יום חמישי, 26 באפריל 2012

יום חדש, מראה איפור חדש


תסלחו לי שוב על הכותרת המעאפנה, אחרי כמעט שעה של עריכת תמונות התייבש לי המוח. מי תיאר לעצמו שפוסט שמבוסס ברובו על תמונות ייקח לי כ"כ הרבה זמן? אה?

ולענייננו. שילוב בין עבודה במשרה מלאה לבין לימודים לפסיכומטרי הפכו את הימים שלי למטורפים, ורוב הזמן הסתפקתי באיפור מינימלי [אם בכלל]. בחרתי בלק סולידי שיצליח לשרוד שבוע שלם, והאיפור שלי הפך להיות בסיסי- מייקאפ, סומק, קונסילר להסתרת כהויות מתחת לעיניים, מסקרה ואיזה גלוס. בימים שהיו לי 2 דק' מיותרות בבוקר הוספתי איזו צללית עדינה ותיחום תחתון.
לפני פסח ניגשתי לפסיכומטרי ועכשיו כשיש לי זמן אני מצליחה להתאפר קצת יותר. בבקרים עדיין חבל לי לקום מוקדם יותר בשביל להשקיע באיפור, אבל היו לי כמה הזדמנויות ליצור מראות איפור קצת יותר מושקעים.

איפור העיניים הראשון הוא האיפור שיצרתי בליל הסדר. התחשק לי ללכת על איפור בגווני ברונזה וחום, שלא בכוונה יצא לי מראה דיי סולידי. בגלל קוצר זמן לא היה לי זמן לשחק איתו עוד קצת [3 דק' לפני שהיינו צריכים לצאת קלטתי שעדיין לא סיימתי להניח אייליינר על עין אחת, לעגל ריסים ולמרוח מסקרה. בסוף יצאנו באיחור והספקתי גם לצלם כמה תמונות].

 





בגלל שעבר לא מעט זמן מליל הסדר שכחתי באיזה צלליות בדיוק השתמשתי. אם אני לא טועה זה היה שילוב בין פלטת ה-88 הרגילה לבין סט הצלליות החומות של קרליין מסדרת "פרוייקט מסלול" [צלליות שיצאו בקולקציה מוגבלת לפני כמה שנים].
לתיחום עליון השתמשתי באייליינר ג'ל השחור של מייבלין ניו יורק, ולתיחום התחתון השתמשתי באייליינר החום מאותה הסדרה. המסקרה הנוכחית שלי היא הלאש בלאסט של קאבר גירל.
אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני מראה לכן תמונה עם המשקפיים שלי, שזה קצת מפתיע בהתחשב בעובדה שאני צמודה למשקפיים האלה תמיד [אחרת הייתי נתקעת בקירות בממוצע של פעמיים ב-5 דק' בערך]. איכשהו זו הפעם הראשונה שהצלחתי לצלם תמונה טובה איתם.


את מראה האיפור השני יצרתי באחד מסופי השבוע. קבעתי לצאת עם חברים, היה לי הרבה זמן פנוי וחשק ליצור מראה קצת יותר דרמטי וצבעוני.
כבר הרבה זמן אני מרגישה שאני לא מנצלת את אוסף האיפור שלי כמו שצריך, לכן הפעם החלטתי לעבוד עם פלטה של פופה שקניתי מזמן וכמעט לא השתמשתי בה. ידעתי שאני רוצה לשלב בין שתי צלליות- הסגולה של פופה וצללית אבקה כחולה של גאיה. התחלתי להתאפר בלי רעיון מוגדר בראש וזה השילוב שיצא בסופו של דבר:










בתור בסיס השתמשתי בפריימר לעיניים של עפרה.
בשביל הארות בחלק הפנימי של העין ובאזור הגבה השתמשתי ב-Sparkle של פרושופ, במציאות היא הייתה קצת פחות בולטת.
בשליש הפנימי של העין הנחתי את הצללית הסגולה מהרביעייה של פופה מסדרת 4EYES.
בשני השלישים החיצוניים הנחתי את צללית האבקה השימרית של גאיה מס' SH-26. הצללית עצמה מהממת, יש לה שימר כחול-סגול מאוד מיוחד, אבל העבודה איתה קשה מאוד. היא לא פיגמנטית מאוד וברגע שניסיתי לטשטש אותה הרבה מאוד חומר ירד מהעפעף ונתפס על המברשת. בסופו של דבר הייתי צריכה להניח עוד חומר, לטשטש שוב ולהניח עוד קצת חומר בפעם השלישית.
בשביל להדגיש את האפקט תחמתי את השליש החיצוני בעזרת הצללית השחורה מהפלטה של סופטאץ' . בסופו של דבר הצללית השחורה התערבבה עם הצללית של גאיה ויצרה גימור מעודן יותר.
לתיחום עליון השתמשתי באייליינר ג'ל השחור של מייבלין ניו יורק. לתיחום תחתון השתמשתי בעיפרון עמיד של קרליין מס' 204.
גם כאן המסקרה היא לאש בלאסט של קאבר גירל.


את המראה השלישי והאחרון יצרתי אתמול לכבוד יום העצמאות. ידעתי שמתחשק לי ליצור איפור כחול [מפתיע ובלתי צפוי בעליל, אני יודעת] אבל גם כאן לא ידעתי מה אני רוצה בדיוק לעשות. יצרתי מראה אחד שלא אהבתי והתחלתי את הכול מחדש, רק שהפעם הייתי צריכה לסיים את הכול תוך רבע שעה בערך.
בסופו של דבר אני חושבת שיצרתי מראה חביב, אם היה לי קצת יותר זמן אני מניחה שהוא היה יוצא מדויק יותר.














גם הפעם השתמשתי בפריימר של עפרה בתור בסיס.
עבדתי בעיקר עם פלטת ה-88, סימנתי לכן בחיצים את הצלליות בהן השתמשתי. את הצללית המוזהבת הנחתי בשליש הפנימי של העין ומשם התקדמתי עם שלושת הצלליות הכחולות שהנחתי כמובן מהבהירה לכהה. בתור תיחום עליון השתמשתי הפעם דווקא בצללית שחורה, רציתי ליצור מראה קצת יותר רך ולא היה לי זמן וסבלנות לעבוד עם אייליינר ג'ל. להארה בעצם הגבה השתמשתי באחת הצלליות הבהירות מהפלטה ההיא של סופטאץ' שהראיתי למעלה.
לתיחום תחתון השתמשתי באייליינר ג'ל החום של מייבלין, גם כאן המסקרה היא הלאש בלאסט של קאבר גירל.
כשאני מסתכלת על התמונות אני רואה כמה טעויות שעשיתי, בעיקר עניין של טשטוש ושל עבודה עם הצללית השחורה. אבל בשביל איפור ב-15 דק' אני דיי מרוצה מהתוצאה.

עד כאן שידורנו להערב. אשמח כמובן לשמוע את דעתכן, ואם אהבתן את הבלוג אתן מוזמנות להירשם כמנויות ולהיות חברות שלי בפייסבוק

יום שלישי, 24 באפריל 2012

השפתון העירום


כשכתבתי על הגלוסיבוקס [כאן וכאן], התייחסתי לאלמנט ההפתעה. אני אוהבת לנסות מוצרים חדשים, וכרגע כיף לי לקבל מוצרים שמישהו אחר בחר בשבילי ו"הנחית" עלי. אני מודה, כשאני קונה איפור אני בוחרת בד"כ בגוונים 'בטוחים' מבחינתי, כאלה שאני כבר מכירה והתנסיתי בהם. זה מונע ממני אכזבות אבל גם מונע ממני להתנסות במגוון גדול של מוצרים.
לאחרונה היו לי מספר הזדמנויות להתנסות במוצרים "מונחתים"- מוצרים שלא הייתי מזכה במבט שני ובטח שלא הייתי חושבת לנסות. את חלקם קיבלתי מהיח"צ, את חלקם קיבלתי בגלוסיבוקס ואת כולם אני אשתדל לסקור קול


ה"הנחתה" הראשונה בסדרה היא שפתון ניוד של ג'ייד שיצא בקולקציית האביב.

המוצר: שפתון מס' 195- Nude Sheer מסדרת True Color
החברה: ג'ייד
המחיר: 100 ש"ח לפני מבצע
גילוי נאות: את המוצר קיבלתי לסקירה מהחברה.

  


מדובר בשפתון לחותי בגוון חום בהיר-וורדרד בסגנון הניוד. אני מודה שטרנד הניוד לא כ"כ מושך אותי, זה משהו שאני אוהבת לראות על אחרות אבל לא כ"כ על עצמי, ולכן אין שום סיכוי שהייתי בוחרת לנסות את הגוון הזה אם לא הייתי מקבלת אותו.
אני מודה שלמרות הרתיעה שלי מהטרנד דווקא הופתעתי מהשפתון הזה לטובה, הוא אומנם ניודי, אבל תודות לגוון הוורדרד שבו הוא לא "מוחק" את השפתיים לגמרי [ועל חיוורת כמוני זה יכול היה להיות בעיה].
החברה מגדירה את השפתון הזה בתור "שפתון סאטן במרקם משי". אני קצת נעל בכל מה שקשור לגימורים של שפתונים, אז אני אתן לכן לשפוט ולעדכן אותי מוציא לשון





יתרונות
אפתח ואומר- המריחה שלו מצוינת. הוא מספיק רך בשביל להימרח בקלות, אבל לא רך מדי ולכן קל מאוד לשלוט על כמות החומר שרוצים. הקצה של השפתון מעוצב בצורה מלבנית ולא כ"כ אופיינית, אבל דווקא הצורה הלא שגרתית הזו נוחה מאוד למריחה מדויקת.
הוא פיגמנטי מאוד, מספיקה שכבה דקה בשביל לקבל כיסוי מלא. אם רוצים לקבל מראה קצת יותר בולט אפשר כמובן למרוח שתי שכבות- בהמשך אני אראה את ההבדל בין שכבה אחת לשתיים.
בגלל הגוון הבהיר שלו אני לא ראיתי צורך להשתמש בתוחם שפתיים ובמברשת כי גם ככה לא רואים מריחה לא מדויקת, ולכן גם אין בעיה לעשות תיקונים במשך היום.
כשהשפתון דוהה הוא עושה את זה בצורה יפה בלי להשאיר כתמים לא ברורים על השפתיים.
התייחסתי קודם לגוון הוורדרד שיש בו, ולכן אני חושבת שהוא יוכל להתאים גם לבהירות מאוד בלי לקבל אפקט חיוור מדי.
השפתון לחותי מאוד ולכן גם לא מייבש את השפתיים [אפילו לא את שלי, שסובלות מיובש באופן תמידי בערך].

חסרונות
באופן עקרוני, בגדול ובהכללה גסה- ככל שהמוצר יותר לחותי ככה הוא עמיד פחות. ולכן גם השפתון הזה- לחותי מאוד ולא כ"כ עמיד. הוא שרד עלי בערך 4 שעות בלי אכילה ושתייה ואז התחיל לדהות ולהתפוגג, שרד בקושי נשנוש קליל ולא הצליח להתמודד עם ארוחה מלאה. מבחינתי זה חיסרון, אני מעדיפה שפתונים עמידים ויש לי כמה שמצליחים לשרוד דיי בכבוד גם ארוחה מלאה.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולזרוק מילה על בחירת השם ועיצוב האריזה- חלק מהמוצרים של ג'ייד מיוצרים באיטליה, וגם השפתון הזה ביניהם ולכן על האריזה עצמה יש הרבה מאוד מלל בלעז ומעט מאוד מילים בעברית. גם השם של השפתון הוא באנגלית... ואני מודה שזה קצת צורם לי, הייתי שמחה לראות יותר כיתוב בעברית ובעיקר שם בעברית על מוצרים של חברה ישראלית [אתן יודעות, ברוח הפטריוטיות ויום העצמאות שקרב ובא]

לסיכום
באופן אישי אני פחות מתחברת לטרנד הניוד ולא כ"כ הצלחתי לשלב אותו באיפור היומיומי שלי, ולאחר כמה שימושים מצאתי לו בית חם. אבל אם אתן אוהבות שפתונים ניודים ומעדיפות לחות על עמידות- אני בהחלט ממליצה לכן לנסות אותו.
המחיר הרגיל שלו טיפה יקר לטעמי, אבל אפשר למצוא אותו במבצעים שהופכים את הקנייה להגיונית.

ואיך אפשר לסיים פוסט בלי סווטצ'ים?

  

  

את השפתיים שלי במצב נטול אתן כבר מכירות, אבל שיהיה לכל מקרה ;)

ככה השפתון מתקבל עלי אחרי שכבה אחת- יחסית וורדרד ודיי טבעי, ולא בהיר מדי.



בשביל לקבל אפקט מודגש יותר מרחתי שתי שכבות, והשפתון מתקבל עלי קצת פחות וורוד וטיפה יותר חום.






אני אשמח מאוד לשמוע את דעתכן. התחברתן לשפתון הזה? מעדיפות לוותר?

שבוע טוב חיבוק של הסוררת

יום חמישי, 12 באפריל 2012

סוף סוף גלוסי! חלק שני


בפוסט הקודם סקרתי את קופסאות פברואר ומרץ, והבטחתי לכן פוסט נוסף עם ביקורת על השירות באופן כללי.
הרבה מאוד דברים כבר נכתבו על גלוסיבוקס, יש המון חילוקי דעות בנושא וכמעט כל הודעה או פוסט גוררים הרבה מאוד תגובות אמוציונאליות. חשוב לי להדגיש שאני כותבת את הפוסט הזה מנקודת המבט האישית שלי. עוד יותר חשוב לי לציין שהמוצר הזה ממש לא מתאים לכל אחת, כל אחת והסיבות שלה- וזה בסדר גמור! אם אתן מתלבטות לגבי השירות אני ממליצה לכן לקרוא עוד פוסטים [אני אצטרף קישורים בסוף] ולהחליט אם זה משהו שמתאים לכן או לא- וכמובן שכל החלטה היא לגיטימית. בתחילת הפוסט אני אתייחס בהרחבה למאפיינים שונים של הקופסא, ובסוף יש רשימה של יתרונות וחסרונות- אם ארוך לכן מדי אתן מוזמנות לעבור ישר לסוף.

הסבר קצרצר על השירות: גלוסיבוקס הוא שירות של קופסאות שהתחיל בחו"ל ויובא לארץ לפני כמה חודשים [ע"י דן מנו, אם זה מעניין מישהי]. תמורת סכום קבוע מקבלים כל חודש קופסא שמכילה לפחות 5 מוצרי איפור וטיפוח. החברה מתחייבת שלפחות אחד מהמוצרים יהיה מוצר בגודל מלא וכל השאר יהיו בגודל מוקטן, וכל חודש מקבלים מוצרים אחרים. כשנרשמים לשירות ממלאים "פרופיל יופי"- שאלון של העדפות ונתונים, ולפי זה החברה אמורה להתאים את המוצרים שנשלחים לכל אחת. אי אפשר לדעת מראש מה מקבלים בקופסא, וזה חלק מהקסם- כל חודש מקבלים קופסת הפתעה.
הרעיון מאחורי הקופסא היא לתת למנויות הזדמנות להתנסות במגוון של מוצרים תמורת סכום סמלי. במקום לקנות מוצר בגודל מלא ולהתאכזב מקבלים מוצר מוקטן כדי לנסות, ואם אוהבים- קונים.
מצד שני, החברות עצמן מרוויחות חשיפה ולקוחות פוטנציאליות.

המחיר והמשלוח: השירות הושק בתחילה במחיר של 60 ש"ח לחודש, עם משלוח בדואר רשום. אחרי חודש של פעילות החליטו בגלוסי בוקס שהמשלוח יעשה באמצעות דואר שליחים, ולכן המחיר עלה בהתאם והיום השירות עולה 75 ש"ח בחודש. מנויות שנרשמו לפי העלאת המחיר משלמות כרגע 60 ש"ח, והחודש נוספה אפשרות לאיסוף עצמי מהמשרדים של החברה בת"א במחיר של 55 ש"ח.
באופן אישי אני חושבת ש-60 ש"ח לחודש זה מחיר הוגן בשביל השירות, וכרגע זה המחיר שאני משלמת והוא מתאים לי. אני חושבת ש-75 ש"ח הוא מחיר גבוה מדי, וכל עוד זה המחיר קשה לי להמליץ על השירות ואם אני אצטרך לשלם יותר אני אפסיק את המנוי. גם האופציה של דואר שליחים ממש לא נוחה לי ואני מעדיפה להגיע לדואר בזמני החופשי. כתבתי לגלוסי בוקס וביקשתי לתת אפשרות בחירה בין דואר שליחים לדואר רשום [ואז גם לשלם בהתאם], כרגע הודיעו שזה לא אפשרי ואני מקווה מאוד שהם ימצאו פיתרון ויאפשרו את הבחירה הזו. אם גם לכן זה חשוב אני אשמח אם תכתבו להם גם, דרך האתר או בפייסבוק

המוצרים שמקבלים: בפוסט הקודם הראיתי את שתי הקופסאות ואת המוצרים שקיבלתי. אני לא אחפור לכן שוב בנושא [גם ככה הפוסט הזה תופס כיוון חפירתי כבד], בגדול אני מרוצה מאוד מהמוצרים שקיבלתי. את רובם לא הכרתי וקיבלתי הזדמנות להתנסות, וגם אם אני לא אוהבת את כולם אני עדיין נהנית לנסות אותם.
יש דעות שונות לגבי המוצרים- אחרי חבילת פברואר היו הרבה תלונות על כך שרוב המוצרים עממיים וכל המטרה של הקופסא היא לנסות מותגי יוקרה. אחרי קופסת מרץ היו הרבה תלונות על כך שרוב הקופסא מורכבת ממותגי יוקרה שנמכרים בסכומים שהלקוחה הממוצעת כנראה לא תשקיע. לא סתם החבילה הזו מעוררת כ"כ הרבה תגובות וחוסר הסכמה, אנחנו שונות מאוד אחת מהשנייה ובהתאם גם הדעות שלנו.

גודל המוצרים: כמו שכתבתי קודם, ההתחייבות היא לחמישה מוצרים לפחות בכל חבילה, כשלפחות אחד בגודל מלא וכל השאר בגודל מוקטן. כמה פעמים קראתי תלונות על כך שהמוצרים קטנטנים וזה לא הוגן לשלם כ"כ הרבה על דוגמיות. חשוב לי להתייחס ולתקן את הטעות הזו- רוב המוצרים שמקבלים הם אכן בגודל מוקטן, מה שנקרא Travel Size- שהוא גודל ביניים בין דוגמית רגילה לבין הגודל המלא של המוצר. ההחלטה אם זה שווה או לא היא שלכן בלבד, רק חשוב לי להתייחס לנושא הזה בגלל שאלה בפירוש לא דוגמיות, ובשביל להראות את ההבדלים צילמתי לכן כמה תמונות:


> בצד ימין- Big Apple Red שקיבלתי בקופסת מרץ, בצד שמאל No Spain No Gain שקניתי [משומש אומנם]. כמו שאפשר לראות הגדלים שלהם זהים לחלוטין, שניהם מכילים 3.75ml- שזה הגודל המוקטן של הלקים של OPI, שנמכר באופן רגיל [בד"כ במארזים].


> בצד ימין יש דוגמית של מייקאפ של מייבלין ניו יורק, שקיבלתי מזמן עם מגזין קוסמופוליטן האמריקאי [את כל הבית הפכתי בשביל למצוא דוגמית ראויה לצילום עצבני ]. אחריה מופיע הפריימר לעיניים של טו פייסד בגרסה המוקטנת שנמכרת באיביי [כמובן שקניתי אותו בעבר, לא קיבלתי אותו בקופסא]. אחריו מופיע תחליב ניקוי של Carita ומסיכת לחות של חברת אהבה- שניהם בגודל מוקטן, את שתיהן קיבלתי בקופסאות גלוסיבוקס.


> בתמונה הזו אפשר לראות את הכמויות שיש בכל מוצר- דוגמית המייקאפ [מצד ימין] מכילה 1ml, לעומת המוצר של Carita שמכיל 5ml והמסיכה של אהבה שמכילה 20ml. לא צילמתי אותם, אבל קרם הידיים של לאוקסיטן מכיל 10ml והפריימר של דר. מיורד מכיל 5ml. קשה לי להשוות בין הפריימר לעיניים לבין שאר המוצרים בגלל שהוא נמדד בגרמים [3 גר']- צילמתי אותו כדי שתראו את היחס של הגדלים.
כמו שאפשר לראות, כל המוצרים מכילים לפחות פי 5 [וגם פי 10 ו-20] ממה שמכילה דוגמית רגילה שמחולקת בחינם. כמובן שכמות החומר שצריך לכל שימוש משתנה בהתאם לסוג המוצר, אבל בשביל לקבל פרופורציות- בפריימר המוקטן של טו פייסד השתמשתי במשך כמה חודשים טובים. בפריימר של דר. מיורד השתמשתי כבר 6-7 פעמים והוא ממש לא עושה סימנים שהוא עומד להסתיים.
אתן עדיין רשאיות להחליט שלא שווה לכן לשלם על שירות כזה, רק בבקשה אל תקראו למוצרים האלה דוגמיות קריצה

שנייה לפני הסיכום, אלה היתרונות והחסרונות של המוצר כמו שאני רואה אותו.

יתרונות:
♣ תמורת סכום קבוע כל חודש מקבלים מגוון של מוצרים ואפשר להתנסות בהם בבית בשקט, בלי לריב עם דיילות יופי ובלי להתחנן בשביל איזה בדל של דוגמית- שזה היתרון הכי גדול לדעתי.
♣ הקופסא מאפשרת להתנסות במגוון של מוצרים. את רוב המוצרים בקופסא אין סיכוי שהייתי קונה בעצמי, על חלקם בכלל לא שמעתי. באופן אישי אני נוטה יותר לקנות איפור ודיי מתעלמת מתחום הטיפוח [בעיקר בכל מה שקשור לטיפוח השיער למשל], ככה אני "מכריחה" את עצמי להתנסות במוצרים חדשים בתחומים שאני לא כ"כ מכירה.
♣ אני אסתכן בכך שאשמע קצת ילדותית- אבל לקראת סוף החודש אני מתרגשת ומצפה לקבל את הקופסא, וההרגשה היא כמו לקבל מתנת יומולדת.
♣ בחלק מהמוצרים אני לא משתמשת כרגע, אבל הגודל המוקטן שלהם מתאים לי בול בשביל נסיעות או בשביל תיק האיפור הקטן שאני סוחבת איתי.
♣ ההרשמה לשירות היא בלי התחייבות. אם נמאס אפשר להפסיק מתי שרוצים בלי קנסות. התנאי היחידי הוא להפסיק את המנוי עד תאריך מסוים בחודש [שבוע או שבועיים לפני שמתחילים לשלוח את הקופסאות]- שזו דרישה הוגנת לגמרי, כי בשלב הזה כבר מכינים לנו את הקופסאות. אם מבטלים אחרי התאריך הזה מחויבים רק במחיר של הקופסא של החודש הקרוב ואחרי זה המנוי מופסק.
♣ הקופסאות נארזות ע"י עמותת "שווים"- עמותה לשיקום מקצועי. גלוסי בוקס יכלו לבחור במגוון של חברות שיארזו את המוצרים שלהם, יפה בעיני שהם בחרו לעבוד דווקא עם העמותה ולספק עבודה לאוכלוסייה חלשה שמתקשה בד"כ למצוא עבודה.

חסרונות:
♣ המחיר. כמו שכתבתי למעלה, לדעתי 75 ש"ח זה מחיר גבוה מדי בשביל השירות. דואר שליחים פחות נוח לי ואני לא רוצה לשלם עליו את התוספת הזו, ולכן גם קשה לי להמליץ לכן על הקופסא במחיר הזה. אני מחזיקה אצבעות שגלוסי בוקס יאפשרו בחירה בין דואר רשום לדואר שליחים. אם זה יקרה ותהיה אפשרות למנוי ב-60 ש"ח בחודש- סעיף המחיר יעבור לרשימת היתרונות כי 60 ש"ח זה מחיר הוגן [לדעתי האישית].
♣ אי אפשר לדעת איזה מוצרים מקבלים, לטוב ולרע. אפשר לקבל קופסא שתתאים לך בול ואפשר לקבל ערימה של מוצרים שלא עושים לך את זה בכלל.
♣ השירות הושק רק בינואר, והוא עדיין קצת חורק ומקרטע. בחודש פברואר היו הרבה מאוד בעיות: מעבר לדואר שליחים בהפתעה והרבה תלונות על כך, הבדל גדול מאוד בין הקופסאות השונות והערך שלהן וגם שירות הלקוחות של גלוסי לא בדיוק הצטיין בתגובות שלו. בחודש מרץ כבר ראיתי שיפור גדול יותר גם מבחינת השירות וגם מבחינת הקופסאות, ובאמת רואים שיש מאמץ מצד גלוסי להשתפר ולהקשיב ללקוחות. אני מקווה שזה ימשיך להיות הכיוון. בגלל שהשירות עדיין חדש אני סבלנית, אבל גלוסי צריכים להמשיך ולעשות עבודה קשה כדי להשתפר.
♣ השוני בין שווי הקופסאות- במרץ כבר היה שיפור, אבל עדיין יש הבדל בין הערך של הקופסאות. התייחסתי לזה בפוסט הסקירה הקודם.

למי הקופסא מתאימה?
שאלת מיליון הדולר. אם ציפיתן לקבל תשובה חד משמעית אני אאלץ לאכזב אתכן, מכיוון שאין תשובה מוחלטת בעניין. אם אתן מתלבטות אני ממליצה לקרוא עוד פוסטים בנושא ולחשוב על זה קצת. כמו כל מוצר, גם השירות הזה לא מתאים לכולן ואני אחזור על המסר הקבוע שלי- תהיו צרכניות חכמות ותחשבו מה טוב לכן.
לדעתי האישית הקופסא הזו מתאימה למישהי שמוכנה ורוצה להתנסות במגוון של מוצרים. אם אתן אוהבות רק דברים ספציפיים או שיש לכן דרישות מאוד ספציפיות לגבי מוצרים אני לא חושבת שהקופסא הזו תתאים לכן וחבל שתתאכזבו. אני בשלב שבו מתאים לי להתנסות במוצרים שונים ולא אכפת לי לקחת את הסיכון הזה.
אם יש לכן תקציב מאוד מצומצם כל חודש לא בטוח שכדאי לכן להשקיע אותו בקופסא, אולי עדיף לכן לחסוך אותו בשביל מוצרים "בטוחים" שתבחרו בעצמכן. מצד שני- אני נרשמתי לקופסא דווקא בשלב שבו לא היה לי הרבה כסף והייתי בעוצר קניות קפדני תקופה ארוכה מאוד. בסופו של דבר החלטתי שאם אני לא ארשם לשירות קבוע שיחייב אותי לשלם כל חודש אני פשוט לא אשקיע בעצמי כסף, וכן חשוב לי להשקיע בעצמי ולפנק את עצמי מדי פעם, והחלטתי ש-60 ש"ח בחודש זה סכום שאני יכולה לעמוד בו.
אם רק התחלת להתאפר ואין לך הרבה מוצרי איפור- מצד אחד אני חושבת שעדיף להשקיע את הכסף במוצרים שתבחרי בעצמך לפי מה שאת צריכה. מצד שני, היתרון של גלוסי שהוא מאפשר להתנסות במגוון של מוצרים במחיר נמוך יחסית, במקום לקנות מוצר במחיר מלא ו"ליפול", ובתחילת הדרך קשה יותר לבחור מוצרים.

האם זה שווה את הכסף?
גם כאן, אין תשובה חד משמעית. מבחינת שווי המוצרים מול העלות של הקופסא- אני חושבת שערך המוצרים כן עולה על המחיר שאנחנו משלמות. אבל השאלה האמיתית היא האם הקופסא מתאימה לך והאם זה שירות שתהני ממנו.
אני כרגע נהנית מהקופסא והחלטתי להמשיך את המנוי. אני מניחה שבשלב מסוים אני ארגיש תחושה של מיצוי ואני אפסיק אותו, אבל כרגע זה מתאים לי.

הרבה פוסטים נכתבו בנושא, כל אחד מציג דעה קצת שונה. בגלל המורכבות של השירות הזה החלטתי להציג בפניכן עוד כמה פוסטים שקראתי ואהבתי, בגלל שעוד מידע בד"כ עוזר לקבל את ההחלטה הנכונה.
נחיתה רכה, המראה קשה- סקירה מקיפה של שקר החן והבל היופי
גלוסי בוקס מרץ- ריסים ורסיסים


אני מקווה שהצלחתן לשרוד ולהגיע ביחד איתי עד לכאן קריצה אם יש לכן עוד שאלות- תרגישו חופשי לשאול.

אני כמובן אשמח לשמוע את דעתכן... אהבתן? התעצבנתן? מדגדג להזמין מנוי או שתעדיפו להשקיע את הכסף שלכן במקום אחר?
חג שמח חיבוק של הסוררת

יום רביעי, 4 באפריל 2012

סוף-סוף גלוסי! [או: סקירה טובה עם כותרת גרועה]


להגנתי יאמר שהפוסט הזה נכתב אחרי שניגשתי לפסיכומטרי. אחרי שלוש וחצי שעות של שאלות היגיון, צירופים, מצולעים ונפחים המוח שלי לא מסוגל להפיק כותרת טובה יותר מזו. מצד שני... מכאן אפשר רק לעלות קריצה
לא אכחיש, הרבה מילים כבר נכתבו על השירות הזה ויש מצב שאני לא אחדש שום דבר לחלקכן. החלטתי לכתוב את דעתי בכל זאת לטובת הקוראות שלא מכירות את השירות או שרוצות לקבל עליו עוד מידע [וגם בגלל שאתן סומכות עלי בטירוף ומחכות למוצא פי].
אז מה זה גלוסי בוקס? מדובר בשירות עולמי שעשה עלייה לארץ. תמורת תשלום חודשי מקבלים כל חודש קופסא עם [לפחות] חמישה מוצרים, חלקם בגודל מלא וחלקם בגודל מוקטן. מקבלים מוצרי איפור, טיפוח, בישום וכד' במטרה להתנסות. כשנרשמים לקופסא ממלאים שאלון על ההעדפות הכלליות שלנו וכל חודש מקבלים את המוצרים בהפתעה. הרעיון הוא שתמורת סכום נמוך יחסית נזכה לקבל חבילה בשווי גדול יותר ולהתנסות בשלל מוצרים שלא היינו מנסות אחרת [אני אתייחס לכל זה בהמשך בפירוט]. עוד מידע אפשר לקרוא באתר של גלוסי בוקס.

♣ הכוונה הראשונית הייתה לכתוב פוסט משולב- להציג את שתי הקופסאות ואח"כ לסכם את דעתי על השירות, אבל הפוסט יצא ארוך מדי והחלטתי לחלק את הכול לשני פוסטים. בפוסט הזה אני אסקור את הקופסאות שקיבלתי ואת דעתי עליהן, ובפוסט הבא אני אכתוב בפירוט מה דעתי על השירות עצמו.

♣ עדכון קטן: קראתי בפייסבוק תגובה של גולשת שתהתה למה בלוגריות לא כותבות ביקורת מלאה על המוצרים אלא רק מציגות אותן. אני לא רוצה לדבר בשם אחרות, אבל מבחינתי לוקח זמן עד שאני מרגישה בנוח לכתוב סקירה על מוצר. יש מוצרים שרק אחרי חודש או חודשיים של שימוש רצוף אני מרגישה מוכנה לכתוב עליהם סקירה, ולכן אני לא רוצה לעשות חצי עבודה ולכתוב ביקורת בלי בסיס רציני. מעבר לזה, לא את כל המוצרים ניסיתי ולא על כולם מעניין אותי לכתוב ביקורת. אני בכל זאת בוחרת להציג את הקופסאות ואת התוכן שלהן בגלל שיש לזה ביקוש.

המוצר: קופסאות פברואר ומרץ
החברה: גלוסי בוקס
המחיר: המחיר כרגע הוא 75 ש"ח לחודש, בגלל שנרשמתי בהתחלה אני עדיין משלמת 60 ש"ח [גם לזה אני אתייחס בהמשך]

קופסת פברואר


זו הקופסא הראשונה שקיבלתי, לפי ההסבר שצורף לקופסא מדובר בקופסא מיוחדת ליום האהבה- בגלל זה גם העיצוב של הקופסא שונה לוורוד-פוקסיה.
קיבלתי בסה"כ 6 מוצרים:
1. מסיכת לחות של אהבה בגודל מוקטן. עדיין לא ניסיתי.
2. בושם לגברים בשם קוקוריקו של ז'אן פול גוטייה- דוגמית קטנה. מודה, ניסיתי. זה כבר היה שם ממילא, ובאופן עקרוני אין לי בעיה עם בשמים של גברים. במקרה הנ"ל אני אפעל לפי הגישה שאם אין משהו טוב לומר- עדיף לא להגיד כלום.
3. צללית של לייף- גודל מלא, אני קיבלתי את צללית מס' 309. כבר כששמעתי שבחלק מהקופסאות יש צללית של לייף הייתה לי הרגשה רעה שאני אקבל את 309- שכבר יש לי [ואפילו הראיתי בעבר]. כמובן שמרפי לא איכזב וקיבלתי בדיוק את 309. זו צללית מצוינת לדעתי, אבל אין לי צורך בשתיים לכן העברתי לאחותי.
4. שפתון אוניברסלי של לוריאל- גודל מלא. הוא נמצא אצלי בתיק על בסיס קבוע ומשמש אותי המון [מבטיחה סקירה מקיפה בעתיד].
5. סבון נוזלי של "סבון"- גודל מלא. נמצא אצלי בשימוש קבוע, הוא עוד מעט נגמר ;)
6. מסיכה לשיער של חברת וולה- גודל מוקטן [יותר קרוב לדוגמית, לדעתי]. אומנם מדובר במסיכה לשיער צבוע, אבל יש לה ריח כ"כ טוב שלא יכולתי להתאפק וניסיתי אותה על השיער שלי. כ"כ הופתעתי מההשפעה שלה על השיער שלי שאני בהחלט מתכוונת לרכוש מסיכה דומה שתתאים לשיער שלי.

מה דעתי על הקופסא?
לצערי עוד לפני שקיבלתי אותה כבר נתקלתי בכל מיני ספוילרים וידעתי בערך מה יהיה בה. בסופו של דבר כשהיא הייתה אצלי ופתחתי אותה כן קצת הופתעתי וגם נהניתי מהחוויה הכללית. בסה"כ אני אוהבת את הקופסא ואת התוכן שלה ורוב המוצרים משמשים אותי.
אני יודעת שיש בנות שהתבאסו לקבל חבילה שרובה מורכבת ממוצרים עממיים- לי אישית אין בעיה עם זה, להיפך.
כשאני מסתכלת על הקופסא לבד אני מרוצה, אבל כשאני מסתכלת על התמונה הכללית יש כאן כמה בעיות. קודם כל הבחירה בבושם גברים הזויה בעיניי. אני מבינה את הרעיון מאחורי זה, אבל לא לכולנו יש בני זוג [אני למשל נפרדתי משלי פחות מחודש לפני... ככה שזה הרגיש לי מוזר]. מצד שני, מדובר במוצר אקסטרא אז זה פחות הפריע לי.
בעיה משמעותית יותר היא השוני ברמת הקופסאות. חלק מהבנות קיבלו במקום הצללית של לייף פריימר של גרלן בגודל מוקטן, או ברונזר בגודל מלא של גאיה וכו'. גם בגזרת הבשמים היה שוני- חלק קיבלו דוגמיות לבשמים של נשים וחלק קיבלו דוגמיות לגברים, וגם גודל הדוגמיות שונה בין החבילות השונות. יצא שאני מאלה שקיבלו את החבילה "הכי פחות טובה", למרות ששילמתי בדיוק את אותו המחיר. אין לי בעיה לקבל מוצרים של לייף או לוריאל, להיפך. במקרה צללית 309 היא בין הצלליות האהובות עלי. אבל הכעיס אותי לגלות שחלק קיבלו מוצרים עממיים וחלק קיבלו מוצרים של חברות יוקרתיות יותר [גם אם מדובר בגודל מוקטן- זה עדיין לא נראה טוב].

קופסת מרץ



זו הקופסא השנייה שקיבלתי, הפעם הגיעו בקופסא 7 מוצרים:
1. תחליב ניקוי לאיפור ולפנים של חברת Carita- גודל מוקטן. אני לא כ"כ אוהבת מסירי איפור בתחליב ובנתיים לא היה לי חשק לנסות. אני בונה עליו בעיקר לטובת נסיעות, הגודל שלו מצוין בשביל זה.
2. פלסטר לעקב כף הרגל של Compeed- הגיעו שני פלסטרים. זה מוצר שראיתי כבר על המדף ושקלתי אם לקנות או לא, אמנם הוא נראה קצת חריג בנוף הטיפוחי אבל אני שמחה שקיבלתי אותו ויש לי הזדמנות להתנסות.
3. פריימר היבריד של Dr. Murad- גודל מוקטן. השתמשתי בו כבר כמה פעמים, אבל אני לא מצליחה להחליט עדיין מה דעתי עליו.
4. חלב גוף וורבנה של לאוקסיטן- גודל מוקטן. עדיין לא יצא לי לנסות, אבל הריח שלו מטריף וייחודי מאוד [מזכיר לי קצת תה עם לימונית].
5. קרם ידיים חמאת שיאה של לאוקסיטן- גודל מוקטן. ניסיתי אותו כמה פעמים והוא נחמד, לדעתי האישית אין הצדקה למחיר של גודל מלא [135 ש"ח]. הגודל מתאים לי בול לתיק איפור או לנסיעות, כשאני לא רוצה להיסחב עם מוצר בגודל מלא.
6. עיפרון עיניים של ע.פ.ר.ה מהסדרה המטאלית- גודל מלא, בגוון Lagoon. ניסיתי אותו על רגל אחת, מהתרשמות ראשונית הוא מעט בהיר ולא יתאים לי למעקה העין, אבל בתור תיחום עליון הוא נראה לי אחלה. חוצמזה, שאני אגיד לא לעיפרון כחול??
7. OPI- Big Apple Red- לק בגודל מוקטן. שלא לפרוטוקול [ואם תשאלו אותי אני אכחיש בתוקף] אבל יכול להיות שהתגובה הראשונית שלי ללק הייתה צווחות בלתי נשלטות של "יווווווו!!!! איזה חמוד!!". אפילו אבא שלי הסכים להודות שהוא חמוד מוציא לשון עדין לא ניסיתי אותו, הוא נראה כמו אדום סטנדרטי- שזה תמיד מועיל. לגבי הגודל- זה גודל סטנדרטי של לקים מוקטנים של OPI, ולדעתי זה גודל אידיאלי. גם ככה יש לי הרבה לקים ואני לא אסיים את כולם בחיים.
בנוסף למוצרים קיבלנו גם שוברי הנחה, שזה אחלה רעיון בשביל מי שרוצה אח"כ לקנות את המוצרים.

מה דעתי על הקופסא?
במבט ראשון לא התלהבתי מהקופסא הזו. לא הבנתי למה קיבלתי פלסטר לכף הרגל, לא הבנתי למה לעזאזל יש לי פרסומות בקופסא ולמה כל המוצרים בגודל מוקטן.
אבל במחשבה שנייה ושלישית אני מרוצה מהקופסא הזו. יש כאן מגוון גדול של מוצרים שאני לא מכירה וסביר להניח שלא הייתי מנסה מיוזמתי ואני בהחלט נהנית ממה שקיבלתי. לא בטוח שאני אקנה משהו מהמוצרים שקיבלתי, אבל אני בהחלט נהנית מההתנסות בהם. אומנם רוב המוצרים הם בגודל מוקטן, אבל קיבלנו בסה"כ 7 מוצרים שזה אחלה.
לגבי השוני בין הקופסאות- יש כמה סוגים של קופסאות והפעם כנראה שיש פחות שוני בשווי של המוצרים כמו שהיה בחודש פברואר. אבל עדיין יש בנות שקיבלו קופסא עם שני מוצרים בגודל מלא- עיפרון עיניים ומסיכה לפנים לעומת השאר שקיבלו את העיפרון ומוצרים בגודל מוקטן. זה כמובן מעצבן אותי ומרגיש לי לא הוגן. זה הגיוני שיהיה הבדל בין הקופסאות השונות ותמיד יכול להיות שמישהי אחרת תקבל מוצר שאני אוהב יותר, אבל זה לא הוגן שנקבל קופסאות בשווי שונה.


בשלב הזה רציתי להוסיף גם סקירה של השירות עצמו באופן כללי, אבל הפוסט יצא ארוך ואני לא רוצה להעיק עליכן. בימים הקרובים אני אפרסם עוד פוסט עם סקירה מקיפה ועם דעתי על השירות עצמו. אתן כמובן מוזמנות להישאר ולעקוב, וכדי שלא תשכחו אני מזכירה לכן את האפשרות להירשם לעדכונים במייל [מצד שמאל למעלה] וגם להיות חברות שלי בפייסבוק.
אני יודעת שגלוסי בוקס הוא אחד מהנושאים השנויים ביותר במחלוקת ובין הכי מדוברים. אני אשמח לשמוע מה דעתכן חיבוק של הסוררת

עדכון [12.4.12]- הפוסט השני בסדרה פורסם, אתן מוזמנות לקרוא קול

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...