יום רביעי, 17 באפריל 2013

אדום בשניות

זה היה יום מסוג הימים של "קמתי מאוחר-איחרתי לאטובוס-סבלתי ארבע שעות כימיה אורגנית-ירד עלי גשם-היקום מעצבן אותי". אמרו לי שיום עקום צריך טוויסט, ולכן הטוויסט שלי הוא לק אדום ישר למופת ופרקים אחרונים בספר מצוין, שמחכה לי ליד המיטה.
*תמונה של פרחים. סתם כי בא לי.

לייף 110- לק בייבוש מהיר
מחיר: 25 ש"ח
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים

גם לייף מצטרפים לטרנד של לקים שמתייבשים מהר. פרקטי במיוחד בשביל בחורות שרוצות תוצאות מהירות בלי להשקיע במייבש לק.
רציתי להיות יצירתית ולהעניק שם משעשע ללק עלום השם הזה, אבל אני עייפה מדי בשביל לנסות ולהתעלות על המלמ"כ מהפוסט הקודם. ככה או ככה, 110 הוא לק אדום בהיר, טיפ-טיפה כתום וממש ממש טיפה ניאוני. או במילים אחרות, לק אדום פשוט, אלגנטי ונעים מראה.
המברשת שלו עבה יחסית [כמו כל המברשות של לייף], הוא דליל ולא אטום לחלוטין, אבל בסה"כ המריחה לא נוראית. הייבוש שלו אכן מהיר, והוא החזיק עלי בערך 4-5 ימים בלי טופ, שזה מכובד בהחלט.
אין לי מושג אם יש מבצעים על הסדרה הזו, אבל גם המחיר הרגיל בסדר גמור.
הבעיה העיקרית שלי איתו, שהגימור שלו טיפה פלסטיקי והברק המטורף של ה-poshe כן חסר לי [ונראה לי קצת חסר טעם לקנות לק שמתייבש מהר ואז לטרוח ולמרוח שכבת מייבש].
יש בלק הזה דבר אחד קצת מוזר, משום מה יש בפורמולה ממש מעט שימר. בקושי רואים אותו בבקבוק ובכלל לא רואים אותו על הציפורניים. לא ברור העניין...

אני עייפה מדי בשביל הגיגים פילוסופיים על יום העצמאות [איך היה חמודות? נהניתן?], אבל אני כן רוצה להעלות שוב נושא כבד משקל. כי חתימה אחת קטנה יכולה להציל חיים




10 תגובות:

  1. הגימור שלו מקסים, הגוון פחות התחבב עליי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? אני דווקא אהבתי את הצבע ופחות התחברתי לגימור

      מחק
  2. הגוון מגניב לגמרי!

    השבמחק
  3. נתחיל מהדבר החשוב באמת: 4 שעות של כימיה אורגנית יכול להפוך כל יום סיוט לחלום! זו הדרך של היקום לפנק אותך ולא לעצבן... (אולי כדאי שלהבא אשאיר את הסטייה הזאת לעצמי..)
    הצבע של הלק מאוד מחמיא לידיים שלך, ולהמעיט בשלבים זה תמיד כיף =)

    השבמחק
    תשובות
    1. כימיה אורגנית זה אכן כיף, אבל 4 שעות רצופות מכל דבר זה יותר מדי, חוצמזה שלמדנו מנגנונים של תגובות [סיפוח מימנים, כלל מרקובניקוב וכו'...] שזה החומר המשעמם ביקום כנראה. זה פשוט היה 4 שעות של מנגנונים :/ רציתי לבכות

      תודה חמודה :) הוא לק חמוד, קלאסי ופשוט

      מחק
  4. גיליתי את הלקים של לייף מחדש לא מזמן. התרחקתי מהם אחרי שרכשתי בעבר והם התקלפו לי צ'יק צ'אק.
    אבל ממש לאחרונה רכשתי שני גוונים סתם על הדרך בסופר פארם והם סבבה לגמרי ומחזיקים עליי הרבה יותר ממותגים יקרים. כשזה נוגע ללקים אני מתמקדת בגוון שמוצא חן בעיניי ופחות במותג ולכן לקים במחיר כזה זה מבורך :)
    סיקרנת אותי עם הספר "גחליליות". אבדוק אותו למרות שאין לי כמעט זמן לקרוא ספרים (בדרך כלל רק לפני השינה...)
    שבת שלום ונשיקות ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם מתמקדת בעיקר בגוון שמוצא חן בעיניי ופחות במותג עצמו, ובגלל שג'ייד/לייף/שיק הכי נגישים לי אז הם גם מרכיבים את רוב האוסף שלי :)
      אני ממש נהניתי מגחליליות, הוא כתוב בצורה דיי שונה מרוב הספרים, המספרת מערבבת את המחשבות והרגשות שלה עם הרצף של הסיפור, והיא גם הולכת אחורה וקדימה כל הזמן ככה שצריך קצת להתאמץ כדי לקשר בין החוטים, אבל אני נהניתי ממנו. גם לי אין כמעט זמן לקרוא, אני חושבת שבשנה האחרונה קראתי אולי 5 ספרים, היו תקופות שזה מה שהייתי קוראת בחודש :) בפסח הצלחתי למצוא קצת זמן לקרוא

      מחק
  5. גוון מקסים ! מאוד אהבתי אותו עלייך. עדיין לא ניסיתי את הנוסחה הזאת של לייף. יצא לי לנסות את הנוסחה הרגילה של לייף והם לא רעים בכלל ואפילו עמידים. בשנה האחרונה נחשפתי ללא מעט מוצרים מהמותג העממי הזה והופתעתי לטובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      בגלל שלייף לא מייצרים בעצמם אלא פונים למפעלים חיצוניים אפשר למצוא אצלהם לא מעט דברים טובים וזולים. למשל מסיר האיפור שלהם שמיוצר ע"י קרליין והפורמולה זהה. הלקים וחלק מהצלליות מיוצרים ע"י ג'ייד. לא אומרת שכל מה שהם מוכרים טוב, אבל בהחלט יש גם דברים טובים ששווה לנסות

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...