יום שבת, 28 בספטמבר 2013

מוצרי טיפוח מומלצים

בשבוע החולף חוויתי רגרסיה חריפה לגיל שנה- מתעוררת כל שלוש-ארבע שעות, לא יכולה לאכול מוצקים וסובלת מכאבי חניכיים. כל זה באדיבות 4 עקירות של שיני בינה, ללא ספק הבילוי המומלץ לחופשת סוכות [לפחות הדבקתי את הפער ברשימה ארוכה של סדרות].
מאחר והייתי עסוקה בבהייה אינסופית בטלוויזיה כתיבתו של הפוסט נדחתה [תירוץ גרוע לעובדה שפשוט אין לי מוזה]. מאחר אני מסוגלת למלא עוד 4,000 מילים בתלונות, אני אפסיק עכשיו כדי שנוכל להתקדם.

בזמן האחרון אני מתנסה בכמה מוצרי טיפוח שונים, כדי לעשות לעצמי סדר במחשבות החלטתי לנסות כל חודש מוצרים אחרים. אלה המוצרים ששימשו אותי בשבועות האחרונים, בצירוף מקרים יפה אף אחד לא נוסה על בעלי חיים.


ניקוי הפנים

ד"ר עור- Soft Cleanser
מחיר: 70.59 ש"ח ל-150 מ"ל
*התקבל לסקירה

לפי האריזה הסבון מתאים לכל סוגי העור. אני לא יודעת אם הוא אכן כזה, אבל הוא מתאים לעור שומני וגם הסבוריאה שלי חיה איתו בשלום. יש לו צבע כחול הזוי וריח נעים, והוא מגיע בשפופרת לחיצה. במקרה שלי הפקק בעייתי מאוד, צריך להשתמש בציפורניים כדי לפתוח אותו וזה מאוד מעצבן, בעיקר אם מרחתי לק כמה שעות לפני כן :/ לא יודעת אם זה משהו נקודתי, אבל כבר נתקלתי בזה במוצרים אחרים של ד"ר עור.
הוא מתמודד טוב עם רוב הלכלוך ומשאיר את העור נקי, אבל הוא לא מצליח להסיר את כל שאריות המייקאפ [כמו רוב סבוני הפנים שניסיתי]. עדיין לא החלטתי אם ארכוש בעצמי, לטעמי המחיר מעט יקר ולכן עדיף לחכות למבצעים.


ג'ייד- Purifying Toning Lotion
מחיר: 70.50 ש"ח ל-200 מ"ל
* התקבל לסקירה

מסתבר שיש לג'ייד סדרה של מוצרי טיפוח, כולל מי פנים שמתאימים לעור שמן ומעורב. יש להם ריח נעים, הם עדינים מאוד, לא מכילים אלכוהול ומנקים היטב. כמו שאתן יכולות לראות, אני כמעט מסיימת את הבקבוק ;)
במקביל אני משתמשת גם בביודרמה הירוק, בהשוואה ביניהם מי הפנים של ג'ייד מרגישים לי פחות אגרסיביים. מצד שני, הם מנקים יותר טוב שאריות של מייקאפ. מצד שלישי, אסור לנקות איתם את העיניים שזה יתרון של הביודרמה. בסך הכול מדובר במוצר טוב, אני חושבת שהוא יתאים בעיקר לנערות או בחורות צעירות, בגלל שהניקוי לא אגרסיבי. גם לגביו עדיין לא החלטתי אם ארכוש בעצמי. המחיר סביר בעיניי, אני מאמינה שאפשר לרכוש אותו במבצעים.


לחות


ד"ר פישר- Genesis Young
מחיר: 109.99 ש"ח ל-50 מ"ל
* התקבל לסקירה

קרם הפנים מוגדר בתור קרם ג'ל לחות והגנה, נטול שומן, לעור מעורב-שמן ומיועד במיוחד לעור צעיר. הוא מכיל גם מקדם הגנה של 30 SPF,הריח שלו עדין, והמשאבה שלו כל כך נוחה שאני תוהה למה לעזאזל יש קרמים שמגיעים בלי.
בד"כ אני נמנעת מהשילוב בין קרם לחות לקרם הגנה, כי אני רגילה למוצרים כבדים, דביקים וקשים לתפעול. במקרה הזה הקרם קליל יחסית, נספג מהר וגורם לעור להיות חלק יותר. ניסיתי להניח עליו כמה מייקאפים וכולם חיו איתו בשלום. באופן אישי ברגע שמגיע אוגוסט עם השרב הכבד העור שלי מתמרד ולא מוכן לסבול אף קרם ואני פשוט מזיעה את כולם [וזה כיף בדיוק כמו שזה נשמע]. גם כאן אין לי בשורות, בשיא החום הייתי צריכה להשתמש בטישו או דפי בלוט כדי שהעור שלי יוכל להתאפס על עצמו.
אני מעט אדישה כלפי שני המוצרים הקודמים אבל את הקרם הזה אני בהחלט מתכוונת לרכוש. בחורף אני מתעצלת למרוח מקדם הגנה והוא יהיה אידיאלי בשבילי.

ד"ר פישר- Sebo Right, קרם לילה
מחיר: 199.99 ש"ח ל-50 מ"ל
* התקבל לסקירה

Sebo-Right היא סדרה חדשה יחסית של ד"ר פישר שמיועדת בעיקר לטיפול בסבוריאה, בעור רגיש, באדמומיות וגירוי. הסדרה כוללת גם סבון פנים וקרם יום המכיל מקדם הגנה- אותם עדיין לא ניסיתי. גם הקרם הזה מגיע בבקבוק עם משאבה נוחה ומבושם בעדינות. הקרם הזה כבד מדי בשביל להיות קרם יום, ובשבילי במהלך החום של הקיץ הוא כבד מדי גם בתור קרם לילה. השתמשתי בו בגלל מתקפת סבוריאה והוא אכן עושה את העבודה מצוין, גם בלי שהשתמשתי במוצרים המשלימים בסדרה. השתמשתי בו שוב אחרי שנשרפתי קצת בפנים, והוא באמת הצליח להרגיע את העור ולהחזיר לו לחות.
כדי למנוע מצב שהסבוריאה תתרגל לקרם אני מתכוונת להשתמש בסדרה של ד"ר פישר ושל קמדיס לסירוגין, ולכן אני שמחה לראות שחברת דראגסטור הוציאה סדרה טיפולית בדיוק למטרה הזו. המחיר של הקרם יקר לטעמי ומתאים יותר לחברות פארא-רפואיות, אני מניחה שאפשר למצוא את הסדרה הזו בהנחות מדי פעם.

הגנה מהשמש

מאחר ואתן יודעות איך אני נראית, בוודאי שמתן לב שאת המייקאפ שלי אני קונה בטמבוריה השכונתית, במחלקת סיד. בגלל העור הרגיש והבהיר שלי אני חייבת להשתמש במקדמי הגנה במהלך הקיץ, ורצוי גם בחורף [אבל אני לא מקפידה על זה, מודה באשמה]. מאחר והיקום כ"כ אוהב אותי, הוא החליט לפרגן לי באלרגיה לרוב המוצרים שקיימים בשוק [בעיקר הזולים, הנוחים והזמינים...]


Jason - Sunblock SPF 30
מחיר: 14.95$

בגלל הקושי למצוא מקדם הגנה נורמלי הרחקתי עד לאיי-הרב. ג'ייסון היא חברה שנתקלתי בה רק באתר הזה, ומקדם ההגנה הזה אמור להיות מינרלי וטבעי [מודה שלא טרחתי לבדוק את ההצהרה הזו לעומק]. מה שכן טרחתי לבדוק, זה את המרקם המוזר שלו- מין יצור כלאיים מוזר בין אבקה לנוזל, שיוצר משחה קשה מאוד לתפעול. קשה להוציא אותו מהשפופרת ובעיקר צריך להתאמץ מאוד כדי למרוח אותו על כל הגוף. זה מרקם שלא נתקלתי בו מעולם, ובאמת שאין דרך לתאר את זה. יש לו ריח לא נעים, והוא מורגש על העור גם הרבה זמן אחרי המריחה [וזה ממש לא נעים לי, אני חייבת לציין]. את תפקידו הוא מבצע ביעילות ומגן מהשמש, אבל נוחות שימוש היא תנאי בסיסי בשבילי וכאן היא פשוט לא קיימת.
אני לא ממליצה על הקרם, אבל אם בכל זאת חשקה נפשכן בחבילה מאיי-הרב, אתן יכולות להשתמש בקוד שלי- CMF005, שיקנה לכן הנחה בהזמנה ראשונה מהאתר [עוד פרטים כאן].

סבוקלם- Sun Block SPF 30
מחיר: 70 מ"ל - 81.50 ש"ח
200 מ"ל - 142.70 ש"ח

אחרי האכזבה מג'ייסון זכיתי לקצת נחת עם סבוקלם. מקדם ההגנה שלהם מגיע במרקם נורמלי, דליל יחסית ונמרח בקלות. בניגוד לריח האופייני למוצרים של ד"ר פישר, יש לסבוקלם ריח שהזכיר לי שקדים- אני אהבתי. גם אחרי שהוא נספג הוא עדיין מורגש על העור, אבל זו לא בדיוק שומניות וזה לא כ"כ הפריע לי.
אפשר למצוא את מקדם ההגנה בשני גדלים, שמגיעים באריזה שונה לגמרי. ה-200 מ"ל מגיע בבקבוק קשיח ולא כ"כ נוח, וה-70 מ"ל מגיע בשפופרת לחיצה נוחה מאוד, פרקטית במיוחד לנשיאה בתיק.
ה-חיסרון של מקדם ההגנה הוא המחיר שלו. פה ושם יש קצת מבצעים על סבוקלם ואז המחירים יורדים לטווח של כ-60-70 ש"ח [הכי נמוך שאני מצאתי], בעוד שמקדמי הגנה של לייף, ד"ר פישר ועוד נמכרים בקיץ בטווח של כ-30 שקלים. מאחר ואני אלרגית אין לי ממש ברירה ואני מחויבת למוצרים היקרים יותר.


אם יש לכן המלצה על מי פנים טובים [חוץ מהביודרמה :) ] אני אשמח לשמוע

יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

הבלוגרית שפחדה ללבוש שמלות

יום הולדת וראש השנה הם נקודות ציון שגורמות לנו לחשוב על מה שעברנו עד עכשיו ובעיקר על מה שלא השגנו.
יש לי בעיה עם נקודות הציון המלאכותיות האלה, מכיוון שהחיים שלנו לא עובדים במתכונת של שנים עגולות. חלק מהתהליכים קצרים עם סיפוק מידי, כשהמטרות הגדולות בדרך כלל דורשות הרבה יותר זמן מאשר שנה עגולה אחת. יותר מזה, החיים שלנו דינמיים, משתנים כל הזמן. זו לא טבלה באקסל שאפשר לסכם לכדי שורה אחת סופית.
כשאני מסתכלת לאחור אני יכולה להתמקד בשורה של כשלונות- נפרדתי מאדם שחשבתי שיהיה בן זוגי לחיים, נדחיתי מכל בתי הספר לרפואה והיום אני בכלל לא בטוחה שרפואה היא הכיוון שנכון בשבילי. נכנסתי למינוס, עליתי במשקל, חזרתי לגור עם ההורים. אם מסכמים את השורות הסופיות האלה אני יכולה להטביע FAIL!! גדול על המצח ולסגור את הבסטה. לפני כמה שנים סביר להניח שזה בדיוק מה שהייתי עושה + אכילה רגשית אובססיבית + אמבטיית רחמים עצמיים.
אישה חכמה אמרה לי פעם- החיים שלנו דומים לים, יש תקופות של גאות ויש תקופות של שפל. אותה אישה חכמה הוסיפה שיש לי את הקצב שלי, לאט ובטוח. אני משתדלת לשנן לעצמי את המסקנות היפות האלה, ולהתייחס לראש השנה בתור סיכום ביניים. עברתי המון בשנה האחרונה, היו לא מעט רגעים שרציתי לעזוב את הכול וללכת. היו גם לא מעט רגעים שהרגשתי שהחיים שלי נמצאים בדיוק במקום הנכון, כמו חתיכות פאזל שמצאו את מקומן.
ניסיתי להיות קצת יותר קלילה בשנה הזו- לדאוג פחות, להתמרמר פחות, למתן קצת את נבואות הזעם שאני כל כך אוהבת לנבא. להיות יותר ספונטנית, אם חברה טובה מתקשרת בהתרעה של שעה ומציעה לנסוע לראות גשם מטאורים- לעזוב את הכול ולהגיד כן. 
ניסיתי לאהוב את הגוף שלי יותר ולא לפסול דברים על הסף. בשנתיים האחרונות החלפתי את רוב המלתחה השחורה שלי בחולצות צבעוניות- סגול, ורוד, ירוק, כחול. שני מכשולים ענקיים עדיין ניצבו בפניי- שמלות ובגד ים. שני פריטי לבוש שלא האמנתי שאני מסוגלת ללבוש בגלל עודף המשקל שלי. על החרדה מבגדי ים עדיין לא הצלחתי להתגבר, זו משימה שאני אתמודד איתה בקיץ הבא [בתקווה...]. השנה הכרחתי את עצמי ללבוש שמלות והופתעתי לגלות שאני אוהבת את זה- זה מאוורר, לוקח שנייה וחצי להתלבש, ואני לא צריכה להיכנס לסרטים של התאמה בין המכנסיים לחולצה.
אני לא באמת מבינה באופנה ולכן כמעט ולא כותבת על הנושא, אבל אהבתי את מה שלבשתי בראש השנה ורציתי לתעד את המאורע. אני מרגישה בנוח בחלק האחורי של המצלמה, לעומת זאת אין לי מושג מה עושים כשעומדים לפניה. התמונות יצאו קצת מהוססות, ואני קיבלתי רגליים קרות, גנזתי את הפוסט והחזרתי אותו לחיים כמה וכמה פעמים עד שתפסתי את האומץ לפרסם אותו בכל זאת.

השמלה של דפנה לוינסון, מעצבת שגיליתי לפני כשנתיים ואני אוהבת מאוד. הבגדים סולידיים כמו שאני אהבת, ומחמיאים מאוד לגוף שלי. אין מצב שאני נכנסת לחנות ולא מתאהבת בחמישה פריטים שונים. המחירים לצערי דיי כבדים בכיס... חולצות עולות כ-200 שקלים לפני הנחות, ושמלות כ-300. לכן אני קונה רק במבצעי סופעונה שמגיעים ל-50% הנחה.
את הסנדלים לא כ"כ רואים, הן של חברה ישראלית בשם קריזה. לא הצלחתי למצוא אתר או עמוד פייסבוק ראוי, נתקלתי בהם במקרה בחנות נעליים, קניתי ואני מרוצה [הסנדלים כנראה קצת פחות, אני חורשת להם על הצורה].
בחרתי בלק אדום-דובדבן של ג'ייד, מס' 367 Fashion Alert [אירוני משהו בהקשר של הפוסט]
הטבעת נרכשה בגראס לפני כמה שנים [אם אני לא טועה], העגילים מאסוס [לא במלאי לפי מה שראיתי], והצמיד מהבוטיק החדש של שרית, הלוא היא ונילה סקיי [אפשר להגיע לבוטיק בתיאום מראש].
את הקו הסולידי המשכתי גם באיפור, מאחר וארוחות משפחתיות אצלנו הן דיי צנועות. רק אחרי שצילמתי את הכל קלטתי שבעצם ערבבתי פה מותגים עממיים עם מותגי יוקרה ומותגים מקצועיים... מעורר מחשבה [מחשבה קצרצרה, הייתה פה וחלפה לה מהר]
איפור פנים:
מייקאפ- Anti-Blemish של קליניק בגוון 01
סומק- מס' 02 מסדרת טרה-קוטה של ביוטיקייר
פודרה- Vronica's Blush של מאק
שפתון- מס' 383- Pink Carat מסדרת Color Riche של לוריאל
איפור עיניים:
בסיס- פריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced
צלליות-  012 Endless Chocolat ו- 021 Sahara Traesure של לוריאל מסדרת Color Infaillible
תיחום עליון- עיפרון עיניים 07- intense ivy של קליניק
מסקרה-Perfect Lash של לייף בגוון 01-שחור [לפני המסקרה השתמשתי במעגל ריסים של רבלון]

כמעט סיימתי להשתפך, תחזיקו מעמד עוד שתי שורות ;)
אני אנצל שוב את ההזדמנות כדי לאחל לכן שנה טובה, שנה של הצלחות, התרגשויות והרבה הרבה אושר. תודה לכן על כל הפרגון והתגובות.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...