יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

לחות כפול שלוש


בשנים האחרונות עברתי שינוי גדול בכל מה שקשור לטיפוח. מטום-בוי שמסרבת ללכת לקוסמטיקאית הפכתי להיות בחורה שנהנית להשקיע בעצמה ומבינה שהטיפוח חשוב לא פחות מהאיפור [ואולי אפילו יותר].
אבל יש פריט אחד שמלווה אותי לאורך כל השנים האלה- קרם יידים. יש לי עור רגיש, וכל מגע עם חומרי ניקוי משאיר אותי עם עור יבש ותחושה לא נעימה, ובחורף אני סובלת מיובש קיצוני ולא נעים.
כשזה מגיע לקרם ידיים, יש מגוון עצום של אפשרויות, אני ניסיתי עד היום אחוז קטן ומצומצם, ואני בטוחה שיש בשוק עוד מגוון של מוצרים מוצלחים שאני פשוט לא מכירה. קיבלתי כמה המלצות על מוצרים של חברות כמו ללין או סבון של פעם אבל עדיין לא יצא לי לקנות ולהתנסות בצורה רצינית, לכן תסלחו לי על היעדר הנוכחות הבולט של החברות האלה
אני אסקור הפעם שלושה מוצרים- קרם ידיים של Dove, קרם ידיים של חלאבין וקרם ידיים וציפורניים של ד"ר פישר.

>  Hlavin, Dove , ד"ר פישר 

כשאני קונה קרם ידיים יש שני קריטריונים עיקריים שחשובים לי- המחיר והזמינות. בגלל שזה מוצר שנמצא אצלי בשימוש יומיומי [בדרך כלל אני מחזיקה כמה שפופרות במקומות אסטרטגיים כמו בעבודה או בתיק] אני לא רוצה להשקיע בו סכומים גבוהים, ואני גם לא רוצה להתאמץ בשביל למצוא את הקרם שאני רוצה. לכן כל שלושת הקרמים האלה עולים 20 ש"ח או פחות, ואפשר למצוא אותם בסופר/ניו פארם.

 
 > Dove Hand Cream

דאב הוא הקרם הראשון שלי, ומלווה אותי כבר שנים. המחיר שלו סובב סביב ה-10 ש"ח ואפשר למצוא אותו בפארמים וגם בשופרסל.
היתרון הגדול של הקרם שהוא נספג בעור במהירות ולא משאיר כלל תחושת שמנוניות.
מעבר לזה יש לו ריח מאוד עדין ונעים, שנעלם אחרי כמה דק'.
היתרון הגדול שלו הוא גם החיסרון שלו- הוא נספג בעור מהר, ולכן גם הכי פחות אפקטיבי. זה קרם שצריך לחזור ולמרוח מס' פעמים ביום, לעיתים דיי תכופות.
הוא מגיע גם בגרסה מיוחדת לעור יבש [אותה האריזה רק בצבע כתום]- אני לא ראיתי הבדל כלשהו בין שתי הגרסאות. 

 
 > קרם ידיים וציפורניים של ד"ר פישר Intensive Relief

את הקרם של ד"ר פישר קניתי בגלל שרציתי קצת שינוי מהדאב, ובגלל שהוא מתיימר לטפח גם את הציפורניים. מבין השלושה הוא הכי יקר ועולה 20 ש"ח, אבל אפשר למצוא אותו במבצעים מדי פעם.
הקרם נספג יחסית מהר, אבל משאיר קצת תחושה של שמנוניות- משהו שאני לא כל כך אוהבת. מעבר לזה יש לו ריח נעים ועדין, גם הוא נעלם דיי מהר.
לא ראיתי איזשהו שינוי מיוחד בכל מה שקשור לציפורניים או לעור שמסביב.
בסה"כ הקרם נחמד ועושה את העבודה, אבל לא התלהבתי ממנו במיוחד. אני לא חושבת שאני אקנה אותו שוב.

 
 > קרם ידיים של חלאבין

הקרם השלישי והאחרון הוא קרם ידיין של Hlavin מסדרת In Love. מצאתי אותו בניו פארם, והוא עלה לי 15 ש"ח.
את הקרם הזה קניתי ממש לפני כמה ימים, אחרי שקראתי את ההמלצה של poynter.
אומנם אני משתמשת בו רק כמה ימים, אבל אני כבר רואה שינוי גדול, לפחות בכל מה שקשור לעור שמסביב לציפורניים. זה בד"כ אזור שסובל מיובש, ואני נוטה להציק לאזור הזה [הרגל מגונה שגורם לציפורניים להיראות רע ולפעמים גם נגמר בפצעים]. כבר אחרי השימוש השני ראיתי שיפור גדול, היובש נעלם כמעט לחלוטין והציפורניים נראות מאוד מטופחות.
מספיקה כמות קטנה מאוד של קרם, וגם הוא נספג מהר מאוד. לצערי הוא משאיר תחושת שמנוניות יותר מורגשת- עדיין לא משהו שאי אפשר לחיות איתו, אבל אותי זה קצת מעצבן. לפחות מבין השלושה ההשפעה שלו נשארת הכי הרבה זמן.
על השפופרת כתוב שהוא טוב גם לאזורים אחרים שסובלים מיובש, כולל המרפקים. באחת הפעמים הוצאתי קצת יותר מדי קרם והחלטתי לנסות ולמרוח גם על המרפקים. תוך כמה דק' העור התרכך מאוד וההשפעה נשארה לאורך זמן.
סוגייה רצינית בנוגע לקרם הזה היא עניין הריח. יש לו ריח מאוד מאוד חזק ומורגש, שנשאר על הידיים במשך שעות. הדיעות לגבי הריח שלו חלוקות בצורה דיי קיצונית. poynter מאוד אוהבת את הריח, וככה גם שתי בנות שעובדות איתי [ונהנות בכל פעם שאני מורחת את הקרם]. אני לעומת זאת שונאת את הריח שלו, הוא מזכיר לי "בושם של זקנות" [ולא רק לי]. בדרך כלל אני לא כ"כ רגישה לריחות ואין לי בעיה להשתמש גם במוצר עם ריח שאני לא אוהבת, אבל לא במקרה הזה. התרגלתי קצת לריח, אבל הוא עדיין פוגם מאוד בהנאה שלי מהמוצר.
בסה"כ מדובר בקרם מצוין, שעונה כמעט על כל הדרישות שלי. יש לחלאבין סדרה אדומה שאמורה להיות עם ריחות עדינים יותר, בהזדמנות אני אבדוק אם יש שיפור בריח, ואולי אני אחליף לקרם מהסדרה האדומה. לאלו מביניכן שרגישות לריחות- אני פשוט ממליצה להריח את הקרם לפני הקנייה [מי יודע? אולי תצטרפו למחנה שנהנה מהריח].

מה איתכן? איזה תכונות חשובות לכן בקרם ידיים?
וכמובן- מהו הקרם האהוב שלכן?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...