יום שישי, 24 באוקטובר 2014

לשרוד את האקדמיה... טיפים לסטודנטית המתחילה

היי חמודות, מה שלומכן?
שנה א' הייתה מאוד מאוד קשה עבורי. למרות שהתחלתי ללמוד יחסית מאוחר [בגיל 24], למרות שבחרתי בתחום שמאוד מעניין אותי ולמרות שכולם מסביב אמרו לי שזו השנה הכי קשה, שום דבר לא הכין אותי לשנה הראשונה או לאקדמיה באופן כללי. לא פעם הרגשתי שזה לא בשבילי ואני לא עומדת בעומס, ווהייתי ממש קרובה לפרוש מהתואר [ביולוגיה, אגב, למי שפספס את החפירות האינסופיות שלי בבלוג ובפייסבוק]. למזלי יש לי חברים מדהימים שעזרו לי לעבור את הרגעים הקשים. בדיעבד גם הבנתי שבחרתי במסלול מאוד עמוס ולא שגרתי...

החלטתי לנצל את הניסיון שלי כדי לכתוב את הדברים שבעיניי חשוב לדעת כשמתחילים ללמוד, ואני מקווה שזה יעזור לכן :)
פרסמתי בעבר את 'תיק האוכל שלי', עם טיפים איך לארגן אוכל לימים ארוכים, ובשבועות הקרובים אני אפרסם פוסט עם מתכונים קלים ומהירים, ופוסט נוסף עם רעיונות לאיפור קליל ומהיר, אז יש למה לחכות :)

יום שישי, 17 באוקטובר 2014

הביאו את הסתיו

היי חמודות, מה שלומכן?
אתמול כשצילמתי את התמונות לפוסט ירד בחוץ גשם שוטף פלוס סופת רעמים. עכשיו יש בחוץ שמש כאילו אמצע אוגוסט מינוס החום הכבד. אני אוהבת את הסתיו, זה כאילו שהוא נותן לנו לטעום רק מהדברים הטובים בחורף ובקיץ. החום לא מעיק מדי והקור לא כבד. בקיצור, כיף :)
זה בדיוק הזמן לשנות קצת את שגרת הטיפוח ולהחליף את הקרם הקליל במשהו עשיר יותר, ולעבור מאיפור קליל ובהיר לגוונים עמוקים וכהים.

יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

La Roche-Posay לעור רגיש ושמן

היי חמודות, מה שלומכן?

קיבלתי לסקירה ערכת התנסות של לה רוש פוזה מסדרת Effeclar. באופן מוזר למדי, זו ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי החברה. קיבלתי המון המלצות על מקדמי ההגנה שלהם, אבל הגוף שלי החליט לפתח אלרגיה לסוג מסוים של מסנן קרינה שנמצא ברוב המוצרים שיש בשוק [החלטה מצוינת מצידו. לא בעייתית בכלל]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...