יום שבת, 30 ביולי 2016

איפור עיניים סגול

יש לי אישיוז עם פלטת Amazonian Clay של טארט, מאז שקניתי אותה אני בהתלבטויות אינסופיות לגביה. מצד אחד היא אכזבה ואני לא מרוצה מהפיגמנט של רוב הצלליות. מצד שני היא כל כך יפה שקשה לי לוותר עליה. מדי פעם אני שולפת אותה מהמגירה, שוקלת להעביר אותה הלאה, נאנחת ומחזירה אותה בחזרה.
אבל זהו, אני חושבת שפתרתי את התסביך. האיפור הזה הוכיח לי שאני פשוט אוהבת את הצלליות הסגולות שלה [וגם כמה גוונים בהירים ומשעממים, אבל פרקטיים להפליא].


יום ראשון, 24 ביולי 2016

נטושים

כבר מגיל צעיר אני זוכרת שהסתכלתי בעניין על מבנים נטושים. מבנים מוזנחים, מטונפים, הרוסים ועירומים. מבנים שאנשים עוברים לידם ומעקמים את האף, או בכלל לא שמים לב לקיומם.
ואיכשהו בשנה-שנתיים האחרונות זה כבר הפך כמעט לאובססיה. אני חברה בקבוצות פייסבוק, עוקבת אחרי בלוגים וצלמים, מחפשת ואוגרת בזיכרון מידע על מקומות מיוחדים. ומדי פעם אני אוזרת אומץ ויוצאת לצלם.

יום שישי, 15 ביולי 2016

כשצמחים הופכים לקוסמטיקה

מאוד מעניין אותי להבין איך דברים עובדים, איך לוקחים רשימה של רכיבים והופכים אותם למוצר קוסמטי. בדרך כלל אנחנו רואות רק את התוצר הסופי ואין לנו מושג איך פיתחו אותו ומי האנשים שעומדים מאחוריו.
הפעם הייתה לי הזדמנות לשבת לשיחה מרתקת עם הילה, שהקימה את Hal'o, מותג קוסמטיקה שמבוסס כולו על צמחי מרפא.


יום שלישי, 12 ביולי 2016

אסנס, מומלצים... ופחות

הפוסט הזה מוכיח שתאונת נצנצים יכולה להתרחש בכל גיל, ואפילו אם עברת את גיל 10 את ממש לא מוגנת.
ואיך אני יודעת? כי חשבתי שיהיה נחמד לפזר קצת נצנצים ליצירה על משטח הצילום שלי. אתן יודעות, כדי ליצור רקע מעניין. כי איך זה כבר יכול להשתבש?!
זה לא שנגיד... המכסה-מסננת יתפרק וכל הנצנצים יתפזרו לכל כיוון בלי שליטה.

אני שמחה שהבהרנו את הנקודה הזו, ועכשיו אפשר לעבור לדבר על האיפור של אסנס.


יום ראשון, 3 ביולי 2016

לשנות הרגלים

במבט לאחור, שלוש השנים האחרונות היו מאוד אינטנסיביות. עברתי המון דברים והשקעתי אנרגיות כדי לשנות כל מיני הרגלים מעצבנים שדבקו בי.
אני לא יכולה להגיד שהצלחתי בכל החזיתות, אני עדיין עובדת על עצמי ומנסה להשתפר. אבל לאורך הדרך למדתי כל מיני דברים והבנתי מה עוזר לי, והחלטתי שאני רוצה לחלוק את זה אתכן.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...