יום ראשון, 31 במאי 2015

OFRA Giveaway ** ההרשמה סגורה **

הבטחתי בפייסבוק הפתעה קטנה, והגיע הזמן לקיים :)
מי רוצה מוצרים מגניבים של חברת OFRA?


יום שני, 25 במאי 2015

דרמה קווין

4 וחצי שנים של בלוגינג, ואפילו לא פוסט אחד על שפתונים דרמטיים. וזה לא כל כך מפתיע, כי לקח לי הרבה זמן לשבור את המחסום הזה.
לא קל למצוא את הגוון הנכון, ללמוד להניח אותו בצורה מדויקת ואז לצאת מהבית בביטחון. אני יודעת שאני חוויתי כמה נסיונות כושלים בדרך ;) ועוד לא דיברנו על התחזוקה... לחדש בזהירות במהלך היום ולדאוג שהצבע לא נדד לשיניים.
אבל היי, בסוף זה קרה. הגיע הזמן להציג בפניכן את ארבעת הדרמטיים המועדפים עלי.

יום שישי, 15 במאי 2015

מה אנחנו באמת חושבות על רשתות האופנה?

תחילתו של הסיפור לפני כמה חודשים, כשעליתי ממידה 44 ל-46. במשך שבועות חיפשתי בגדים שיתאימו לי ולתקציב שלי, וכשלא הצלחתי הייתי מאוד מתוסכלת. דיברתי עם חברות, כתבתי על זה בפייסבוק ובסוף החלטתי שאני רוצה לעשות משהו בנדון. הצעד הראשון היה לנסות ולהבין האם אני לבד בסיפור הזה, או שיש כאן משהו מעבר.
חיברתי סקר קצרצר, הפצתי בכל מקום אפשרי ובסופו של דבר קיבלתי תשובות מ-427 נשים שונות. תודה גדולה לכל אחת ואחת מכן, שהשקעתן זמן כדי לענות על הסקר.
התייחסתי בפוסט לדברים הכי משמעותיים, ובסופו תוכלו לראות את כל הגרפים עם כל התשובות.

יום שלישי, 12 במאי 2015

לימוני ורך

את המותג הצרפתי הזה אני אוהבת בעיקר מרחוק... העיצוב מרהיב, הביקורות מהללות ואם המחיר היה יותר נגיש הייתי קונה בערימות. במקום זה אני מסתפקת ב-window shopping באתר החברה.

יום שלישי, 5 במאי 2015

NOTD: ים, מאט וחול

לפני כמה ימים פרסמתי בפייסבוק תמונה של נייל-ארט בהשראת הים, וקיבלתי מלא תגובות מפרגנות וגם כמה בחורו שתהו איך אני עושה את זה ואיך יש לי סבלנות.
אז בשבילי לקים זו תרפיה, ומניקורים מושקעים זה כיף וזה עיסוק מרגיע בשבילי. אני דיי מחזיקה מעצמי ידיים שמאליות בכל מה שקשור לנייל-ארט, אז אני משתמשת בטכניקות פשוטות. אני אפרט איך יצרתי כל מניקור, ואני חושבת שכל אחת יכולה לנסות. קצת סבלנות, קצת תרגול ומגיעים לזה. ואם לא, פשוט מסירים ומנסים מחדש :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...