יום שלישי, 16 ביולי 2013

דברים קטנים לחיים קלים #2

כשפרסמתי את הפוסט הראשון של דברים קטנים, חששתי שהוא יתקבל בזלזול. במקום זה קיבלתי פידבקים חיוביים מאוד, ולכן אני חוזרת עם פוסט שני בסדרה :) אני כבר מתחילה לארגן את הפוסט השלישי, והוספתי גם כפתור לגישה מהירה בחלק העליון של הבלוג.
הפעם אני אתחיל דווקא עם רעיון טוב בביצוע בעייתי.
חיקוי ל-Travalo
מחיר: 5$ באיביי

Travalo היא חברה שמייצרת בקבוקים קטנים שמיועדים לחידוש של הבושם במהלך היום. לכל בקבוק יש מנגנון מיוחד כדי למלא בו את הבושם [הבקבוק מגיע ריק כמובן], וכל אחת יכולה להחליט באיזה בושם למלא אותו. את הבקבוק הקטן אפשר לזרוק בתיק בלי לפחד שהוא ישבר או יתפרק. בארץ ראיתי את הבקבוקים שלהם בחנות של call perfume, והמחיר לבקבוק הוא 50 ש"ח לא כולל משלוח. המחיר נראה לי טיפה גבוה אז חיפשתי אלטרנטיבות באיביי, מצאתי חיקוי בחצי מחיר בערך והחלטתי לנסות בקבוק אחד. אני לא מכירה את המקור ומעולם לא ניסיתי אותו, אבל כמו שחששתי החיקוי בעייתי מאוד. כשהעברתי קצת בושם לבקבוק הרבה נשפך החוצה, ובהמשך הבושם התאדה לאיטו מבקבוק-החיקוי. גם השפריצר של הבקבוק בעייתי והרבה פעמים הוא ירק עלי במקום להתיז את הבושם כמו שצריך.
בקיצור- החיקוי לא שווה את הכסף, ואני גם לא מקשרת למוצרים דומים באיביי בגלל שאני לא ממליצה.
כרגע אני מתלבטת אם להזמין בקבוקים מקוריים של travalo, אני לא בטוחה אם זו הוצאה ששווה את זה בגלל שבפועל כמעט ולא חידשתי את הבושם במהלך היום. במקום שבו אני לומדת יש תאי שירותים דוחים, ולא נעים לי להיכנס לשם רק כדי לחדש את האיפור או את הבושם [ולעשות את זה באמצע הכיתה- קצת מוזר לדעתי...]
וממה שלא עובד... לדברים קטנים שעובדים בגדול.
שמפו יבש של חברת Batiste
המחיר: משתנה, נע סביב 25 ש"ח ל-50 מ"ל

קראתי לא מעט המלצות על השמפו היבש של בטיסט, חיפשתי אותו באובססיה ולא מצאתי. לפני כמה חודשים מצאתי אותו במקרה בסניף של הסופר פארם בגרנד קניון, והוא גם היה במבצע של 10 ש"ח ל-50 מ"ל. התלבטתי אם לנצל את ההזדמנות ולקחת שניים, בסוף החלטתי להיות ילדה טובה ולקחת רק אחד כדי לנסות [ומאז אני כועסת על עצמי מאוד]. לשמפו יבש יש מטרה אחת- לספוג את הג'יפה מהשיער ולגרום לו להיראות קצת יותר טוב גם בלי חפיפה, ומאחר ויש לי שיער שומני חיפשתי דרך להיגמל מהצורך לחפוף ראש כל יום. השמפו היבש לא מחולל פלאים, אני לא נראית כאילו יצאתי מפרסומת של מספרה וגם לא כאילו חפפתי הרגע את הראש. אבל השמפו כן סופח חלק גדול מהשומניות, ובמקום להיראות כאילו לא התקלחתי שבועיים אני נראית כאילו לא התקלחתי יומיים, שזה לוק הגיוני ולגיטימי לכל הדעות.
אם חשקה נפשכן בשמפו יבש- ובכן, בהצלחה עם זה :/ הוא לא נמצא ברוב הסניפים של הפארמים, ומדי פעם הוא צץ באתר של דראגסטור. חיפוש קצרצר באיביי לא העלה מציאות, אבל אני עוד אתעמק בזה כשיגיע הרגע לקנות אחד חדש [ואדווח כמובן].
תחליב פוליקולי של ד"ר עור
מחיר: 55 ש"ח
* התקבל לסקירה

אם הייתן אני, הייתן זוכות ליהנות מעור רגיש שסובל אחרי גילוח. עם הזמן מצאתי כל מיני טריקים כדי להפוך את התהליך הזה לקצת יותר נסבל, אבל פה ושם אני עדיין סובלת מהגירוי שאחרי. לעיתים נדירות אני ממש מתלהבת ממוצרי טיפוח, בטח כאלה שקוראים לעצמם "תחליב פוליקולי", אבל המוצר הזה- זהב. יש לו ריח נעים ועדין, וכל מה שצריך זה למרוח כמות קטנה ישר אחרי הגילוח. אפשר להשתמש בו גם אחרי שעווה וטיפולי IPL, והוא מיועד לכל האזורים בגוף [כן, גם לפנים. וגם למקומות שאתן מעדיפות שלא אכתוב כאן את שמם]. אפשר להשתמש בתחליב על בסיס יומיומי, והוא מרגיע באופן מיידי.
המחיר שלו דיי מבאס [בעיקר כשמדובר בפוסט של דברים קטנים], אבל צריך ממנו כמות ממש קטנה כל פעם, אפילו על אזורים נרחבים כמו הרגליים, כך שבקבוק אחד יחזיק לכן המון זמן.

ולסיום... משהו קטן שלא קשור ישירות לביוטי.
תוכנה לחסימת גלישה- Cold Turkey

מכירות את זה שאתן צריכות ללמוד או לעבוד, או סתם להתנתק קצת מהפייסבוק? מכירות את זה שאתן לא באמת מצליחות להתרכז, ואחרי 5 דק' אתן שוב בודקות מיילים באובססיה? [או סתם מעבירות שעתיים ביוטיוב בלי לשים לב....]
בדיוק בשביל זה המציאו את cold turkey, תוכנה קטנה שמאפשרת לחסום את הגלישה לאתרים ספציפיים, לזמן ספציפי. אתן מחליטות איזה אתרים לחסום ואתן מחליטות לכמה זמן. ברגע שלחצתן אישור- אין שום אפשרות לבטל את החסימה, אלא רק לחכות שהזמן יעבור.
התוכנה פשוטה מאוד לשימוש, ובעיקרון היא חינמית. אתן יכולות להיות נחמדות ולהחליט לשלם עליה סכום מסוים שתרצו, וגם להחליט איזה אחוז מהכסף הזה ילך לתרומה. את כל הפרטים תוכלו למצוא באתר של התוכנה.

גלו לי... מה הדברים הקטנים שלכן?




14 תגובות:

  1. איזה כיף של פוסט יקירתי!!
    ממש אהבתי את התמונות. גללתי למעלה ולמטה שוב ושוב רק כדי להביט בהן עוד קצת :-)
    ממש בא לי לנסות כבר את השמפו היבש הזה, אפילו שאין לי שיער שומני. אז אם תאתרי אותו, אשמח להתעדכן :-)
    נשיקות <3

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע, תודה רבה :) כ"כ התלהבתי מהרעיון לצלם תחרה שקניתי מלא דוגמאות ;)
      תהיי בטוחה שאם אני מוצאת שמפו יבש באיזשהו מקום, בגודל סביר ומחיר סביר- אני קונה את כל הסטוק! :)

      מחק
  2. אני מאוד אוהבת פוסטים כאלה, קלילים קצרים וקולעים.
    כן, לא, כדאי, פחות. יופי. מחכה לבא!

    השבמחק
    תשובות
    1. רשמתי בפניי ;) אני נורא נהנית לחפור, ולפעמים אחרי פוסטים כאלה אני מרגישה שאולי לא כתבתי מספיק ולא פירטתי מספיק. אבל לפעמים צריך לדעת גם מתי לסתום ולא רק מתי לחפור ;)

      מחק
  3. תבורכי על התוכנה!! אני מקשקשת לכל מי שבטעות מתקרב אלי כבר כל הסימסטר כמה אני צריכה דבר כזה, הלכתי להוריד.
    גם לי היתה תקופה שחיפשתי באובססיביות את השמפו היבש, אני בניגוד אליך לא מצאתי אותו עד היום

    השבמחק
    תשובות
    1. זו תוכנה אדירה! אני ידעתי שקיים משהו כזה כי קראתי על תוכנה דומה בעיתון לפני כמה חודשים טובים. שכחתי את השם של התוכנה והעיתון עף לפח. לפני כמה שבועות חברה המליצה על התוכנה בפייסבוק, וכמובן שהורדתי :) יש ימים שאני מצליחה להתרכז ויש ימים שצריכים לקשור אותי לכיסא בחדר אטום כדי שאני אלמד :/
      את השמפו היבש מצאתי במקרה, זה סניף שאני מגיעה אליו אחת למאתיים שנה. והכי הזוי שהם מציבים את השמפו היבש באזור של הלקים בכלל [מזל שאני לא יכולה לעבור ליד סטנד לקים ולהמשיך הלאה]

      מחק
  4. תודה שקישרת אלי יקירה! מאז השמפו הזה לא נראה במחוזותי!!! כמה עצוב :(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך על ההמלצה המוצלחת :)
      זה קטע קצת הזוי שקשה למצוא מוצר פשוט כמו שמפו יבש :/

      מחק
  5. אני דווקא הזמנתי בקבוקונים כאלו מאיביי (ב2-4 דולר) ואני מאוד מרוצה...זה נחמד שיש בושם קטן בתיק ...גם אם נוסעים לכמה ימים לא צריך לסחוב בקבוק בושם..

    השבמחק
    תשובות
    1. הרעיון של הבקבוקים פרקטי לגמרי, בעיקר למישהי שאוהבת בשמים ומחדשת כל הזמן במהלך היום. לא מפתיע אותי שיש הבדלים באיכות, זה בטח יוצא מכמה מפעלים שמייצרים את החיקוי, וזה גם עניין של מזל בגלל שרמת הייצור נמוכה...
      בכל מקרה אני שמחה בשבילך ש"נפלת" על בקבוקים טובים :)

      מחק
  6. היום רציתי לקנות את השמפו הזה ועוד הבקבוק האחרון באותו סניף וחברה שכנעה אותי לא לקנות כי זה בזבוז כסף.
    מלאה בחרטות עכשיו:'(

    השבמחק
    תשובות
    1. די, איזה באסה :/
      אני באמת לא מבינה למה זה כזה סרט למצוא שמפו יבש. אפילו נכנסתי לכמה חנויות שמתמחות במוצרים לשיער, אמרתי "שמפו יבש" ובהו בי בהלם

      מחק
  7. התקופה הזו צריכה כמה שיותר דברים כאלה (במיוחד השמפו, שנוכל להיות ג'יפות בלי שאף אחד יידע).
    הקרם קצת נוגד את עקרונות התקופה (הרי מגדלים...) אבל הוא נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחחחח הרגת אותי לגמרי עם המשפט האחרון :) [בואי נסכם שההמלצה על הקרם מיועדת לאלה מאיתנו שמצליחות לשמור על קשרים הדוקים יותר עם הציוויליזציה....]
      והתקופה הזו לגמרי דורשת התאמות מיוחדות כדי לשרוד אותה שפויות ולא מטונפות

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...