יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

שופינג זה אושר?

מכירות את זה שמשהו מעסיק אתכן בקטנה, ופתאום הוא נמצא בכל מקום?
זה בדיוק מה שקרה לי.
כבר תקופה ארוכה שאני מסתכלת על אוסף האיפור שלי ברגשות מעורבים. מצד אחד זה כיף שיש הרבה כי אני אוהבת לקנות, אני אוהבת לאתגר את עצמי ולנסות שילובים חדשים, אני אוהבת להתנסות בהרבה מוצרים ולכתוב סקירות. ומצד שני, זה כבר באמת ברמה של "אוסף", לכל דבר ועניין.
בשבילי איפור זה לא רק משהו שעושים 5 דקות בבוקר או לפני אירוע אלא זה תחביב- להתאפר, לצלם, לכתוב, לצפות בסרטונים ולקרוא בלוגים. לא פעם זה מגרה את הרצון לקנות עוד משהו, לנסות עוד משהו חדש. וכמובן שיש מוצרים שנשלחים אלי לסקירה, ולא תמיד יש לי שליטה על הכמות.
ככה או ככה, כשאני מסתכלת על חברות שלי [זתומרת, חברות שלא כותבות בלוג ולא סובלות מאותה התמכרות] אני מבינה שהכמויות שיש לי ממש לא פרופורציונליות בהשוואה לבחורה הממוצעת. גם ברור לי שאני לא מנצלת את כל האיפור שיש לי ב-100% ובצורה שווה, ויש דברים שפשוט שוכבים במגירה רוב הזמן.

יום שבת, 15 בנובמבר 2014

איפור זול או איפור יקר?

זו כנראה השאלה הנצחית- האם איפור יקר הוא בהכרח טוב יותר? האם זול הוא בהכרח גרוע?
באופן אישי אני חושבת שאפשר למצוא דברים טובים בכל חברה [כן, אפילו בביוטיקייר]. ומצד שני מוצרים מאכזבים יש גם למאק ושאנל.
למרות שזה יהיה אדיר [וממש כיף בשבילי] אני לא יכולה להשוות בין עשרות מוצרים זולים ויקרים. לי אין את הכסף ולכן אין מספיק ריטלין כדי לשרוד פוסט כזה ;) בגלל זה בחרתי חמישה זוגות, אחד זול ואחד יקר. רוצות לנחש מי ניצח?

יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

שלושה: פופה, וולדה ואינגלוט

היי חמודות, מה שלומכן?

אוקיי, ניסיתי לכתוב הקדמה ראויה. באמת. וכל מה שיצא לי זה רק כמה אני עייפה ומסכנה ועובדת המון ולומדת עוד יותר המון. אבל עזבו אתכן מרחמים עצמיים, זה לא סקסי.
במקום זה ניגש ישר לעניין- נוזל קסמים שהופך כל צללית אבקה לאייליינר, מי פנים מצוינים שאני לא אוהבת, ולק מטורף [למען האמת גם הוא לא ממש סקסי...]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...