יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

אבק פיות


מעולם לא הסתרתי את דעתי על מחלקות הקוסמטיקה בפארמים, ומדי פעם אני משתעשעת בפנטזיה לפתוח חנות משלי שתתנהל בצורה אחרת. אם הכול ילך לפי התוכנית בעוד 10 שנים אני אסתובב עם סטטוסקופ בכירורגית ב' [או בחדר צנתורים, עדיין לא החלטתי], לכן זה נשאר רק בגדר פנטזיה. לפני כמה שבועות נתקלתי בפוסט הזה שכתבה שחר גפני על פרושופ, החנות החדשה שלה ושל אשר כהן.
נהניתי מהפוסט, ובעיקר התחברתי לדברים האלה:
"אם הייתי צריכה לתאר את פרושופ הייתי אומרת שהוא מעין הצצה אל תוך תיק האיפור של אשר ושלי. אנו מעמידים למכירה אך ורק מוצרים שהשתמשנו בהם והתגלו להיות מוצרים מנצחים, כאלה שמעולם לא אכזבו והעניקו תמורה הולמת למחיר שלהם."
אהבתי את הקטע הזה בגלל שהוא כ"כ מנוגד לגישת המכירות האגרסיבית שרווחת בפארמים. בהמשך יצא לי לדבר עם שחר על האתר ועל הערכים שעומדים מאחוריו כמו הרצון לחלוק ידע ולמכור מוצרי איפור במחירים הגיוניים.

גילוי נאות: את המוצרים שאני אסקור בהמשך קיבלתי מפרושופ, הסקירה של המוצרים תהיה אובייקטיבית כמו כל סקירה אחרת. ההתלהבות שלי מהאתר, הגישה והמוצרים היא אמיתית לחלוטין קול [אחרי כל התלונות שלי על המצב הקיים אני שמחה שיש לי אפשרות לפרגן לאנשים שבוחרים לעשות את זה אחרת]
קיבלתי סט של שלוש צלליות אבקה ומברשת להנחת צלליות. גם המברשת וגם הצלליות מיוצרים ע"י פרושופ.

מוצר: מברשת Pro Light 63
חברה: פרושופ
מחיר: מחיר רגיל 60 ש"ח, כרגע במחיר מבצע: 38 ש"ח.


ההגדרה של המברשת באתר: "מברשת צללית רכה וארוכה מס' 63 להנחת צללית וטישטוש רך באיזור שקע/בננה בעפעף".
ניסיתי את המברשת עם צללית אבקה ועם צללית אבן, את שתיהן קל להניח איתה על העפעף, ובגלל הגודל שלה נוח להשתמש בה גם לטשטושים. המברשת עצמה רכה, אבל הקצה שלה מעט דוקרני. זה מפריע רק אם עובדים עם המברשת במאונך לעור.
באופן אישי אני לא כ"כ התחברתי למברשת הזו בגלל הגודל שלה. יש לי עיניים קטנות ואני רגילה לעבוד עם מברשת קטנה יותר, לכן היה לי קשה לדייק איתה. היא טובה לדעתי בשביל להניח צללית אחת על כל שטח העפעף, או בשביל ליצור מראה איפור פחות מדויק.

צילמתי אותה ליד מברשת של קרליין שבה אני משתמשת באופן קבוע כדי שתראו את ההבדלים בגודל:


לסיכום: באופן אישי אני פחות התחברתי למברשת הזו ואני לא חושבת שהיא תהיה אצלי בשימוש קבוע. אני מתכננת לקנות כמה מברשות נוספות מהליין של פרושופ, כשזה יקרה אני מבטיחה סקירה מלאה קול

מוצר: סט שלוש צלליות אבקה Glamor
חברה: פרושופ
מחיר: מחיר רגיל של שלישיית צלליות הוא 207 ש"ח, כרגע במחיר מבצע של 144 ש"ח. מחיר של צללית אבקה בודדת הוא 69 ש"ח.


> מימין לשמאל: Sparkle , Light Gold , Light Sprakle

Sparkle - צללית שימרית בגוון מוזהב
Light Gold - צללית שימרית בגוון ברונזה
Light Sparkle - צללית שימרית בהירה בגוון מוזהב עם תת גוון וורוד

כל הצלליות מגיעות בקופסית פלסטיק עגולה עם מכסה מתברג. בתוך הקופסית יש שכבת הפרדה מפלסטיק עם חורים כדי לשלוט על כמות האבקה שמוציאים:


> Light Gold. כל הקופסיות נראות אותו הדבר

כל הצלליות פיגמנטיות מאוד. מספיקה כמות קטנה בשביל לקבל כיסוי טוב ולכן העבודה איתן קלה מאוד. לפי האתר השלשה הזו מיועדת להארות והברקות והיא אכן מצוינת לשימוש הזה. לדעתי אפשר להשתמש בהן בשביל איפור מהיר ועדין ולהשתמש רק בצללית אחת על כל העפעף בשילוב עם תיחום ומסקרה, כמו באיפור הזה.
ניסיתי את הצלליות על בסיס הפריימר לעיניים של Too Faced והן החזיקו עלי במשך שעות בלי להימרח או להצטבר בקפל.
כל הצלליות מבריקות מאוד, לכן זה עניין של טעם אישי והתאמה לסגנון האיפור שלכן.
ועכשיו לסלע המחלוקת: האבקה. מצד אחד קל מאוד לעבוד עם צלליות אבקה ולבנות כיסוי גבוה ולקבל רווית צבע טובה. מצד שני, זו אבקה. זה מתפזר וזה מלכלך ואני באופן אישי פחות אוהבת צלליות בודדות. יש ימים שצלליות אבקה באות לי בטוב ויש ימים שזה מביא לי את הקריז.

לסיכום: הצלליות איכותיות מאוד ורוויות בפיגמנט, מי שאוהבת צלליות אבקה ומחפשת סט בהיר תהנה ממנו מאוד.

ועכשיו לסווטצ'ים קריצה כולם נעשו על החלק הפנימי של הזרוע בלי בסיס מתחת. בגלל שאני והצלליות עשינו תחרות מי יותר בהירה הן מתקבלות עלי מעט שקופות, על העפעפיים בשילוב עם בסיס טוב הן בולטות יותר [וכמובן לא מזיק להיות קצת פחות חיוורת ממני]. היה לי קשה מאוד לצלם סווטצ' מייצג של Light Sparkle בגלל שהיא הכי בהירה מבין שלושתן והיא גם נוטה לוורוד. במציאות יש לה יותר נוכחות והיא לא נראית כ"כ שקופה.
בכל התמונות סדר הצלליות זהה. מלמעלה למטה: Light Sprakle , Light Gold , Sprakle.






את כל המוצרים שסקרתי אפשר לקנות בפרושופ, לצד מוצרים של חברות כמו ע.פ.ר.ה, בעז שטיין וכו', וגם למצוא סרטונים והדרכות. אם התלהבתן ממשהו ואתן מתכננות להזמין כדאי שתבדקו את מועדון החברים של האתר שמקנה כל מיני הנחות והטבות.



מה דעתכן? התחברתן? חושבות שאפשר לוותר?
תגובות, הערות, לייקים וסופגניות יתקבלו בברכה. אני לא עושה אפליות, לכן אני אשמח לקבל סופגניות סטנדרטיות עם ריבה וגם כאלה עם ריבת חלב, שוקולד, סוכריות ודובוני גומי. אם זה עגול, מטוגן ובאמצע יש מילוי- אני בקטע.

יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

איפור ניסיון


בדרך כלל האיפור שלי דיי סולידי. אני אוהבת מאוד גוונים חומים, וכשאני משתמשת בצלליות צבעוניות אני בד"כ אשלב גוונים מאותו צבע. אני מעדיפה צלליות בהירות, וכמעט ולא משתמשת בצלליות הכי כהות בפלטה.
מאז שהתחלתי להתאפר יש לי רצון ללמוד דברים חדשים כל הזמן ולנסות טכניקות חדשות, ובתקופה האחרונה בעיקר מתחשק לי ליצור איפור עיניים צבעוני יותר. את המראה שתראו בהמשך יצרתי אחרי כמה נסיונות, בהשראת השילובים הצבעוניים של מיטל, ובהשראת הסרטון הזה. האיפור שתראו הוא איפור ניסיון שעשיתי באיזשהו יום, המטרה שלו הייתה לנסות שילוב של צבעים ולא להיות "איפור לביש", לכן גם השתמשתי בכמה צבעים. בהחלט אפשר לעדן קצת את המראה ולהפוך אותו ליותר יומיומי.
בגלל שמדובר באיפור ניסיון הוא לא מושלם, בהחלט יש מקום למקצה שיפורים, בגלל שמדובר בניסיון וויתרתי על השימוש במסקרה לפני הצילום[הרגשתי צורך להדגיש את השורה הזו לאור כמות גדולה של תגובות שאני מקבלת בנוגע להיעדר מסקרה].


    

    

 

בפוסט הקודם קיבלתי מגוון גדול של תגובות. קודם כל- תודה לכל מי שהקדישה זמן בשביל להגיב :)
קיבלתי תגובות מבנות שלא אהבו את האיפור, שחושבות שצריך לעשות אותו אחרת, שחושבות שהוא מוגזם או שהוא לא מספיק מודגש. כל הדעות האלה הן לגיטימיות והן בסדר גמור. איפור זה עניין של טעם, זה עניין מאוד אישי. משהו שנראה יפה בעיני לא יפה בעיני כולן, ואיפור שנראה בעיני בסיסי לגמרי יראה בעיני אחרת מוגזם. אין דרך אחת נכונה להתאפר [וכל מי שמספר לכן אחרת- פשוט לא מבין על מה הוא מדבר]. אחת המטרות של הבלוג היא להראות דרכים שונות להתאפר, בגלל זה הראיתי בפוסט הקודם סגנון איפור מסוים ובפוסט הזה אני מראה סגנון איפור שונה לחלוטין. בגלל זה כמעט בכל פוסט אפשר למצוא מגוון של תגובות ומגוון גדול של דעות, ובפוסטים אני מביעה את הדעה האישית שלי. המטרה שלי היא לתת ידע ולתת השראה, וכל אחת תיקח מהפוסטים האלה את מה שמתאים לה. 
מה סגנון האיפור שלכן? הולכות על סולידי או מתפרעות עם צבעים?

יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

איפור to go


בסוף השבוע האחרון שילבתי מפגש עם חברות וביקור אצל ההורים. הנסיעה הזו דרשה ממני לארוז תיק עם קצת בגדים וערימה כבדה במיוחד של ספרי פסיכומטרי מקוללים. רציתי להתאפר לפני המפגש, אבל לא רציתי לסחוב יותר מדי ולהעמיס על עצמי עוד משקל. אני מאמינה שאנחנו צריכות להתאים את האיפור לצרכים שלנו ולא להיפך, לכן חיפשתי דרך לקחת מינימום מוצרים שיאפשרו לי ליצור מראה איפור מלא.

בסופו של דבר בחרתי עשרה מוצרים, וזה ההיגיון שעומד מאחורי הבחירה בכל אחד:


1. מייקאפ "סלקט" של מאק. במקום להיסחב עם כל הבקבוק אפשר לקנות קופסיות פלסטיק קטנות עם מכסה מתברג [יש בסופר פארם, וואו, ביוטיקייר וכו'] ולקחת בפנים כמות קטנה, ואפשר גם לוותר לחלוטין על איפור פנים ולהתמקד רק באיפור עיניים.
2. פודרה מינרלית של מאק. היא נמצאת אצלי באופן קבוע בתיק האיפור ומשמשת אותי בשביל לקבע את המייקאפ ובשביל להתגבר על שמנוניות שמופיעה אחרי כמה שעות. ביחד איתה לקחתי ספוג פידור שקניתי במאק. הספוג קטן ונמצא תמיד בתוך הקופסה של הפודרה וככה חוסך מקום.
3. קונסילר Select Cover Up של מאק. משמש אותי להסתרת כהויות מתחת לעיניים.
4. פריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced. יש לי גירסה מוקטנת שלו, נוחה מאוד לנשיאה בתיק. אומנם עדיף להשתמש בפריימר כבסיס לצלליות, אבל אפשר לחסוך ולהשתמש בקונסילר במקום.
5. סומק ג'ל Just a Pinch של מאק. זה הסומק היחיד שיש לי שאפשר להניח בעזרת האצבעות לכן חסכתי לעצמי סחיבה של עוד מברשת [אני ממילא מטשטשת אותו עם מברשת המייקאפ].
6. אייליינר "סופרליינר" של לוריאל בגוון Silver Black. הוא קטן וקל משקל, והשלים את מראה האיפור שבחרתי. אפשר במקום לקחת עיפרון עיניים בגוון כהה ולהשתמש בו גם בתור תיחום תחתון, או לוותר עליו לחלוטין.
7. מברשת להנחת צלליות של קרליין. אפשר לוותר ולהשתמש באפליקטור ספוג קטן או להניח עם האצבעות.
8. מברשת 187 של מאק. השתמשתי בה בשביל למרוח את המייקאפ ובשביל לטשטש את הסומק. גם עליה אפשר לוותר ולמרוח את המייקאפ בעזרת האצבעות.
9. צללית 309 של לייף בגוון וורוד מוזהב. בחרתי בה בגלל שאפשר ליצור איתה מראה אלגנטי ועדין בלי צורך לשלב צלליות נוספות.
10. שפתון מס' 21 של פופה, Diva's Rouge. בחרתי בו כדי להשלים את המראה, אפשר לבחור במקום בליפגלוס או אפילו לוותר.
** השארתי בבית של ההורים מסקרה, לכן היא לא נכללת ברשימה



1. שפתון של פופה
2. סומק ג'ל של מאק. לצערי הוא יצא בקולקציה מוגבלת ולכן לא נמכר יותר
3. צללית של לייף

העליון הוא השפתון של פופה, התחתון הוא הסומק ג'ל של מאק:


לצערי לא הייתה לי מצלמה טובה ביום המפגש, לכן אין לי תמונות מאותו יום. שחזרתי את מראה העיניים באופן חלקי [החלטתי לוותר על המסקרה בשביל הצילומים]. התחשק לי ללכת על מראה סולידי ואלגנטי, משהו קליל שיוסיף קצת צבע ויראה טוב. השתמשתי בצללית של לייף על כל העפעף וטשטשתי קצת, ותחמתי את העפעף עם האייליינר. באותו יום לא השתמשתי בתיחום תחתון, לכן לא הוספתי אותו גם בתמונות.

  

  

לקח לי פחות מ-5 דק' להגיע למראה הזה, הוא קליל ואלגנטי, לדעתי הוא מתאים מאוד ליומיום ולמגוון מקומות. אני בוחרת בו בימים שבהם אין לי הרבה זמן להתאפר.
זה מראה שמתאים גם למתאפרות מתחילות שלא רוצות להסתבך עם יותר מדי צלליות וצבעים, וגם לבנות שלא רוצות להשקיע הרבה כסף במגוון של מוצרים. אם אתן לא יודעות איך לעבוד עם אייליינר אפשר לוותר עליו, או לתחום את העפעף עם עיפרון ואז לטשטש בעדינות. זה יוצר מראה רך יותר וקל יותר להשגה, אם יש פספוסים הם פחות בולטים.
בתמונות הבאות תראו את אותו המראה, רק שכאן השתמשתי בעיפרון שחור וטשטשתי בעזרת מקלון אוזניים.

  

  

יום שני, 5 בדצמבר 2011

במחשבה שנייה


כשאני כותבת סקירה של מוצר אני תמיד מהססת קצת לפני שאני קובעת את הדעה הסופית שלי לגביו. בד"כ אני משתדלת להשתמש במוצר במשך תקופה, בגלל שדברים נוטים להשתנות עם הזמן ולפעמים צריך כמה התנסויות בשביל לקבל תמונה מלאה על המוצר. לפעמים במבט לאחור אני מבינה ששללתי מוצר טוב או שהתלהבתי ממוצר לא משהו.
לכן מדי פעם אני אחזור אחורה לסקירות שכתבתי ואתייחס אליהן שוב, כדי לנסות ולתת לכן סקירה יותר מדויקת.


המוצר הראשון שאני רוצה להתייחס אליו הוא הסרום לטיפוח הציפורן של שיק. האהבה שלי למוצר לא שכחה, אני עדיין משתמשת בו באופן קבוע וממליצה עליו באדיקות [נשבעת! נשבעת שאני לא מקבלת עליו אחוזים]


לסיום אני רוצה לחזור לפוסט שעוסק בקרם ידיים.
קרם ידיים וציפורניים של ד"ר פישר
הוא שוכב אצלי במגירה כמעט בלי שימוש. בסקירה הראשונה הייתי יותר סלחנית כלפיו, היום אני חושבת שהוא סתמי לגמרי ולא שווה את הכסף.
קרם ידיים של דאב
דעתי לגביו לא השתנתה, אני ממשיכה להשתמש בו מדי פעם
קרם ידיים של חלאבין
בזמנו לא יכולתי לסבול את הריח שלו, שהפריע לי מאוד. עם הזמן הצלחתי להתרגל לריח, והיום הוא כבר לא כ"כ מפריע לי. הוא עדיין חזק מדי לטעמי אבל אני בהחלט אקנה את הקרם הזה שוב.

שבוע טוב לכולן 

יום שישי, 2 בדצמבר 2011

סקירה בלי אגו: מעגל ריסים של לייף


במשך יותר משנתיים הייתי בטוחה שמעגל ריסים הוא האינקוויזיציה המודרנית ולא הייתי מוכנה להשתמש בו גם אם היו משלמים לי [טוב, אולי הייתי מסכימה אם זה היה כולל הרדמה מלאה והרבה כסף]. אני לא יודעת מה גרם לשינוי, אבל באיזשהו שלב הבנתי שעם ריסים עקשניים כמו שלי פשוט אין לי ברירה. מעגל הריסים הראשון שניסיתי הוא המעגל של לייף, ואחרי כמעט שנה של שימוש הגיע הזמן לכתוב עליו ביקורת. חשוב לי לציין שלא יצא לי להשתמש במעגלים של חברות אחרות, לכן אין לי אפשרות להשוות אותו למוצרים אחרים. וכמובן ההערה הרגילה- הריסים שלי עקשניים במיוחד לכן מעגל ריסים פחות משפיע עליהם.

מוצר: מעגל ריסים
חברה: Life
מחיר: 20 ש"ח [תודה ל-marla מפורום איפור בתפוז שעזרה לי לבדוק את המחיר]


> זה רק נראה כמו מכשיר עינויים, מבטיחה

יתרונות:
כשהחלטתי לקנות מעגל ריסים חיפשתי מוצר זול שיתן תוצאה טובה והמעגל של לייף עונה על הדרישות האלה בצורה טובה.
המעגל עצמו קל, והידיות בגודל נוח לאחיזה. ברגע שלמדתי להשתמש במעגל הצלחתי להוציא ממנו תוצאות טובות.
את המותגים של לייף אפשר למצוא בכל סניף של סופר פארם, ככה שהמוצר זמין לכל אחת ומתאים למי שלא רוצה או לא יכולה להזמין מחו"ל.

  

  
>בתמונות אחרי רואים את ההשפעה על הריסים אחרי השימוש במעגל, בלי מסקרה- שכמובן מעצימה את האפקט.

חסרונות:
אני לא יודעת להשוות למעגלים אחרים, אבל המעגל לא מצליח לתפוס את הריסים ממש מהבסיס אלא רק מילימטר-שניים אחרי. זה לא בולט לעין, אלא אם מסתכלים על הריסים ממרחק של כמה מילימטרים.
יש לי את המעגל קצת פחות משנה, והוא כבר בשלבי גסיסה מתקדמים. זה התחיל בזה שהגומי נשחק לאט לאט, ולאחרונה החלק המתכתי של המעגל קצת התעוות וקשה לשלוט בו, הוא לא תופס את הריסים כמו שצריך והוא נוטה לצבוט את העור [מה שלא אמור לקרות בכלל]- לכן הפסקתי להשתמש בו. עניין העמידות הוא חיסרון רציני מבחינתי, אומנם המחיר נמוך אבל אני מעדיפה מעגל קבוע שישאר איתי במשך שנים.
את תמונות ה'אחרי' שמופיעות למעלה צילמתי לפני כמה ימים, כשהמעגל במצבו הנוכחי והלא כ"כ אידיאלי, בתחילת הדרך הוא נתן תוצאות יותר טובות.


> הגומייה שחוקה והרווח בין החלק העליון לחלק התחתון של המעגל לא שווים בגלל העיוות

גזר הדין:
בזמנו המעגל ענה על הדרישות שלי, ובתור מעגל ראשון הוא עשה עבודה טובה. כשקניתי את אותו לא הייתי בטוחה אם אני בכלל מעוניינת להשתמש במעגל באופן קבוע, והוא מתאים בתור מעגל ריסים ראשון למישהי לא מנוסה. הייתי מרוצה מהשימוש בו, אבל עניין העמידות מהווה חיסרון רציני בשבילי. אני לא חושבת שאני אקנה אותו שוב, לפחות לא כרגע. אני מתלבטת בין מעגל ריסים של מאק לבין מעגל של רבלון שגם עליו שמעתי המלצות [מבטיחה לעדכן ולסקור ברגע שעוצר הקניות ייגמר]

טיפ על הדרך:
כמו שאנחנו מקפידות לחפוף את המברשות שלנו באופן קבוע ככה חשוב להקפיד ולנקות גם את המעגל. אני מספיגה קצת אלכוהול רפואי בצמר גפן ועוברת על כל החלק העליון של המעגל, כולל על הגומיה.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...