יום שישי, 15 בנובמבר 2013

חנות חדשה והתמכרות חדשה (NOTD)


את מה שאפשר לדחות למחר ממליצים לדחות למחרתיים, ואני הלכתי עם זה קצת יותר רחוק ;) את המניקור הזה רציתי להכין לערב ראש השנה אבל כמו בכל שנה אני מחכה לרגע האחרון ואז אין לי זמן לכלום. אז חיכיתי לאחרי החגים, ואחרי החגים התחילו הלימודים וכולי וכולי וכולי. בסופו של דבר המוזה דגדגה לי בידיים והחלטתי שהגיע הזמן ליישם את החזון.
הבסיס של המניקור הוא Gade- 403 Nude [התקבל לסקירה]. בטח לא תתפלאו לשמוע שמדובר בלק בהיר בגוון בז'. הוא לא כ"כ בולט על הציפורניים, ובעיקר נותן להן מראה בריא ויפה. הפורמולה דלילה גם אחרי שלוש שכבות הוא לא מתקרב אפילו לאטימות, ויש בו קצת שימר שרואים רק כשמסתכלים טוב על הבקבוק. המחיר המלא של הלק הוא כ-50 ש"ח, אני ממליצה לחכות למבצעים ואז המחיר נע סביב 20 ש"ח.
* הלקים של ג'ייד כמו כל מוצרי החברה לא מנוסים על בעלי חיים.
היום אני מעדיפה צבעים יותר דומיננטיים ולכן הגוון הזה לא כ"כ מרגש אותי בפני עצמו. הוא מצוין בתור בסיס לפרנץ', אבל אני לא מצליחה לעשות לעצמי פרנץ' מדויק מספיק [ואז אני מתעצבנת מזה שהוא עקום גם אם אף אחד לא רואה את זה]. בגלל שאני כן אוהבת את השילוב של הפרנץ' החלטתי לעשות מניקור בהשראתו. על הבסיס של ג'ייד הדבקתי מדבקות מים עם עיטור לבן.
העמידות של המניקור הזה הפתיעה אותי. הייתי בטוחה שכבר אחרי יומיים יהיו קילופים נוראיים, בפועל המניקור הזה שרד כמעט שבוע שכלל לא מעט בישולים ונקיונות. בגלל שהלק של ג'ייד מאוד בהיר לא ראו שהוא נשחק בקצוות, והמדבקות החזיקו מעמד ובקושי ראו פגמים וקילופים.

את המדבקות הזמנתי מ-Born Pretty, יש להם מחלקה שלמה של נייל ארט ושל מדבקות מים לציפורניים [הן נקראות באנגלית water decals]. זוכרות כשהיינו ילדות היו מקבלים קעקועים בשקיות של במבה? כאלה שמעבירים לעור בעזרת צמר גפן רטוב... אז זה אותו העיקרון בדיוק. קל מאוד להשתמש במדבקות האלה ויש מגוון מטורף של עיצובים. אפשר למצוא את המדבקות האלה גם באיביי ואתרים אחרים, ואני חושבת שאפשר גם לקנות קעקועים לילדים ולהשתמש בהם.
בגלל שזו הייתה הפעם הראשונה שניסיתי את המדבקות קצת פספסתי בהנחה שלהן, אבל התוצאה עדיין יפה לטעמי. אחרי שסיימתי חזרתי לבורן פריטי, הוספתי לסל מדבקות בשווי של 70 שקלים בערך, נתתי לעצמי סטירה כדי להתאפס וסגרתי את האתר לפני שהזמנתי משהו ;)
איך זה עובד?
המדבקות מגיעות על דף, ומעליהן יש ניילון שקוף שאותו צריך לקלף בעדינות לפני השימוש. לפעמים המדבקות מגיעות בתור ציור אחד גדול, לפעמים הן מוגדרות ובגדלים שונים כדי להתאים לציפורן של כל אצבע. גוזרים בעדינות את המדבקות שרוצים ומסירים את הניילון. לוקחים כלי עם קצת מים ועדיף להכין גם פינצטה כדי שיהיה קצת יותר קל. מכניסים את המדבקה למים למשך כמה שניות, מוציאים ומקלפים בעדינות את המדבקה מהנייר. מניחים אותה על האצבע, טופחים כדי לוודא שהיא נצמדה כמו שצריך ונותנים לה כמה שניות כדי להתייבש. אפשר להשתמש בטישו כדי לספוג את המים, אבל אני לא ראיתי שיש בזה צורך. אחרי שהמדבקה יבשה מורחים שכבה של לק שקוף או מייבש לק כדי לשמור על המדבקה.
מצאתי סרטון קליל וברור שמסביר איך לעשות את זה

ואם כבר התנסויות חדשות... בשבוע שעבר הייתי באירוע השקה של בובי בראון בגרנד קניון בחיפה. הסניף הראשון של בובי נפתח בתל אביב, אחריו באילת ועכשיו יש סניף חדש גם בחיפה לטובת הצפוניות שבינינו. זה הביקור הראשון שלי בסניף, והתרשמתי לטובה- מרווח, מואר, מסודר ונעים, כראוי לרשת איפור מקצועית. הצוות במקום הם מאפרים ומאפרות מקצועיים [בניגוד לדיילות פארמים שעברו הכשרות מצומצמות], בגלל שהאירוע היה דיי מצומצם יצא לי להתייעץ עם הצוות לגבי איפור וקיבלתי שירות טוב ומקצועי. בדומה לחנויות של מאק גם כאן יש הקפדה על היגיינה- מחטאים את כל המוצרים לפני ואחרי השימוש כך שאין בעיה להגיע לסניף ולבקש מהמאפרים להתנסות במוצר עצמו לפני הרכישה. אם אתן מחפשות מייקאפ אני חושבת שיש אפשרות לבקש דוגמיות אחרי שמתאימים לכן את הגוון, אבל כדאי לבדוק בסניף עצמו. בעיניי ההתנסות במוצר לפני הרכישה חשובה מאוד, ואני שמחה שיש בארץ עוד רשת שמאפשרת את זה ללקוחות, ועכשיו גם יש סניף יחסית קרוב לבית שלי.
החיסרון כמובן הוא המחירים... מאחר וזו רשת מקצועית גם המחירים גבוהים בהתאם. יש מקרים שבהם שווה להשקיע יותר בשביל מוצר איכותי, אבל כדאי לקרוא ביקורות ולהתייעץ עם הצוות בחנות כדי לוודא שמה שאתן רוצות באמת שווה את ההשקעה. אני לא עמדתי בפיתוי וקניתי שפתון אדום מהמם שהפך להיות האדום היומיומי המושלם בשבילי [אל דאגה, הוא עוד יופיע כאן].

בדרך כלל אני לא כותבת על השקות מאחר ומה שמעניין הם המוצרים עצמם ולא מה אכלתי מה שתיתי ואת מי פגשתי. הפעם האירוע כלל גם הדרכה של אדוארדו פריירה- מאפר בכיר בחברה. יש לו אישיות צבעונית, והמון ידע וסבלנות לחלוק אותו. למדתי לא מעט בהדרכה הזו, ואני אשלב את הטיפים שקיבלתי בפוסטים שונים כשזה יהיה רלוונטי.

אני מסיימת לכתוב את השורות האלה בשעה 22:20 ביום שישי, ואין זמן מתאים מזה ללכת להתלבש, להתאפר ולצאת לשתות קצת בירה :) שתהיה שבת שלום, ואם הגעתן לכאן אחרי מוצ"ש אז שיהיה שבוע מצוין



15 תגובות:

  1. טוב המניקור הזה הוא אחד המושלמים שראיתי. באמת! כל כך אלגנטי ורומנטי. יכול אפילו להתאים לכלות :-)
    אף פעם לא התנסיתי במדבקות מים וזה נשמע מפיך די קליל. אולי כדאי להתחיל...
    שמחתי מאוד לפגוש אותך בחנות החדשה של בובי. מזל שיש אירועים כאלה שמאפשרים לנו להיפגש!!!
    נשיקות יפתי ותבלי עם החבר'ה והבירה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, תודה :)
      ממש קל להשתמש במדבקות, אני דחיתי את זה כל פעם כי חשבתי שזה יהיה מסובך, בסוף זה יותר קל מחותמות :) זה רק לוקח קצת זמן, בעיקר בפעם הראשונה... אבל חוצמזה- קליל לגמרי.
      היה מאוד מאוד מאוד כיף לפגוש אותך בחנות של בובי! זה היה בונוס רציני ;)

      מחק
  2. המניקור מקסים, רק שאני קצת מתבאסת על לקים שהם כל כך ניודיים. כאילו, אנחנו רוצות קצת צבע, לא? גם אם הוא ניוד. ובמיוחד אחרי שלוש שכבות.
    נשיקות יקירה ומקווה שהיציאה היתה מהנה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      כאן דווקא התאים לי לק כ"כ סולידי ודיי שקוף, זה האפקט שחיפשתי. אבל אם את מחפשת יותר צבע כדאי שתוותרי עליו, יש אלטרנטיבות אחרות שיתאימו לך יותר :)

      מחק
  3. ואני במקום לצאת לבירה מצאתי את עצמי בשישי בלילה חופרת באיביי ומחפשת מדבקות מים לצפורניים (כשברור מה היה התכנון המקורי לערב זה..) המניקור ממש יפה ועדין, והעניין עם המדבקות נשמע קל כ"כ שאני לא מבינה איך עוד לא ניסיתי. תודה
    ובובי בראון? רחוק ומנוסה. נקסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בערך מה שעשיתי בשבוע שעבר ;) אני מחזיקה את עצמי מאוד לא להזמין עוד דברים מהרשת כרגע, בעיקר לא מדבקות מדהימות :(
      חשבתי שאני אסתבך עם המדבקות ובגלל זה לא ניסיתי אותן במשך תקופה. ואז כשניסיתי גם אני לא הצלחתי להבין איך לעזאזל לא עשיתי את זה קודם...

      לגבי בובי- אני מחזיקה אצבעות שהשמועות על ביטול החוק הסיני אמיתיות וזה באמת יקרה :/

      מחק
    2. בלי להתכוון הזכרת לי... שכחתי לציין בפוסט שהלקים של ג'ייד לא מנוסים. תודה :)

      מחק
  4. מדבקות.. פתרון גאוני ותוצאה מושלמת.
    הלק שלעצמו די משעמם (טוב בשבילי הוא ממש לא) אבל השילוב עם המדבקה מקסים ואלגנטי מאוד, אהבתי! (ואני שמחה שהתמכרת עכשיו למדבקות. רואה שזה הכי פשוט שיש?:P)
    החנות של בובי... אוי הכיס כואב לי:P

    השבמחק
    תשובות
    1. המדבקות באמת גאוניות :)
      אני מסכימה שזה לק דיי בסיסי ומשעמם, אבל הוא התאים לי בול למניקור. תודה על התמיכה הנפשית!

      החנות של בובי כואבת לי בכיס ובלב בו זמנית ;)

      מחק
  5. המניקור הזה פשוט מקסים ומדבקות מים זה דבר גאוני. בעבר כבר הזמנתי כמה באיביי, אבל נטשתי אותם.
    תודה שהזכרת לי :)

    למזלי כל החנויות של בובי בראון לא קרובות אליי, וגם נדמה לי שהייתי חוטפת סחרחורת מרב אפשרויות (ורוצה הכל).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      זה קורה לי בחנויות של מאק, שם אני באמת רוצה הכול. החנות של בובי פחות עמוסה ויותר מרווחת, זה מרגיש לי הרבה יותר שפוי ופחות עושה סחרחורת [ועדיין כואב מאוד מאוד בכיס]

      מחק
  6. מקסים! אני ממש אוהבת מדבקות מים, זה כל כך קל וזול ויפה!
    אם את מחפשת ניודי קצת יותר אטום, angelina של ג'ייד פשוט מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      באמת ראיתי אצלך את angelina והתאהבתי! אני מתלבטת אם לקנות אותו כי היום אני פחות מתחברת לניודים... מצד שני, הוא פשוט לק הורס

      מחק
  7. מניקור מקסים! איזה יופי שהוא החזיק כל כך הרבה זמן. אני חייבת לנסות משהו כזה.
    מסכימה עם ורד שזה ממש אלגנטי ורומנטי ויכול אפילו להתאים לכלות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אני ממש שמחה שהוא החזיק הרבה זמן, איכשהו בתקופה האחרונה לקים מחזיקים עלי יום-יומיים גג :/

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...