יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

NOTD: China Glaze Foie Gras

ידעתי שלא יהיה קל לתחזק לימודים במקביל לבלוג [או בלוג במקביל ללימודים...], אבל קיוויתי שאני אצליח להרשות לעצמי פוסט פעם בשבוע. היקום חשב אחרת, והצליח לארגן לי חודש מטורף [דוחות להגשה, מצב בטחוני מסריח ואיזו שפעת על הדרך].
מכיוון שאני מנסה להקציב לעצמי חצי שעה לכתיבת פוסט, כדאי שנתקדם [אם אני אצליח לסיים תוך שעה, אני אהיה מרוצה].

Foie Gras של צ'יינה גלייז יצא כחלק מקולקציית Hunger Games [סווטצ'ים כאן, כאן וכאן]. מבין כל הגוונים, דווקא החום הדיי-סטנדרטי הזה תפס לי את העין. כשניסיתי אותו בפעם הראשונה דיי התאכזבתי, ציפיתי ללק חום בגוון חם וכתמתם יותר, כשבפועל הוא קר עם נטייה לאפור. לקח לי כמה דקות להתאפס על עצמי ולהתאהב בו לגמרי. האם הוא הלק החום הכי מיוחד בתבל? כנראה שלא. אבל אני עדיין אוהבת אותו.
הפורמולה שלו יחסית דלילה ולא אטומה לגמרי גם אחרי שתי שכבות. יש בו משהו טיפה מוזר, הצבע שלו פחות עמוק מאשר של לקים קרמיים אחרים. כרגיל אצל צ'יינה המברשת מלבנית יחסית דקה וארוכה, שאני באופן אישי אוהבת.
קצת קשה לי להעיד לגבי העמידות שלו, מאחר והציפורניים שלי מתמרדות ומסרבות להחזיק לקים יותר מיום וחצי [משהו שלא קרה לי בחיים].
עם המייבש של פושה הוא מתייבש תוך שתיים-שלוש דקות, וההסרה שלו קלילה.
אני לא יודעת אם הלק נמכר בארץ, אני הזמנתי אותו מטראנסדיזיין כחלק מהזמנה גדולה יותר, אם אני לא טועה המחיר היה כ-30 ש"ח.
רגע! זה שיש סווטצ'ים לא אומר שהפוסט נגמר! [או כמו שאומרים- הצלצול הוא בשבילי].
השבוע הבלוג חוגג שנתיים. תכננתי בהתחלה לכתוב פוסט חגיגי ומשתפך, אבל הוא יצא לי חופר ומשתפך מדי. במקום זה החלטתי לנצל את ההזדמנות לטובת פרויקט שהתחלתי בבלוג לפני קצת יותר משנה. עם כל האהבה שלי לאיפור, אני שמחה שאני מצליחה להכניס לבלוג גם כמה דברים טובים וחשובים מעבר לסקירות נטו... בתקופה האחרונה ראיתי פה ושם כמה בלוגריות אחרות שאימצו את הרעיון, והעלו גם הן תמונות בסגנון "לק עם אג'נדה".
בהשראתן, אני מאפשרת לכל מי שרוצה לקחת גם כן חלק בפרויקט, בין אם אתן בלוגריות ובין אם אתן קוראות מטופחות. כל מה שאתן צריכות לעשות זה לצלם תמונה של המניקור שלכן עם כרטיס האדי שלכן ולשלוח אלי. התמונות יפורסמו פה בבלוג וגם באלבום מיוחד שיפתח בעמוד הפייסבוק של הבלוג. אם בא לכן, אתן מוזמנות גם לכתוב כמה מילים על הלק עצמו.
אם יש לכן בלוג, לא משנה באיזה נושא, אתן מוזמנות לשלב את התמונות שלכן בפוסט, לשלוח לי קישור ואני אשמח לשתף כאן [גם אם זה פוסט ישן יחסית].
חשוב לי לציין שזו לא הגרלה, אלא פעילות התנדבותית נחמדה :)
אתן מוזמנות ליצור איתי קשר דרך הפייסבוק או לכתובת המייל- lonelywolf3@walla.co.il
ובנימה אופטימית זו- אני רוצה להודות לכן, הקוראות המדהימות שלי. בלעדיכן הבלוג הזה לא היה שווה כלום...

יום שבת, 3 בנובמבר 2012

סקירה: אייליינרים של ג'ייד ומייבלין ניו יורק


מה עושה בלוגרית שהדייט שלה הבריז לה ברגע האחרון? יושבת מול המחשב בבוקסר וגופייה, עם איפור מלא ולק שנדפק קצת בקצוות [מיהרתי להיכנס להתקלח והלק לא התייבש לגמרי]. עדיף עשרות מונים על גרסת הרווקה הזקנה ו-257 החתולים.
אם תהיתן איך זה קשור לנושא הפוסט, זה לא קשור. סתם אנקדוטה קטנה והזויה מחיי היומיום שלי [ואם במקרה אתן מכירות איזה גבר חתיך, אינטיליגנט עם חוש הומור בריא שמסוגל לסבול קריזות של בלוגרית ביוטי, תרגישו חופשי לשלוח אותו אלי. אני כבר אתייחס אליו יפה]
ולענייננו- אייליינרים. זו כנראה טכניקת האיפור הכי מסובכת, ומהניסיון שלי הבנתי שבשביל להגיע לתוצאות טובות צריך שילוב בין טכניקה, תרגול, מברשת טובה ואייליינר עם פורמולה טובה. אני מקווה להתייחס לזה בהרחבה בהזדמנות [בנתיים תסתפקו במדריך המעולה של טל]. אני עדיין מחפשת אחרי מברשת האייליינר המושלמת בשבילי, בנתיים מצאתי כמה אייליינרים טובים.
Eyestudio Lasting Drama Gel Liner
החברה: Maybelline New York
המחיר: 90 ש"ח בארץ [ממליצה לחכות למבצעים]

את הג'ל-ליינרים האלה קניתי אחרי שקראתי אינספור המלצות וסקירות [בין השאר כאן כאן וכאן].
הג'ל-ליינרים של מייבלין מגיעים בתוך קופסיות זכוכית קטנות וחמודות, עם מכסה מתכתי. הקופסיות עצמן נוחות לעבודה, החיסרון שהן אטומות יחסית ולא ניתן לראות מבחוץ באיזה גוון מדובר [לי גם יש נטייה לשכוח אותם פתוחים, אבל נעזוב את זה כרגע].
רכשתי שני גוונים, את השחור מס' 01, וחום-אדמדם ומעט שימרי מס' 02. המרקם של שניהם רך ונוח לעבודה, ושניהם פיגמנטיים מאוד. הם מתייבשים יחסית מהר, לכן מומלץ לעבוד מהר.
העמידות שלהם מצוינת, ואפשר להשתמש בהם גם לתיחום עליון וגם לתיחום תחתון במעקה הריסים [קו הדמעות]. אני משתמשת בליינר החום על בסיס יומיומי לתיחום תחתון, וזה המוצר היחידי שמצליח איפה שכל עפרונות העיניים העמידים נכשלו. הוא מחזיק עלי בכיף 7-8 שעות בלי לדהות, באחד הימים גיליתי שאריות אחרי יום ארוך של 18 שעות. בפעמים הספורות שנאלצתי להגיע לת"א בקיץ, גיליתי שהלחות התל-אביבית הצליחה להכניע אותם ולגרום לתיחום התחתון לנזול, התיחום העליון נשאר ללא פגע.
כל הג'ל-ליינרים מהסדרה מגיעים עם מברשת קטנה וסימפטית. השתמשתי בה למשך תקופה מסוימת והסתדרתי איתה יפה. היא לא מדהימה וקשה להגיע איתה לתוצאות דקות ומדויקות, אבל אם אתן לא מתאפרות הרבה ולא רוצות להשקיע במברשת, בהחלט הייתי שוקלת לנסות לעבוד איתה בהתחלה. היום אני משתמשת בה מדי פעם לתיחום תחתון [כשאין לי אף מברשת אחרת נקייה].
מעצם היותו מוצר עמיד, ההסרה שלו לא הכי נוחה. ממליצה לעבוד רק עם מסיר איפור דו-פאזי טוב.

בתקופה האחרונה העליתי מספר מראות איפור ששילבתי בהם את הג'ל-ליינרים האלה בצורה כזו או אחרת.
 למעלה: ג'ל-ליינר מס' 02, למטה מס' 01.
החום מעט בהיר יותר ועם מעט שימר, ותת גוון אדמדם. השחור כבד וכהה יותר.

Idyllic- Long Lasting Eyeliner
החברה: ג'ייד
המחיר: 90 ש"ח לפני הנחות
* האייליינר הכחול התקבל לסקירה
לפני מספר חודשים ג'ייד השיקו סדרה של אייליינרים נוזליים עמידים, כל אחד מגיע בשפופרת עם מברשת רכה ודקה.
יש בסדרה שבעה גוונים בסה"כ, שניים סטנדרטיים- שחור ואפור, והשאר צבעוניים וייחודיים יותר.
אני קיבלתי לסקירה את מס' 13- Royal Blue, וכ"כ התלהבתי שרכשתי את מס' 16- Metal Green. שני האייליינרים שברשותי פיגמנטיים מאוד ונמרחים בקלות. אני לא התלהבתי מהמברשת המובנית, התקשיתי מאוד לשלוט על כמות החומר שיוצאת ועל הדיוק בהנחה. במקום זה אני משתמשת במברשת אייליינר חיצונית. בהתחלה זה קצת הציק לי, אבל היום יותר נוח לי לעבוד עם מברשת חיצונית שאני בוחרת.
המרקם של האייליינרים דיי סמיך והם מתייבשים מהר, לכן אני ממליצה לעבוד במהירות, אחרת קשה לעשות תיקונים וגם קשה להמשיך ולעבוד עם המברשת.
לגבי העמידות- כשג'ייד אומרים עמיד, הם מתכוונים לזה בשיא הרצינות. האייליינרים האלה שורדים מקלחת בלי לזוז מילימטר, וגם אז אני עדיין צריכה להתאמץ להסיר אותם. השמועות אומרות שהם ישרדו גם מסיבת בריכה... שזה יתרון אם את מחפשת משהו סופר-עמיד, וחיסרון כשאת חוזרת בלילה מותשת ורק רוצה לעוף לישון. גם כאן, חייבים מסיר איפור איכותי.
הראיתי בעבר איפור עיניים בשילוב עם הליינר הכחול.
לשניהם יש גימור מבריק, שפחות בא לידי ביטוי באיפור עצמו.
למעלה: 13- Royal Blue
למטה: 16- Metal Green

לאחרונה השקתי פינה חדשה של סקירות קצרצרות. זה יהיה המקום שלי לכתוב כמה מילים על מוצרים שלא יקבלו פוסט מלא, או על מוצרים שאני עדיין בודקת. את הכיף הזה תמצאו בעמוד הפייסבוק של הבלוג.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...