יום שני, 31 באוקטובר 2011

לק עם אג'נדה


בתקופה האחרונה עמותת אדי הריצו קמפיין מגניב ועודדו אנשים ומפורסמים להצטלם עם כרטיס האדי שלהם. אחרי הרבה הרהורים בנושא החלטתי שאני רוצה לתרום את התרומה הצנועה שלי לקמפיין, ובגלל שאני מעדיפה לשמור על אנונימיות החלטתי לצלם לקמפיין את הדבר שהכי מזוהה עם הבלוג הזה- הציפורניים שלי.

הכוונה היא שמעכשיו לכל סקירה של לק תלווה תמונה של הציפורניים שלי עם כרטיס האדי שלי. אתן כמובן מוזמנות להצטרף ולהצטלם גם, להפיץ ובעיקר- לחתום על הכרטיס.
עוד מידע אפשר למצוא בעמוד הפייסבוק של כרטיס אדי ובאתר האינטרנט של העמותה. אם יש לכן שאלות בנושא אתן מוזמנות להגיב ולשאול ואני אשתדל לענות כמיטב יכולתי.

הנה טעימה קטנה מהפרוייקט-


> CND Muddy Rose


> CND Muddy Rose


> Golden Rose 79


> Golden Rose 79


> Chic 286


> Chic 286


> Life 264 

יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

סקירה בלי אגו: קולוסאל ווליום אקספרס


אחרי שימוש של כמה חודשים הגיע הזמן לכתוב ביקורת

המוצר: מסקרה
שם: Colossal Volume Exspress
חברה: Maybelline New York
מחיר: בארץ נמכרת במחיר מופקע של כ-100 ש"ח, באיביי נמכרת בפחות מ-10 דולר.


  
> Maybelline New York - Colossal Volume Express

אני לא אגזים אם אני אגיד שזו אחת המסקרות הנפוצות והמוכרות.
יש למסקרה הזו כמה יתרונות בולטים מאוד [מבחינתי לפחות]:
המברשת שלה סטנדרטית, ולא גדולה מדי. אני לא כ"כ אוהבת מסקרות עם מברשות מיוחדות, ובגלל שיש לי עיניים קטנות מברשות ארוכות או גדולות מדי פשוט מקשות עלי את העבודה.
המסקרה יחסית קלילה [בניגוד ל Great Lash של מייבלין]. בשכבות הראשונות היא מפרידה את הריסים, אחרי 3-4 שכבות יש לה קצת נטייה להדביק אותם.
מבחינת עמידות- אני לא ראיתי תופעות מיוחדות כמו התפוררות/נזילה וכו', עלי היא עמידה מאוד והחזיקה בכבוד גם במהלך ימים קשים וחמים.
ההסרה שלה מאוד קלה, כבר במקלחת רוב החומר יורד, ומסיר איפוד דו פאזי טוב יתמודד איתה בקלות.

חסרונות:
כמו שכתבתי למעלה, אחרי כמה שכבות יש לה נטייה להדביק את הריסים, אני לא חושבת שהיא תתאים למי שאוהבת לבנות את המראה ע"י כמה שכבות.
יש לה נטייה קלה לגושים- משהו כמעט לא מורגש, אבל עדיין קיים [וקצת מחמיר כשהיא מתחילה להתייבש, כמובן].

ועכשיו למספר הסתייגויות:
מי שזוכרת את הפוסט הזה בוודאי יודעת שהריסים שלי בעייתיים, לכן מראש המסקרות פחות משפיעות עלי.
בסה"כ הקולוסאל מתקבלת על הריסים שלי בצורה דיי יומיומית, ואני בטוחה שעל אחרות עם ריסים יותר חברותיים היא תתקבל בצורה יותר דרמטית, וגם ממש תצליח לעגל אותם.
תופעה נוספת שראיתי אצלי- אחרי כמה שעות הריסים קצת "צונחים". אני לא יודעת להגיד אם זו תופעה שאופיינית רק לי, או שזה קורה לכולן [זה קורה לי עם כל מסקרה, אגב].

לסיכום:
מסקרה חביבה בהחלט, לדעתי היא תתאים למי שמחפשת מראה דרמטי מוגבל, כזה שיתאים ליומיום. אם מזמינים אותה מחו"ל המחיר שלה מצוין, והיא נותנת תמורה טובה.
בתקופה שהשתמשתי בה הייתי מרוצה ממנה מאוד, אבל אני לא אחזור לקנות אותה בגלל שאני מחפשת מסקרה יותר דרמטית, ואני מרגישה שעדיין לא מצאתי את ה-אחת שלי.

ואיך אפשר בלי תמונות?
אני אתחיל קודם כל בתמונה שמראה את המצב הטבעי של הריסים שלי- נפולים ונוטים כלפי מטה:


*** התמונות האלה הן עם המסקרה, לפני שמרחתי אותה השתמשתי במעגל ריסים. המסקרה מצליחה לעגל במידה מסוימת, להפריד ולתת קצת יותר נוכחות:


  

*** בצד ימין הריסים בלי מסקרה, בצד שמאל עם ה- Collosal Volume Express

 


פתחתי עמוד פייסבוק לבלוג. לא רציתי להטריד אף אחת, לכן לא צירפתי משתמשים פרטיים [וזה לא, חלילה, בגלל שאני לא רוצה להיות חברה שלכן]

חג שמח

יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

חטאים [לא כל כך] קטנים


ברוח יום כיפור והמחאות האחרונות, הייתי שמחה אם רשתות הפארם הגדולות יעשו חשבון נפש בכל מה שקשור לתחום הקוסמטיקה.
יש הרבה דברים שמפריעים לי בהתנהלות שלהם, אבל יש כמה דברים ספציפיים שקשה לי לעבור עליהם בשתיקה, ומבחינתי הדברים האלה פשוט מראים על חוסר מקצועיות ועל זלזול בנו, הלקוחות.

המחירים
את הבושם הראשון שלי קניתי כשהייתי בתיכון, וחיכיתי במיוחד למבצעים של ראש השנה. אז המבצעים הכי טובים היו לפני ראש השנה ולפני פסח, ובמשך רוב השנה היו פה ושם הנחות לא משמעותיות.
בשנתיים האחרונות אני לא חושבת שהייתה פעם אחת שנכנסתי לסופר פארם או לניו פארם, ולא נתקלתי בשורה של מבצעים עם הנחות מפליגות כמו 50% הנחה, 1+1 וכו'.
כל המבצעים הקבועים האלה אומרים דבר אחד מאוד מאוד פשוט- עובדים עלינו בעיניים. אם החנויות יכולות למכור את רוב המוצרים בהנחה כמעט קבועה של 50 אחוז ויותר, סימן שהמחיר המקורי גבוה בצורה מטורפת, וגם אחרי הנחות רציניות עדיין יש רווח.
הכעס הזה מתעצם כשעושים השוואה בין המחירים באתרים מחו"ל לבין המחירים בארץ. ברור שיש פער מחירים בגלל עלויות היבוא, אבל לא יכול להיות שבמחיר של מסקרה אחת בסופר פארם אני יכולה לקנות שתי מסקרות, לממן גם משלוח ולקנות עוד איזה מוצר קטן- וישאר לי עודף.

המקצועיות
כל כך הרבה מילים כבר נכתבו בנושא- על הדיילות המעיקות והלא מקצועיות, על הרצון שלהן לדחוף מוצרים כדי לקבל עמלה בלי שום הבנה ובלי שום ניסיון להתאים את המוצר ללקוחה.
על הסטנדים המטונפים והמבולגנים, על המלאי החסר, על הטסטרים היבשים והמלוכלכים שלא מאפשרים לדגום את המוצר בלי לחטוף איזה זיהום. על החוסר העקבי בקולקציות עדכניות שבמקרה הטוב מגיעות לארץ באיחור של חודשים, ובמקרה הרע לא יגיעו לכאן בכלל.
על העובדה ש"דוגמית" הפכה להיות מילה גסה.
יש כרגע בארץ מעט מאוד חנויות שמציעות מגוון של מוצרי איפור. משום מה ספקיות האיפור העיקריות שלנו מתנהלות בצורה לא מקצועית, שמראה על חוסר הבנה במוצרים שהם מוכרים, תוך רצון לחסוך בעלויות. התוצאה? חוויית קנייה עלובה מבחינתנו, והתנהלות שמראה על חוסר הבנה וחוסר הקשבה ללקוחות.

אני חושבת שלנו כצרכניות יש כוח עצום, ואנחנו יכולות לשנות את המצב הזה.
הצעד הראשון שאני נקטתי- אני משתדלת להימנע כמעט לחלוטין מלקנות מוצרי איפור בפארמים, ולהזמין יותר מהאינטרנט. החריגים היחידים- כשיש מבצע מאוד משתלם והפער בין המחיר בארץ לבין המחיר באינטרנט לא גדול, או כשמדובר במוצרים של חברות ישראליות שאי אפשר להזמין מחו"ל [וגם אז- אני מחכה למבצעים ולא מוכנה לשלם מחיר מלא ומופקע].
הצעד השני- לכתוב ולדבר על זה, בתקווה שהפוסט הזה יעורר תגובות ויעורר קצת הדים. אני עובדת על מכתב רשמי לרשתות הפארמים ולרשתות נוספות שמוכרות איפור וקוסמטיקה, אני מבטיחה לעדכן כשזה יקרה.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...