יום שני, 31 באוקטובר 2016

רעיונות לאיפור מהיר וקל

אחרי שנה של הפסקה התחלתי תואר שני [בביולוגיה, ובינתיים ממש כיף לי ותודה ששאלתן]. ופתאום אני מוצאת את עצמי מתרוצצת ממקום למקום עם רשימה ענקית של דברים שצריך לעשות. אני לא חושבת שזה לו"ז ייחודי לסטודנטיות, נראה לי שכולנו מנסות להיות קצת סופר-וומן ולהספיק כמה שיותר.
אני אוהבת להתאפר בבוקר, וכשיש לי זמן אני ממש נהנית להשקיע באיפור עיניים. אבל מה לעשות שביום-יום לא תמיד זה מצליח, ורוב הזמן יש לי רק כמה דקות להקדיש לעניין. כדי להתגבר על הבעיה הזו הרכבתי לעצמי סט של כמה מוצרי איפור בסיסיים, ואם יש לי זמן אני מוסיפה עוד דברים. וככה גם בניתי את הפוסט, מהסט הכי מינימלי שיתאים לכל אחת, גם למי שרק מתחילה להתאפר, ועד לסטים קצת יותר מורכבים עם דרגת קושי בינונית. לא משנה אם את סטודנטית, תיכוניסטית או אמא קרייריסטית, אני חושבת שתוכלי למצוא רעיונות שיתאימו לך.



יום שישי, 14 באוקטובר 2016

#אתגרצילום

בלי לשים לב עברו כמעט חודשיים מאתגר הצילום הקודם, אז הגיע הזמן לחזור לזה ;)
את התמונה הזו צילמתי בשביל תחרות צילום שהשתתפתי בה, בנושא של "זווית אחרת". כמה ימים הסתובבתי עם השאלה מה המשמעות של הנושא הזה בכלל. זאת אומרת, ברור שהכוונה היא לצלם משהו מזווית שונה, אבל רציתי לעשות יותר מזה.

* מומלץ ללחוץ על התמונה להגדלה

התחלתי להריץ בראש כל מיני אסוציאציות, וחשבתי שיהיה מגניב לצלם מד זווית. גם בגלל הקריצה לשם של התחרות, וגם בגלל הבחירה לצלם מזווית ראייה קצת שונה. אבל בעיקר בגלל שזה מייצג בעיניי תקופה אחרת.
לא זכיתי בתחרות [וגם לא נכנסתי לעשרת הראשונים], אבל אני מרוצה מהתמונה ומרוצה מהתהליך שעברתי כדי להגיע לתוצאה הסופית. וגם קיבלתי פידבקים טובים, שזה תמיד כיף ;)



יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

כבר לא קיץ, עוד לא חורף

אני אוהבת את הסתיו, יש לי הרגשה שהכול מתחיל להירגע לאט לאט. הלילות שקטים יותר, השקיעות יפות יותר. "מלטף ומשקר" של עברי לידר מתנגן לי בראש בלופים, אין לי מושג למה דווקא השיר הזה הפך להיות שיר של סתיו בשבילי.

עוד לא לגמרי חורף, כבר לא ממש קיץ. וככה גם שגרת הטיפוח שלי, מושפעת קצת מזה וקצת מזה


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...