יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

סקירה בלי אגו: שיק 261


אני רוצה לנצל מעמד זה כדי להודות למצלמתי היקרה, על שהביאה אותי עד הלום ובלעדיה פוסט זה לא יכול היה לעלות על הכתב.
ובנימה קצת פחות דרמטית- יש לי בעיה קשה בכל מה שקשור ללקים אדומים. הם מהווים בערך שליש מהאוסף שלי כרגע, אבל המצלמה שלי מסרבת בעקביות לצלם אותם כמו שצריך. היא לא עושה אפליות, ואצלה כל הגוונים יוצאים בדיוק אותו דבר- אדום סטנדרטי וכעור [זו הסיבה שאני כמעט ולא סוקרת לקים בזמן האחרון].
לפני כמה ימים ממש התחשק לי לק צבעוני וקיצי, ושיק 261 קרץ אלי מבין כולם. באותו ערב היה לי קצת משעמם והחלטתי לתת למצלמה שלי עוד צ'אנס, אולי הפעם יקרה נס. באופן מפתיע דווקא כשהשתמשתי בתאורה של מנורת שולחן פושטית יצאו לי תמונות ממש מוצלחות.
בגלל שאני מאמינה בחיזוקים חיוביים, כולנו נעמוד עכשיו, נחזיק ידיים ונגיד ביחד- "תודה רבה מצלמה!"


> Chic 261. ככה נראה נס

אחרי שסיימנו עם הביורוקרטיה הדרושה, אפשר להתחיל בסקירה.
כמו שכבר הבנתן, מדובר בשיק 261- לק אדום קורלי. זה אומנם לא לק ניאוני באופן מובהק, אבל יש לו קצת נטייה לכיוון הזה, שמתגברת קצת אחרי יומיים-שלושה [אני לא יודעת למה, אבל לחלק מהלקים של שיק יש נטייה לשנות קצת את הצבע שלהם אחרי שלושה ימים בערך].

מבחינת מריחה- המריחה עצמה נוחה, אבל לא מספיק אטומה. כשמסתכלים טוב על התמונה הזו אפשר לראות את הפס הלבן של הציפורן. לא מדובר במשהו מאוד קיצוני, כבר ראיתי לקים שקופים יותר. אבל את הפרפקציוניזם שלי זה קצת מעצבן. מרחתי שתי שכבות, יש סיכוי שאחרי שלוש הוא יהיה אטום לחלוטין, אבל אני ממש לא מתכוונת להשקיע בזה את הזמן והמאמץ.

> "זה... זה כמעט. זה ליד". שיק 261 משאיר קצת מקום לספק

מבחינת עמידות- בפעמים הקודמות כבר אחרי שלושה ימים הופיעו סדקים קטנים על חלק מהציפורניים, ואחרי ארבעה ימים הם כבר הפכו להיות סדקים גדולים. ביחס ללקים אחרים של שיק הספציפי הזה קצת פחות עמיד, אבל עדיין שומר על עמידות יפה של שלושה ימים [בגלל שהוא יחסית בהיר הסדקים לא מאוד בולטים, ואפשר למשוך איתו גם ארבעה וחמישה ימים].
בפעם הספציפית הזו מרחתי שכבה דקה של מייבש, ואח"כ החלטתי למרוח שכבה נוספת בגלל שהברק לא הספיק לי [אני מכורה, אני יודעת]. אני אשלם את המחיר בגדול כשאני אצטרך להסיר אותו, אבל בנתיים הלק מחזיק מעמד יפה מאוד. אחרי שלושה ימים וקצת בישולים והקלדות הלק נראה טרי ורענן.
כמו שציינתי למעלה- יש לו נטייה מוזרה לשנות קצת את הצבע שלו אחרי שלושה ימים בערך, ואז הוא הופך להיות קצת יותר בהיר וקצת יותר ניאוני. מעצבן, אבל לא נורא.

> שיק 261 ושתי שכבות של Mavadry. כן, אני מכורה

מבחינת הסרה- הלק יורד בקלות יחסית, יש לו רק נטייה קצת מעצבנת להימרח על העור מסביב [לא משהו קיצוני. כבר ראיתי גרועים יותר].
בגלל שהחלטתי הפעם למרוח שתי שכבות של מייבש אני הולכת להיאבק איתו קשות [נטייה קצת מעצבנת של הMavadry- הוא יחסית קשה להסרה].

מבחינת מחיר- כמו כל הלקים של שיק, אפשר לקנות אותם ב10 או 12 ש"ח בפרפומריות זולות, או לשלם עליהם 30 ש"ח בH&O [כן, האלה מ"זה רק נראה יקר"].



לסיכום- לק מקסים של שיק, בין הצבעים האהובים עלי כרגע. הוא לא מושלם, אבל הוא בהחלט קרוב לשם מאוד. לק שכיף לי לחזור אליו, ותמיד עושה לי שמח בעיניים.

מה דעתכן בעניין? אהבתן?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...