יום ראשון, 27 בינואר 2013

איפור שתחילתו ירוק... וסופו ורוד

יש לי חיבה יתרה לאיפורים סולידיים בגווני חום [אם זה לא היה מוגזם, כנראה שהיו לי בערך 100 צלליות בגווני חום באוסף], בעיקר כשאני לחוצה וממהרת אני הולכת על דברים פשוטים ומוכרים.
את השבועיים האחרונים של הסמסטר העברתי טרוטת עיניים וממורמרת, ואחרי התזונה המסודרת גם האיפור נפל קורבן ופשוט הפסקתי להתאפר. משנגמר הסמסטר והתחילה החופשה המגוחכת בעולם, הסתבר לי שפיזיקה מעוררת בי דחף לנסות שילובי צלליות יצירתיים.

לאחרונה אני מושפעת משתי מאפרות ובלוגריות מוכשרות. עם שחר גפני יצא לי לשבת לקפה, וללמוד ממנה קצת על סגנון האיפור שלה ועל הדרך שבה היא משלבת צבעים. השיחה הזו ממש פתחה לי את העיניים, אבל מהר מאוד התחלתי ללמוד ולא היה לי זמן לעשות נסיונות משוגעים. ההשראה השנייה שלי היא טל פלג, שלא בוחלת גם היא בשילובים מטורפים שעובדים מעולה.
יש לי המון רעיונות בראש, בין השאר אני רוצה לנסות לעשות הומאז' לאיפור המשוגע והמדהים הזה, של Vintage or Tacky. עד שזה יקרה...
הפעם התחשק לי משום מה לשלב בין ירוק לימון לבין וורוד פוקסיה. לא תכננתי ליצור שום דבר לביש, בעיקר רציתי להשתמש בצלליות הצבעוניות שלי ולראות מה יקרה. לקח לי בערך שעה וחצי ושלוש טיוטות כדי להגיע לאיפור הזה, וגם עכשיו אני עדיין חושבת איך אני יכולה לשפר אותו.
so... shell we?
כבסיס לאיפור השתמשתי בפריימר לעיניים של טו פייסד, ובצלליות מפלטת ה-88 הרגילה ופלטת ה-Original של Sleek.
פלטת ה-88 בעיקרון שוכבת אצלי במגירה ומעלה אבק. לפני כמה חודשים הגעתי למסקנה שאם אני אדפט אותה זה יעזור לי להשתמש בה יותר. זה לא ממש קרה, אבל אני הצלחתי לסבך את עצמי בפרויקט הזוי. לכן אל תתפלאו כשתראו שהפלטה שלי לא דומה לשום דבר שאתן מכירות. בצורה הזו קשה לי להסביר לכן באיזה צלליות השתמשתי, אבל המטרה כאן היא בעיקר לתת השראה כך שכל אחת תוכל לקחת את זה לכיוון שלה עם הצלליות שיש ברשותכן.
האייליינר הוא הג'ל-ליינר של מייבלין בגוון השחור, שהנחתי דווקא בעזרת מברשת שפתיים של פרושופ. המסקרה היא ה-high impact של קליניק [שהתקבלה לסקירה].
ועכשיו לחלק המעניין באמת... איפור העיניים.
בשליש הפנימי של העין הנחתי את הצללית הכתומה הבהירה, ומעליה הנחתי מעט מהצללית הירוקה ונכנסתי קצת לתוך הקפל. בהמשך השתמשתי בה גם בתור תיחום תחתון בקו הריסים, בשליש הפנימי של העין. אומנם התכוונתי שהיא תהיה כוכבת האיפור, אבל תוך כדי נסיונות דווקא הלכתי לכיוון אחר לגמרי.
בשליש האמצעי של העפעף הנחתי את הצללית בגוון מג'נטה [מכירות את זה שאתן לא יכולות להחליט אם הצבע הוא יותר וורוד או יותר סגול? אז הוא מג'נטה]. מאחר והגוון הזה מעולה ליצירת מראה של דלקת עיניים קטסטרופלית, רציתי לאזן אותו עם משהו קר. הטורקיז קפץ לי מתחת למברשת, והונח בשליש החיצוני. השילוב בינו לבין המג'נטה יצר גוון סגול סימפטי.
 כדי לתת לאיפור סיומת קצת יותר כהה בחרתי בצללית הכחולה הכהה מפלטת ה-Original של סליק. היא הונחה ממש בקצה העפעף, נכנסתי איתה לתוך הקפל ובסוף השתמשתי בה לתיחום בקו הריסים לאורך שני השלישים החיצוניים.
לסיום ציירתי אייליינר שחור, ולאחר שימוש במעגל ריסים מרחתי מסקרה.

באופן כללי טכניקת העבודה שלי הייתה דיי בסיסית- הנחה של הצלליות ובעיקר טשטוש טוב של כל הגוונים. לקח לי קצת זמן למצוא את שילוב הצבעים המדויק, ולהבין איפה הכי כדאי לי למקם אותם. הסוד הגדול הוא לעבוד עם שניים או שלושה גוונים עיקריים, וכמה גווני ביניים שמקלים על הטשטוש [למשל שימוש בטורקיז כבסיס לכחול הכהה, ושימוש בירוק-לימון בכניסה לקפל]. מעבר לזה אין כאן יותר מדי, ואם אהבתן את הסגנון או שבא לכן ללכת על משהו קצת יותר סולידי ולביש אין שום סיבה שלא תעשו את זה. השרטוט של האייליינר דורש קצת טכניקה בסיסית, שבעיקר צריך ללמוד ולתרגל.
המטרה של האיפור הזה בעיקר הייתה להתנסות בשילובי צבעים שונים, ופחות ליצור איפור לביש.

רגע לפני סיום.. האם תרצו לראות טיוטוריאל מפורט יותר של המראה הזה או של מראות איפור אחרים שהראיתי בבלוג?
האם יעניין אתכן לקרוא על החוויה המטורפת של דיפוט פלטת ה-88?

יום חמישי, 24 בינואר 2013

דברים קטנים לחיים קלים

יש לי נטייה נוראית לסבך לעצמי את החיים [למשל... לחלום להתקבל לאחת הפקולטות עם תנאי קבלה בלתי אפשריים, בסוף להחליט ללמוד ביולוגיה ולבחור בתואר הכי עמוס שאני יכולה].
אבל כשזה מגיע לדברים קטנים כמו הסרת לק- דווקא כאן אני מחפשת קיצורי דרך ופתרונות קלים. הצטברו אצלי כמה מוצרים בסיסיים וזולים, לכאורה נראה שאין טעם בכלל לכתוב עליהם פוסט. אבל לפעמים דווקא את הדברים הקטנים האלה אנחנו מפספסות... אז שלא תגידו שאני קמצנית ולא חולקת מידע ;)
בקבוק עם משאבה
את שלי קניתי באחד הסניפים של וואו, והיא עלתה לי בערך 10 ש"ח. ניתן למצוא משאבה דומה גם בביוטיקייר, ואני מניחה שגם בחנויות זולות אחרות.
מדובר בבקבוק שקוף גדול שבפקק שלו יש מנגנון של משאבה שמתחברת לעיגול פלסטיק. את הבקבוק ממלאים באיזה נוזל שרוצים, וכדי לשאוב אותו מניחים פד קוסמטי על עיגול הפלסטיק ולוחצים. אני משתמשת במשאבה רק למסיר לק, אבל אני מניחה שאפשר להרחיב את השימוש גם למי פנים ונוזלים אחרים.
[תסלחו לי על התמונות הלא-אסטתיות בעליל...]
ראיתי את המשאבה הזו לראשונה אצל הפדיקוריסטית שלי והתלהבתי. המשאבה מוציאה כמות מדודה של נוזל [בניגוד לפתחים הענקיים של מסירי לקים ואציטונים למיניהם]. גיליתי עד כמה היא יעילה כשהתחלתי לעבוד עם חותמות, זה ממש מקל על השלבים של ניקוי הדיסקית וגליל ההחתמה בין לבין.
מאחר ומדובר במוצר פלסטיק זול שמיוצר במזרח הרחוק יש סיכון שתקנו משאבה פגומה- שהיא לא תהיה אטומה מספיק, שמנגנון השאיבה יידפק בשלב מסוים וכו'. בשביל העלות הזולה אני חושבת שכדאי לקחת את הסיכון, ומקסימום לקנות אחד חדש.

מסיר לק עם ספוגית של לייף- Dip & Clean
מחיר: 20 ש"ח תיקון- המחיר המלא הוא 25 ש"ח
* התקבל לסקירה
את הפטנט הגאוני הזה אפשר למצוא היום במספר חברות, ועכשיו גם בסניפי הסופר פארם.
העיקרון הוא כזה- הבקבוק מלא בספוג, שספוג במסיר לק. באמצע הספוג יש חריץ שאליו מכניסים את האצבע עם הלק ומסובבים. המסיר הזה הוא רב פעמי, ולא צריך להתחיל לחפש צמר גפן ומסיר בנפרד.
אני לא יודעת להשוות למסירי לק אחרים של לייף, אבל המסיר הזה מצוין. הוא מבושם ויש לו ריח נעים, וההסרה שלו מצוינת. גם לקים קשים יחסית יורדים בלי בעיה. לדעתי אפילו המחיר המלא מצוין.
יש לשיטה הזו מספר חסרונות- הספוג כולו ספוג במסיר לק, לכן חצי מהאצבע יוצאת רטובה ולוקח לנוזל כמה שניות להתאדות.
כל הסרה של לק משאירה שאריות לק על הספוג, לכן אני לא חושבת שהוא יתאים להסרה של גליטרים [החלטתי שלא לקחת את הסיכון...], ולפעמים ההסרה לא מלאה ונשארות קצת שאריות בקצות הציפורן.
וכמובן שהספוג לא מחזיק לנצח. בשלב מסוים הוא מתחיל להישחק ולהתפורר.
לסיכום: אחלה מוצר, אני משתמשת בו כבר כמה חודשים ומתכננת לרכוש אותו שוב.
[לחצו על התמונות להגדלה]

עט מתקן לק
גם כאן, פטנט קטן ופשוט. המוצר נראה כמו עט פלסטיק גדול וחלול, כשבקצה שלו יש שפיץ קשיח מספוג. אפשר למלא את החלל של העט במסיר לק או פשוט לטבול את הקצה כל פעם [אני בוחרת באופציה השנייה כדי לחסוך תאונות מיותרות].
אפשר למצוא את העט הזו בארץ בכל מיני מקומות, בין השאר גם בפארמים ואני חושבת שגם בוואו/ביוטיקייר ודומיהן. ממה שראיתי המחירים בארץ דיי גבוהים [ואפילו מופקעים בכל מיני מכונים מקצועיים]. אם יש לכן גישה לאיביי אני ממליצה להזמין משם, תמצאו חבילה של 3-4 עטים במחיר של 10 שקלים בערך.
לא ניתן להסיר עם העט את כל הלק, הוא מיועד בעיקר בשביל לתקן כל מיני מריחות או להסיר שאריות קשות של לק. אם תהיתן איך זה שהסווטצ'ים של הלקים יוצאים כ"כ יפה, אז זו חלק מהתשובה.
אני ממליצה לעבוד עם העט הזה קרוב יחסית לזמן המריחה של הלק כי אז הכי קל להסיר את השאריות [כמובן לעבוד בעדינות כדי לא לדפוק את הלק ;) ].
החיסרון הכי גדול של העטים האלה, שמהר מאוד הספוג מתלכלך ובמקום לנקות מריחות הוא רק מלכלך יותר עם שאריות משימושים קודמים. רוב העטים האלה מגיעים עם עוד 2-3 ראשים להחלפה. בשביל המחיר הזול שניתן לרכוש באיביי, נוחות השימוש והתוצאה- אני ממליצה בחום.

ועוד פטנט אחד מתחום קצת אחר...
לפני כמה חודשים החלטתי שנמאס לי מהכאוס ששורר בחדר שלי ועשיתי המון שינויים וארגונים. תוך כדי החיפוש אחרי רהיטים ודברים קטנים לארגון החדר מצאתי מעמד לתכשיטים, מהסוג שרואים בדוכני תכשיטים.
רכשתי את שלי בחנות קטנה ליד התחנה המרכזית בירושלים, אבל אני מאמינה שאפשר למצוא אותו בכל מיני חנויות זולות. יש בו מקום לשרשראות ועגילים. לפני שקניתי את המעמד הזה כל השרשראות שלי היו זרוקות בתוך קופסא, הייתי שוכחת מה יש לי ולא פעם כשהוצאתי שרשרת גיליתי שהיא הסתבכה עם שרשראות אחרות.
אני קניתי מעמד קטן יחסית מאחר ואין לי כ"כ הרבה תכשיטים, אבל אפשר למצוא גם גדולים יותר. אם אני לא טועה, המחיר היה סביב ה-40 ש"ח לדבר החמוד הזה.

אני מניחה שבשביל חלקכן הפוסט הזה היה קצת מיותר, מאחר ולא גיליתי כאן את אמריקה. אבל אולי הצלחתי לחסוך למישהי מכן עוד 5 דק' בשבוע ;)

ומה איתכן? מה הפטנטים הקטנים שלכן שחוסכים זמן ומקלים לכן על החיים?


יום שישי, 18 בינואר 2013

בקטנה- מסיר איפור דו פאזי של קליניק

בוודאי שמתן לב שנעלמתי, לאחרונה אני מבלה את רוב זמני בניסיון להבין עקרונות פיזיקליים בסיסיים ואת ההבדלים בין מערכות הרבייה של חסרי חוליות שונים [וזה מעניין בדיוק כמו שזה נשמע]. אבל לא הכל רע, אם שמים בצד את העייפות וחרדת הבחינות בסך הכול אני נהנית מהתואר שלי. ואם בכל זאת חיפשתן דמעות, תחזרו כשיתפרסמו הציונים של מועדי א' ;)

ואחרי ההקדמה האופטימית הזו, לענייננו. בחודשים האחרונים הצטברו אצלי כ"כ הרבה מוצרים ואני פשוט לא מוצאת זמן להתייחס לכולם. בהשראת קורין אני מנסה שיטה חדשה- סקירות קצרצרות וממצות שיתפרסמו מדי פעם.

המוצר הראשון שאני רוצה לסקור בקטנה הוא מסיר האיפור הדו פאזי של קליניק-
take the day off- makeup remover
מחיר: 140 ש"ח
*התקבל לסקירה
רק לפני כמה חודשים נשבעתי אמונים למסיר הדו פאזי של גארנייה... ואז הגיע הדו פאזי של קליניק.
כמו כל מסיר דו פאזי, גם כאן תמצאו שתי שכבות בבקבוק שצריך לערבב טוב לפני השימוש. כל המוצרים של קליניק לא מכילים בישום וחומרי צבע שלא לצורך, לכן קצת קשה להבדיל בין שתי השכבות, אבל הן אכן שם.
יכולת ההסרה שלו מדהימה, והוא מתמודד מצוין גם עם האייליינרים העמידים במיוחד של ג'ייד. ההבדל בינו לבין הדו פאזי של גרנייה או של לייף הוא בעיקר בפינישים- תמיד נשארות לי קצת שאריות של איפור שאני צריכה להתאמץ להוריד או להשתמש בצמרון אוזניים כגיבוי, ועם המסיר של קליניק זה כמעט ולא קורה.
יש לו שני חסרונות עיקריים מבחינתי- הפקק והמחיר.
הפקק עובד על שיטת "אנטי ילדים", צריך ללחוץ ולסובב כדי שייפתח. לי זה מציק במיוחד כשאני שפוכה מעייפות וצריכה קצת להילחם איתו, והפתח גדול וקשה לשלוט על כמות הנוזל שיוצאת.
לגבי המחיר- גם אחרי הנחות עדיין מדובר בהוצאה לא קטנה עבור מוצר שמחזיק כמה חודשים. בסה"כ יש בשוק מסירי איפור זולים משמעותית שעושים עבודה טובה ואפשר להסתפק בהם. אני כנראה אקנה אותו שוב במבצע טוב, בעיקר בשביל איפור עמיד במיוחד.
*עדכון- אני כל כך רגילה לדו פאזיים ולהרגשת השמנוניות שנשארת, ששכחתי להתייחס לזה. כן נשארת תחושת שמנוניות, אבל לטעמי היא נסבלת לגמרי [עובדה ששכחתי ממנה ;) ]
התקשיתי לצלם את רשימת המרכיבים שלו, אותם תוכלו למצוא כאן [המוצר השני מלמטה].

מה דעתכן על המסיר של קליניק?
ומה דעתכן על סגנון הסקירה החדש?

יום חמישי, 10 בינואר 2013

מבצעים, הנחות והגרלות

מתוקף תפקידי כבלוגרית [ותסלחו לי על הרשמיות הפלצנית] אני מקבלת לא מעט עדכונים על מבצעים, הנחות, הגרלות ועוד כל מיני דברים שווים.
לא קל לעקוב אחרי כל מה שקורה, בעיקר בגלל שהמבצעים משתנים כל כמה ימים ויש שוני בין הרשתות השונות. בלתי אפשרי לציין את כל המבצעים, לכן אני אשתדל לפרסם בעיקר את הדברים העיקריים. אם אתן מחפשות משהו ספציפי אני ממליצה לכן להיכנס לעמודים הרשמיים של החברות השונות בפייסבוק, אפשר למצוא שם המון מידע.

ד"ר עור- 25% הנחה על המוצרים השונים ברשת ניו פארם, וברכישה מעל 70 ש"ח ממוצרי החברה מקבלים במתנה סופט קלינסר לניקוי הפנים. בתוקף עד 9.3.

מאק- מי שרוצה להתחפש אבל לא רוצה להסתבך עם האיפור יכולה להגיע לאחד הסניפים של מאק עם הרעיון של התחפושת, והמאפרים בחנות יאפרו אותך. זמן האיפור הוא 90 דקות, והמחיר 450 ש"ח שתמורתם אפשר לבחור בחנות מוצרים בסכום הזה. אני ממליצה להתקשר לסניף מראש כדי לתאם [לחצו לרשימת סניפים וטלפונים]

קמדיס- 20% הנחה על "טופיק תחליב רחצה" ו"טופיק תחליב גוף". אפשר למצוא באתר רשימה של נקודות המכירה, ולהזמין דוגמיות בחינם דרך עמוד הפייסבוק.

ד"ר פישר- במהלך פברואר אפשר יהיה לקנות ערכות מסגרת ג'נסיס יאנג במחירים מיוחדים. ערכה אחת מכילה מגבונים להסרת איפור, מסיכת חימר וקרם ג'ל במחיר של 119.99 ש"ח, הערכה השנייה מכילה מגבונים, מסיכה וג'ל לטיפול נקודתי בפגמי עור במחיר של 89.99 ש"ח. אפשר לקנות בסופר פארם וניו פארם.

קליניק- במהלך פברואר מוצרי שיטת שלושת השלבים ימכרו ב-20% הנחה, ואפשר יהיה לרכוש ערכות התנסות מוקטנות ב-59 ש"ח. המבצע תקף בפארמים, אפריל והמשביר לצרכן.

* משהו לא כ"כ שגרתי- חנות שנייה של בובי בראון אמורה להיפתח באילת, ומחפשים מאפרים ומאפרות לחנות. אפשר לשלוח קורות חיים לחלי- HSIMSOLO@lL.ESTEE.COM

* במסגרת שיתוף פעולה בין המשביר לצרכן לאגודה למלחמה בסרטן נמכרים בסניפי המשביר שפתונים אדומים במחיר של 15 ש"ח, כשכל ההכנסות הן תרומה לאגודה. השפתונים ימכרו עד ה-16.2 [או עד גמר המלאי]. עוד פרטים אפשר לקרוא בבלוג של טל


עוד על מבצעים ברשת אפשר לקרוא את קורין בבלוג ריסים ורסיסים, או אצל סיוון בבלוג Masks Off Masks On

הגרלות ודברים שווים
הגרלה שווה אצל השפנפנה, שתיסגר ב-28.2
טל מגרילה חבילה ע-נ-ק-י-ת ומפנקת. ההגרלה תיסגר ב-12.3.
בהצלחה לכל המשתתפות :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...