יום שישי, 25 באוקטובר 2013

איפור היום FOTD+EOTD

חזרתי ללמוד, וקיבלתי בחזרה את זכותו הבסיסית של כל סטודנט באשר הוא- להתלונן [אני רק מתריעה מראש].
השנה יש לי מערכת קצת הזויה, באמצע השבוע אני מתחילה ללמוד מאוחר ככה שיש לי זמן להשקיע יותר באיפור ובעיקר יש לי זמן לצלם את התוצאה :)

** כדי להקל על עצמי ועליכן אני אסמן את המוצרים שקיבלתי לסקירה בכוכביות.
הפעם התחשק לי שילוב עדין בין ורוד לחום, בסופו של דבר יש יותר ורוד על החולצה שלי מאשר על העפעפיים, אבל אל תהיו קטנוניות.
ולמה אני לא מחייכת בתמונה הזו [או בכל תמונה אחרת שפורסמה כאן עד היום]? פשוט כי החיוך שלי הוא פנימי, תסתכלו, רואים אותו דרך העיניים! [לא, לא באמת. רמת הפוטוגניות שלי צונחת בעשרות אחוזים כשאני מחייכת כמו שצריך]
במהלך הפוסט אני אפרט על חלק מהמברשות בהן השתמשתי. אני חופפת מברשות בסופ"שים בדרך כלל וכרגע הן לא ממש מדוגמות, אז העדפתי שלא לצלם אותן.

איפור פנים
הבסיס הוא the PORE fessional של benefit. זו הפעם הראשונה שניסיתי אותו ואין לי מושג אם הוא עושה את מה שהוא אמור לעשות [בעצם אין לי מושג מה הוא אמור לעשות מלכתחילה].
מעליו הנחתי מייקאפ נוזלי של איל-מקיאג' בגוון sand **. [משום מה אין למייקאפ שם ספציפי, על האריזה הוא פשוט מוגדר בתור liquid foundation]. הכיסוי שלו בינוני גבוה והוא דיי כבד, לכן אני מעדיפה להניח אותו עם ביוטי-בלנדר רטובה כדי לקבל גימור טבעי יותר.
הסומק הוא סומק מינרלי של mis.c בגוון Burgundy ** [נמכר בפרושופ]. יש לי חולשה לצורה שלו, והשילוב בין הצבעים השונים יוצר גוון דיי מיוחד. אני משתמשת בסומק הזה לא מעט בתקופה האחרונה, הוא יושב עלי יפה וקל מאוד לעבוד איתו- את הבורדו הכהה מאזן הזהב והוורוד הבהיר, ככה שהתוצאה הסופית טבעית יחסית.
הפודרה היא Veronica's Blush של מאק **, היא לא פודרה עמידה מאוד בפני עצמה, אבל הגימור שלה חי וקליל ואני מעדיפה לשלב אותה עם מייקאפים כבדים יותר.
את השפתון צילמתי משום מה עם איפור העיניים, לכן תצטרכו להמתין בסבלנות ;)

איפור עיניים
הבסיס הוא הפריימר לעיניים  Shadow Insurance של Too Faced.
על שני שליש מהעפעף הנחתי את הצללית הורודה השמאלית מפלטת The Original של Sleek. זו צללית ורודה בהירה עם שימר זהב, בעיניי היא מהממת אבל באיפור הזה הגוון הורוד שלה קצת נבלע, לכן הנחתי מעליה בשליש האמצעי את Forever Pink של לוריאל מסדרת color infaillible [שגם היא לא הייתה ורודה מספיק, משום מה].
את ההנחה של הצלליות עשיתי עם מברשת מס' 239 של מאק, בעיניי היא המברשת האידיאלית להנחת צלליות. היא יקרה, אבל שווה כל שקל ואני לא מתחרטת שקניתי אותה.
בשליש החיצוני הנחתי צללית של mis.c בגוון Dusk. זו צללית מאט חומה כהה, היא מוגדרת בתור צללית לגבות אבל אני משתמשת בה כצללית רגילה לכל דבר. היא מאוד פיגמנטית וצריך לעבוד איתה בזהירות, ובהשוואה לצלליות מאט אחרות היא דיי קלה לטשטוש.
בקפל הנחתי את Smokey Mountain של NYX. הצללית בגוון ירוק-זית, היא מאוד פיגמנטית וקלה לטשטוש, ולדעתי היא אידיאלית להנחה בקפל. זו הפעם הראשונה שאני משתמשת בצלליות של החברה ובסה"כ אני מרוצה.
את ההנחה של הצללית בקפל עשיתי עם מברשת טשטושים מס' 781 של Bdellium Tools שרכשתי בעקבות המלצה של טל פלג. היא מברשת מדויקת מאוד, אבל יחסית נוקשה ודוקרנית.
בשביל הגימור הסופי עבדתי עם מברשת טשטושים מס' 556 מהליין החדש של פרושופ. היא מברשת טשטושים רחבה שעושה עבודה מצוינת, אבל היא מתאימה בעיקר לטשטוש כללי ולא להנחה מדויקת. בדומה למברשת של בדיליום גם היא דוקרנית יחסית.

גימורים אחרונים
היה לי זמן להשקיע בתיחום, אז השתמשתי באייליינר ג'ל של מייבלין בגוון brown. השתמשתי בו לתיחום תחתון במעקה העין וגם לתיחום עליון. שרטטתי את האייליינר עם מברשת מס' 504 של פרושופ, גם היא מהליין החדש. רכשתי אותה לא מזמן ככה שההתנסות איתה מוגבלת, אבל בנתיים היא עושה רושם טוב- היא מדויקת וגמישה, והשערות לא מתפזרות לכל הכיוונים.
השתמשתי במעגל ריסים של רבלון, והנחתי את המסקרה החדשה של לייף **- Prefect Lash Mascara בגוון שחור. היא מסקרה דיי יומיומית, המברשת שלה נוחה לעבודה והריסים לא צונחים במהלך היום. קל להסיר אותה, אבל היא מתחילה להתייבש דיי מהר ואחרי שימוש של כמה שבועות מתחילים להיווצר גושים.
החלטתי להמשיך בקו הרגוע יחסית של האיפור והשתמשתי בשפתון של ג'ייד מס' 205 Forever Pink **. הוא שפתון בסגנון של my lips but better, ההנחה שלו נוחה והוא לא מייבש את השפתיים. אני לא כ"כ סגורה על העמידות שלו, בגלל הגוון הבהיר לא כ"כ ברור מתי בדיוק הוא מתחיל להיעלם.
כדי שתוכלו לראות קצת יותר טוב את הגוונים שבהם השתמשתי ריכזתי את כולם לסווטצ' אחד [חוץ מהליינר של מייבלין, אפשר לראות סווטצ'ים בסקירה שכתבתי בזמנו].
מלמעלה למטה:
mis.c - Dusk [צללית לגבות, חום מאט]
NYX-Smokey Mountain [צללית בגוון ירוק-זית]
Loreal- 004 Forever Pink [צללית בגוון ורוד]
Sleek- The original palette [צללית בגוון ורוד עם שימר מוזהב, הצללית השנייה משמאל בפלטה]
mis.c- Burgundy [סומק מינרלי]
Gade - 205 Forever Pink [שפתון]

אני מקווה שנהניתן מהפוסט, אני אשמח לשמוע מכן אם אתן אוהבות פוסטים בסגנון הזה של איפור היום

יום שני, 7 באוקטובר 2013

OPI - Sun Francisco

אתן כבר יודעות שאני לא אוהבת לכתוב הקדמות לפוסט. הפעם צילמתי את הסווטצ'ים מראש והם יצאו אחלה, ואז חיפשתי איזה קונספט מיוחד במקום סקירה רגילה. בנקודה הזו המוזה בעטה אותי מכל המדרגות... במקום מוזה יש תחרה שחורה וגם הנחתי ערימה של אבנים בכניסה [אתן עוד תזדקקו להן, תאמינו לי].

בתקופה האחרונה OPI השיקו את קולקציית סן-פרנסיסקו, ובארץ התחילו למכור את הלקים שלהם גם ברשת אפריל. מצד אחד זה משמח שלקים מחו"ל הופכים להיות יותר זמינים בארץ [ולא רק אצל מניקוריסטיות מקצועיות]. מצד שני המחיר בארץ עומד על 65 ש"ח ללק [לא יהיו הנחות]. בדרך כלל בהזמנה באינטרנט המחירים נמוכים יותר, ולכן זה יתאים בעיקר למי שלא רוצה או לא יכולה להזמין מחו"ל. למיטב הבנתי ב-25 סניפים מרכזיים של אפריל יש סטנדים מלאים, וברוב הסניפים האחרים יש מבחר קטן יותר.

ומה לגבי הקולקצייה עצמה? סן פרנסיסקו כוללת 15 לקים במגוון של גימורים ומרקמים- קרמיים, שימרים, דואוכרומיים וכמובן ה-liquid sand המפורסם של OPI. הרשת מלאה בסווטצ'ים, אני אהבתי את אלה של Scrangie ושל The PolishAholic.
קיבלתי לסקירה רביעיית לקים מוקטנת, שמגיעה באריזה מגניבה. מצד אחד לקים מוקטנים זו אחלה דרך לקנות כמה גוונים במחיר מוזל, מצד שני צריך לאהוב את כל הצבעים שמגיעים במארז. מצד שלישי, השמות של הלקים לא כתובים על הבקבוקים המוקטנים. מצד רביעי, בגלל הגודל של הבקבוק המריחה דיי מאתגרת, פעם הייתי פולטת רצף קללות והיום אני רגילה וזה אפילו נוח לי.

השתמשתי במייבש של Poshe כדי לתת לכל הלקים גימור יותר מבריק כמו שאני אוהבת. לא בדקתי את העמידות שלהם, אבל באופן עקרוני לקים של OPI לא כ"כ עמידים עלי.

OPI - First Date at the Golden Gate

כשניסיתי אותו בפעם הראשונה חשבתי שהוא נראה כמו אדום מעושן, אם זה בכלל נשמע הגיוני... הוא אדום בהיר יחסית, חמוד ולא מזיק. הוא לא הפיל אותי מהכיסא, אבל הוא הוא צבע שימושי. הפורמולה שלו קצת ביאסה אותי בגלל שהוא לא אטום לגמרי גם אחרי שלוש שכבות.

OPI - In the Cable Car-Pool Lane

זה הגוון האהוב עלי מתוך הרביעייה. אם יש בקהל מישהי שמתפלאת שזה דווקא הסגול שעשה לי את זה- קומי, יש לך 30 שניות לקרוא פוסטים קודמים ולעמוד בשלשות עם עצמך.
במקרה הזה אהבה לא מספיקה... הפורמולה שלו דיי בעייתית וקשה למריחה [כמו שקורה בד"כ עם לק בגימור ג'ל]. מרחתי שלוש שכבות כדי שיהיה יותר אטום, אבל אז הגוון יוצא כהה מדי לטעמי. תוך כדי המריחה הלק נראה לא משהו, אבל תוך כדי שהוא מתייבש זה מסתדר מעצמו.


חלק מהייחוד של הקולקציה הוא מגוון המרקמים והגימורים. לצד הקרמים הרגילים וה-liquid sand [המגניב לדעתי] יש גם כמה לקים דואוכרומיים. אני יודעת שיש המון התלהבות מהלקים האלה, אבל אני מעדיפה להיות מחרבת מסיבות ולהכריז שהם פשוט לא עושים לי את זה [זוכרות את האבנים מתחילת הפוסט? אמרתי לכן שתהיה להן שימוש].
מצד שני... אלה לקים שכיף לצלם, אז לפחות מהבחינה הזו הרווחתי ;)

OPI - Peace & Love & OPI

גם דואוכרומי, וגם עם שם מעיק [מתנצלת על הגזענות]. שלום אהבה ו-OPI הוא דואוכרומי שנע בין אפור לסגול עם קצת כחול וירוק באמצע. המריחה שלו סבבה לגמרי ודורשת רק שתי שכבות, לדעתי הוא חייב מייבש כדי שיוסיף גימור מבריק. נהניתי מאוד לצלם אותו, אבל כאן נגמר הרומן בינינו [ועכשיו כשאני מסתכלת שוב על התמונות אין לי מושג למה אני מסרבת להתלהב ממנו]

OPI - Muir Muir on the Wall

כן, גם הפעם לק דואוכרומי עם שם מעיק ;) בבקבוק רואים קשת מדהימה של צבעים- שחור, חום, כתום, צהוב, ירוק. על הציפורניים זה לא כ"כ בא לידי ביטוי, וחבל שכך... המריחה שלו סימפטית, אבל גם הוא דורש שלוש שכבות כדי לקבל עומק של צבע, וגם שכבה של מייבש שתיתן לו ברק.


ולסיכום... 
אני מעט אמביוולנטית לגבי הקולקציה הזו. בעיניי היא חביבה ולא יותר, אפילו הלקים בגימור ה-liquid sand שאני כ"כ אוהבת לא ממש ריגשו אותי. יש שם כמה גוונים שאני עדיין מתלבטת לגביהם, אבל כרגע אני דוחה את הרכישה שלהם למועד לא ידוע.

ואם עדיין לא חתמתן על כרטיס אדי, אין זמן טוב מזה :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...