יום שבת, 28 בינואר 2012

פיה לילית


כשהייתי בתיכון סבתא שלי ז"ל ניסתה לשכנע אותי לטפח קצת את עצמי, ובתוך מסע השכנועים היא קנתה לי סט צלליות של ג'ייד שננטש במגירה. רק אחרי הצבא התחלתי להתאפר וניסיתי להשתמש בו גיליתי שלא הפסדתי שום דבר. אחרי האכזבה מהסט הלא מוצלח תייגתי את ג'ייד בתור "עוד חברה ישראלית לא מוצלחת" והתעלמתי מהם. היחס שלי התחיל להשתנות כשקראתי המלצות על הלקים שלהם, אבל השינוי הגדול התרחש אחרי שהם השיקו את המסקרה "לאש סאבליים" שזכתה לשלל ביקורות חיוביות במיוחד בפורום איפור. ניסיתי את המסקרה, ניסיתי את הלקים וראיתי כי טוב.
לפני כמה שבועות ג'ייד השיקו סדרת צלליות אבקה חדשה שנקראת Idyllic Mineral Eyeshadow. הסדרה כוללת שמונה צלליות אבקה מינרליות, אני קיבלתי אחת מהן לסקירה.

המוצר: צללית אבקה מס' 14 - Night Fairy
החברה: GA-DE
מחיר: 74.90 ש"ח

מדובר בצללית בגוון כסוף שמכילה בתוכה נצנצים, מתאימה לדעתי בעיקר לאיפור ערב מעושן, אבל בהחלט אפשר לעדן אותה לטובת איפור יומיומי.




בדומה לצלליות אבקה אחרות הצללית מגיעה בתוך קופסית קטנה ועגולה עם מכסה מתברג. בתוך הקופסית יש מכסה פלסטיק מחורר שמכוסה במדבקה. בעקבות הטיפ המצוין של שחר לא הסרתי את המדבקה אלא חוררתי אותה בעזרת קיסם. זה אולי לא נראה כ"כ אסטתי, אבל בצורה כזו קל מאוד לשלוט על כמות האבקה שמוציאים ובהתאם הסביבה פחות מתלכלכת [וגם האנטי שלי כלפי צלליות אבקה פחת מאוד]



יתרונות
הצללית עצמה פיגמנטית מאוד, ומעצם היותה צללית אבקה קל מאוד לעבוד איתה.
העמידות גבוהה, בדקתי את הצללית על בסיס של פריימר לעיניים והיא החזיקה במשך שעות בלי לזוז.
אהבתי מאוד את העיצוב של האריזה, רוב הקופסא שקופה וקל לראות באיזה גוון מדובר. העיצוב עצמו מאוד אלגנטי [גם הלאש סאבליים שהזכרתי קודם מעוצבת באותו סגנון].
בכל קופסית יש 2.2 גרם, שזו כמות מכובדת מאוד.

חסרונות
החיסרון העיקרי של הצללית הוא המחיר שלה. אם לא הייתי מקבלת את הצללית אני לא חושבת שהייתי משלמת  כ-75 ש"ח על צללית אחת. אם אתן מוצאות אותה במבצע היא בהחלט מומלצת.
הצללית עמוסה בנצנצים והיא מאוד מבריקה, לכן אם אתן לא בקטע הצללית ממש לא בשבילכן.









לסיכום
מדובר בצללית איכותית, הפתעה חיובית מאוד מבית ג'ייד. מבין שאר הצלליות בסדרה זה הגוון הכי מיוחד לדעתי, שאר הצלליות דיי סטנדרטיות. באופן אישי בגלל שהיא כ"כ מיוחדת יש לי קצת בעיה איתה, אני עדיין מתקשה לשלב אותה באיפור הרגיל שלי. מצד שני, זו הזדמנות בשבילי לעבוד עם גוון קצת שונה וליצור מראות חדשים.

הערה קטנה
הצללית מוגדרת בתור צללית מינרלית, באופן אישי אני לא מבינה בתחום וגם לא ממש מתעניינת, קורין התייחסה בפוסט שלה לכך שלא מדובר בצללית מינרלית ב-100% [מבחינתי זה לא קריטי, אבל זה משהו שחשוב לדעת]. זו רשימת הרכיבים כפי שהיא מופיעה על האריזה:


מה דעתכן? הצללית הזו עושה לכן חשק או שתמשיכו הלאה בלי למצמץ?

יום שלישי, 24 בינואר 2012

כחול וירוק


בתקופה האחרונה אני נהנית מדי פעם לעשות נסיונות איפור ולשלב כל מיני צבעים. הפעם פשוט פתחתי את פלטת ה-88 שלי ושיחקתי עם גווני כחול וירוק, והתוצאה לפניכן :)

בגלל שהיה לי זמן החלטתי לצלם בהתחלה כמה תמונות באמצע התהליך, לפני מסקרה, אייליינר ותיחום תחתון:

  


כדי להשלים את המראה השתמשתי בתיחום תחתון בעיפרון של קרליין מס' 204 על מעקה העין, ומתחת הנחתי בעדינות צלליות בגוונים דומים לצלליות שהנחתי על העפעף. לתיחום עליון השתמשתי בסופרליינר של לוריאל שתוך כדי התהליך החזיר את נשמתו לבורא, לכן האייליינר לא יצא מספיק מדויק כמו שרציתי. השתמשתי ב"פולסיס" של מייבלין ניו יורק [אני מקווה להעלות סקירה בקרוב].
כמו שאפשר לראות המראה שיצרתי לא מושלם, אחרי שראיתי את התמונות גיליתי כמה בעיות בטשטושים. בנוסף קיבלתי המלצה טובה להשתמש במעט צללית שחורה כדי להכהות את השליש החיצוני של העין.
למרות שהמראה הזה יותר בהיר מהמראה הסגול שיצרתי אני לא כ"כ מרגישה איתו בנוח בתור איפור יומיומי, הוא יותר מדי צבעוני וצעקני בשבילי, אבל נהניתי מאוד מתהליך היצירה. כשיהיה לי סבלנות אני אנסה לעדן את המראה הזה ולהפוך אותו למשהו שיהיה "לביש" בשבילי.

  

  

  


בתור בלוגרית מדי פעם אני מקבלת פניות מיח"צנים שמציעים לי להגיע להשקות או לקבל מוצרים כדי לכתוב עליהם סקירה. מי שקוראת בלוגים נוספים יודעת שזה עניין דיי שגרתי, לא רק בתחום האיפור. לפני כמה ימים נתקלתי בפוסט שפורסם ב"מזבלה", שהוכיח לי שוב שיש גופים שמנצלים את המעמד שלהם בשביל לקבל תשלום או מתנות בתמורה לפרסום וסקירה חיובית ואוהדת.
כבר התייחסתי לנושא הזה, אבל אני רוצה להדגיש את זה שוב- אומנם המצב הכלכלי שלי לא להיט, אומנם אני בעוצר קניות, אומנם אני נהנית לקבל מוצרים לסקירה. אבל אני בחיים לא אמכור את הבלוג הזה בשביל אף צללית או שמפו, ואת הסקירות שלי אני משתדלת לכתוב בצורה הכי אובייקטיבית שאני יכולה. וכמו שאני ממליצה תמיד, אל תסתפקו רק בדברים שאני כותבת. לפני שאתן מחליטות לקנות מוצר כלשהו תחפשו עוד ביקורות ועוד סווטצ'ים ברחבי הרשת. כמעט לכל פוסט שכתבתי יש שלל תגובות ודעות שונות שמוכיחים שוב שאנשים שונים חושבים באופן שונה, ומעדיפים מוצרים שונים.

♣ תגובות, לייקים, הצעות חברות בפייסבוק ועוגות ביסקוויטים יתקבלו בברכה [אני מוכנה להסתפק גם בסושי] חיבוק של הסוררת

יום שישי, 13 בינואר 2012

סקירה בלי אגו: עפרונות עיניים עמידים של קרליין



כמו שסיפרתי בפוסט הקודם רוב הצלליות עמידות עלי מאוד גם בלי בסיס מיוחד. מנגד, כשאני רוצה לתחום את מעקה העין [= קו הריסים התחתון] עם עיפרון בד"כ אני חווה אכזבה גדולה. עפרונות עיניים לא עמידים מחזיקים עלי אולי שעה, אם קורה נס שעתיים. ניסיתי מגוון של עפרונות עמידים ביניהם עפרונות עמידים של ניוואה ועפרונות של רבלון מסדרת ה-colorstay, אבל אף אחד מהם לא היה יעיל באמת. בשלב מסוים קיבלתי המלצה על העפרונות העמידים של קרליין ולמרות שהייתי סקפטית החלטתי לתת לזה צ'אנס.


המוצר: עפרונות עיניים עמידים מסדרת Everlast
החברה: קרליין
המחיר: יש בסדרה שני סוגים של עפרונות. המכניים עולים 60 ש"ח, הרגילים שדורשים חידוד עולים 55 ש"ח [מומלץ לחכות למבצעים ולקנות את העפרונות בהנחה משמעותית]
** יש לקרליין גם עפרונות לשפתיים ולגבות, לשניהם אריזה דומה לזו של עפרונות העיניים. לא פעם נתקלתי בסטנדים מבולגנים ומצאתי עפרונות לגבות/שפתיים, התלהבתי מהצבע וכמעט קניתי אותם, אז רק תשימו לב ותקראו את הכיתוב על האריזה [לתשומת לב סופר פארם וניו פארם- סטנד מסודר הוא לא מילה גסה, וגם לא דרישה כ"כ מוגזמת!]

עפרונות מכניים




העיקרון של העפרונות המכניים דומה מאוד לעיקרון של שפתונים, מסובבים את החלק העליון של העיפרון כדי להוציא את התכולה החוצה.
יש לי שני עפרונות מהסדרה המכנית: 205- City Cafe ו-204 - Shiny Blue. מס' 205 הוא עיפרון חום שוקולד מאט וה-204 הוא כחול שימרי מעט כהה.

חיוך יתרונות:
העפרונות אכן עמידים. ביום טוב הם יכולים להחזיק עלי 5-6 שעות בכיף, ובשבילי זה המון. הם העפרונות היחידים שהצליחו להחזיק עלי כ"כ הרבה בלי לדהות או להימרח.
העפרונות פיגמנטיים מאוד, בעיקר העיפרון החום.
בקצה השני של העפרון מצורף מחדד- אפליקטור פלסטיק קטן ונוח לשימוש. העיפרון החום כולל גם אפליקטור גומי שמיועד לטשטושים [אני אף פעם לא השתמשתי בו, תודה רבה לשירלי על ההסבר]. למיטב ידיעתי כל העפרונות המכניים בסדרה כוללים מחדד, יתרון גדול למי שרוצה להשיג תוצאה דקה ומדויקת. אני לא נתקלתי בתוספת כזו בעפרונות מכניים אחרים שניסיתי ולדעתי זה יתרון גדול.
ככה נראה המחדד:

   

סטנדרטי חסרונות:
כמו רוב העפרונות העמידים המרקם שלהם מזכיר קצת שעווה, והם מעט קשים למריחה, בעיקר העיפרון החום. טיפ קטן שקיבלתי- לחמם אותם קצת בעזרת מצית [למשך שנייה-שתיים וממש ממש בזהירות, לא צריך להמיס את העיפרון אלא רק לחמם אותו קצת במרחק של כמה מילימטרים מעל האש כדי שיתרכך. חשוב! אחרי החימום תגעו עם העיפרון בגב היד כדי לבדוק שהטמפרטורה לא חמה מדי, כדי שחס וחלילה לא תגרמו לעצמכן לכוויות באזור העין]. בגלל שהם מעט נוקשים קשה מאוד להשתמש בהם בתור תיחום עליון, אני משתמשת בהם רק בשביל תיחום תחתון.

עפרונות מתחדדים




יש לי שלושה עפרונות מהסדרה המתחדדת: 109- Baby Blue, עיפרון תכלת-אפרפר בהיר ושימרי, 106 - Glitter Turquois בגוון טורקיז עז עם גליטרים, ו- 108 - Glitter Olive Green בגוון ירוק זית עם גליטרים

חיוך יתרונות:
עם העפרונות האלו עמידים מאוד, אבל מעט פחות עמידים מאשר העפרונות המכניים.
העפרונות עצמם רכים מאוד וקלים לשימוש.

סטנדרטי חסרונות:
הם מעט פחות עמידים מהעפרונות המכניים.
חלק מהעפרונות בסדרה מכילים גליטרים, כלומר נצנצים קטנים. הנצנצים עצמם אומנם קטנים ולא בולטים, אבל אסור להשתמש בעפרונות האלה בתור תיחום תחתון בתוך מעקה העין [אפשר רק בחוץ, באזור של הריסים או בתור תיחום בחלק העליון של העין, כמו אייליינר]. הנצנצים הקטנים יכולים להיכנס לתוך העין ולשרוט הקרנית ולגרום לבעיות ראייה. קניתי את העפרונות בעיקר בשביל תיחום תחתון ולא הייתי מודעת לאיסור הזה. לדעתי הנצנצים פשוט מיותרים במוצר כזה, בעיקר כשההשפעה שלהם על המראה מינורית אם בכלל.

לסיכום: העפרונות של קרליין לא מושלמים, אבל אני אוהבת אותם ומרוצה מהם. בשביל תיחום תחתון אני משתמשת בעיקר בעפרונות המכניים ובשביל תיחום עליון בעפרונות המתחדדים. מס' 108 [ירוק חאקי] הוא בין האהובים עלי, הוא נותן מראה מאוד אלגנטי.
כשיש מבצעים אפשר לקנות עיפרון במחיר של 30 ש"ח בערך, לדעתי זה מחיר משתלם מאוד [60 ש"ח לעיפרון זה מעט יקר לדעתי].
אני בהחלט אקנה את העפרונות האלה שוב, למעשה הפוסט עשה לי חשק לפשוט על איזה פארם ולחפש גוונים חדשים יאק

   



   


עדכון קצרצר- זיוית, מנהלת תחום האיפור בקרליין פנתה אלי אחרי שפרסמתי את הפוסט כדי לעדכן אותי שהחברה שינתה את העיצוב של העפרונות. את העפרונות שלי קניתי לפני יותר משנה, לכן אם תהיתן איך זה שהעפרונות שלי נראים אחרת- זו הסיבה קריצה
העיצוב הנוכחי נראה כך:




באופן אישי אהבתי את העיצוב החדש, הרבה יותר אלגנטי לטעמי [ואת העיפרון הכחול הכהה יותר אני לא מכירה. אני באמת צריכה לעשות פשיטה על הסטנד של קרליין]

בעקבות כמה תגובות ושאלות אני עובדת על פוסט שיכלול מילון מונחים קצר בנושא של איפור. אני אשמח לשמוע מכן אם יש מונחים שאתן לא מבינות ותרצו שאני אפרש. ובכלל, אם יש דברים שתרצו שאני אכתוב עליהם בעתיד תרגישו חופשי לבקש :)

תגובות, חיבוקים, לייקים ושוקו עם מרשמלו יתקבלו בברכה. שבת שלום חיבוק של הסוררת

יום שני, 9 בינואר 2012

סקירה בלי אגו: פריימר לעיניים של Too Faced


הקדמה קצרה לטובת קוראות שלא נתקלו במושג "פריימר": הפירוש המילולי של המילה primer היא שכבת יסוד. גם באיפור הכוונה היא למוצר שמשמש בתור בסיס, למשל יש פריימר לפנים שמשמש בסיס למייקאפ, פריימר לריסים שמשמש בסיס למסקרה וכו'. יש כל מיני סוגים של פריימרים וכל אחד עושה משהו טיפה שונה. בד"כ המטרה היא לתרום לעמידות של השכבות הבאות ולגרום להן להיראות טוב יותר. בפוסט הפעם אני אסקור פריימר לעיניים. בד"כ פריימר מסוג אחד לא יכול לשמש למשהו אחר, למשל פריימר לפנים לא יכול להיות גם פריימר לריסים וכו'.

מוצר: Shadow Insurance
חברה: Too Faced
מחיר: לא ניתן לקנות את המוצר בארץ. באיביי המחיר בסביבות 20$

במשך תקופה ארוכה השתמשתי בקונסילר בתור בסיס לצלליות, אבל לא הייתי מרוצה מהתוצאה הסופית. יש לי בעיה מוזרה ולא ברורה שגורמת לצלליות להופיע בצורה דיי דהויה על העפעפיים שלי. ניסיתי מגוון של צלליות ממגוון של חברות, ניסיתי כל מיני טכניקות הנחה והשתמשתי בכל מיני אפליקטורים, משהו שעזר באופן חלקי. החלטתי לנסות לעבוד עם פריימר לעיניים ואחרי הרבה התלבטויות החלטתי לקנות את הפריימר של טו פייסד [מעתה יקרא בקיצור TFSI].
המוצר מגיע בטיובה לחיצה. TFSI מגיע בשני גדלים, הגרסה הרגילה שמכילה 11 גרם וגרסה מוקטנת שמכילה 3 גרם. בגלל שלא הכרתי את המוצר החלטתי לקנות את הגרסה המוקטנת בגלל שהיא זולה יותר. הפריימר עצמו הוא מוצר מעט שמנוני בגוון בז' בהיר, כשמורחים על העפעפיים הוא מתמזג לחלוטין בגוון העור ולא רואים אותו. חשוב להשתמש בכמות קטנה, אחרת המוצר לא נספג כמו שצריך וקשה מאוד לעבוד איתו. מומלץ לחכות שתיים-שלוש שניות אחרי המריחה כדי שהפריימר יספג קצת ויתקבע כדי שיהיה קל יותר להניח עליו את הצלליות.





קול יתרונות:
כשעבדתי עם קונסילר בתור בסיס הייתי צריכה להשקיע יותר זמן ויותר מאמץ בהנחת הצלליות. עם ה-TFSI בתור בסיס התהליך הרבה יותר קל ומהיר, גם הטשטוש קל יותר ומהיר יותר.
הגוון של הצלליות מתקבל בצורה הרבה יותר מדויקת ונאמנה למראה של הצלליות בקופסא. לקונסילר יש נטייה לעוות קצת את הגוון, ועם הפריימר כבסיס הצלליות מתקבלות בצורה הרבה יותר הרמונית.
אף פעם לא הייתה לי בעיה של עמידות, גם על בסיס של קונסילר צלליות החזיקו עלי כל היום [אני מתייחסת רק לצלליות אבן, אפויות ואבקה. לא ניסיתי צלליות קרם בכלל]. את ההבדל האמיתי ראיתי במקלחת. כשהתמשתי בקונסילר כבסיס הצלחתי להסיר את רוב האיפור בעזרת מים בלבד. ברגע שעבדתי להשתמש ב-TFSI המים כמעט ולא השפיעו על הצלליות, יצאתי מהמקלחת עם איפור עיניים דהוי אבל כמעט מושלם.
אהבתי את זה שיש גם גרסה מוקטנת למוצר שמאפשרת להתנסות בכמות קטנה יותר במחיר קצת יותר נמוך. זה גם מתאים למישהי שלא מתאפרת על בסיס יומיומי ולא רוצה לקנות כמות גדולה שתתקלקל באיזשהו שלב.

באחד הימים עשיתי איזה שהוא ניסיון איפור [טיוטה ראשונית ולא ממש מוצלחת לאיפור הזה]:

   

אחרי כמה שעות נכנסתי להתקלח, וככה האיפור נראה אחרי המקלחת:

  

האייליינר נעלם כמעט לחלוטין וגם הצלליות קצת דהו, אבל בסה"כ רוב האיפור שרד בכבוד את המקלחת.

סטנדרטי חסרונות:
הטיובה אטומה לחלוטין ואי אפשר לדעת בוודאות כמה חומר נשאר בפנים ולכן קשה לדעת מתי הפריימר עומד להיגמר.
אחרי תקופה מסוימת [וכנראה בהשפעה של הקיץ החם] חלק מהשמן שיש בפריימר נפרד משאר המוצר [כשלוחצים על הטיובה במקום לקבל כמות מסוימת של פריימר נשפך קצת שמן החוצה]. קראתי בכמה מקומות שצריך להעמיד את המוצר עם הפקק כלפי מעלה ובכמה מקומות המליצו להעמיד עם הפקק כלפי מטה, לא הצלחתי להחליט מה עדיף.
יש לטיובה הזו נטייה להתפוצץ, מסתבר. זה עדיין לא קרה לי, אבל קראתי על זה בכמה מקומות, למשל בבלוג של מרינה.

לסיכום:
בסה"כ אני מרוצה מה-TFSI. הוא ענה על רוב הדרישות שלי, לצערי גם איתו הצלליות מתקבלות קצת דהויות.
אם אני אקנה אותו שוב? לא כרגע. זה הפריימר הראשון שניסיתי וחשוב לי לנסות אחרים כדי שיהיה לי בסיס להשוואה ואז אני אוכל להחליט איזה מהם הכי מתאים לי [אני כמובן מבטיחה להמשיך ולעדכן קריצה]



אני מניחה שחלקכן בטח תוהות אם חייבים להשתמש בפריימר לעיניים או בפריימר באופן כללי. התשובה היא: תלוי מה אתן מחפשות. אני למשל סובלת מאדמומיות באזור הפנים [זה קורה לי בעיקר בחורף], במשך תקופה השתמשתי בפריימר מתקן גוון של פופה. זה מוצר בגוון ירוק שמיועד לאזן קצת את האדמומיות. הייתי מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית, אבל כשהמוצר נגמר לא הרגשתי צורך מיוחד לקנות חדש. במשך תקופה ארוכה השתמשתי בקונסילר בתור בסיס לצלליות והחלטתי להשתדרג כשהבנתי שאני לא מרוצה מהתוצאה, וכרגע אני ממש לא רואה את עצמי חוזרת להשתמש בקונסילר בתור בסיס. ומנגד, אני לא מרגישה צורך להשתמש בפריימר לשפתיים, לגבות או לריסים. באופן אישי זה נראה לי מיותר, ויש כאלה שחולקות עלי.
אני מניחה שרוב הקוראות שלי, בדיוק כמוני, עובדות עם תקציב מוגבל. בד"כ מוצרי הבסיס האלה לא זולים [לפחות לא הטובים] ולכן הדילמה אם לקנות או לא יותר קשה. אין ספק שפריימר טוב ומתאים משפר מאוד את התוצאה הסופית, השאלה עד כמה זה חשוב לכן באופן אישי.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...