יום חמישי, 31 במאי 2012

ביי ביי גלוסי


הסקירה של קופסת מאי תהיה שונה מהסקירות הקודמות של גלוסיבוקס. הפעם אני רק אראה באופן כללי מה קיבלתי בקופסא, אבל אני לא אסקור את המוצרים [סקירה קצת יותר מקיפה תוכלו לקרוא כאן].




מאחור: תרחיץ גרגרים של חברת Clean&Clear בגודל מלא
מקדימה, מימין לשמאל:
בושם "קוד לונה" של ג'ורג'יו ארמאני- דוגמית בגודל 1.5 מ"ל
מייבש לק של Seche Vite- גודל מוקטן, 3.6 מ"ל
מי הסרה של קליניק- גודל מוקטן, 30 מ"ל
מסקרה של קליניק- דוגמית
בנוסף קיבלתי כמה קופונים וכרטיס כניסה לאירוע הביוטי-סיטי.

אם אתן חברות שלי בפייסבוק בטח נתקלתן בתגובות הזועמות ששחררתי אחרי שקיבלתי את הקופסא הזו. נרשמתי לשירות בעקבות ההבטחות של גלוסיבוקס שכל קופסא תכיל לפחות חמישה מוצרים בהרכב הבא: לפחות מוצר אחד בגודל מלא, ושאר המוצרים יהיו בגודל מוקטן- travel size ולא יהיו דוגמיות. בחודש פברואר קיבלתי דוגמית של בושם אבל זה היה המוצר השביעי בחבילה אז זה היה לגיטימי.
בניגוד להבטחות קיבלתי הפעם שתי דוגמיות- הבושם והמסקרה. בפוסט הזה ב-the makeup hut אפשר לראות השוואה בין גודל המסקרה שקיבלנו לבין גודל של מסקרה מוקטנת שמחולקת בחינם כשקונים מוצרים של קליניק.
בחודש אפריל קיבלתי בושם של רוברטו קוואלי בכמות של 5 מ"ל, ואילו החודש קיבלתי דוגמית של בושם בגודל של 1.5 מ"ל. אחרי השפרצה אחת בלבד הדוגמית כבר נראית ככה:


נוסף על שתי הדוגמיות קיבלתי גם מוצר ניקוי של קליניק שמתאים לעור מעורב-יבש שלא מתאים בכלל לעור השמן שלי, זה קרה בגלל שאפשרויות הבחירה בפרופיל היופי לא מספיק מדויקות.
בסופו של דבר מתוך כל חמשת המוצרים האלה המוצר היחידי שאני מרוצה ממנו הוא מייבש הלק של סשה ויט. התלבטתי אם לקנות אותו או לא ואני שמחה שזכיתי לנסות אותו לפני. אומנם המייבש נראה מיניאטורי, אבל מחיפוש באיביי עולה שזה אכן הגודל של travel size שסשה ויט מייצרים ומוכרים.

היו לי הרבה מאוד התלבטויות אם לבטל את המנוי או לא, אבל החלטתי לתת לגלוסיבוקס עוד צ'אנס. כתבתי מכתב תלונה חריף [אך מנומס ומכובד] לשירות הלקוחות בתקווה שזה אולי יעזור לשנות משהו. קיבלתי הודעה שהפנייה שלי התקבלה והיא תיענה תוך שני ימי עסקים. מאז עברו הרבה יותר משני ימי עסקים [יותר קרוב ל-10 ימי עסקים] ועדיין לא קיבלתי אפילו פסיק של תשובה.
התלונות על הקופסא משכו הרבה תשומת לב, למשל כמו השרשור הזה בפורום איפור. בין השאר דן מנו בכבודו ובעצמו ירד אל העם כדי לענות על התלונות שהועלו. בהתחלה התרשמתי מאוד מהצעד הזה, רוב הדיונים התקיימו בשעת ערב מאוחרת ונמשכו לתוך הלילה, והערכתי את ההשקעה. בסופו של דבר יצאתי מאוכזבת מאוד מהתגובות וההסברים, שהיו בעיקר תירוצים, התחמקויות והאשמות של הלקוחות והבלוגריות.
כשהתלוננו על הדוגמיות- קיבלנו תגובה מתחמקת שבחודש אפריל הבשמים שהתקבלו הם מיניאטורות ובעצם הדוגמית שקיבלנו החודש היא הסטנדרט.
במקביל, הואשמנו בכך שאנחנו [הבלוגריות] מעבירות מידע לא נכון ומנפחות את הדברים ככה שהם יוצאים מפרופורציה, ובסוף בחברה לא יכולים לעמוד בציפיות. ובכן, בדיוק בשביל זה קיימים אנשי יחסי ציבור שזוהי כל מהות עבודתם.
בהמשך תקפו אותנו על כך שעשינו רעש כשהוחלט "לצ'פר" אותנו ולעבור לדואר שליחים. כשניסיתי להסביר לדן מנו למה דואר שליחים ממש לא נוח לכל מי שהיא לא עקרת בית קיבלתי תשובה ש'דווקא בגלל שיש לי לו"ז עמוס דואר שליחים יותר טוב בשבילי'. אולי אני סתומה, אבל אני עדיין יודעת להבין מה טוב בשבילי.
האשמות נוספות ותיעוד שלהן וגם של ההבטחות של גלוסיבוקס אפשר למצוא בפוסט של אודליה, שכולל גם סרטון שצולם באירוע ההשקה של גלוסיבוקס, בו מבטיחים במפורש שלא יהיו דוגמיות אלא מוצרים מוקטנים.

בסופו של דבר אחרי הרבה התלבטויות ביטלתי את המנוי שלי. לא עשיתי את זה בקלות, בסה"כ אני אוהבת את סוג השירות הזה ונהניתי ממנו. אבל החודש אני מרגישה שזלזלו בי בתור צרכנית- גלוסיבוקס לא עמדו בהבטחות שלהם וכל התלונות נענו בצורה מבישה, כולל מחיקה של תגובות בפייסבוק וחסימה של לקוחות. כנראה שרק תלונות לא מזיזות שם לאף אחד, אולי אם תהיה עזיבה מאסיבית של מנויות הם יתחילו להפנים את התלונות שלנו.

לסיכום: אחרי ביקורות חיוביות בעבר אני משנה את הביקורת שלי לחלוטין. ביטלתי את המנוי שלי ואני לא ממליצה לאף אחת לעשות מנוי, ולו רק בגלל היחס והגישה הכללית, בגלל שהחברה מבטיחה דברים ולא עומדת בהם.
כולי תקווה שמישהו בגלוסיבוקס יתעורר ויתחיל לשנות כיוון...


יום שבת, 26 במאי 2012

לא בדיוק אבל בערך


אני מניחה שכבר הצלחתן לשים לב שיש לי אובססיה קשה בנוגע לריסים שלי. אני בחיפוש מתמיד אחרי הדרך האולטימטיבית שתהפוך את הריסים שלי למעוגלים, ארוכים ויפים. בהתחשב בנתוני הפתיחה הבעייתיים שלי זה כנראה לא יקרה אף פעם, אבל בהחלט לא מזיק לחלום.
בעבר סקרתי את הקולוסל ווליום אקספרס של מייבלין ניו יורק, והיום אני אסקור מסקרה נוספת שלהם- הפולסיס ששירתה אותי במשך כמה חודשים טובים, ועד עכשיו לא הצלחתי לגבש את דעתי עליה באופן מוחלט.


המוצר: the Falsies Volume Exspress בגרסת Black Drama
החברה: Maybelline New York
המחיר: תלוי איפה קונים, בארץ המחיר נע סביב 90 ש"ח לפני מבצעים, באיביי ניתן לקנות בשליש מחיר לפחות

הרעיון מאחורי המסקרה הזו הוא ליצור מראה של ריסים מלאכותיים, מעוגלים ודרמטיים. מכיוון שמסקרות יומיומיות בקושי משפיעות עלי בכוונה בחרתי במסקרה שאמורה להיות דרמטית יותר.
עשיתי טעות כשהזמנתי אותה ולא טרחתי לקרוא יותר מדי ביקורות עליה. קראתי את התיאור הכללי, זכרתי שקראתי עליה דברים טובים ובגלל המחיר הנמוך שלה החלטתי להמר. כשקיבלתי אותה גיליתי שהמברשת שלה רחוקה מלהיות סטנדרטית: 




מדובר במברשת דיי ארוכה וקעורה עם סיבים דקים. בגלל שיש לי עיניים קטנות וגם ככה כל מריחה של מסקרה היא פוטנציאל לתאונה אני מעדיפה מברשות סטנדרטיות וקלות לתפעול. אם רק הייתי טורחת לברר את זה מראש כנראה שהייתי חושבת פעמיים אם להזמין אותה או לא. אבל על טעויות משלמים, והייתי צריכה להשקיע קצת מאמץ בניסיון להבין איך לעזאזל מתפעלים את המברשת הזו.
בעיקרון החלק הקעור הוא זה שאמור לגעת בריסים [הכיוון של המברשת צריך להיות כמו בתמונה הראשונה]. בהתחלה זה נשמע לי מוזר בגלל שזה נוגד את הכיוון הטבעי של הריסים, אבל זה בדיוק הרעיון.
בת'כלס? אחרי כמה נסיונות הבנתי שאין חשיבות מיוחדת לכיוון של המברשת. אם נוח לכן אתן יכולות לעבוד גם עם הצד הקמור וגם עם הצדדים, אני לא ראיתי הבדל דרמטי.

בנוגע לביצועים של המסקרה: היא מצליחה קצת לעגל את הריסים שלי גם בלי מעגל ריסים שזו תכונה מכובדת בהתחשב בכך שגם עם מעגל ריסים טוב אני צריכה להשקיע מאמץ. אני מניחה שעל ריסים פחות בעייתיים היא תצליח לתת אפקט בולט יותר. שימוש במעגל ריסים כמובן מעצים את האפקט.
המסקרה עצמה יחסית קלילה ומתייבשת מהר, אבל יש לה נטייה להדביק את הריסים לקבוצות קטנות. בשכבה הראשונה זה לא מאוד מורגש, אבל משתי שכבות ומעלה זה כבר נהיה בולט יותר.
הבעיה העיקרית שלי איתה שהתוצאות שלה לא עקביות ולא כ"כ הצלחתי לשלוט על זה. בחלק מהימים היא הצליחה לתת תוצאות טובות וליצור מראה ריסים דרמטי ויפה ובחלק מהימים היא פשוט הדביקה את הריסים ויצאה משהו לא כ"כ ברור ולא כ"כ יפה. היום שבו צילמתי את התמונות היה אחד מהימים שבהם המסקרה התעוררה על צד שמאל ונתנה תוצאות לא כ"כ טובות.

חיסרון נוסף הוא עניין ההסרה. לסדרת פולסיס יש כמה גרסאות, אני קניתי את זו שנקראת Black Drama, כנראה בגלל האפקט שנוצר אחרי המקלחת. חלק מהחומר פשוט יורד מהריסים ויוצר כתם גדול מתחת לעיניים ועם שאר החומר צריך להיאבק לאחר מכן עם מסיר איפור.


> Black Drama, ללא ספק [וזה עוד מצב טוב]


סווטצ'ים: לפני שמרחתי את המסקרה עבדתי עם מעגל ריסים. כמו שכתבתי קודם ביום שבו צילמתי המסקרה לא נתנה את התוצאות הכי טובות שהיא יכולה.

> בצד ימין אפשר לראות את העין שלי בלי מסקרה ובצד שמאל אפשר לראות את ההבדל שהמסקרה עושה. חשוב לי לציין שבעין שמאל הריסים שלי יותר נפולים מאשר בעין ימין, לכן בפועל ההבדל הוא טיפה פחות דרמטי [כמובן שאתן רואות את זה הפוך קריצה העין שנמצאת בצד ימין היא עין שמאל]




לסיכום: מדובר במסקרה סבירה אבל קשה לתפעול, לדעתי לפחות . היא מבטיחה מראה דרמטי מאוד אבל בפועל לא ממש מצליחה לקיים. היא בהחלט יותר דרמטית לעומת מסקרות יומיומיות, אבל היא עדיין לא מה שאני מחפשת. אין לי כרגע כוונות לרכוש אותה שוב.
אגב, לעניין המחיר לא התייחסתי בגלל שהזמנתי אותה מאיביי, שם המחירים נמוכים משמעותית לעומת המחירים בארץ.


חג שמח

יום שלישי, 22 במאי 2012

סקירה בלי אגו: צלליות Color Infallible של לוריאל


בצלליות האלה נתקלתי בפעם הראשונה בבלוג של מרינה וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. אומנם לקח לי זמן לאזור אומץ ולהזמין אותן לדייט, אבל הכול התחיל בפוסט הזה. במבצע ה-1+1 הראשון שנקרה בדרכי ניצלתי את ההזדמנות ועפתי על הסטנד. אני מודה שהבחירה הייתה קשה מאוד והתלבטתי הרבה זמן לגבי הצבעים שאני רוצה. הסדרה הזו מכילה צבעים סולידיים ובסיסיים לצד גוונים יותר כהים ובעלי נוכחות, ואחרי הרבה דילמות בחרתי לי 4 צלליות [וכמובן שתוך כדי כתיבת הפוסט התעורר בי חשק לקנות עוד כמה. נגיד, את כל הסדרה].

המוצר: צלליות Color Infallible
החברה: L'oreal paris
המחיר: מחיר רגיל נע סביב ה-70 ש"ח, אני כמובן ממליצה לחכות למבצעים

   

לטעמי, העיצוב של הצלליות מקסים. החלק הקדמי אלגנטי, והיתרון הוא שבשני הצדדים של הצללית אפשר לזהות בקלות את הגוון.
הייחוד של הצלליות האלה שהן צלליות אבקה דחוסות. בצורה כזו האפקטיביות של צלליות אבקה נשמרת, אבל הן לא מתפזרות לכל כיוון ויותר קל לעבוד איתן. כל צללית מגיעה עם מכשיר דחיסה קטן שנמצא בתוך הצללית כדי שאפשר יהיה לשלוט עליהן ולהמשיך לדחוס אותן בהמשך. המכסה הנוסף הזה קצת מסרבל את השימוש, אבל אני ממליצה לא לזרוק אותו.

   
> מכשיר הדחיסה נמצא ממש מתחת למכסה המתברג.


> החלק התחתון של מכשיר הדחיסה

כמו שהספקתן להבין יש ברשותי ארבעה גוונים:
004 - Forever Pink
005 - Purple Obsession
007- Unlimited Ski
009 - Permanent Kaki

כל הצלליות עובדות על אותו העיקרון, וגם האיכות שלהן דומה. הצלליות עצמן פיגמנטיות ורכות מאוד וקל לעבוד איתן.
עד היום ניסיתי אותן רק על בסיס של פריימרים שונים והן עמידות מאוד לאורך כל היום. יש להן חיסרון קל שמעט אבקה נושרת, בסוף היום אני מוצאת את עדשת המשקפיים שלי מלוכלכת במעט אבקה. זה לא סימפטי אבל הכמות כ"כ קטנה שזה לא נורא ולא יוצר כתמים.
מבין כל הצלליות דווקא צללית מס' 005, הסגולה הכהה, הכי פחות פיגמנטית. אני לא יודעת להסביר את זה, אבל צריך להשקיע קצת יותר מאמץ בעבודה איתה. לא משהו קריטי, אבל היא כן נופלת מעט ברמה לעומת שאר הצלליות שיש ברשותי.
המחיר שלהן בארץ גבוה מאוד, כ-70 ש"ח לצללית בודדת. אומנם הן איכותיות, אבל לדעתי המחיר לא מצדיק את זה. הן לא מאוד נפוצות באיביי, לכן האלטרנטיבה הכי טובה היא לחכות למבצעים [שיש בד"כ] ולקנות ב-1+1 או ב-50%, ואז המחיר צונח לפחות מ-40 ש"ח לצללית.
יתרון נוסף של הסדרה הוא המגוון הגדול- יש גם גוונים בסיסיים וסולידיים וגם גוונים עם יותר נוכחות. רוב הצלליות בגימור שימרי, אבל יש גם כמה בודדות בגימור מאט. מדי פעם יוצאות צלליות חדשות בסדרה הזו [מצד אחד זה טוב. מצד שני זה כואב בכיס].


> 004 - Forever Pink
מבין כולן זו הצללית הכי שימושית שלי. הגוון שלה עדין מצד אחד אבל מספיק בולט מצד שני, ובימים בהם אין לי זמן ו/או חשק להשקיע באיפור עיניים אני בוחרת בה. אם יש לי זמן אני משקיעה באייליינר, היתרון שאפשר לשלב איתה מגוון של צבעים ולא רק את השחור הקלאסי.



> 009 - Permanent Kaki
צללית מהממת בגוון ירוק-חאקי מעט מוזהב. בימים שאין לי זמן אני מניחה אותה על רוב העפעף, ובשליש הפנימי עובדת עם צללית בהירה בגוון מוזהב- ויש לי איפור עיניים מלא ומהמם תוך כמה דק'.



> 007- Unlimited Ski
צללית תכלת עדינה שאפשר לשלב עם מגוון של צלליות אחרות.



> 005 - Purple Obsession
בתור מישהי עם אובססיה לסגול קיוויתי שנהיה חברות טובות [אפילו השם שלה מתאים לי]. יש לי שתי בעיות איתה. מבין כולן היא הכי פחות פיגמנטית והכי קשה לעבודה, ובנוסף יש לה תת גוון אדום מה שעוד יותר מקשה עלי לשלב אותה בלי ליצור את המראה החולה.

לסיכום: מדובר בצלליות איכותיות מאוד, הוורודה נמצאת אצלי בשימוש קבוע על בסיס כמעט יומיומי, ובשאר אני משתמשת מדי פעם. המחיר שלהן ממש לא נוח, אבל אחרי מבצעים הוא הופך להיות נסבל. [אני ממש מחזיקה את עצמי לא לרוץ לסופר פארם כדי לאמץ לחיקי עוד כמה]

  











יום חמישי, 17 במאי 2012

סקירה בלי אגו: גלוסיבוקס אפריל


גלוסיבוקס אפריל נחתה אצלי לפני כמעט חודש וקיוויתי להעלות את הפוסט הזה בשלב קצת יותר מוקדם. כרגיל, תוכניות לחוד ומציאות לחוד.
על השירות עצמו כבר כתבתי, וגם סקרתי את קופסת מרץ, ומכיוון שאני גם ככה באיחור אני לא רואה צורך להכביר במילים.

המוצר: גלוסיבוקס אפריל
המחיר: 55 ש"ח באיסוף עצמי או 75 ש"ח למשלוח עד הבית [אני עדיין משלמת 60 ש"ח מכיוון שנרשמתי לפני העלאת המחיר]


בקופסא הפעם קיבלתי 6 מוצרים: שמפו ומרכך, בושם בגודל מוקטן, שפתון בגודל מלא, צללית אבקה בגודל מלא וחמאת גוף בגודל מוקטן, וקופון לאמריקן לייזר.
אני לא בטוחה לגמרי מה דעתי על הקופונים וההנחות שמגיעים עם הקופסא, מצד אחד זה יכול להיות פרקטי ומצד שני זה מרגיש קצת כמו ספאם. שאלה יהיו הצרות שלנו...

שמפו ומרכך של Dove בגודל מוקטן, 50ml:


שני המוצרים הם מסדרת Demage Therapy. השמפו מיועד לשיקום שיער פגום והמרכך אמור להוות מוצר משלים.
עדיין לא השתמשתי בהם ולכן אין לי יותר מדי מה לתרום בעניין, אני בעיקר מרוצה מהגודל הקטן שלהם שיכול להיות מצוין לנסיעות.

חמאת גוף של Minus 417 בגודל מוקטן, 50ml:


זו הפעם הראשונה שאני פוגשת את מינוס 417 ומתנסה במוצר שלהם. לפי אתר החברה הם מייצרים מוצרים מחומרים טבעיים המצויים בים המלח, כשכל המוצרים שלהם נטולי פרבן ו-Mineral Oil. 
השפופרת מכילה גם היא 50ml, והיא מספיקה למספר מכובד של שימושים שבהחלט מאפשרים להכיר את המוצר ולהחליט אם לקנות אותו.
ניסיתי את חמאת הגוף מספר פעמים, ובסה"כ היא בסדר גמור. יש לה ריח דומיננטי אבל נעים מאוד, היא נספגת דיי מהר ומשאירה הרגשה נעימה מאוד. הבעיה היחידה שלי איתה שהיא דיי סמיכה וכבדה, ובאופן אישי אני מעדיפה דווקא קרמים קלילים יותר. רק בגלל הסיבה הזו אני לא מאמינה שאקנה את המוצר הזה.

שפתון מסדרת קולור סנסשיונאל של Maybelline New York, גודל מלא:



אני קיבלתי את גוון מס' 852- Coral Pearl.
מדובר בשפתון דיי סולידי בגוון ורוד-חום בגימור פנינתי, על השפתיים שלי הוא מתקבל מעט שקוף ובעיקר מבליט את צבע השפתיים שלי, והגימור הפנינתי נותן אפקט מעט גלוסי. בסה"כ מדובר בשפתון חביב, לא יותר מזה, משהו שאין סיכוי שהייתי קונה בעצמי וגם אין סיכוי שאני אקנה שוב. מצד שני, מדובר בשפתון בגוון דיי בטוח, מהסוג שאפשר לשלב כמעט עם כל מראה איפור יומיומי ולכן הוא נמצא אצלי בתיק למקרים שבהם אני ממהרת ולא מספיקה למרוח שפתון אחר.
לא העברתי אותו מבחני עמידות, בגלל שהוא כ"כ בהיר וסולידי גם כשהוא נעלם הוא עושה את זה באלגנטיות ולא משאיר כתמים מוזרים.
כמו שפתונים אחרים בסדרה גם לזה יש ריח מתקתק דומיננטי, באופן אישי הריח הזה קצת מעצבן אותי וגם לוקח לו הרבה זמן להתנדף.

    
  

שימר של Gaya, גודל מלא:

 

  

המוצר מוגדר בתור "שימר מינרלי", ואני מודה שההגדרה הזו קצת מוזרה לי, בגלל שבת'כלס מדובר בצללית אבקה מינרלית.
אני קיבלתי את גוון SH-26- כחול עם שימר מדהים.
הצללית מגיעה בקופסא דיי רחבה עם מכסה עץ גדול, והיא מכילה 4 גרם, שזו כמות מכובדת לדעתי.
בפוסט הקודם הראיתי מראה איפור שיצרתי בשילוב עם הצללית הזו [המראה השני]. העבודה איתה מעט מתסכלת, בגלל שהיא דורשת כמות דיי גדולה של חומר בשביל להגיע לרוויית צבע טובה [לפחות ביחס לצלליות אבקה, שהעבודה איתן אמורה להיות קלה יותר]. ברגע שניסיתי לטשטש אותה גיליתי שרוב החומר עבר למברשת, למרות שהשתמשתי בפריימר לעיניים של עפרה בתור בסיס. מנגד, היא התערבבה בצורה מאוד יפה עם הצללית השחורה שהנחתי בשליש החיצוני ויצרה גוון מיוחד. אני עדיין צריכה ללמוד איך לעבוד איתה ולראות איך להפיק ממנה את המיטב.
עד היום רק קראתי על החברה וזו הפעם הראשונה שהתנסיתי במוצרים שלה, ואני סקרנית לנסות עוד. מנגד, המחיר הרגיל של הצללית הוא 84 ש"ח, שזה מחיר גבוה לטעמי לצללית בודדת.

בושם Roberto Cavalli, גודל מוקטן, 5ml:

 

בשמים הם לא התחום החזק שלי, לכן אין טעם שאני אנסה לתאר לכן את הבושם הזה. בכרטיסייה של גלוסיבוקס מתארים אותו ככה: "הבושם פותח בהשראת נשים חזקות, בעלות נוכחות ממגנטת שלא ניתן לעמוד בפניהן. הבושם מכיל תמציות הדרים לניחוח חושני ומפתה במיוחד".
כשפתחתי את הקופסא מיהרתי להריח אותו וממש לא התלהבתי. הריח שלו בתוך הבקבוקון מרוכז מאוד ומזכיר משהו מאוד זקן, וגם כשמניחים אותו על העור הריח מאוד חזק ולא כ"כ נעים, לכן השארתי אותו בצד.
אחרי כמה ימים התחשק לי משום מה לתת לו ניסיון נוסף, וגיליתי שלוקח לו כמה דק' "להירגע" ולהתייצב, ואז הריח הופך להיות מעודן יותר ומיוחד. זה היה השלב שבו התאהבתי בבושם הזה לחלוטין, ולפני כמה ימים גם קניתי אותו. לפי הכרטיסייה של גלוסיבוקס המחיר ל-50ml הוא 359 ש"ח, אני מצאתי אותו במבצע והוא עלה לי סביב ה-250 ש"ח, שזה מחיר טוב לבושם [בעיקר בהתחשב בעובדה שלוקח לי שנים לסיים אחד].

לסיכום:
בסה"כ אני מרוצה מהקופסא של אפריל. נהניתי לקבל אותה ונהניתי לנסות את המוצרים.
בגלל שממש קשה לי לבחור בשמים [חלק מריחים עלי רע והרבה פשוט מתפוגגים ממני במהירות. Light Blue המדהים נשאר עלי 10 דק' בלחץ לפני שהוא מתנדף לחלוטין] רק התגלית של הבושם הזה הייתה שווה את הכול מבחינתי.
קראתי מגוון של תגובות לגבי הקופסא הזו, שמעתי דעות לכאן ולכאן. כמו שכבר כתבתי, כל אחת צריכה להחליט בשביל עצמה האם השירות הזה מתאים לה או לא. אני חושבת שכן יש שיפור מסוים מבחינת גלוסיבוקס, לפחות עד כמה שראיתי הפעם לא היו הבדלים גדולים מאוד בערך של החבילות השונות. לטעמי עדיין יש מקום לשיפור, גם מבחינת השירות [משום מה עדיין יש כל מיני סיפורים מעצבנים על היחס שלהם בפייסבוק, כמו מחיקה של הודעות וחסימה של גולשות] וגם מבחינת המחיר, אני עדיין חושבת ש-75 ש"ח זה מחיר גבוה מדי.

מה דעתכן על הקופסא? התחברתן למוצרים או שדווקא התעצבנתן?
אני מזמינה אתכן להיות חברות שלי בפייסבוק, לקבל עדכונים ולקרוא את הסטטוסים הממורמרים שלי מהתקופה האחרונה.
ואם גם אתן מכורות לאיפור וטיפוח אני מזמינה אתכן להצטרף לקבוצה של הביוטי בלוגס ולקבל עדכונים על פוסטים חדשים.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...