יש לי נטייה נוראית לסבך לעצמי את החיים [למשל... לחלום להתקבל לאחת הפקולטות עם תנאי קבלה בלתי אפשריים, בסוף להחליט ללמוד ביולוגיה ולבחור בתואר הכי עמוס שאני יכולה].
אבל כשזה מגיע לדברים קטנים כמו הסרת לק- דווקא כאן אני מחפשת קיצורי דרך ופתרונות קלים. הצטברו אצלי כמה מוצרים בסיסיים וזולים, לכאורה נראה שאין טעם בכלל לכתוב עליהם פוסט. אבל לפעמים דווקא את הדברים הקטנים האלה אנחנו מפספסות... אז שלא תגידו שאני קמצנית ולא חולקת מידע ;)
בקבוק עם משאבה
את שלי קניתי באחד הסניפים של וואו, והיא עלתה לי בערך 10 ש"ח. ניתן למצוא משאבה דומה גם בביוטיקייר, ואני מניחה שגם בחנויות זולות אחרות.
מדובר בבקבוק שקוף גדול שבפקק שלו יש מנגנון של משאבה שמתחברת לעיגול פלסטיק. את הבקבוק ממלאים באיזה נוזל שרוצים, וכדי לשאוב אותו מניחים פד קוסמטי על עיגול הפלסטיק ולוחצים. אני משתמשת במשאבה רק למסיר לק, אבל אני מניחה שאפשר להרחיב את השימוש גם למי פנים ונוזלים אחרים.
[תסלחו לי על התמונות הלא-אסטתיות בעליל...]
ראיתי את המשאבה הזו לראשונה אצל הפדיקוריסטית שלי והתלהבתי. המשאבה מוציאה כמות מדודה של נוזל [בניגוד לפתחים הענקיים של מסירי לקים ואציטונים למיניהם]. גיליתי עד כמה היא יעילה כשהתחלתי לעבוד עם חותמות, זה ממש מקל על השלבים של ניקוי הדיסקית וגליל ההחתמה בין לבין.
מאחר ומדובר במוצר פלסטיק זול שמיוצר במזרח הרחוק יש סיכון שתקנו משאבה פגומה- שהיא לא תהיה אטומה מספיק, שמנגנון השאיבה יידפק בשלב מסוים וכו'. בשביל העלות הזולה אני חושבת שכדאי לקחת את הסיכון, ומקסימום לקנות אחד חדש.
מסיר לק עם ספוגית של לייף- Dip & Clean
מחיר:20 ש"ח תיקון- המחיר המלא הוא 25 ש"ח
* התקבל לסקירה
את הפטנט הגאוני הזה אפשר למצוא היום במספר חברות, ועכשיו גם בסניפי הסופר פארם.
העיקרון הוא כזה- הבקבוק מלא בספוג, שספוג במסיר לק. באמצע הספוג יש חריץ שאליו מכניסים את האצבע עם הלק ומסובבים. המסיר הזה הוא רב פעמי, ולא צריך להתחיל לחפש צמר גפן ומסיר בנפרד.
אני לא יודעת להשוות למסירי לק אחרים של לייף, אבל המסיר הזה מצוין. הוא מבושם ויש לו ריח נעים, וההסרה שלו מצוינת. גם לקים קשים יחסית יורדים בלי בעיה. לדעתי אפילו המחיר המלא מצוין.
יש לשיטה הזו מספר חסרונות- הספוג כולו ספוג במסיר לק, לכן חצי מהאצבע יוצאת רטובה ולוקח לנוזל כמה שניות להתאדות.
כל הסרה של לק משאירה שאריות לק על הספוג, לכן אני לא חושבת שהוא יתאים להסרה של גליטרים [החלטתי שלא לקחת את הסיכון...], ולפעמים ההסרה לא מלאה ונשארות קצת שאריות בקצות הציפורן.
וכמובן שהספוג לא מחזיק לנצח. בשלב מסוים הוא מתחיל להישחק ולהתפורר.
לסיכום: אחלה מוצר, אני משתמשת בו כבר כמה חודשים ומתכננת לרכוש אותו שוב.
[לחצו על התמונות להגדלה]
עט מתקן לק
גם כאן, פטנט קטן ופשוט. המוצר נראה כמו עט פלסטיק גדול וחלול, כשבקצה שלו יש שפיץ קשיח מספוג. אפשר למלא את החלל של העט במסיר לק או פשוט לטבול את הקצה כל פעם [אני בוחרת באופציה השנייה כדי לחסוך תאונות מיותרות].
אפשר למצוא את העט הזו בארץ בכל מיני מקומות, בין השאר גם בפארמים ואני חושבת שגם בוואו/ביוטיקייר ודומיהן. ממה שראיתי המחירים בארץ דיי גבוהים [ואפילו מופקעים בכל מיני מכונים מקצועיים]. אם יש לכן גישה לאיביי אני ממליצה להזמין משם, תמצאו חבילה של 3-4 עטים במחיר של 10 שקלים בערך.
לא ניתן להסיר עם העט את כל הלק, הוא מיועד בעיקר בשביל לתקן כל מיני מריחות או להסיר שאריות קשות של לק. אם תהיתן איך זה שהסווטצ'ים של הלקים יוצאים כ"כ יפה, אז זו חלק מהתשובה.
אני ממליצה לעבוד עם העט הזה קרוב יחסית לזמן המריחה של הלק כי אז הכי קל להסיר את השאריות [כמובן לעבוד בעדינות כדי לא לדפוק את הלק ;) ].
החיסרון הכי גדול של העטים האלה, שמהר מאוד הספוג מתלכלך ובמקום לנקות מריחות הוא רק מלכלך יותר עם שאריות משימושים קודמים. רוב העטים האלה מגיעים עם עוד 2-3 ראשים להחלפה. בשביל המחיר הזול שניתן לרכוש באיביי, נוחות השימוש והתוצאה- אני ממליצה בחום.
ועוד פטנט אחד מתחום קצת אחר...
לפני כמה חודשים החלטתי שנמאס לי מהכאוס ששורר בחדר שלי ועשיתי המון שינויים וארגונים. תוך כדי החיפוש אחרי רהיטים ודברים קטנים לארגון החדר מצאתי מעמד לתכשיטים, מהסוג שרואים בדוכני תכשיטים.
רכשתי את שלי בחנות קטנה ליד התחנה המרכזית בירושלים, אבל אני מאמינה שאפשר למצוא אותו בכל מיני חנויות זולות. יש בו מקום לשרשראות ועגילים. לפני שקניתי את המעמד הזה כל השרשראות שלי היו זרוקות בתוך קופסא, הייתי שוכחת מה יש לי ולא פעם כשהוצאתי שרשרת גיליתי שהיא הסתבכה עם שרשראות אחרות.
אני קניתי מעמד קטן יחסית מאחר ואין לי כ"כ הרבה תכשיטים, אבל אפשר למצוא גם גדולים יותר. אם אני לא טועה, המחיר היה סביב ה-40 ש"ח לדבר החמוד הזה.
אני מניחה שבשביל חלקכן הפוסט הזה היה קצת מיותר, מאחר ולא גיליתי כאן את אמריקה. אבל אולי הצלחתי לחסוך למישהי מכן עוד 5 דק' בשבוע ;)
ומה איתכן? מה הפטנטים הקטנים שלכן שחוסכים זמן ומקלים לכן על החיים?
אבל כשזה מגיע לדברים קטנים כמו הסרת לק- דווקא כאן אני מחפשת קיצורי דרך ופתרונות קלים. הצטברו אצלי כמה מוצרים בסיסיים וזולים, לכאורה נראה שאין טעם בכלל לכתוב עליהם פוסט. אבל לפעמים דווקא את הדברים הקטנים האלה אנחנו מפספסות... אז שלא תגידו שאני קמצנית ולא חולקת מידע ;)
בקבוק עם משאבה
את שלי קניתי באחד הסניפים של וואו, והיא עלתה לי בערך 10 ש"ח. ניתן למצוא משאבה דומה גם בביוטיקייר, ואני מניחה שגם בחנויות זולות אחרות.
[תסלחו לי על התמונות הלא-אסטתיות בעליל...]
ראיתי את המשאבה הזו לראשונה אצל הפדיקוריסטית שלי והתלהבתי. המשאבה מוציאה כמות מדודה של נוזל [בניגוד לפתחים הענקיים של מסירי לקים ואציטונים למיניהם]. גיליתי עד כמה היא יעילה כשהתחלתי לעבוד עם חותמות, זה ממש מקל על השלבים של ניקוי הדיסקית וגליל ההחתמה בין לבין.
מאחר ומדובר במוצר פלסטיק זול שמיוצר במזרח הרחוק יש סיכון שתקנו משאבה פגומה- שהיא לא תהיה אטומה מספיק, שמנגנון השאיבה יידפק בשלב מסוים וכו'. בשביל העלות הזולה אני חושבת שכדאי לקחת את הסיכון, ומקסימום לקנות אחד חדש.
מסיר לק עם ספוגית של לייף- Dip & Clean
מחיר:
* התקבל לסקירה
את הפטנט הגאוני הזה אפשר למצוא היום במספר חברות, ועכשיו גם בסניפי הסופר פארם.
העיקרון הוא כזה- הבקבוק מלא בספוג, שספוג במסיר לק. באמצע הספוג יש חריץ שאליו מכניסים את האצבע עם הלק ומסובבים. המסיר הזה הוא רב פעמי, ולא צריך להתחיל לחפש צמר גפן ומסיר בנפרד.
אני לא יודעת להשוות למסירי לק אחרים של לייף, אבל המסיר הזה מצוין. הוא מבושם ויש לו ריח נעים, וההסרה שלו מצוינת. גם לקים קשים יחסית יורדים בלי בעיה. לדעתי אפילו המחיר המלא מצוין.
יש לשיטה הזו מספר חסרונות- הספוג כולו ספוג במסיר לק, לכן חצי מהאצבע יוצאת רטובה ולוקח לנוזל כמה שניות להתאדות.
כל הסרה של לק משאירה שאריות לק על הספוג, לכן אני לא חושבת שהוא יתאים להסרה של גליטרים [החלטתי שלא לקחת את הסיכון...], ולפעמים ההסרה לא מלאה ונשארות קצת שאריות בקצות הציפורן.
וכמובן שהספוג לא מחזיק לנצח. בשלב מסוים הוא מתחיל להישחק ולהתפורר.
לסיכום: אחלה מוצר, אני משתמשת בו כבר כמה חודשים ומתכננת לרכוש אותו שוב.
[לחצו על התמונות להגדלה]
עט מתקן לק
גם כאן, פטנט קטן ופשוט. המוצר נראה כמו עט פלסטיק גדול וחלול, כשבקצה שלו יש שפיץ קשיח מספוג. אפשר למלא את החלל של העט במסיר לק או פשוט לטבול את הקצה כל פעם [אני בוחרת באופציה השנייה כדי לחסוך תאונות מיותרות].
אפשר למצוא את העט הזו בארץ בכל מיני מקומות, בין השאר גם בפארמים ואני חושבת שגם בוואו/ביוטיקייר ודומיהן. ממה שראיתי המחירים בארץ דיי גבוהים [ואפילו מופקעים בכל מיני מכונים מקצועיים]. אם יש לכן גישה לאיביי אני ממליצה להזמין משם, תמצאו חבילה של 3-4 עטים במחיר של 10 שקלים בערך.
לא ניתן להסיר עם העט את כל הלק, הוא מיועד בעיקר בשביל לתקן כל מיני מריחות או להסיר שאריות קשות של לק. אם תהיתן איך זה שהסווטצ'ים של הלקים יוצאים כ"כ יפה, אז זו חלק מהתשובה.
אני ממליצה לעבוד עם העט הזה קרוב יחסית לזמן המריחה של הלק כי אז הכי קל להסיר את השאריות [כמובן לעבוד בעדינות כדי לא לדפוק את הלק ;) ].
החיסרון הכי גדול של העטים האלה, שמהר מאוד הספוג מתלכלך ובמקום לנקות מריחות הוא רק מלכלך יותר עם שאריות משימושים קודמים. רוב העטים האלה מגיעים עם עוד 2-3 ראשים להחלפה. בשביל המחיר הזול שניתן לרכוש באיביי, נוחות השימוש והתוצאה- אני ממליצה בחום.
ועוד פטנט אחד מתחום קצת אחר...
לפני כמה חודשים החלטתי שנמאס לי מהכאוס ששורר בחדר שלי ועשיתי המון שינויים וארגונים. תוך כדי החיפוש אחרי רהיטים ודברים קטנים לארגון החדר מצאתי מעמד לתכשיטים, מהסוג שרואים בדוכני תכשיטים.
רכשתי את שלי בחנות קטנה ליד התחנה המרכזית בירושלים, אבל אני מאמינה שאפשר למצוא אותו בכל מיני חנויות זולות. יש בו מקום לשרשראות ועגילים. לפני שקניתי את המעמד הזה כל השרשראות שלי היו זרוקות בתוך קופסא, הייתי שוכחת מה יש לי ולא פעם כשהוצאתי שרשרת גיליתי שהיא הסתבכה עם שרשראות אחרות.
אני קניתי מעמד קטן יחסית מאחר ואין לי כ"כ הרבה תכשיטים, אבל אפשר למצוא גם גדולים יותר. אם אני לא טועה, המחיר היה סביב ה-40 ש"ח לדבר החמוד הזה.
אני מניחה שבשביל חלקכן הפוסט הזה היה קצת מיותר, מאחר ולא גיליתי כאן את אמריקה. אבל אולי הצלחתי לחסוך למישהי מכן עוד 5 דק' בשבוע ;)
ומה איתכן? מה הפטנטים הקטנים שלכן שחוסכים זמן ומקלים לכן על החיים?













