלו מדהימות, לפעמים אני בשוק מכמות הלכלוך שהוא מוציא. על פניו נראה שיש לו חסרונות דיי בולטים ומשמעותיים, אבל בת'כלס אני לא כ"כ מתרגשת מהבטחות בנוגע לעור רגיש ולאדמומיות, למיטב ידיעתי הפיתרון היעיל היחידי לאדמומיות הוא פיתרון טיפולי אגרסיבי ויקר, שאפשר לקבל רק דרך רופאי עור וקוסמטיקאיות רפואיות.
ולשאת מיליון הדולר- האם אקנה את המוצר? בהחלט כן. יש לביודרמה מגוון של מוצרים לסוגי עור שונים, והחלטתי לקנות את ה-Sebium H2O, שהוא המוצר המקביל לעור שמן. כבר השתמשתי בו מספר פעמים ובהחלט יש הבדלים מסוימים, אבל הוא דיי טרי אצלי ואני עדיין לא מוכנה להעביר עליו ביקורת מקיפה [אבל גם זה יגיע].

תודה ששרדתן עד כאן, מי האמין שאפשר לכתוב כ"כ הרבה על מוצר ניקוי לפנים?
בפוסט הבא אני אתייחס למסירי איפור דו פאזיים, שמיועדים להסרה של איפור עיניים.

שאלות, תהיות, התלבטויות וסתם מילים טובות יתקבלו בברכה. שבת שלום :)

יום שישי, 6 ביולי 2012

שאני אשפשף?! חלק א'

כיף מאוד להתחדש במוצרי איפור, אבל לצד ההשקעה בצלליות מדהימות ומייקאפ שיושב בול חשוב להשקיע גם בשלבי הטיפוח.
שגרת טיפוח בסיסית צריכה לכלול, בגדול, שלב של ניקוי העור ושלב של החזרת הלחות. כמובן שכל אחת צריכה להתאים לעצמה את השגרה שלה בהתאם לגיל, סוג העור וכו'. שגרת טיפוח לא נכונה מחמירה את המצב של העור שלנו ויכולה לגרום לאדמומיות, גירויים, הופעה של פצעונים ובעתיד גם לקמטים.
בפוסטים הקרובים אני אתמקד רק בשלב הניקוי של העור, אני אפרט על המוצרים בהם אני משתמשת ואשתדל לתת גם כמה טיפים תוך כדי. בעתיד אני אתייחס גם לקרמים ומסכות.חשוב להקפיד ולנקות את עור הפנים פעמיים ביום- בבוקר ובערב.
בערב- כדי להסיר את שאריות האיפור והלכלוך שצברנו במהלך היום.
בבוקר- במהלך הלילה העור שלנו פעיל ומפריש כל מיני חומרים שצריך לנקות. מי שיש לה עור שומני בטח מכירה את התופעה, בעיקר בקיץ, שמתועררים עם פנים מבריקות והצטברות של שומניות בכל מיני אזורים בפנים.
יש כל מיני תפיסות שגויות על כך שמי שיש לה עור שומני צריכה לנקות אותו עם חומרים אגרסיביים ובתדירות גבוהה, ומנגד מי שיש לה עור יבש לא צריכה להשתמש בסבון כדי לא להחמיר את המצב של היובש. בכל מצב חשוב לנקות את העור, פשוט צריך למצוא את המוצרים שמתאימים לנו. אסור לייבש את העור מחד וגם אסור להזניח אותו. מוצר טוב צריך להיטיב עם העור ולשפר את המצב שלו, ואם אתן לא בטוחות מה מתאים לכן כדאי לדעתי להתייעץ עם קוסמטיקאית.
מוצרי הניקוי צריכים להיות מותאים לסוג העור, הגיל ובהתאם למצב של העור שלנו [למשל אקנה, סבוריאה וכו'].
יש לי עור שמן ובד"כ בחורף יש לי התפרצות של סבוריאה, לכן אני משתדלת למצוא תכשירים שיעזרו לאזן את העור אבל לא יהיו אגרסיביים מאוד ולא יגרו את הסבוריאה עוד יותר.

כרגע אני משתמשת במקביל בשני מוצרים, אחד של הולילנד והשני של ד"ר עור.
[* לחיצה על התמונות תגדיל אותן]
המוצר: ProBiotic 3 in 1
החברה: Holy Land Cosmetics
המחיר: תלוי איפה רוכשים, בגדול נע סביב ה-90 ש"ח ל-150 מ"ל
לפי האריזה המוצר מתאים לכל סוגי העור, והוא אמור לשלב 3 מוצרים: סבון פנים, תחליב ומי פנים, וכן להסיר איפור גם מהפנים וגם מהעיניים. בפועל אני משתמשת בו רק בתור סבון פנים, ואחריו עובדת עם מי פנים ומסירי איפור בנפרד.
היתרונות:
המוצר מגיע בבקבוק עם משאבה נוחה מאוד שמאפשרת לשלוט בצורה טובה מאוד על כמות החומר שמוציאים, ומונעת בזבוז של חומר מיותר. בנוסף הבקבוק שקוף ואפשר בקלות לראות כמה חומר נשאר.

הסבון מבושם עם ריח עדין מאוד ונעים, אני אהבתי.
ההרגשה שלו על העור נעימה, הוא לא אגרסיבי אבל מצליח לנקות את העור בצורה טובה. הוא לא מייבש את העור ולא היו לי בעיות עם הסבוריאה, להיפך.
הסבון מיועד גם להסרה של איפור עיניים, ואפשר בהחלט להניח אותו על העפעפיים ולסבן בעדינות [כמובן בעיניים סגורות]. היא לא שורף ונעים מאוד על העור.
על האריזה מצוין שהמוצר לא נוסה על בעלי חיים.

החסרונות:

קודם כל המחיר הגבוה. לטעמי כ-90 שקלים למוצר ניקוי שנגמר תוך חודשים ספורים זה יקר, בעיקר כשהייתי רגילה לכל מיני מוצרי דראגסטור פשוטים שעולים חצי.
הפרוביוטיק מתיימר להיות גם מסיר איפור, בפועל הוא מצליח בזה בצורה חלקית בלבד, חלק מהמייקאפ נשאר על הפנים ורוב הצלליות, המסקרה והאייליינרים גם כן נשארים. מה שכן, הוא מצליח קצת "לרכך" את איפור העיניים ומקל מאוד על ההסרה אח"כ. אבל בתור מסיר איפור בפני עצמו הוא לא מספיק.

המוצר: אל סבון Alpha Clean Skin 
החברה: ד"ר עור
המחיר: 70 ש"ח ל-150 מ"ל
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה
 לפי התיאור על האריזה מדובר באל סבון מאזן שמיועד לעור מעורב עד שמן שנוטה לברק מוגבר ואדמומיות. הסבון מכיל חומצה לקטית שמסייעת לטיהור ולחידוש, וטריקלוזן שמסייע בניקוי ובהפחתת אדמומיות.
היתרונות:
קודם כל הסבון עושה את שלו ובהחלט מנקה את העור בצורה טובה מאוד. בניגוד לפרוביוטיק, הוא מתמודד יפה מאוד עם מייקאפ ומצליח להסיר את רובו.
כל עוד העור רטוב יש הרגשה טיפה שמנונית, בהתחלה זה מרגיש מוזר כאילו שנשאר עוד סבון על העור, אחרי כמה שימושים הבנתי שזה פשוט ככה וזה נעים לי. גם הסבון הזה לא מייבש לי את העור. קיבלתי אותו להתנסות אחרי שהסבוריאה שלי נכנסה לתרדמת הקיץ שלה אז אני לא יודעת איך היא תגיב.
מבחינת מחיר הוא סביר יותר מאשר הפרוביוטיק [אגב, למיטב ידיעתי יש הנחה של 20% על המוצרים של ד"ר עור עד ל-11.7, לא יודעת אם זה כולל גם את האלפא קלין].
לפי האריזה המוצר לא נוסה על בעלי חיים.
החסרונות:הסבון מגיע בשפופרת עם פקק לא נוח ולפעמים אני ממש צריכה להיאבק איתו כדי שיפתח. בנוסף יש לפקק פתח דיי רחב וקשה לשלוט על כמות החומר שיוצאת.
יש לו ריח חזק מאוד ולדעתי ממש לא נעים, ריח שאני אפילו לא יודעת להגדיר.
בניגוד לפרוביוטיק אסור להשתמש בו באזור העיניים ולכן אי אפשר להנות מהיכולת שלו להסיר איפור גם באזור הזה.
לא ראיתי השפעה מיוחדת על האדמומיות, בניגוד למה שמובטח.





לסיכום:
בדרך כלל בשלב הזה אני כבר יודעת להחליט אם אני אקנה את המוצר שוב או לא, אבל הפעם אני באמת ובתמים לא יודעת. אני אוהבת את שני המוצרים, אבל לכל אחד מהם יש חיסרון בולט. כרגע אני משתמשת בשניהם במקביל, בעתיד אני אחליט אם לקנות אחד מהם או לנסות משהו אחר לגמרי, וכמובן שאני עוד אעדכן.

שאני אשפשף?! חלק ב' - מי פנים

שאני אשפשף?! חלק ג' - הסרת איפור עיניים
** עדכון קצרצר- בשבועיים האחרונים הבלוג שלי הפך להיות פח אשפה של כל מיני טרולים ושל אנשי שיווק שהחליטו לנצל את מערכת התגובות. בלית ברירה שיניתי את ההגדרות כך שתגובות יפורסמו רק אחרי אישור שלי. אני לא מתה על הרעיון, אבל כרגע אין לי ברירה אחרת. חשוב לי שתדעו שאני מעריכה את התגובות שלכן וזה לא נועד כדי להעניש אתכן או כל דבר כזה.

שבת שלום

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...