יום שני, 11 בנובמבר 2013

לו הייתי רפונזל

פרדוקס- אני שונאת להסתפר אבל אוהבת את התוצאה.
כשהייתי קטנה הייתי בוכה אחרי כל תספורת ומצטערת על כל מילימטר שיער שאיבדתי בתהליך. תקופת ההתנזרות הכי ארוכה שלי עומדת על 6 שנים שהתחילה בתיכון והסתיימה אחרי הצבא. בשלב מסוים נמאס לי וקיצרתי קצת את השיער, נשבר לי הלב והתנזרתי לעוד שנתיים. למרות שיש לי שיער ארוך אני לא כ"כ אוהבת להשקיע בו, אין לי מחליקים ומסלסלים ואני לא יודעת לעשות תסרוקות מגניבות.
לא ברור מאיפה שאבתי את האומץ הזה, אבל בפעם האחרונה שהסתפרתי פשוט באתי לספר ואמרתי לו שאני צריכה שהתספורת תהיה פרקטית וקלה לתפעול, שהשיער יהיה ארוך מספיק כדי שאני אוכל לאסוף אותו, אבל מכאן הוא יכול להתפרע ולעשות מה שהוא רוצה. אז הוא קיצץ המון, דירג המון ויצאתי עם תספורת מהממת. מאז שוב כמעט שנתיים ואני חזרתי להרגלים הישנים שלי- שיער ארוך ולא פרקטי. כרגע אני דובקת בתירוץ ה"אין לי כסף", אבל יום אחד ימאס לי ואני אגרור את עצמי למספרה בכוח.

כרגע ההשקעה שלי בשיער דיי מינימלית- שמפו טוב, מרכך ומדי פעם מסיכה. בחודשים האחרונים ניסיתי כמה מוצרים מכמה סקאלות של מחירים, כולם נטולי אכזריות.
טיפ קטן לפני שמתחילים: לרובנו יש נטייה להעמיס בשמפו ומרכך על השיער, אבל בפועל כמויות קטנות מספיקות. כשאנחנו מעמיסות עוד ועוד אנחנו מבזבזות כסף וגם פוגעות בשיער.

שמפו ומרכך שיער מסדרת Oriental Spa של Body Shop
מחיר: 34 ש"ח ל-400 גרם

ביום ההולדת קיבלתי מחברה מארז מפנק של בודי שופ שכלל גם את השמפו והמרכך. משום מה לא חשבתי שהם טובים ובמשך חודשים הם שכבו על המדף, וכשנתקעתי בלי מרכך ניסיתי אותם בלית ברירה.
שני המוצרים טובים מאוד, השמפו משאיר שיער נקי ולא יבש אבל המרכך הרשים אותי יותר. בגלל שאני כמעט ולא מסתפרת הקצוות שלי יבשים ומסכנים, והמרכך מצליח להחזיר את הברק וגם מתמודד יפה מאוד עם קשרים בשיער. שניהם מועשרים בשמן הארגן ויש להם ריח עדין ונעים [לטעמי לפחות].
מנגד האריזה לא הכי נוחה- הפקק צר וקשה להעמיד את הבקבוק על הראש.
מבחינת המחיר- אני רגילה למוצרים שקונים בסופר ועולים בערך חצי מחיר וגם הכמות שלהם גדולה יותר. הם כן טובים יותר ממוצרי סופר זולים, אבל עדיין לא החלטתי אם אני מעוניינת לשלם את ההפרש הזה.

שמפו ומרכך מסדרת מצבי רוח של כיף
מחיר: כ-15 ש"ח ל-750 מ"ל, תלוי איפה קונים

החלטתי לגוון ולנסות את המוצרים של כיף אז קניתי אותם. שניהם עושים עבודה טובה, בדומה למוצרים של בודי שופ השמפו לא מייבש את השיער אבל מנקה טוב, והמרכך מחזיר ברק ומתמודד טוב עם הקשרים. כשאני משווה עם המוצרים של בודי שופ, הם קצת יותר טובים מאשר המקבילה של כיף.
המחיר לא גבוה והכמות גדולה, רק חבל שאי אפשר להעמיד את הבקבוקים על הפקק.
ה-חיסרון שלהם הוא הריח. שניהם מבושמים בריח חזק מאוד, לא הצלחתי לאפיין את הריח של השמפו ולמרכך יש ריח של אפטר-שייב לא מוצלח. בישום חזק לא מפריע לי בדרך כלל, אבל הפעם זה פשוט ריח תעשייתי ולא מעודן בכלל שנדבק לשיער למשך יום-יומיים בערך. רק בגלל הסיבה הזו אני לא ארכוש אותם שוב, ואני ממש ממליצה לא לחזור על הטעות שלי ולהריח אותם לפני הרכישה.

מסיכת הזנה לשיער רגיל-יבש מסדרת Natural Care של ד"ר פישר
מחיר: 35 ש"ח ל- 450 מ"ל
* התקבל לסקירה

לא תמיד יש לי כוח להשתמש במסיכה, בעיניי זה קצת יותר מסורבל. מצד שני האפקט הרבה יותר משמעותי מאשר מרכך. המסיכה של ד"ר פישר קלילה, יש לה ריח טוב, היא מתירה גם את הקשרים הכי נוראיים ומשאירה את השיער עם ברק. בגלל שיש לי סבוריאה אני חופפת עם שמפו מיוחד שמייבש את השיער, ואני אוהבת להשתמש במסיכה של ד"ר פישר כדי להחזיר את הברק. האפקט שלה טוב יותר מאפקט של מרכך רגיל, אבל צריך להשתמש בה כמה פעמים כדי להגיע לאפקט האופטימלי. רוב הסיכויים שאני ארכוש אותה בעצמי.

מסיכה לשיער של Argan Dew
מחיר: 143 ש"ח ל-250 מ"ל
* התקבלו דוגמיות לסקירה

Argan Dew היא חברה שמייצרת מוצרי שיער מקצועיים שמבוססים על שמן הארגן. שמעתי עליה בפעם הראשונה כשפנו אלי מהיח"צ שלהם והציעו לי להתנסות במוצרי החברה. קיבלתי דוגמיות לשמן לשיער שלא עשה יותר מדי לשיער שלי, לעומת זאת המסיכה הפילה אותי לגמרי. כבר אחרי שימוש אחד השיער הרבה יותר מבריק ונעים. יש למסיכה ריח מבושם נעים, והיא מתירה קשרים בלי בעיה. מאחר וזה מוצר מקצועי גם המחיר הגבוה בהתאם. החלטתי כרגע שלא לרכוש את המסיכה בעצמי בגלל המחיר הגבוה.
אם לא נרתעתן מהמחיר תוכלו להזמין את מוצרי החברה באתר. משום מה באתר באנגלית מצאתי אפשרות להזמנת דוגמיות בעבור תשלום על המשלוח, אין לי מושג אם ניתן להזמין דוגמיות גם לישראל.
[בגלל שקיבלתי דוגמיות אני אחרוג ממנהגי ואשתמש בתמונה של היח"צ מאחר ולי אין מה לצלם ;) ]





8 תגובות:

  1. לי היתה טראומה עם ספר לפני שנים ומאז הפסקתי ללכת ואני מסתפרת בעצמי קצוות. לגבי מוצרי שיער..אני תמיד מחפשת את המוצר המנצח. בינתים היחידים שעובדים נהדר על השיער שלי הם פנטן והמסיכה של פנינה רוזנבלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אמיץ מצידך להסתפר לבד, גם אם זה רק קצוות :)
      השתמשתי תקופה ארוכה בשמפו של פנטן, לאחרונה החלטתי קצת לגוון. את המוצרים של פנינה רוזנבלום אני לא כ"כ מכירה

      מחק
  2. את קצת קוראת מחשבות. אתמול התלבטתי כל היום עם להתקשר לקבוע תור לתספורת...
    אני חושבת שאנסה את המסכה של דר' פישר

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת אני, טלפתית מוסמכת ;)
      המסכה של ד"ר פישר אחלה בעיקר בהשוואה למחיר

      מחק
  3. גם אני בקבוצת הפחדניות וממש לא אוהבת להסתפר :-)
    הפתעת אותי עם השמפו והמרכך של בודי שופ. אני לא יודעת למה אבל אני לא מתה על המוצרים שלהם ועכשיו אני חייבת לנסות את השמפו והמרכך!
    ויותר מזה - "הדלקת" אותי עם המסיכה של ARAGAN DEW. אני בחיפוש מתמיד אחר מסיכה טובה לשיער המסכן והיבש שלי, שגם לא מקוצץ לעיתים תכופות וגם עובר התעללות קשה :P ההתרשמות שלך מהמסיכה הזו בהחלט תילקח בחשבון לפני רכישת המסיכה הבאה!!!
    פוסט מעולה יקירה. נשיקות <3

    השבמחק
    תשובות
    1. ובכל זאת היית אמיצה והלכת על פוני, שאני לא הייתי מעיזה לעשות בחיים ;)
      איכשהו גם אני לא כ"כ התרשמתי מהמוצרים שלהם והשתמשתי בהם בלית ברירה כשנתקתי באמצע החפיפה בלי ;) ואני מרוצה מהם. בהחלט יכול להיות שאני אחזור לרכוש אותם שוב...
      את המסיכה של ארגן הייתי קונה בכיף אם זה היה בתקציב שלי כרגע, היא עשתה רק טוב לשיער שלי. תנסי לראות אם יש אפשרות להזמין דוגמיות מהאתר באנגלית לפני שאת קונה

      מחק
  4. הלוואי והייתה לי האפשרות לגוון עם כל המוצרים שהצגת...
    אני חייבת מוצרים המתאימים לשיער שעבר החלקה, ולכן המגוון שלי די מצומצם- אבל אני תמיד נהנית לקרוא על הרגלי החפיפה של אחרות:P

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה שאני מבינה כלום ושומדבר בכל מה שקשור להחלקה ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...