יום שבת, 29 בדצמבר 2012

במחשבה שנייה...



בחודשים האחרונים מאז שהתחלתי ללמוד סדר היום שלי השתנה בצורה קיצונית, ובהתאם גם ההעדפות שלי בכל מה שקשור לאיפור וטיפוח. פתאום נזכרתי שכבר הרבה מאוד זמן לא חזרתי אחורה כדי לבדוק מה דעתי על מוצרים שסקרתי בעבר...
אומנם עברו בקושי חודשיים מאז שפרסמתי את הסקירה על האייליינרים של ג'ייד ושל מייבלין, אבל בחודש האחרון הלחץ בלימודים עלה בערך 5 מדרגות.... וככל שהלחץ עולה, ככה שעות השינה שלי מתפוגגות להן, ואת מעט הזמן שיש לי בבוקר אני מקדישה בעיקר לאיפור בסיסי וכמעט ואין לי זמן להשקיע באייליינר. מדי פעם אני משתמשת בג'ל-ליינר החום של מייבלין לטובת תיחום תחתון. אני עדיין אוהבת את שני סוגי האייליינר האלה, אבל בקושי מצליחה לשלב אותם בגלל קוצר זמן, ואת האייליינר הכחול של ג'ייד מסרתי לחברה כי ראיתי שהוא ממש לא מתאים לסגנון האיפור הסולידי שלי כרגע.

מבין ארבעת הסמקים של קרליין, שני הוורודים נמצאים אצלי בשימוש כמעט יומיומי. את מס' 08- Ginger Honey מסרתי לחברה, ומס' 07, ה-Natural Blush משמש אותי לעיתים נדירות להצללות.
השפתון האוניברסלי של לוריאל נזנח לאנחות, והוא שוכב במגירה ומעלה אבק, פחות או יותר. באופן כללי קצת זנחתי מוצרי שפתיים לאחרונה, אבל בפעמים הנדירות שבהן אני כן מורחת שפתון אני מעדיפה דווקא גוונים דרמטיים יותר [לא שכחתי שאני חייבת לכן פוסט...]

כשכתבתי את הפוסט על הקולור אינפאליבל של לוריאל, עשיתי לעצמי חשק לקנות עוד כמה צלליות... מאז נרכשו עוד שתיים, ולעומת זאת זנחתי את הצללית הסגולה והצללית התכלת. לדעתי הצללית הסגולה הכי פחות מוצלחת בסדרה הזו, היא הכי פחות פיגמנטית והגוון שלה מתקבל מוזר על העור.
לצערי הרב מאוד, קרם הלחות לקרקפת של קמדיס הפך להיות לחברי הטוב ביותר. כשכתבתי עליו סיפרתי שאני משמשת בו מדי פעם בגלל התפרצות סבוריאה נקודתית. השנה, השילוב בין החורף המציק לבין הלחץ בלימודים גרם להתפרצות סבוריאה היסטרית ומציקה במיוחד [גם לזה אני עוד אתייחס בהרחבה באחד הפוסטים הבאים, כולל סקירה של מוצרים חדשים]. אני עדיין חושבת שהשימוש בקרם הלחות לא נוח, אבל הוא עושה את העבודה שלו ואם אני לא רוצה לאבד את שפיותי, אני חייבת להשתמש בו על בסיס יומיומי.
מבין המברשות של פרושופ שיש ברשותי, מברשת הסומק נמצאת בשימוש יומיומי ואני אוהבת אותה מאוד. אני כמעט ולא משתמשת במברשת השפתיים, מאחר ואני כמעט ולא משקיעה באיפור השפתיים כרגע. גם את הספוגית להנחת המייקאפ קצת זנחתי, השימוש בה טיפה מורכב בשבילי בבוקר [לגשת למקלחת כדי להרטיב אותה, ואח"כ להקפיד לשטוף אותה... פחות נוח כשהלו"ז צפוף].

ועכשיו לקצת טיפוח...
בזמנו כתבתי סקירה על הביודרמה הוורודה שמיועדת לעור רגיש, וציינתי שרכשתי את הירוקה שמיועדת לעור שמן. אני משמשת בה מאז, ולא ראיתי הבדל מיוחד בין שני הסוגים. שניהם מצליחים לנקות את העור בצורה טובה ולשמור עליו מאוזן. אין לי העדפה מיוחדת למי מהם.
בכל מה שקשור למסירי איפור דו פאזיים, בזמנו נשבעתי אמונים למסיר של גרנייה. מאז קיבלתי את המסיר הדו פאזי של קליניק להתנסות והתאהבתי בו. הוא מצליח להסיר את האיפור בצורה טובה מאוד, גם איפור עמיד ומעצבן. החיסרון הגדול שלו הוא כמובן המחיר [פי 6 בערך מהמסירים של גרנייה ולייף]. אני עוד אכתוב עליו בהרחבה, ועד אז אתלבט אם הפער במחיר באמת שווה את זה.
יש לי נטייה לזנוח מוצרי טיפוח, והנחתי שגם את משחת הלנולין אני אזנח בשלב מסוים. באופן מפתיע אני עדיין משתמשת בה באופן כמעט יומיומי.. אני עדיין מורחת אותה רק בלילה לפני השינה בגלל שלוקח לה כמה שעות טובות להיספג. במהלך החורף שעבר היא הצילה אותי במקרים של יובש קיצוני בידיים, וגיליתי שהיא טובה גם למקרים של הצטננות קשה, כשהאזור סביב האף אדום ומתקלף.
ולמקרה שתהיתן... אני וגלוסיבוקס לא השלמנו מאז אפריל. למי שלא זוכרת, לאורך כל התקופה שהייתי מנויה היו לי השגות על ההתנהלות ובחירת המוצרים, אבל הקופסא של מאי הייתה הקש ששבר את גב הגמל. שלחתי מייל תלונה מפורט לחברה, ועד היום אני מחכה לתשובה [שכנראה לא תגיע לעולם]. דווקא הקופסא של דצמבר [זהירות, ספוילר!] גרמה לי קצת להצטער שאני לא מנויה, כי יש שם כמה מוצרים שהייתי שמחה לנסות. ובכל זאת, אני לא מתכוונת לחזור. העלות של המנוי כבדה לי מדי כרגע, הבעיות העיקריות סביב השירות לא השתנו באופן מהותי, ובזכות הבלוג אני זוכה להתנסות במגוון של מוצרים, והאמת היא שאני מרגישה דיי מוצפת בזמן האחרון. השירות של גלאם-גורו אמור להיות מושק מתישהו בזמן הקרוב, וכנראה שגם אליהם אני לא אצטרף, לפחות לא בשלב הראשון.

למקרה שתהיתן #2: לא התייחסתי בכלל ללקים בגלל שהפורמולה של הלק לא משתנה מהותית, ולעומת זאת החשק שלי משתנה כל הזמן.

מדי פעם אני מקבלת פידבקים מקוראות שרכשו מוצר כזה או אחר בעקבות סקירה שלי. אני אשמח לנצל את ההזדמנות ולשמוע מכן אם היה משהו שרכשתן בעקבות סקירה שלי והייתן מרוצות או להיפך- קניתן והתאכזבתן [זה לא חייב להיות רק מהמוצרים שהתייחסתי אליהן, אלא בכלל...]

יום שישי, 14 בדצמבר 2012

לק עם אג'נדה- התור שלכן

לכבוד שנתיים לבלוג החלטתי להרחיב את פרוייקט לק עם אג'נדה, ולאפשר לכל מי שרוצה לקחת בו חלק. קיבלתי לא מעט פניות מבחורות שרוצות להשתתף בפרויקט, וקיבלתי גם תמונות מקסימות.
לצד ההיענות אני יודעת שהפרויקט הזה גורם גם לתהיות. אין ספק שהחיבור בין בלוג איפור לבין נושא רפואי כבד הוא לא בדיוק חיבור טבעי. חלקכן בוודאי יודעות שאני רוצה ללמוד רפואה, והנושא של הצלת חיים קרוב לליבי וחשוב לי. לצערי בגלל חוסר זמן אין לי אפשרות להתנדב בצורה יותר רצינית כמו שעשיתי פעם, ומנגד הבלוג זוכה להרבה צפיות. לכן החלטתי להשתמש בבלוג כדי לקדם מטרה שחשובה לי, ולעשות את זה בצורה צבעונית וכייפית.
לאורך הדרך אני מקבלת כל מיני שאלות לגבי חתימה על כרטיס תרומת איברים, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לענות בקצרה על כמה מהשאלות הכי נפוצות:
1. "אמרו לי שאני לא יכולה לחתום על הכרטיס בגלל המצב הבריאותי שלי"- זה לא נכון. כל אחד מעל גיל 17 יכול לחתום על כרטיס תרומת איברים. טופס ההצטרפות בסיסי ביותר ולא דורש הצהרת בריאות, מאחר וממילא "ברגע האמת" עורכים מגוון של בדיקות רפואיות כדי לוודא התאמה.
2. "אם אני אחתום על כרטיס לרופאים לא יהיה אינטרס לטפל בי, יעדיפו להשתיל את האיברים שלי וזהו"- ממש לא נכון. תרומת איברים מתבצעת רק במצב קיצוני שנקרא מוות מוחי נשימתי- כלומר, המוח מת ולא ניתן יותר להחזיר את המטופל לחיים בשום מצב [אל תתבלבלו עם מצב של חוסר הכרה, קומה או "צמח"]. יש קריטריונים מאוד ברורים מתי קובעים מוות מוחי, ושני רופאים מוסמכים צריכים לערוך בדיקות ולהגיע לקביעה הזו. לכל רופא יש אינטרס לעשות את המקסימום בשביל המטופלים שלו, ובכל מקרה מי שקובע אם יושתלו איברים היא וועדה חיצונית- ככה לא יופעל לחץ על הרופאים המטפלים. עד היום לא היה מקרה אחד שבו מיהרו לקבוע מוות מוחי רק כדי לתרום איברים.
3. "אני לא רוצה לחשוב על המוות, זה מביא מזל רע"- אף אחד לא רוצה לחשוב על דברים רעים שיקרו לנו, אבל לפעמים אין ברירה. אני מעדיפה לחשוב על זה שאם חס וחלילה יקרה לי משהו, אני אזכה לעשות מעשה טוב אחד אחרון ולהציל חיים של אנשים אחרים. בממוצע, כל שנה יש כ-1,000 אנשים שמחכים לתרומת איברים. כ-100 מהם ימותו תוך כדי ההמתנה.

אם הצלחתי לשכנע אתכן, ניתן לחתום על הכרטיס בכמה דרכים:
בצד שמאל למטה תמצאו "עמדת החתמה וירטואלית". בנוסף ניתן להירשם כאן וכאן. יש גם אפשרות להוריד אפליקציה לאייפון, לחתום על הכרטיס וגם להחתים חברים נוספים- חפשו "כרטיס אדי" ב-App Store [לא יודעת אם זה תופס גם לסמרטפונים אחרים].
ואם עדיין לא השתכנעתן, תוכלו לקרוא עוד באתר של המרכז הלאומי להשתלות, באתר של משרד הבריאות, ובמדור מיוחד של YNET שעוסק בנושא.
אם יש לכן עוד שאלות או התלבטויות תרגישו חופשי לפנות אלי, אני אשמח לענות ככל יכולתי.

ועכשיו לחלק האומנותי של הערב ;) קיבלתי המון תמונות מקסימות, את כולן אפשר לראות באלבום הפייסבוק של הפרוייקט- עם פירוט הלקים. רוצות להשתתף גם? מעולה! צלמו את המניקור שלכן ביחד עם כרטיס האדי שלכן, וצרו איתי קשר במייל, בתגובות או בפייסבוק.
שנתחיל?

זו התמונה של נתי, מתוך הבלוג שלה-  The beauty and the witch 
התמונה השנייה היא של עידיץ, עם snow ball #1 של ג'ייד ושכבה אחת של נצנצים-שקופים מס' 08 של ביוטיקייר
זו טל פלג עם light my sapphire של OPI. לאתר של טל לחצו כאן.
זו יערה, עם 508 amazon flower של לוריאל
אנסטסיה נכנסה לעניין חזק, והפציצה עם מניקורים מגניבים:
orly - 40743 royal velvet מקולקציית אביב 2011 Precious
essie 223 - off the shoulder & rimmel london - 260 funtime fuschia 
 laka 138 & inglot 207
 orly - 40713 mirror mirror מקולקציית סתיו 2009 once upon a time
שרון בודנר הלכה על מניקור עם מדבקות לק:
גם פיצ'ה הלכה על מניקור מגניב ומושקע. לבלוג של פיצ'ה לחצו כאן.
תמר ניר הצטרפה גם היא בפוסט משלה, עם oil slick 088 של Ciate.
אסתר בידרמן שילבה בין כרטיס אדי ללק הולוגרפי של פופה.
וזו התמונה של ענת, עם לק זהב גליטרי
זו Mia lifestyle עם לק מס' 52 של ביוטיקייר
ירדן הלכה על וואו 313, עם גרדיאנט גליטרים שנעשה עם שיק 102
גם שחר גפני פירגנה בפוסט ובתמונות:
זהו wicked של essie
ויש גם שני לקים של לייף, עליהם אפשר לקרוא כאן.

 

יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

סט מברשות של קרליין- חלק ב', מברשות עיניים

בפוסט הקודם התייחסתי באופן כללי לסט המברשות של קרליין, וגם פירטתי על שלושת מברשות הפנים. עכשיו הגיע תורן של מברשות העיניים [החלק היותר מעניין מבחינתי ;) ]
הסט מכיל 4 מברשות עיניים בסה"כ, וגם כאן לחלק מהמברשות יש כמה שימושים.
המחיר המלא של מברשת עיניים עומד על 40 ש"ח, וכמובן שהן נכללות גם במבצעים השוטפים שיש ובד"כ נמכרות במחירים נמוכים יותר.
* המברשות התקבלו לסקירה

זוכרות שבפוסט הקודם התלהבתי מהרכות של כל מברשת? המצב זהה גם כאן. כדי לחסוך אני לא אתייחס לזה באופן פרטני מאחר וכל המברשות רכות. כולן עברו מספר חפיפות במהלך השבועות האחרונים ושרדו את החפיפות בכבוד רב.

מברשת מס' 04- הנחת צלליות
שערות המברשת קצרות ורחבות יחסית, והמברשת עצמה צפופה.
אני מודה, למברשת הזו אין כ"כ סיכוי אצלי מכיוון שיש לי את ה-239 של מאק, שהיא לדעתי מברשת הצלליות האוליטמטיבית. קשה לי להימנע מההשוואה בין המברשות, למרות שזו לא ההשוואה הכי הוגנת בעולם. המברשת של מאק עולה למעלה מ-100 שקלים, לעומת המברשת של קרליין שעולה שליש מחיר [אחרי מבצעים גם חמישית].
בסה"כ בשביל המחיר הנמוך שלה המברשת הזו עושה עבודה טובה, היא נעימה ומצליחה להתמודד יפה עם רוב הצלליות שלי. משום מה דווקא בעבודה עם הצלליות הבודדות של לוריאל היא קצת מזייפת.
אני אחזור שוב להשוואה הבלתי נמנעת מול מאק, המברשת של קרליין יותר קצרה ויותר רחבה. באופן אישי אני מעדיפה את המברשות שלי מעט יותר ארוכות וצרות, ולכן אני קצת מתקשה לעבוד עם המברשת הזו. לזכותה ייאמר שהיא רכה יותר מהמברשת של מאק באופן משמעותי.
* מימין- 239 של מאק. משמאל- 04 של קרליין. ניתן לראות את ההבדל ברוחב ובאורך השערות.

מברשת מס' 05- מברשת צלליות זוויתית
אני מוכנה להישבע שקרליין עיצבו את המברשת הזו במיוחד בשבילי. יש לי קטע קצת דפוק, קשה לי להניח צלליות בזווית החיצונית של העפעף [או ה-C החיצוני, איך שתרצו לקרוא לאזור הזה]. אני סובלת מקוצר ראייה ברמה דיי גבוהה, ולכן קשה לי לראות את האזור הזה גם עם מראה מגדילה, ובד"כ אני לא מצליחה להגיע להנחה מדויקת וליצור זווית כמו שאני רוצה. וכאן בדיוק נכנסת המברשת של קרליין- היא שטוחה ודיי דקה, והייעוד העיקרי שלה הוא יצירה של הזווית הזו. ניתן להשתמש בה גם להנחת צלליות בקפל או מתחת לעין, אבל אני משתמשת בה בעיקר בשביל הזווית החיצונית. אני מצליחה להגיע איתה לתוצאות מדויקות ויפות, והמברשת הזו גם אוספת חומר בצורה טובה מאוד. באופן אישי היא פחות נוחה לי לעבודה בקפל או להנחת צלליות בצורות אחרות.
האם היא מברשת חובה? חד משמעית לא. זו מברשת עם ייעודים מאוד ספציפיים, וזה בעיקר תלוי בסגנון האיפור שלכן. מבחינתי היא מברשת חובה בגלל שהיא עונה על צורך שחשוב לי, אבל היא לחלוטין מברשת אקסטרא בסט איפור בסיסי.

מברשת מס' 06- מברשת דו צדדית
צד אחד הוא מברשת זוויתית קטנה והצד השני הוא מברשת דקה וארוכה בצורת מכחול. המחיר של המברשת זהה לשאר מברשות העיניים, אבל מקבלים כאן שתי מברשות שונות.
יש למברשת הזו שני ייעודים עיקריים- היא יכולה לתפקד בתור מברשת אייליינר לתיחום תחתון ועליון, ואפשר לבחור איזה סגנון מברשת אוהבים. והיא יכולה לשמש גם בתור מברשת שפתיים. עם הצד המעוגל משרטטים את גבולות השפתיים ועם הצד השטוח ממלאים את שטח השפתיים.
באופן אישי אני ממעטת להשתמש במברשת הזו בגלל שאני מעדיפה להשתמש במברשות אייליינר דקות יותר, ואני כמעט ולא עובדת עם מברשות שפתיים.
אני קצת בדילמה לגבי השילוב של שני צדדים במברשת אחת. מצד אחד זה חיסכון בכסף, ואני אוהבת את המחשבה הזו וההתחשבות בלקוחות. מצד שני, בגלל שהיא דו צדדית קשה לחפוף אותה בלי שהמים יחדרו לתוך הבסיס ויהרסו אותו. אני אוהבת לאחסן את המברשות שלי בעמידה בתוך כוס, וכמובן שאת זו קשה להעמיד בלי לפגוע בשערות שלה. הצד המכחולי שלה מגיע עם מגן פלסטיק קשיח, ואני כל הזמן צריכה להקפיד שהוא לא ילך לי לאיבוד. בקיצור, תחשבו אם הסוג הזה מתאים לכן, בעיקר אם אתן צריכות גם מברשת אייליינר וגם מברשת שפתיים.
זה הצד המעוגל, "המכחולי".
** הבריחה של השערות בקצה לא קרתה בגלל חפיפות, אלא בגלל שאני סגרתי את מגן הפלסטיק בצורה לא טובה ושברתי את הצורה של קבוצת השערות הזו. המברשת מגיעה כשצורת השערות אחידה ומקובצת.
הצד הזה הוא השטוח והזוויתי.

מברשת מס' 07- מברשת טשטושים
הצורה של מברשת הטשטושים שונה ממה שהכרתי עד היום- היא לא עגולה לחלוטין, השערות שלה ארוכות ומעוגלות, אבל הנפח של המברשת דיי שטוח ומלבני [קשה לתאר, אבל אפשר לראות בתמונות].
באופן מפתיע, דווקא הצורה המיוחדת הזו נוחה לי מאוד, בעיקר לעבודה בקפל העין. המברשת מתאימה בדיוק לעבודה מדויקת בקפל. בגלל שהיא מלבנית, כאשר עובדים איתה היא תופסת שטח רחב יותר והטשטוש איתה קל ומהיר. גם המברשת הזו אוספת חומר בצורה טובה, ואפשר לעשות איתה קצת תיקונים או לטשטש באמצעות צללית [ולא רק לעבור על מה שהנחנו כבר על העפעף].
יש לי הרגשה שגם כאן קרליין חשבו עלי, מאחר ואני לא כ"כ מסתדרת עם מברשות הטשטושים הקלאסיות, ובד"כ העבודה בקפל העין לא יוצאת הכי מדויקת.
לדעתי האישית מבין כל מברשות העיניים זו מברשת חובה. ברגע שמניחים על העפעף יותר מגוון אחד של צלליות, ועובדים עם גוונים בהירים וכהים חובה לטשטש אותם כדי שהמראה יהיה הרמוני ורך יותר.
כדי שיהיה לי יותר קל להסביר על ההבדלים בין המברשות צילמתי אותן אחת ליד השנייה, כדי שתראו את הפרופורציות ביניהן ואת השוני בצורה.
מימין לשמאל: מברשת טשטושים- ארוכה ושטוחה, מברשת להנחת צלליות- קצרה ורחבה, ומברשת זוויתית- אורך בינוני וחיתוך זוויתי.
מימין לשמאל: מברשת טשטושים, מברשת להנחת צלליות ומברשת זוויתית. כמו שאפשר לראות כל המברשות שטוחות, למברשת הטשטושים ולמברשת להנחת צלליות יש מעט יותר נפח.


לסיכום:
כמו שכתבתי בתחילתו של חלק א', קרליין עשו עבודה טובה. המברשות איכותיות ורכות, הן לא משירות שיער ולא מאבדות צורה בחפיפה. רואים שמאחורי כל מברשת עמדה חשיבה והבנה של הצרכים של הלקוחה. אני אוהבת את זה שהורכב סט בסיסי שמצליח לתת מענה מקיף, ואני גם אוהבת את הפירוט שצורף לכל מברשת ואת ההשקעה בסרטוני הדרכה קצרים, כך שכל אחת תוכל ללמוד להשתמש במברשות לפחות ברמה הבסיסית.
רוב המברשות בסט משמשות אותי על בסיס כמעט יומיומי- מברשת המייקאפ, הפודרה, מברשת הטשטושים והמברשת הזוויתית. כדי לכתוב את הפוסט רציתי לצלם את המברשות, אבל לא מצאתי זמן לצלם אותן. בסופי שבוע כשהיה לי זמן פנוי המברשות כבר היו מלוכלכות משימוש או רטובות אחרי חפיפה. לפני שבועיים בערך חפפתי אותן, ואחרי הייבוש הנחתי אותן במגירה כדי שלא אשתמש בהן עד הצילומים. פתאום הרגשתי בחסרונן, והבנתי שאני משתמשת בהן בגלל שאני אוהבת אותן, ולא רק בגלל שקיבלתי אותן והייתי חייבת.
התאפקתי עד עכשיו כדי לא להגיד כלום על העיצוב, אבל אני חייבת- הוא פשוט מהמם. גם העיצוב הפרטני של המברשות וגם האריזה של כל אחת.

כמו שציינתי לאורך הפוסט, לא הכרחי לרכוש את כולן. אם אתן בשלב התחלתי ויש לכן מעט מברשות או מברשות לא טובות, אני ממליצה לנסות ולחשוב קודם כל על שגרת האיפור שלכן כדי להבין מה חסר לכן. אני גם לא ממליצה לרכוש כמות של מברשות בפעם אחת, אלא לרכוש אחת או שתיים, להתנסות ואז לחשוב הלאה מה עוד חסר לכן.


יום שני, 3 בדצמבר 2012

סט מברשות של קרליין- חלק א', מברשות פנים

אפתח בווידוי- יש לי ניסיון דיי שלילי עם מברשת צלליות ישנה של קרליין, וכששמעתי על סט המברשות החדש ציפיתי למשהו באיכות בינונית ומטה. בפועל- קרליין עשו אחלה עבודה.

הסט עצמו מכיל 7 מברשות בסה"כ, חלק פנים, חלק עיניים וחלק גם וגם. אני אוהבת את החשיבה מאחורי המוצר- ליצור סט בסיסי שיתן מענה מקיף לבחורה הממוצעת, וזה בא לידי ביטוי בכמה דרכים. קודם כל, המברשות מצליחות לענות על רוב הפונקציות שצריך באיפור. לרוב המברשות יש שני ייעודים, למשל מברשת לפודרה וברונזר, מברשת אייליינר/שפתיים וכו'. המחיר של כל מברשת סביר לגמרי, והן נכללות במבצעים.
אני משתמשת בסט הזה כבר כשלושה חודשים, ובהתאם המברשות עברו לא מעט חפיפות. עד עכשיו לא נתקלתי בנשירה או בשינוי צורה של השערות.
לדעתי הסט הזה בהחלט יכול לתת מענה טוב למתאפרת-חובבת בלי צורך במברשות אחרות, ומצד שני אני לא חושבת שחייבים לרכוש את כל המברשות, תלוי בצורך האישי שלכן [אני עוד אתייחס לזה בהמשך].
בנוסף לכל זה, על האריזה של כל מברשת יש פירוט על סוג המברשת והוראות שימוש, כולל הוראות ניקוי:
באתר של קרליין יש גם סדרה של סרטונים ספציפיים לכל מברשת, כך שגם אם קניתן מברשת ואין לכן מושג איך להשתמש בה נכון, יש הוראות והסברים. זה גם מקל להבין למה משמשת כל מברשת.
כל המברשות מיוצרות משיער סינטטי-
כדי לא לכתוב פוסט עמוס מדי, חילקתי אותו לשניים- מברשות פנים ומברשות עיניים. החלק השני יעלה בימים הקרובים, בתקווה.
*הסט התקבל לסקירה

מתוך שבעת המברשות, יש שלוש מברשות שמיועדות ספציפית לפנים. המחיר המלא של כל אחת הוא 80 ש"ח והן נמכרות בפארמים. כמו שכתבתי קודם, הן נכללות במבצעים ובהחלט אפשר למצוא אותן במחיר נמוך יותר.

מברשת מס' 01 - מברשת מייקאפ וקונסילר
זו מברשת שטוחה ומאורכת, עם קצה קצת חרוטי. אני רגילה להשתמש במברשת עגולה כמו ה-187 של מאק, ולקח לי הרבה זמן להתרגל למברשת הזו. אני מניחה כמה נקודות של מייקאפ על עור הפנים, ואז עוברת עם המברשת. אני עובדת איתה במעין תנועות של "הלוך-חזור" לאורך הפנים כך ששני הצדדים של המברשת נוגעים בפנים בסופו של דבר, כדי למנוע סימני מריחה או הצטברות של מייקאפ מיותר. בהתחלה הרגשתי שיותר קשה לי לעבוד איתה, היום אני כבר רגילה והיא נוחה לי. המייקאפ העיקרי שלי כרגע הוא האנטי-בלמיש של קליניק, ועם המברשת הזו אני מקבלת תוצאות טובות וטבעיות.
בגלל הצורה שלה אפשר להגיע גם לאזורים קטנים יותר בפנים, למשל מסביב לאף או מתחת לעיניים. בעיקרון אפשר להניח איתה גם קונסילר, לטעמי היא מעט גדולה בשביל זה.
השערות של המברשת צפופות וחלקות מאוד, אני חושבת שהיא שותה קצת יותר מייקאפ מה-187. בנוסף, זמן הייבוש שלה ארוך יותר משל רוב המברשות האחרות שלי.
מברשת מס' 02 - פודרה וברונזר
זו מברשת עגולה ורחבה יחסית, ורכה בטירוף [אתן עוד תשמעו את התיאור הזה הרבה, כי כל המברשות באמת רכות מאוד].
באופן עקרוני זו מברשת שמיועדת להנחה של פודרה וברונזר. אני משתמשת במברשת הזו בעיקר לפידור, היא רכה וצפופה ותוך כדי הפידור נותנת למייקאפ גימור חלק ויפה. אני לא משתמשת בה לברונזר בכלל, ודווקא משתמשת בה לסומק.
בגלל הנפח הגדול שלה חששתי שהיא תאבד צורה אחרי החפיפה, אבל היא נשארת מדויקת גם אחרי כמה וכמה חפיפות.
מברשת מס' 03 - סומק והצללה
 זו מברשת קצת יותר צרה ומאורכת, והקצה שלה מעט חרוטי. גם המברשת הזו רכה מאוד, ולא עושה בעיות בחפיפה.
ההנחה עם ה-03 הרבה יותר מדויקת, ולכן אני מעדיפה להניח דווקא איתה את הברונזר.
כאן אפשר לראות את ההבדלים בנפח ובגימור של שתי המברשות.
לדעתי מבחינת שימוש שתי המברשות האלה יחסית חופפות, ואני לא חושבת שחייבים לרכוש את שתיהן [אלא אם כן אתן רוצות להתפנק, ואז- לכו על זה :) ]. אני כמעט ולא עובדת עם ברונזרים, ולכן אני גם כמעט ולא משתמשת ב-03. אני יותר אוהבת להניח פודרה וסומק עם מברשת עגולה ורחבה.
אם אתן חושבות לרכוש אחת מהן או את שתיהן, תחשבו מה הצורך שלכן ואיזו צורת מברשת אתן מעדיפות, ולפי זה תחליטו מה לרכוש.
עד כאן סקירת מברשות הפנים. בפעם הבאה אני מקווה לסקור את מברשות העיניים [אבל עם הלו"ז המטורף שלי אי אפשר לדעת מה יהיה]...

לק עם אג'נדה תופס תאוצה, וכבר אפשר לראות כמה מניקורים מקסימים באלבום הפייסבוק. אם גם אתן רוצות לקחת חלק, אל תהססו ליצור איתי קשר :)

יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

NOTD: China Glaze Foie Gras

ידעתי שלא יהיה קל לתחזק לימודים במקביל לבלוג [או בלוג במקביל ללימודים...], אבל קיוויתי שאני אצליח להרשות לעצמי פוסט פעם בשבוע. היקום חשב אחרת, והצליח לארגן לי חודש מטורף [דוחות להגשה, מצב בטחוני מסריח ואיזו שפעת על הדרך].
מכיוון שאני מנסה להקציב לעצמי חצי שעה לכתיבת פוסט, כדאי שנתקדם [אם אני אצליח לסיים תוך שעה, אני אהיה מרוצה].

Foie Gras של צ'יינה גלייז יצא כחלק מקולקציית Hunger Games [סווטצ'ים כאן, כאן וכאן]. מבין כל הגוונים, דווקא החום הדיי-סטנדרטי הזה תפס לי את העין. כשניסיתי אותו בפעם הראשונה דיי התאכזבתי, ציפיתי ללק חום בגוון חם וכתמתם יותר, כשבפועל הוא קר עם נטייה לאפור. לקח לי כמה דקות להתאפס על עצמי ולהתאהב בו לגמרי. האם הוא הלק החום הכי מיוחד בתבל? כנראה שלא. אבל אני עדיין אוהבת אותו.
הפורמולה שלו יחסית דלילה ולא אטומה לגמרי גם אחרי שתי שכבות. יש בו משהו טיפה מוזר, הצבע שלו פחות עמוק מאשר של לקים קרמיים אחרים. כרגיל אצל צ'יינה המברשת מלבנית יחסית דקה וארוכה, שאני באופן אישי אוהבת.
קצת קשה לי להעיד לגבי העמידות שלו, מאחר והציפורניים שלי מתמרדות ומסרבות להחזיק לקים יותר מיום וחצי [משהו שלא קרה לי בחיים].
עם המייבש של פושה הוא מתייבש תוך שתיים-שלוש דקות, וההסרה שלו קלילה.
אני לא יודעת אם הלק נמכר בארץ, אני הזמנתי אותו מטראנסדיזיין כחלק מהזמנה גדולה יותר, אם אני לא טועה המחיר היה כ-30 ש"ח.
רגע! זה שיש סווטצ'ים לא אומר שהפוסט נגמר! [או כמו שאומרים- הצלצול הוא בשבילי].
השבוע הבלוג חוגג שנתיים. תכננתי בהתחלה לכתוב פוסט חגיגי ומשתפך, אבל הוא יצא לי חופר ומשתפך מדי. במקום זה החלטתי לנצל את ההזדמנות לטובת פרויקט שהתחלתי בבלוג לפני קצת יותר משנה. עם כל האהבה שלי לאיפור, אני שמחה שאני מצליחה להכניס לבלוג גם כמה דברים טובים וחשובים מעבר לסקירות נטו... בתקופה האחרונה ראיתי פה ושם כמה בלוגריות אחרות שאימצו את הרעיון, והעלו גם הן תמונות בסגנון "לק עם אג'נדה".
בהשראתן, אני מאפשרת לכל מי שרוצה לקחת גם כן חלק בפרויקט, בין אם אתן בלוגריות ובין אם אתן קוראות מטופחות. כל מה שאתן צריכות לעשות זה לצלם תמונה של המניקור שלכן עם כרטיס האדי שלכן ולשלוח אלי. התמונות יפורסמו פה בבלוג וגם באלבום מיוחד שיפתח בעמוד הפייסבוק של הבלוג. אם בא לכן, אתן מוזמנות גם לכתוב כמה מילים על הלק עצמו.
אם יש לכן בלוג, לא משנה באיזה נושא, אתן מוזמנות לשלב את התמונות שלכן בפוסט, לשלוח לי קישור ואני אשמח לשתף כאן [גם אם זה פוסט ישן יחסית].
חשוב לי לציין שזו לא הגרלה, אלא פעילות התנדבותית נחמדה :)
אתן מוזמנות ליצור איתי קשר דרך הפייסבוק או לכתובת המייל- lonelywolf3@walla.co.il
ובנימה אופטימית זו- אני רוצה להודות לכן, הקוראות המדהימות שלי. בלעדיכן הבלוג הזה לא היה שווה כלום...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...