יום שישי, 25 באפריל 2014

למה איפור מתקלקל?

לכל מוצרי האיפור, הטיפוח והלקים שלנו יש תוקף, ובדרך כלל הוא מופיע בגב האריזה בתוך איור מכוער למדי של משהו שאמור להיראות כמו קופסא.
התאריך הזה יכול להיות אחלה תירוץ לבעוט לפח מסקרה שכשלה, או להביא לפרידה כואב במיוחד מצללית קרם מדהימה שאין כמוה בעולם וגם לא יהיה יותר, כי היא יצאה במהדורה מוגבלת ולמה לא קנינו ממנה סטוקים שלמים כשהייתה לנו הזדמנות???
אם אי פעם תהיתן מה המשמעות של התוקף ולמה בכלל איפור מתקלקל- אתן מוזמנות להמשיך לקרוא :)

יום שבת, 19 באפריל 2014

חיידקים זוהרים ונדודי שינה

בדיוק כשרציתי לספר קצת יותר על הלימודים שלי התפרסמה הכתבה המדכאת הזו. השורה התחתונה שלה היא 'עזבו אתכם מלימודי ביולוגיה, ממילא תסיימו בתור קופאים בסופר'.
השבועות האחרונים היו דיי מעיקים עבורי, עבדתי המון והתחלתי סמסטר עמוס עם קורסים קשים. זה גרם לי לפקפק בהחלטה ללמוד ביולוגיה, ופתאום נראה לי מפתה מאוד לקחת את הדברים שלי וללכת... לאן? לא ידעתי להגיד. אחרי שחשבתי על הדברים לעומק הבנתי שלמרות הקשיים והתסכול, בסך הכול אני מרוצה מהדרך שבחרתי לעצמי. יש לי כמה מרצים טובים, ולמדתי כמה קורסים שמעניינים אותי מאוד [כימיה אורגנית, גנטיקה, מולקולרית ואנדוקרינולוגיה- אתם יודעים שאני מדברת עליכם].
חוצמזה, רק אצלנו מרצה יכול להיכנס לכיתה ולשאול אם אנחנו רוצים לנצל את מזג האוויר היפה ולצאת לסיור לימודי בגן הבוטני.
אז יצאנו, כי מה יש לנו להפסיד?
זו הייתה אחת ההרצאות הכי מעניינות ששמעתי בכל התואר... [גילוי נאות: היא לא עסקה בבוטניקה. אומנם אני גיקית, אבל גם לי יש גבולות]

יום רביעי, 2 באפריל 2014

הטאג המשוגע שלי: ירוק

מה הסיכוי שאני אצליח לעבור ישר לפוסט בלי לכתוב הקדמה והתנצלות ארוכה על ההיעדרות שלי?

[ואם אתן לא מבינות למה הכול פה ירוק... תנו קפיצה לכאן]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...